Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2010

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 48.

Антонова О. Є. (2010) Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару. С. 6–14.

Антонова О. Є. (2010) Обдарованість як передумова становлення еліти. Еліта, обдарованість, людино центризм : матеріали міжнародної наукової конференції. С. 59–63.

Антонова О. Є. (2010) Освітнє середовище вищого навчального закладу як впливовий чинник розвитку обдарованості студентів. Нові технології навчання: зб. наук. праць. Навчально-виховне середовище та моральність у ХХІ столітті (62). С. 24–28.

Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 10–17.

Антонова О. Є. (2010) Професіоналізм викладацького складу як чинник формування професійної майстерності майбутніх учителів. Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): Зб. тез доповідей учасників Всеукраїнської наук.-практ. конференції. С. 3–12.

Антонова О. Є. (2010) Технологія розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів. Paradigmaty oswiatowe I edukacja nauczycieli. С. 196–203.

Антонова О. Є. (2010) Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. (23). С. 228–233.

Антонова О. Є. (2010) До проблеми навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства : Зб. наук. пр. молодих дослідників. С. 16–20.

Антонова О. Є. (2010) Дослідження проблеми обдарованості з позицій синергетичного підходу. Матеріали наук.-практ. конференції "Парадигма творення в сучасній науці: на шляху до інтегрованого світогляду" (2). С. 26–29.

Антонова О. Є. (2010) Умови розвитку обдарованої молоді у вищих навчальних закладах. Креативна педагогіка. Наук. метод. зб. (2). С. 24–30.

Антонова О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (3 (3)). С. 20–23.

Антонова О. Є. (2010) Освітнє середовище вищого навчального закладу як впливовий чиинник розвитку обдарованості студентів. Креативна педагогіка. Наук. метод. зб. (1). С. 22–26.

Антонова О. Є. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ:ІСТОРІЯ, СУЧАСНІСТЬ, ПЕРСПЕКТИВИ(присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ). Житомир. держ. ун-т, Житомир.

Вітвицька С. С. (2010) Професіограма як модель магістра освіти. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології (8). С. 211–224.

Вітвицька С. С. (2010) Підготовка магістрів до інноваційної педагогічної діяльності. Збірник наукових праць військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (25). С. 172–180.

Дубасенюк О. А. (2010) Креативність майбутнього вчителя як передумова роботи з обдарованими учнями. Еліта і обдарованість: точки перетину: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (22-23 грудня). С. 124–127.

Дубасенюк О. А. (2010) Виховання лідерських якостей передумова формування еліти. Еліта, обдарованість, людиноцентризм: матер. міжнарод. наук. конф. 26 лютого 2010. С. 92–98.

Дубасенюк О. А. (2010) ПРОБЛЕМЫ ВОСПИТАНИЯ ЛИЧНОСТИ В КОНТЕКСТЕ ТРИАДНОГО ОБЪЯСНИТЕЛЬНОГО ПРИНЦИПА. Вектор науки ТГУ (3(3)). С. 46–49.

Дубасенюк О. А. (2010) Духовні практики як засіб вдосконалення та саморозвитку особистості. Духовна культура особистості: навч. посібник : Вид. 2-ге, доп.. С. 153–159.

Дубасенюк О. А. (2010) Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства : зб. наук. праць молодих дослідників. С. 10–16.

Дубасенюк О. А. (2010) ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СТАНОВЛЕНИЯ УЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА. Вектор науки ТГУ (2(2)). С. 38–43.

Дубасенюк О. А. (2010) Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-е, допов.. С. 200–221.

Дубасенюк О. А. (2010) Наукові засади професійно-педагогічної підготовки студентів. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки., 1 (15). С. 3–8.

Дубасенюк О. А. (2010) Проблема толерантності в антропофілософському виміру. Історичні уроки голокосту та міжнаціональні відносини (до 70-річчя початку другої світової війни): матер. міжнарод. наук.-практ. конф. для викладачів та студентів : зб. наук. праць. С. 360–365.

Дубасенюк О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). С. 159–164.

Дубасенюк О. А. (2010) Синергетичний вплив засобів масової інформації на розвиток особистості. Новые технологии обучения : сб. науч. тр. Учебно-воспитательная среда и нравственность в XXI веке (62). С. 48–52.

Дубасенюк О. А. (2010) Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р., 1. С. 39–45.

Дубасенюк О. А. (2010) Особливості та функції професійного мислення вчителя (Specyfika funkcji myslena zawodowego nauczciela). Paradygmaty oswiatowe I edukacia nauczycieli. С. 277–287.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 3–11.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Інтегративний підхід до професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Науковий часопис НПУ імені М.М. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість (12(22)). С. 17–20.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). С. 125–135.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. С. 102–109.

Дубасенюк О. А., Якса Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). С. 91–98.

Левківський М. В., Павленко В. В. (2010) Діяльність іноземних викладачів гуманітарних дисциплін у Кременецькому ліцеї. Инновации в высшем образовании: проблемы и перспективы: Збірник наукових праць Військового Київського національного університету імені Тараса Шевченка (24). С. 245–251.

Мирончук Н. М. (2010) Особенности жизненного самоопределения и формирования профессиональных намерений старшеклассников. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета. Серия : Педагогика, психология (3(3)). С. 92–94.

Мирончук Н. М. (2010) Гуманістичні погляди Івана Огієнка щодо виховання особистості дитини. Іван Огієнко у діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієво): зб. наук. праць. С. 274–280.

Мирончук Н. М. (2010) Культура міжособистісних взаємин старших підлітків: теоретичні й методичні основи формування. Інше. ЖДУ ім. І.Франка.

Мирончук Н. М. (2010) Болонський процес і вища освіта України. ЖДУ ім. І. Франка.

Павленко В. В. (2010) Педагогічні засади спілкування у творчості В.О. Сухомлинського. Актуальні проблеми виховання і навчання школярів: збірн. наук. праць молодих дослідн. С. 5–9.

Павленко В. В. (2010) Проблемы педагогического мастерства учителя в педагогике прошлых эпох. Вектор науки. Серия «Педагогика, психология» (3 (3)). С. 95–98.

Рожнова Т. Є. (2010) Використання інноваційних технологій в управлінні професійно-технічним навчальним закладом. Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова: укл. Л.Л. Макаренко. С. 148–156.

Рожнова Т. Є. (2010) Організаційно-педагогічні засади використання інноваційних технологій в управлінні професійно-технічним навчальним закладом. Імідж сучасного педагога: [Науково-практичний освітньо-популярний часопис] Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Островського (2(101)). С. 67–70.

Рожнова Т. Є. (2010) Особливості застосування інноваційних технологій в управлінні професійно-технічним навчальним закладом. Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти». (3).

Рожнова Т. Є. (2010) МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ПТНЗ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. сборник научных трудов по материалам международной научно-практической конференции «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании’ 2010»., 27. С. 9–13.

Сидорчук Н. Г. (2010) Роль вищих шкіл Ближнього Сходу у становленні європейської університетської освіти у середні віки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 62–65. ISSN 2076-6173.

Умінський С. А. (2010) Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 205–208. ISSN 2076-6173.

Чернілевський Д. В. (2010) Методологія наукової діяльності. Вид-во АМСКП, Київ, Вінниця.

Шарлович З. П. (2010) Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 199–202. ISSN 2076-6173.

Цей список був створений Sun Jul 13 20:24:04 2025 EEST.