Ресурси де є Автор Федорова М. А.
Іваницька І. В., Федорова М. А. (2025) Педагогічні умови формування соціальної активності в Дітей дошкільного віку. In: VI Міжнародна науково-практична конференція “Scientific research: modern challenges and future prospects”, 20-22.01.2025, Мюнхен, Німеччина. С. 279–283.
Федорова М. А., Максимова О. О. (2025) Обґрунтування змістової структури соціального досвіду дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 48. С. 1194–1207. ISSN 2786-4952.
Федорова М. А. (2025) Розвиток ігрової діяльності як умова формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку. Імідж сучасного педагога. № 221. С. 33–37. ISSN 2522-9729.
Федорова М. А. (2025) Підходи до розуміння поняття «соціальний досвід» дитини дошкільного віку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXXII Каришинські читання), 29-30 травня 2025 р., Полтава. С. 279–281.
Гужанова Т. С., Денисюк І. О., Федорова М. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять "Партнерська взаємодія в системі освіти". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Сорочинська О. А., Коновальчук І. І., Максимова О. О., Федорова М. А., Денисюк І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з навчальної практики з методики організації спостережень та дослідів у закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Максимова О. О. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1590-4339, Федорова М. А.
ORCID: https://orcid.org/0009-0002-8207-5593
(2024)
Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку.
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова М. А., Гужанова Т. С., Денисюк І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов'язкової освітньої компоненти "Дошкільна педагогіка". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова М. А., Лозенко Ю. (2024) Обґрунтування педагогічних умов розвитку театралізованої діяльності у дошкільному віці. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 310–316.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 54. С. 115–119. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2024.54.115-119.
Коновальчук І. І., Максимова О. О., Федорова М. А. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з організації освітньої та науково-експериментальної діяльності в закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Березовська І. О., Федорова М. А. (2024) Особливості розвитку словника в дошкільному віці. In: VІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії», 23-24 жовтня 2024 р., Кам’янець-Подільський. С. 23–28.
Денисовець Н. Ф., Федорова М. А. (2024) Соціальний досвід особистості: сутність поняття та змістова структура. In: І Міжнародний науково-практичной форум «Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи», 26 вересня 2024 р., Полтава. С. 260–262.
Реготун Н. С., Федорова М. А. (2024) Розвиток сенсорних здібностей дітей раннього віку засобами сенсорної кімнати. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Research of young scientists: from idea generation to project implementation», October 28-30, 2024, Lyon, France. С. 174–179.
Федорова М. А., Максимова О. О., Сорочинська О. А. (2024) Дошкільна педагогіка (частина 1): навчально-методичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова М. А., Максимова О. О. (2024) Peculiarities of Formation of Value Attitude to the Motherland in Preschool Age. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 117. С. 25–32. ISSN 2663-6387.
Станішенко Оксана, Макаренко Світлана, Максимова О. О., Федорова М. А., Гужанова Т. С. (2024) The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education. Conhecimento & Diversidade, Niterói.. С. 526–545.
Максимова О. О., Сорочинська О. А., Федорова М. А. (2023) Збірник тестових завдань з методики формування екологічної та здоров'язбережувальної компетенцій у дітей дошкільного віку. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова М. А., Нужда А. (2023) Змістова структура ціннісного ставлення до батьківщини у дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць... С. 203–207.
Федорова М. А. (2023) Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини в аспекті сталого розвитку. Ekologia i racjonalne zarządzanie przyrodą: edukacja, nauka i praktyka [Zasób elektroniczny]: materiały z międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża – Żytomierz.. С. 223–227.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2023) Змістово-технологічне забезпечення виховання міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць.. С. 137–147.
Федорова М. А. (2023) Children’s ability to make a moral choice in older preschool age as a component of the formation of moral values. Zeszyty Naukowe. № 90. С. 75–85. ISSN 2300-3170.
Федорова М. А. (2022) Дошкільна лінгводидактика. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Федорова М. А. (2022) Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»... С. 119–124.
Федорова М. А. (2022) Навчання дітей дошкільного віку складанню сюжетної розповіді. Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden.. С. 274–280.
Максимова О. О., Сорочинська О. А., Федорова М. А. (2022) Збірник тестових завдань з методик дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Федорова М. А., Катруша І. (2022) Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи.. С. 6–9.
Федорова М. А. (2022) Виховання відповідальності у дітей в аспекті реалізації наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки».. С. 58–64.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2021) Перспективи розвитку дошкільної освіти і сучасний образ дитинства. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Федорова М. А., Іванова Т. Б. (2021) Завдання та зміст роботи з розвитку словника у ранньому віці. Перспективи розвитку дошкільної освіти і сучасний образ дитинства: зб. наукових праць.. С. 158–163.
Федорова М. А. (2021) Підходи до розвитку ігрової діяльності у дошкільному віці. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції.. С. 418–421.
Федорова М. А. (2020) Особливості формування соціально-моральної активності у дітей старшого дошкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: зб. наук. праць..
Федорова М. А., Іванова Т. Б. (2020) Діагностика умінь міжособистісної взаємодії у дітей старшого дошкільного віку. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч.. Т. 2. С. 18–19.
Федорова М. А. (2020) Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Педагогіка. Соціальна робота». № 1. С. 133–137.
Федорова М. А., Дудік Г. П., Федорова Л. Ю. (2020) Філософські засади проблеми виховання моральних цінностей майбутнього вчителя. Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 203–207.
Федорова М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах.. Т. 2. С. 208–211.
Федорова М. А., Максимова О. О. (2020) Diagnosis of social and moral activity formation of primary school age children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 101. С. 27–35. ISSN 2663-6387.
Колесник Н. Є., Яворська Т. Є., Танська В. В., Максимова О. О., Піддубна О. М., Підгурська В. Ю., Плотницька О. В., Самойлюкевич І. В., Чернишова А. М., Гуманкова О. С., Михайлова О. С., Гордієнко О. А., Гужанова Т. С., Рудницька Н. Ю., Кравець В. С., Мазко О. П., Тарнавська Н. П., Басюк Н. А., Коновальчук І. М., Федорова М. А., Шмельова Т. В., Гримашевич Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інше. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Федорова М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.. С. 300–314.
Федорова М. А. (2019) Diagnosis of the Emotional Component of the Moral Value Formation of Senior Preschool Children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 96. С. 11–16. ISSN 2663-6387.
Федорова М. А. (2018) Підготовка майбутніх вихователів до формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. № 3. С. 42–45.
Федорова М. А. (2018) Аналіз особливостей розуміння моральних понять дітьми старшого дошкільного віку. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи.. С. 189–194.
Федорова М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. № 52. С. 50–55.
Федорова М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць.. С. 204–210.
Федорова М. А. (2017) Реалізація наступності у формуванні моральних цінностей у період переходу між дошкільною освітою та початковою школою. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб. наук. праць.. С. 221–226.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2017) Експериментальне дослідження рівня міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку в когнітивній та емоційній сферах. Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць.. С. 54–61.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина І. Житомир: ФОП Левковець.
Максимова О. О., Федорова М. А. (2016) Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики. Частина ІІ. Житомир: ФОП Левковець.
Федорова М. А. (2016) Змістові характеристики моральних цінностей молодших школярів. Молодь і ринок.. С. 56–62.
Федорова М. А. (2016) Психологічні основи виховання моральних цінностей особистості. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. Наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. № 13. С. 138–141.
Федорова М. А. (2016) Змістова структура моральних цінностей особистості у дитинстві. Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles.. С. 345–348.
Федорова М. А. (2016) Теоретичні засади формування моральних цінностей особистості. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 285–290.
Федорова М. А. (2016) Theoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science. № 2. С. 81–87.
Федорова М. А. (2016) Тheoretical basis of formation and function of moral values of the personality in scientific literature. Modern Science. № 2. С. 81–87.
Федорова М. А. (2015) Нравственные ценности младших школьников: технологии воспитания. Інше. Институт проблем воспитания АПН Украины.
Федорова М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота.. С. 189–191.
Федорова М. А. (2015) Моральні цінності особистості: сутність поняття та основні характеристики. Проблеми освіти: збірник наукових праць.. С. 105–109.
Федорова М. А. (2015) Ретроспективний аналіз проблеми виховання моральних цінностей особистості. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 10(54). С. 330–338.
Федорова М. А. (2015) Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою. Нові технології навчання :науково-методичний зб.. № 86. С. 130–134.
Федорова М. А. (2015) Сюжетно-рольова гра як засіб виховання моральних цінностей дошкільників. Сталий розвиток : проблеми та перспективи.. С. 164–170.
Федорова М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді.. С. 350–359.
Федорова М. А. (2014) Характеристика понять "Моральні цінності особистості". Освітологічний дискурс. № 4. ISSN 2312-5829.
Федорова М. А. (2014) Виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку: діяльнісний аспект. Збірник наукових праць Уманського державного університету ім. Павла Тичини.. С. 357–363.
Федорова М. А. (2014) Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя: психолого-педагогічні науки. № 4. С. 125–130.
Федорова М. А. (2014) Виховання моральних цінностей у старших дошкільників у процесі трудової діяльності. Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 228–232.
Федорова М. А. (2014) Нравственные ценности детей старшего дошкольного возраста (структурные компоненты и тенденции формирования). Образовательно-инновационные технологии: теория и практика.. С. 320–330.
Казмерчук Ірина, Федорова М. А. (2012) Естетичне виховання дошкільників засобами природи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 107–110.
Федорова М. А. (2012) Моральні цінності особистості в історії філософії. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 417–422.
Федорова М. А. (2012) Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. № 3. С. 97–101.
Федорова М. А. (2012) Виховання моральних якостей особистості дитини дошкільного віку у творчості Я. А. Коменського. Студентський історико-педагогічний альманах. Вип. 1. Ідеї педагогів минулого в освіті сьогодення: збірник наукових праць молодих дослідників.. С. 154–158.
Федорова М. А. (2011) Особливості формування естетичних почуттів у дітей молодшого шкільного віку. Нові технології навчання. Науково-методичний збірник.. С. 158–162.
Федорова М. А. (2011) Пізнавальна активність як складова формування моральних цінностей в учнів початкових класів. Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. № 69. С. 116–120.
Федорова М. А. (2011) Педагогічні умови виховання працелюбності у дітей старшого дошкільного віку. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ: збірник науково-методичних праць.. С. 71–77.
Федорова М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку в процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції.. С. 186–190.
Федорова М. А. (2010) Підходи до виховання духовних цінностей дітей та молоді в історії розвитку вітчизняної педагогічної думки. Іван Огієнко в діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієвому): Збірник наукових праць.. С. 309–317.
Федорова М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку у процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції.. С. 186–190.
Федорова М. А. (2010) Організація роботи з виховання соціальних цінностей дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК “школа – дитячий садок“). Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників.. С. 33–37.
Федорова М. А. (2008) Проблема виховання моральної свідомості особистості у працях А. С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 83–86. ISSN 2076-6173.
Федорова М. А. (2008) Моральна поведінка особистості: гуманітарний аспект. Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.. С. 213–219.
Федорова М. А. (2008) Проблема виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку в історико-педагогічній ретроспективі. Актуальні проблеми гуманітарної освіти.. С. 278–280.
Федорова М. А. (2008) Виховання культури поведінки у дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу «школа – дитячий садок»). Морально-етичні засади формування зростаючої особистості: [монографія].. С. 128–142.
Федорова М. А. (2007) Проблема формування моральної поведінки дітей дошкільного віку у творчості С. Русової. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтеграційних процесів: збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю.. С. 254–258.
Федорова М. А. (2007) Реалізація принципу наступності у вихованні дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховних комплексів "школа – дитячий садок"). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». № 9. С. 475–482.
Федорова М. А. (2006) Організація роботи з виховання культури поведінки дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК "школа – дитячий садок"). Науковий вісник Чернівецького університету. № 287. С. 184–190. ISSN 2223-1722.
Федорова М. А. (2005) Особливості становлення культури поведінки старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 165–167. ISSN 2076-6173.
Федорова М. А. (2003) Динаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах нвк "школа – дитячий садок"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 97–100. ISSN 2076-6173.
Федорова М. А. (2002) Культура поведінки дітей: ретроспектива дослідження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 9. С. 49–52. ISSN 2076-6173.