Елементи, в яких автор: "Вікарчук, О. І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 60.

Калініченко, О. О., Вікарчук, О. І. (2021) Impact of Covid-19 on the economy and society. In: V international scientific-practical conference modern transformations in economics and management, 26-27 березня 2021 року, Klaipeda, Lithuania.

Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Саух, І. В., Саух, П. Ю., Вікарчук, О. І. (2021) Теоретичні проблеми креативного менеджменту на засадах креативної освіти. Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference Kyoto, Japan.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Кащук, К. М., Пойта, І. О., Клімова, І. О. (2020) Збірник тез доповідей ІV Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку". ЖДУ ім. І.Франка, ЖДУ ім. І.Франка.

Вікарчук, О. І., Пойта, І. О., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О. (2020) Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu Стратегічні перспективи розвитку інноваційного бізнесу. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖДУ ім. Івана Франка, с. 1-225.

Вікарчук, О. І., Славінський, А. (2018) Ambient media як новий вид реклами. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Вікарчук, О. І., Боцян, Т. В., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Кащук, К. М., Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І., Чупріна, С. (2018) Маркетинг персоналу в умовах ринкової економіки. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».

Вікарчук, О. І., Коберник, О. М. (2018) Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Вікарчук, О. І., Гуральчук, Ю. (2018) Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Вікарчук, О. І., Давидчук, М. (2018) Маркетинг послуг в сучасній економіці. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Приведенюк, Марина (2018) Проблеми застосування система маркетингового менеджменту. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Вікарчук, О. І., Любчак, О. (2018) Розвиток мобільного маркетингу в Україні. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

Вікарчук, О. І. (2018) The development perspectives of international marketing in conditions of integration. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І. (2018) Альтернатива сірій зоні та занепаду в економіці України. Szara strefa a ubezpieczenia spoleczne aspekty ekonomiczne, spoleczne, etyczne.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О. (2018) Сутність інноваційного потенціалу підприємства. Економіка. Управління. Інновації (2(23)). ISSN 2410-3748

Вікарчук, О. І., Криворученко, А. (2017) ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Коберник, О. (2017) Роль маркетингу в системі управління підприємством. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Вікарчук, О. І., Любчак, О. (2017) Стан та перспективи професійного розвитку трудового потенціалу України. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Гурульчак, Ю. (2017) Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

Вікарчук, О. І., Колодюк, Тетяна (2017) Сучасні тенденції управління та розвитку персоналу підприємства. In: І Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, Житомир.

Вікарчук, О. І., Чупріна, С. (2017) Управління та організація діяльності підприємств. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.

Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 5-30.

Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І. (2017) Стратегія створення нових ринків без конкуренції. ТОВ "Тенар".

Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, с. 162-175.

Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 16-19.

Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). с. 61-67.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). с. 248-250.

Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 20-22.

Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 22-24.

Вікарчук, О. І., Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 25-34.

Вікарчук, О. І. (2015) Шляхи і напрямки вдосконалення інноваційної культури в сфері людського капіталу. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – 364 с. ЖДТУ, Житомир, с. 298-313.

Вікарчук, О. І. (2014) Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Економіка.Управління. нновації (1 (11)). с. 25-36.

Вікарчук, О. І. (2014) Концептуальні засади інноваційного розвитку корпоративної культури на підриємствах харчової промисловості. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир ЖДТУ, с. 289-307. ISBN 978-966-683-408-2

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура як ефективний метод управління. Науковий журнал "Бізнес-інформ" (1). с. 298-308.

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура як функціональна підсистема інноваційного потенціалу підприємства. Вісник ЖДТУ (1(63)). с. 230-233.

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка., 18 (2). с. 33-40.

Вікарчук, О. І. (2013) Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень. (1 (48)). с. 52-56.

Вікарчук, О. І. (2013) Роль інноваційної культури у процесі відродження людського капіталу. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, с. 198-223. ISBN 978-966-683-383-2

Вікарчук, О. І. (2012) Інноваційна культура як складова інноваційного процесу. In: Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ.

Вікарчук, О. І. (2012) Інноваційна культура: особливості та перспективи. Сучасні тенденції розвитку світової економіки: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. с. 69-70.

Вікарчук, О. І. (2011) Інноваційно-інтеграційний шлях розвитку України. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали V міжнародної наукво-практичної конференції. м. Житомир. с. 36-38.

Вікарчук, О. І. (2011) Бюджетна стратегія і фінансові аспекти інвестувано-інноваційної сфери. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції. с. 148-150.

Вікарчук, О. І. (2010) Інноваційний менеджмент в Україні як складова загальної системи управління підприємством. Вісник Житомирського державного технологічного університету.

Вікарчук, О. І. (2010) Інтенсифікація інноваційної діяльності підприємства. Тези міжвузівської науково-практичної конференції "Еконромічна стратегія розвитку підприємств: регіональні аспекти". с. 7-9.

Вікарчук, О. І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалу. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.

Вікарчук, О. І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні та нарощуванні ресурсного потенціалу. Наука й економіка. Науково-практичний журнал Хмельницького економічного університету. (2 (14)). с. 137-143.

Вікарчук, О. І. (2009) Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (8). с. 136-142.

Вікарчук, О. І. (2009) Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва».

Вікарчук, О. І. (2009) Міжнародний туризм як форма інтеграційних процесів України. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.

Вікарчук, О. І. (2009) Функції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльності. Економіка. Управління. Інновації..

Вікарчук, О. І. (2008) Інноваційна складова сучасної аграрної політики України. Наука й економіка. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету.

Вікарчук, О. І. (2008) Концесія – високоефективна система управління майном. Тези доповідей 2-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні проблеми автоматизації управління бізнесом". с. 96-98.

Вікарчук, О. І. (2008) Стратегічні аспекти інвестування в інноваційній сфері. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції РВПС України НАН України, 3. с. 104-107.

Вікарчук, О. І. (2006) Концесія у трансформаційній економіці. Автореферат thesis, Київський національний університет імені Тараса Шевченка..

Цей список був створений у Wed Dec 25 22:37:47 2024 EET.