Вгору на рівень |
Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2024) Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 50-57. ISSN 2786-5622
Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. с. 171-176.
Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Формування лінгвістичної соціокультурної компетентності учнів старшої школи на основі технології inquiry-based learning. Інноваційна педагогіка, 1 (69). с. 77-81. ISSN 2663-6085
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2024) Мовна і методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови нового покоління на основі методичного синергізму. Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (71). с. 234-240. ISSN 2308-4855
Григор’єва, Т. Ю., Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2023) Remote teaching: is it a challenge or a must? Teaching english in wartime: challenges and opportunities for community building and social change. с. 59-60.
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). с. 87-91. ISSN 2663-6085
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2023) Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (31). с. 209-214. ISSN 2308-4863
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Формування панорамного педагогічного мислення майбутніх вчителів іноземної мови в контексті нової Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (59). с. 202-208. ISSN 2308-4863
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів i курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Калініна, Л. В., Папіжук, В. О. (2023) Хакатон як інноваційний формат професійно-методичної Підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в світлі нової української школи. Теорія та методика навчання (з галузей знаннь). с. 37-41.
Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Прокопчук, Н. Р. (2022) Інтерактивна методична майстерня як засіб формування Soft Skills у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. «Acta Paedagogiсa Volynienses», 2 (1). с. 73-80. ISSN 2786-4693
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 200-205.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Future philologists’ language competence formation on the basis of aspect integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (108). с. 96-104. ISSN 2663-6387
Калініна, Л. В., Телешман, Ю. Б. (2020) Медіаосвітні технології у формуванні вмінь 21 століття учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка.
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи.
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2020) Реалізація метапредметного підходу у навчанні іноземних мов учнів старшої школи. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: Констатації та діалоги в просторі науки та освіти [колективна монографія]. с. 150-158.
Калініна, Л. В. (2019) Формування комунікативно-культурологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в рамках інтердисциплінарного підходу. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри.
Калініна, Л. В. (2018) Організація самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з оволодіння культурою країни, мова якої вивчається. Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 37-40.
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2015) Формування методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час професійної підготовки у мовному ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 36-40. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В. (2014) INTRODUCING SPECIAL COURSES INTO PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION. Тривалий професійний розвиток: навики, цілі, виклики XXI століття. с. 16-17.
Калініна, Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). с. 179-182.
Калініна, Л. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (33). с. 179-182.
Калініна, Л. В. (2013) Профессиональная социокультурная подготовка будущего учителя иностранного языка в языковом педагогическом ВУЗе. Ученые записки национального общества прикладной лингвистики (3 (3)). ISSN 2305-8838
Калініна, Л. В. (2013) Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (111). с. 125-128.
Калініна, Л. В. (2012) Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (101). с. 149-151.
Калініна, Л. В. (2012) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. с. 47-59.
Калініна, Л. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). с. 179-182.
Калініна, Л. В. (2012) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ПАРАЛЕЛЬНОГО ЧИТАННЯ. Теорія та методика управління освітою : фахове електронне видання (9).
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2010) Формування соціокультурної компетенції учнів профільної школи з використанням інтерактивних методів навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 50-53. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2008) Контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови в процес формування його професійної компетентності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 61-64.
Калініна, Л. В., Волощук, А. М. (2006) Особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх вчителів іноземної мови на початковому етапі ВНЗ. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку (3). с. 55-59.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В., Березенська, Л. І. (2005) Особливості організації та проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 18-22. ISSN 2076-6173
Самойлюкевич, І. В., Березенська, Л. І., Калініна, Л. В. (2004) Використання казки як автентичного іншомовного тексту для інтегрованого розвитку мовленнєвих вмінь учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 42-46. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2004) Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимог. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 129-133. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Закшевська, О. О. (2001) Формування умінь групового спілкування за допомогою дебатів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 38-41. ISSN 2076-6173
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2015) Англійська мова для 4-го класу. In: Англійська мова для 4-го класу. Генеза.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2015) Англійська мова для 7 класу. In: Англійська мова для 7 класу. Генеза.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2015) Робочий зошит до підручника «Англійська мова. 4 клас»» : для спеціаліз. шкіл. In: Робочий зошит до підручника «Англійська мова. 4 клас». Генеза.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2015) Робочий зошит до підручника «Англійська мова. 7 клас. In: Робочий зошит до підручника «Англійська мова. 7 клас. Генеза.
Калініна, Л. В., Гудзь, Н. О., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М., Соколовська, А. В. (2015) Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу. In: Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу : навчально-методичний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Книга для викладача. Житомир: комунальне книжково-газетне видавництво "Полісся".
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Гудзь, Н. О., Чумак, Л. М., Соколова, А. В. (2015) Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу. In: Формування фонологічної компетенції студентів I курсу мовного вузу під час вступно-корективного курсу : навчально-методичний посібник: у 2-х ч. Ч. 2 / Фонетичний портфель студента. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) English 1.Підручник для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мови. In: English 1.Підручник для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мови. Центр навчально-методичної літератури, Київ, с. 1-80. ISBN 978-617-626-120-9
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2008) Glossary. In: English Smart: підручник для 7-го класу спеціалізованих навчальних закладів. К.: Наш час.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2007) English Smart 6. In: English Smart 6. К.: Наш час, м. Київ, с. 266-271. ISBN 978-966-8174-73-5
Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О.С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Папіжук, В. О. (2024) Learning to Teach in University: Future English Teachers’ Guidebook. Навчайся викладати у закладі вищої освіти: посібник викладачу англійської мови ЗВО. ПП «Євро-Волинь».
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю. (2023) Student-Friendly Professional Training of a New Generation School Teacher. Студенто-сприятлива професійна підготовка майбутнього вчителя англійської мови нового покоління. "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-48-5
Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю., Папіжук, В. О., Вижак, І. В., Мяновська, Т. М. (2023) Pathways to Adaptation Cycle: Some Tips for English Language Teaching. Методична дорожня карта навчання англійської мови під час адаптаційного циклу. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів I курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна, Л. В., Щерба, Н. С., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю., Григор'єва, Т. Ю. (2022) The Journey from an English Learner to an English Teacher. На шляху до професійної майстерності: від студента до вчителя : навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Вид-во "Євроволинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-42-3
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2022) Формування фонологічної компетентності студентів І курсу мовного закладу вищої освіти під час навчальної практики: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2021) Як писати кваліфікаційну роботу з методики навчання англійської мови (Методичні рекомендації в інструкціях і пам’ятках). ПП "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-20-1
Климович, Ю. Ю., Калініна, Л. В. (2021) Let’s Flip: використання засобів перевернутого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Полховська, М. В., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Матушевська, Н. В., Гирин, О. В., Рудик, І. М., Климович, Ю. Ю., Савчук, І. І., Жуковська, В. В., Щерба, Н. С. (2020) Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів. Департамент освіти житомирської міської ради.
Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2020) Формування мовної компетентності студентів I курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. Книга для викладача : навчальний посібник. О. О. Євенок.
Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2018) Англійська мова: підручник для 10-го класу (профільний рівень). Київ "Генеза".
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2016) Англійська мова: підручник для 8 класу для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.
Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Горобченко, Н. В., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С. (2016) Організація і проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2015) Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Генеза, Київ.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 3 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.
Прокопчук, Н. Р., Калініна, Л. В., Щерба, Н. С. (2014) Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Робочий зошит до підручника з англійської мови для 3 класу. Генеза.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Шкільний вчитель нового покоління. МОН України, Київ.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2013) Англійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Київ "Генеза". ISBN 978-966-11-0313-8
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) Англійська мова: підручник для 1-го клау загальноосвітніх навчальних закладів. Київ, Центр навчально-метододичної літератури.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) Англійська мова: підручник для 2-го класу спецілізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови. Київ, Центр навчально-методичної літератури.
Калініна, Л. В., Мисечко, О. Є., Самойлюкевич, І. В., Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Калініна, Л. В., Петранговська, Н. Р., Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П., Самойлюкевич, І. В., Гуманкова, О. С., Барало, Л. В., Жиляєва, Ю. М., Волощук (Мормуль), А. М., Литньова, І. Ф., Копетчук, В. А. (2008) ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ IHO3EMHOЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2007) English Smart: Методичні рекомендації до підручника "English Smart" для 6-го класу спеціалізованих навчальних закладів, гімназій, ліцеїв та шкіл нового типу. Київ "Наш час".
Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2023) Key Issues and Innovative Techniques in Methods of Foreign Language Teaching. [Навчальний матеріал]
Левицький, А. Е., Пилипенко, Р. Є., Калініна, Л. В. (2011) Словник термінів міжкультурної комунікації (українська, російська, англійська та німецька мови). [Навчальний матеріал]
Калініна, Л. В. (2021) Teaching Language and Culture Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») другий (магістерський) рівень вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.