Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2016
А
Антонова О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 71–102.
Антонова О. Є. (2016) Практико-орієнтований підхід у формуванні професійної майстерності майбутнього вчителя. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 262–285.
Антонова О. Є. (2016) Ранній розвиток дитини у дошкільних закладах США. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць. Т. 1. С. 190–195.
Антонова О. Є. (2016) З історії виникнення і становлення вищої освіти в Європі. Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів : зб. наук. праць.. С. 309–315.
Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Березюк О. С., Мирончук Н. М. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.
Антонова О. Є., Павленко В. В. (2016) Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення. Історико-педагогічний альманах (5). Житомир : ФО-П Левковець Н.М..
Антонова О. Є., Поліщук Н. М. (2016) Підготовка вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів. «Полісся», Житомир.
Антонова О. Є., Шарлович З. П. (2016) Професійно-педагогічна компетентність медичних сестер сімейної медицини: сутність, структура, технологія формування. вид-во «Полісся», Житомир. ISBN 978-966-655-835-3
Б
Березюк О. С. (2016) Теоретичні та методичні основи етнокультурологічної підготовки майбутніх учителів у регіональному контексті. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 231–256.
Березюк О. С., Власенко О. М. (2016) Формування професійної майстерності вчителя в умовах альтернативної освіти: зарубіжний досвід. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 337–352.
Борейко О. М. (2016) Еволюція змісту вищої історичної освіти в Україні крізь призму партійних постанов (1945 – 1991 рр.). Молодь і ринок. № 8(139). С. 30–33.
Бірук Н. П. (2016) Вплив науково-дослідницької діяльності на розвиток особистості педагога- дослідника. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 18–23. ISSN 2076-6173.
Бірук Н. П. (2016) Педагог-дослідник як суб’єкт діяльності науково-педагогічної школи. Педагогіка і психологія: методика та проблеми практичного застосування : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 16–17 грудня 2016 р... С. 83–86.
Бірук Н. П. (2016) Науково-педагогічні школи та їх вплив на становлення молодого вченого. Збірник наукових праць „Педагогічні науки”. Т. 2, № LXXIV. С. 100–105.
В
Вознюк О. В. (2016) Концепція особистості педагога як модель продуктивної професійної діяльності. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 107–134.
Вознюк О. В., Гужанова Т. С. (2016) Нова парадигма розвитку мовлення та навчання читання дітей дошкільної та початкової ланок. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 46–50. ISSN 2076-6173.
Вітвицька С. С. (2016) Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 302–347.
Вітвицька С. С. (2016) Педагогічні ідеї у спадщині І. Я. Франка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 41–45. ISSN 2076-6173.
Вітвицька С. С. (2016) Професіографічний підхід у підготовці майбутніх магістрів освіти в контексті інформаційно-комунікаційних технологій. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 192–222.
Вітвицька С. С. (2016) Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник. № 86. С. 106–111.
Д
Дубасенюк О. А. (2016) Професійно-педагогічна освіта: сучасний вимір. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 26–67.
Дубасенюк О. А. (2016) Наукові підходи до освіти дорослих. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 155–167.
Дубасенюк О. А. (2016) Проблеми педагогізації професійної освіти в умовах ціложиттєвого навчання особистості в контексті ідей академіка І.А. Зязюна. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 32–58.
Дубасенюк О. А. (2016) Методологія та методи науково-педагогічного дослідження: навч.-методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Дубасенюк О. А. (2016) Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників. Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Т. 2, № 89. С. 21–26.
Дубасенюк О. А. (2016) Актуальність дотримання здорового способу життя суб’єктами освітнього процесу. Дискурс здоров’я в освіті : філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. З міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 р., м. Вінниця) в 3-х томах. Т. 1. С. 146–148.
Дубасенюк О. А., Васильєва Р. Ю., Толстова О. В. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.
З
Зданевич Л. В. (2016) Концептуальна модель та організація підготовки майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з дезадаптованими дітьми в умовах ступеневої освіти. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія /.. С. 174–198.
Зданевич Л. В. (2016) Модель професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дезадаптованими дошкільниками. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 136–154.
Зданевич Л. В. (2016) Відгук офіційного опонента на докторську дисертацію Ковальчук Валентини Антонівни «Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
К
Ковальчук В. А. (2016) Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет.
Ковальчук В. А. (2016) Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Автореферат Кандитатський thesis, Житомирський державний університет.
Ковальчук В. А. (2016) Концептуальні положення та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 201–227.
Ковальчук В. А. (2016) Професійна підготовка майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем: теорія, методика, практика. Документація. Вид-во ЖДУ ім.І.Я.Франка.
Колесник Н. Є. (2016) Педагогічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 376–393.
Коновальчук І. І. (2016) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах . Сутність та структура інноваційної компетентності педагога. Розробка системи і технології її розвитку. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія /.. С. 138–170.
Корінна Л. В. (2016) Комунальний заклад "Житомирський обласний ліцей-інтернат для обдарованих дітей "Житомирської обласної ради – Центр професійного саморозвитку вчителя "Академія педагогічної майстерності". Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк... С. 300–314.
Л
Левківська К. В. (2016) Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 81–85. ISSN 2076-6173.
Лук'янова Л. Б. (2016) Безробіття як соціально-економічна проблема України та шляхи її вирішення. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 168–180.
М
Мирончук Н. М. (2016) Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 78–81. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", С. 254–261.
Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 91–94. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 254–261.
Мирончук Н. М. (2016) Особистість педагога у контексті освітніх ідей Івана Франка. Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення: зб. наук. праць.. С. 273–277.
Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу. Професійна освіта: проблеми і перспективи..
Мирончук Н. М. (2016) Педагогічний супровід майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. Нові технології навчання. № 89.
Мирончук Н. М. (2016) Самоорганізаційні уміння як змістові конструкти професійних компетентностей майбутніх викладачів. Zbiόr artykułόw naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki”..
Мирончук Н. М. (2016) Профессиональная деятельность преподавателя высшей школы в условиях интеграционных образовательных процессов. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2016 року в музеї Лятошинського в Житомирі..
Мирончук Н. М. (2016) Локальний моніторинг як спосіб виявлення та розвитку дослідницької активності учнів. Сучасні проблеми розробки і впровадження системи моніторингу якості освітньо-виховного процесу: теоретичні основи, досвід, перспективи: тези Всеукраїнськ. науково-практичн. конф...
Мирончук Н. М. (2016) Педагогічні та психологічні чинники професійного здоров’я викладача вищої школи. Проблеми освіти: наук.-метод. зб...
Мирончук Н. М., Антонова О. Є., Янович Л. М., Васільєва Л. А. (2016) Освітня програма: вимоги та методика розроблення. ЖДУ ім. І. Франка.
Мірошниченко О. А. (2016) Види мотивації особистості до професійної діяльності. Збірник наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка".. С. 87–93.
Мірошниченко О. А. (2016) Роль темперамента зимовщика в процессе адаптации к условиям жизнедеятельности в Антарктике. Науково-практичний журнал "Наука і освіта". № 7. С. 126–133.
Н
Ничкало Н. Г. (2016) Концепція педагогічної майстерності академіка І.А.Зязюна: міждисциплінарні засади. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 20–31.
О
Олійник С. В. (2016) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 95–99. ISSN 2076-6173.
П
Павленко В. В. (2016) Метод Едварда де Боно «Шість капелюхів мислення» як засіб розвитку креативного мислення у школярів. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : збірник науково-методичних праць / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. № Ч. 1. С. 73–78.
Павленко В. В. (2016) Розвиток креативності молодших школярів. Scientific professional periodical journal “THE UNITY OF SCIENCE”.. С. 126–129.
Павленко В. В. (2016) Розвиток креативності школярів у позакласній навчальній діяльності в освітніх закладах Польщі. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут модернізації змісту освіти МОН України.. № Вип.86. С. 414–423.
Павленко В. В. (2016) Педагогічні передумови розвитку креативності особистості. Андрогогічний вісник. № 6. С. 155–162.
Павленко В. В. (2016) Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі. Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». № 2 (34). С. 184–196.
Павленко В. В. (2016) Методи розвитку креативності школярів. Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів : збірник науково-методичних праць.. С. 90–94.
Павленко В. В. (2016) Програми розвитку креативності в педагогічному процесі Польщі. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць. № вип. 5. С. 82–87.
Павленко В. В. (2016) Розвиток креативної уяви у дітей молодшого шкільного віку. Zbiór artykułów naukowych.. С. 53–57.
Павленко В. В. (2016) Реформування польської системи загальної середньої освіти ХХ – початку ХХІ століття. Zbiór artykułów naukowych.. С. 85–88.
Павленко В. В. (2016) Впровадження інклюзивної освіти в Польщі та Україні. Навчання та виховання дітей з особливими освітніми проблемами: теорія та практика: Зб. праць вчених, молодих науковців, педагогів-практиків.. С. 25–30.
Павленко В. В. (2016) Розвиток креативної уяви в школярів. Нові технології навчання: наук-метод. зб.. № Вип.86. С. 142–146.
Павленко В. В. (2016) Креативність: сутнісна характеристика поняття. Креативна педагогіка: [наук.-метод. журнал]. № 11. С. 120–131.
Павленко В. В. (2016) Тести креативності особистості: сутнісні характеристики та особливості застосування. Андрогогічний вісник. № 7. С. 219–232.
Плахотнік О. В. (2016) Відзив офіційного опонента про дисертаційну роботу Пузир Таїсії Миколаївни на тему: "Формування екологічної культури майбутніх техніків у процесі професійної підготовки в коледжах", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Р
Рожнова Т. Є. (2016) Значення системного підходу в управлінні ВНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року).. С. 400–405.
С
Сидорчук Н. Г. (2016) Система професійно-педагогічної підготовки студентів університетів як засіб формування акмекомпетентності у контексті єдиного європейського освітнього простору. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія.. С. 260–298.
Сидорчук Н. Г. (2016) Шляхи оптимізації педагогічної освіти та перспективи її розвитку. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 286–299.
Сидорчук Н. Г. (2016) Культурологічні засади підготовки професійних кадрів у навчальних закладах університетського типу. Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука.. С. 438–444.
Сидорчук Н. Г. (2016) Акмекомпетентность как образ и результат исследования качества профессионально-педагогической подготовки будущих специалистов. Акмеология 2016. Методологические и методически проблемы.. № 28. С. 93–99.
Сидорчук Н. Г. (2016) Скрайбінг: інновації та традиції аудіовізуальної підтримки навчального процесу. Креативна педагогіка. № 11. С. 57–64.
Сидорчук Н. Г. (2016) Рекреалогія: гармонізація духовної та фізичної складової у розвитку особистості. Проблеми освіти. № 86. С. 475–479.
Т
Танська В. В. (2016) Відгук офіційного опонента на дисертацію Пузир Таїсії Миколаївни «Формування екологічної культури майбутніх техніків-екологів у процесі професійної підготовки в коледжах» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Телешман Юлія (2016) Вплив казки на формування моральних і духовних цінностей дитини. Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення : збірн. наук. праць / за ред. проф. О.Є. Антонової, доц. В.В. Павленко.. С. 189–191.
Ч
Чернуха Н. М. (2016) Відгук офіційного опонента на докторську дисертацію Ковальчук Валентини Антонівни «Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Чернілевський Д. В. (2016) Проблеми освіти та духовно-морального виховання майбутніх фахівців в умовах глобалізаційних викликів. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 181–191.
Ш
Я
Яковчук Валерія (2016) Новаторство Івана Франка у жанрі казки. Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення : збірн. наук. праць / за ред. проф. О.Є. Антонової, доц. В.В. Павленко.. С. 198–201.