Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" і є рік 2025

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 46.

Стаття

Nehrii O., Kruty K., Desnova I., Zdanevych L., Коновальчук І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching, 14 (1). С. 283–301. ISSN 1927-2685.

Гужанова Т. С., Панченко Є. С. (2025) Формування діалогічних умінь у нормотипових та дітей із затримкою мовленнєвого розвитку старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (49). С. 403–415. ISSN 2786-4952.

Гужанова Т. С., Панченко Є. С. (2025) Процес формування соціальних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з ООП як основа соціалізації та адаптації. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (50). С. 254–266. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-4(50)-254-266

Гужанова Т. С., Панченко Є. С. (2025) Формування сенсорно-пізнавальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами музичного мистецтва. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (51). С. 476–488. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-476-488

Максимова О. О. (2025) Освітні екопростори як засіб формування природничо-екологічної компетентності у дітей у контексті сталого розвитку. Імідж сучасного педагога (221). С. 77–82. ISSN 2522-9729.

Максимова О. О., Бірська Ю. С. (2025) Рухова активність як основа формування рухових якостей у дошкільників. Науково-практичний альманах «Інноваційна наука» (1). С. 43–48.

Сорочинська О. А., Танська В. В. (2025) Екологічна складова підготовки майбутніх графічних дизайнерів у закладі вищої освіти. Суспільство та національні інтереси (9). С. 219–234. ISSN 3041-1572.

Сорочинська О. А., Темчук А. М. (2025) Комплексний підхід до планування сенсорного розвитку дітей раннього віку засобами бізібордів. Нові технології навчання (99). С. 160–167. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.17

Сорочинська О. А., Тушинська О. О., Хмільовська С. А. (2025) Інтеграція здоров’язбережувальних технологій у формування навичок збереження та зміцнення здоров’я у дітей старшого дошкільного віку. Нові технології навчання (99). С. 168–175. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.18

Федорова М. А. (2025) Розвиток ігрової діяльності як умова формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку. Імідж сучасного педагога (221). С. 33–37. ISSN 2522-9729.

Федорова М. А., Максимова О. О. (2025) Обґрунтування змістової структури соціального досвіду дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 1194–1207. ISSN 2786-4952.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Бабійчук С. М., Сорочинська О. А. (2025) Роль Lego у формуванні просторового мислення у дітей старшого дошкільного віку у процесі будівельно-конструктивної діяльності. In: XI Міжнародна науково-практична конференція «Prospects for the development of high-quality training of future specialists», March 17-19, 2025, Антверпен, Брюссель.

Величко Ю. Д., Панченко Є. С. (2025) Методи розвитку креативності у дітей дошкільного віку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Наука, освіта та суспільство: інтеграція знань для вирішення глобальних викликів XXI століття», 10 квітня 2025 р., Полтава.

Гаєнко І. Ю., Сорочинська О. А. (2025) Формування ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку як складова сталого розвитку суспільства. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 12-14 березня 2025 р., Бухарест, Румунія.

Гринів А. І., Сорочинська О. А. (2025) Роль малих жанрів усної народної творчості у розвитку художньо-мовленнєвої компетентності дітей молодшого дошкільного віку. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Sports, learning and self-knowledge in higher education institutions and schools», March 03-05, 2025, Грац, Австрія.

Громова Д. В., Сорочинська О. А. (2025) Розвиток гуманності у дітей старшого дошкільного віку у взаємодії ЗДО та батьків. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Technology: New Horizons of Development», 14-16 травня 2025 р., Прага, Чехія.

Гужанова Т. С., Гладишевська В. С. (2025) Формування соціальних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами. In: VII Міжнародна науково-практична конференція «Science and technology: challenges, prospects and innovations», 26-28.02.2025, Осака, Японія.

Гужанова Т. С., Ковальчук А. С. (2025) Формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності. In: II Міжнародна науково-практична конференція «European congress of scientific discovery», 3-5.02.2025, Мадрид, Іспанія.

Кучмар Л. В., Максимова О. О. (2025) Виховання звукової культури мовлення у дітей середнього дошкільного віку з використанням логопедичних вправ. In: IV Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 23-25.02.2025, Стокгольм, Швеція.

Кучмій А. О., Сорочинська О. А. (2025) Заходи формування досвіду екологічно доцільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 7-9 травня 2025 р., Бухарест, Румунія.

Левик І. М. (2025) Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природним довкіллям. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція.

Левик І. М. (2025) Формування художньо-мовленнєвої компетентності в дітей дошкільного віку засобами дитячої літератури. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології», 15–16 травня 2025 р., Дрогобич.

Левик І. М., Панченко Є. С., Тушинська О. О. (2025) Формування сенсорно-пізнавальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання. In: International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”, March 26, 2025, Aarhus, Denmark.

Максимова О. О., Зінченко О. О. (2025) Діагностика сформованості умінь у дітей передшкільного віку конструювати за умовами, за схемою та за власним задумом. In: III Міжнародна науково-практична конференція “Future of science: innovations and perspectives”, 26-28.01.2025, Стокгольм, Швеція.

Мелещук А. В. (2025) Словесна творчість дітей старшого дошкільного віку. In: IX Міжнародна наукова конференція «Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації», 23.05.2025, Вінниця.

Мельничук О. В., Сорочинська О. А. (2025) Планування конструкторської діяльності дітей дошкільного віку в ЗДО. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія.

Панченко Є. С. (2025) Розвиток дитини дошкільного віку нетрадиційними засобами образотворчого мистецтва в сім’ї. In: Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан та пріоритети модернізації науки, освіти і суспільства», 21 січня 2025 р., Полтава.

Панченко Є. С. (2025) Співпраця закладу дошкільної освіти та сім'ї під час валеологічного виховання дітей. In: Міжнародна науково-практична конференція «Вектори розвитку науки, освіти та технологій в умовах глобалізації», 12 березня 2025 р., Полтава.

Панченко Є. С. (2025) Значення фізичної культури для формування та зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти та технологій», 22 березня 2025 р., Ізмаїл.

Панченко Є. С. (2025) Гейміфікація та використання навчальних ігор у спеціальній освіті. In: Міжнародна (онлайн) науково-практична конференція «Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти», 27-28 лютого 2025 р., Хмельницький.

Панченко Є. С., Костецька У. В. (2025) Розвиток креативності у дітей дошкільного віку в процесі творчих ігор. In: Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій в ХХІ столітті», 4 лютого 2025 р., Ізмаїл.

Панченко Є. С., Левчишина Л. І. (2025) Роль батьків у формуванні емоційного інтелекту у дітей раннього та дошкільного віку. In: IV Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 23-25.02.2025, Стокгольм, Швеція.

Прокопчук К. К., Сорочинська О. А. (2025) Взаємодопомога як форма соціальної взаємодії дітей старшого дошкільного віку. In: XVIII Міжнародна науково-практична конференція «Topics of research in scientific and educational activities», May 05-07, 2025, Zaragoza, Spain.

Рослик В. І., Сорочинська О. А. (2025) Організаційно-педагогічні умови формування природничо-екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science: Research, Economy and Innovation», 30 квітня - 2 травня 2025 р., Загреб, Хорватія.

Тушинська О. О. (2025) Роль казки в мовленнєвому розвитку дитини. In: ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Глобальний світ і Україна: сучасні виклики та пошук відповідей», 26 квітня 2025 р., Харків.

Тушинська О. О. (2025) The importance of conversations for the communicative competence of children of middle preschool age. In: Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми науки, освіти та технологій в Україні та світі», 10 травня 2025 р., Кременчук.

Федорова М. А. (2025) Підходи до розуміння поняття «соціальний досвід» дитини дошкільного віку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXXII Каришинські читання), 29-30 травня 2025 р., Полтава.

Книга

Максимова О. О., Федорова М. А. (eds.). (2025) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Максимова О. О., Гужанова Т. С., Панченко Є. С. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи з освітньої компоненти "Мистецьке рукоділля". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Навчальний матеріал

Гужанова Т. С., Левик І. М., Максимова О. О. (2025) Інструктивно-методичні рекомендації до практичних занять з навчальної практики з реалізації основних методик дошкільної освіти в групах з інклюзивною формою навчання. [Навчальний матеріал]

Гужанова Т. С., Максимова О. О. (2025) Методичні рекомендації до проходження навчальної психолого-педагогічної практики для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за ОП «Дошкільна освіта». [Навчальний матеріал]

Максимова О. О. (2025) Методичні рекомендації до проходження навчальної пропедевтичної практики у закладах дошкільної освіти. [Навчальний матеріал]

Сорочинська О. А. (2025) Арт–технології в роботі з дітьми : навчальний посібник. [Навчальний матеріал]

Сорочинська О. А. (2025) Матеріали лекційного курсу з обов’язкової освітньої компоненти «Кооперативна діяльність дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. [Навчальний матеріал]

Сорочинська О. А., Панченко Є. С. (2025) Інструктивно–методичні матеріали до практичних занять із вибіркової освітньої компоненти «Арт–технології в роботі з дітьми». [Навчальний матеріал]

Сорочинська О. А., Тушинська О. О. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять із вибіркової освітньої компоненти «Організація будівельно-конструктивної діяльності з дітьми». [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Fri Jul 18 08:23:25 2025 EEST.