Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра соціальної та практичної психології" і є рік 2018

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | Г | Д | Ж | З | К | М | О | П | С | Т | Ф | Ш
Кількість ресурсів: 114.

Б

Бродовська А. В. (2018) Особливості формування згуртованості молодших школярів в умовах соціально-психологічного тренінгу. ЖДУ ім. І.Франка.

Буравський В. М. (2018) Психологічні особливості відображення авторами в літературних творах власних стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях. [Кваліфікаційна робота]

Біляченко Н. М. (2018) Психологічні особливості переживання професійного становлення у дорослому віці. ЖДУ імені Івана Франка.

В

Весельська А. Л. (2018) Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 11–15.

Ворожеєва В. В. (2018) Вікова динаміка релігійної толерантності школярів. ЖДУ ім. І.Франка.

Г

Гавриловська К. П. (2018) Гендерні стереотипи як причина сімейного насилля. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 22–25.

Гавриловська К. П. (2018) Методичні рекомендації з курсу «Психологія впливу та протидії маніпуляціям». [Навчальний матеріал]

Гавриловська К. П. (2018) Методичні рекомендації з курсу «Профілактика та подолання сімейного насилля». [Навчальний матеріал]

Гавриловська К. П., Базилюк І. І. (2018) Образ самотньої матері у свідомості осіб із різними соціальними статусами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 3. С. 133–139. ISSN 2312-3206.

Гавриловська К. П., Вигівська О. В. (2018) Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості.. Т. VI, № 14. С. 84–91. ISSN 2072-4772.

Гавриловська К. П., Вигівська О. В. (2018) Психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія». Теорія і практика сучасної психології. № 3. С. 173–178. ISSN 1813-3405.

Галайко В. С. (2018) Теоретичні засади дослідження професійного самовизначення програмістів. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції.. С. 25–27.

Галайко В. С. (2018) Особливості професійного самовизначення працівників IT-галузі. ЖДУ ім. І.Франка.

Гарбовська І. Л. (2018) Гендерні відмінності в уявленнях про «вродливу» жінку (крос-культурне дослідження). ЖДУ ім. І.Франка.

Горбунова В. В., Голентовська О. С., Загурська І. С., Дем'янчук Ю. Ю. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Експериментальна психологія”. [Навчальний матеріал]

Гречуха І. А. (2018) Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 33–35.

Д

Дем'янчук Ю. Ю., Добровольська Анастасія, Мощицька Вікторія (2018) Особливості прояву особистісної якості “щедрість” у молодших школярів: гендерний аспект. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 35–37.

Дем'янчук Ю. Ю., Нестерук Руслана, Каспрук Людмила (2018) Особливості ціннісної підтримки формування особистісної якості “дбайливість” засобами усної народної творчості у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 37–40.

Дем'янчук Ю. Ю., Олійник Леся (2018) Дослідження ціннісних орієнтацій студентів-прокрастинаторів. Суспільно-політичні та психологічні студії. № 2. С. 71–74.

Дончев Ф. А. (2018) Теоретическое обоснование различий между понятиями «Трансгуманист» и «Трансчеловек». Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 40–42.

Ж

Журавльова Л. П. (2018) Асертивні стратегії сучасної молоді. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 45–47.

Журавльова Л. П., Дончев Ф. А. (2018) Теоретико-методологические основы развития трансгуманистического мировоззрения. Зб. наук.праць. № 1 (45). С. 125–135.

Журавльова Л. П., Котлова Л. О., Марчук К. А. (2018) Особистісне зростання: теорія і практика. ЖДУ ім. І.Франка, Кафедра теоретичної та практичної психології.

З

Загурська І. С. (2018) Проблема причинної зумовленості процесу самооцінювання: історичний аспект дослідження. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 47–51.

Загурська І. С., Никончук Н. О., Портницька Н. Ф. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Творчість у системі особистісного розвитку дитини». [Навчальний матеріал]

Загурська І. С., Никончук Н. О., Тичина І. М. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Психологічний спецпрактикум по спеціалізаціях». [Навчальний матеріал]

Загурська І. С., Шевчук О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений. № 4. С. 642–645. ISSN 2304-5809.

К

Кирильчук І. В. (2018) Проблема розвитку навчальних здібностей в підлітковому віці. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3.

Кириченко В. В. (2018) Суспільна інтеграція та протистояння у межах спільної історії України та Польщі. Теорія і практика сучасної психології. Т. 1, № 1. С. 45–51. ISSN 1813-3405.

Кириченко В. В. (2018) Інформаційне суспільство: еволюція явища та глобалізаційна трансформація суспільного світосприйняття. Теорія і практика сучасної психології. № 2. С. 22–26. ISSN 1813-3405.

Кириченко В. В. (2018) Роль засобів масової інформації у формуванні образу осіб з особливим потребами у масовій свідомості. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 1, № 2. С. 145–149. ISSN 2312-3206.

Кириченко В. В. (2018) Рольова ідентифікація комунікатора як чинник формування картини світу в інформаційному суспільстві. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 1, № 3. С. 169–173. ISSN 2312-3206.

Кириченко В. В. (2018) Наукова концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України.. С. 74–94. ISSN 2072-4772.

Кириченко В. В. (2018) Конструювання картини світу у соціальних мережах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 1, № 5. С. 177–181. ISSN 2312-3206.

Кириченко В. В. (2018) Особливості споживання інформації особами юнацького віку (порівняльний аналіз досліджень 2014 та 2018 років). Теорія і практика сучасної психології. № 5. С. 62–67. ISSN 1813-3405.

Кириченко В. В. (2018) Вікові відмінності прояву internet-залежності (за результатами дослідження 2014 та 2018 років). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 1, № 4. С. 188–193. ISSN 2312-3206.

Кириченко В. В., Савиченко О. М., Сардаковський Ян (2018) Історична пам’ять українців: до проблеми психологічного вивчення українсько-польського протистояння та примирення. Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти і родини в умовах війни. Т. ІІ. С. 43–57.

Коломієць Т. В., Литвинчук А. І., Можаровська Т. В. (2018) Емпатія як чинник ціннісного ставлення до іншого у контексті міжособистісної взаємодії юнаків. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3.

Коломієць Т. В., Можаровська Т. В., Шапран Т. М. (2018) Педагогічна психологія: Методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Коломієць Т. В., Шмиглюк О. Г. (2018) Особливості впливу сім’ї в процесі становлення етнічної самосвідомості особистості: крос-культурний аспект. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3.

Коробко Д. С. (2018) Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах. ЖДУ імені Івана Франка.

Котлова Л. О. (2018) Соціальні ролі особистості та її конфліктна поведінка. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 72–75.

Котлова Л. О. (2018) Гендерні відмінності в психології розуміння правди. In: Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку. С. 187–188.

Котлова Л. О. (2018) Психологічне благополуччя чинники та складові. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій". С. 166–170.

Котлова Л. О. (2018) Теоретико-методологічні засади дослідження чесності в дитячому віці. Scientific Researches. International periodic scientific journal. Т. 3. С. 20–29. ISSN 2523-4692.

Котлова Л. О. (2018) Теоретичні засади вивчення чесності в психології. In: VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Психологія людини: свідомість і реальність".

Котлова Л. О., Безверхня К. (2018) Теоретичні основи вивчення копінг-стратегій подружжя в період адаптаційної кризи. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції.. С. 70–72.

Котлова Л. О., Безверхня К. (2018) Уявлення молоді про офіційний та цивільний шлюб: гендерний аспект. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 3. С. 64–69. ISSN 2312-3206.

Котлова Л. О., Безверхня К. О. (2018) Психологічні особливості копінг-стратегій подружжя в період адаптаційної кризи. Теорія і практика сучасної психології. № 4. С. 85–90. ISSN 1813-3405.

Котлова Л. О., Кирильчук І. В. (2018) Психотехнології організації комункативного простору: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Котловий С. А. (2018) Методичні рекомендації з курсу Психологія конфлікту. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Котловий С. А. (2018) Проблема чесності особистості в ХХІ столітті. Освіта ХХІ століття: проблеми гуманізації, гуманітаризації та патріотизму в контексті євроінтеграційних процесів.. С. 106–109.

Котлова Л. О., Марчук К. А. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Масмедійна психологія». [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Марчук К. А. (2018) Психологічне благополуччя: до проблеми дефініції поняття. In: ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Психічне здоров'я особистості у кризовому суспільстві". С. 216–219.

Котлова Л. О., Марчук К. А., Білецька І. О. (2018) Peculiarities of development future psychologists’ conflict competency. Spience and Education a New Dimension. № 6. ISSN 2308-5258.

Котлова Л. О., Марчук К. А., Кирильчук І. В. (2018) Методичні рекомендації з курсу "Професійна деонтологія" 1 курс. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Марчук К. А., Литвинчук А. І. (2018) Особливості розвитку екологічної самосвідомості юнаків. In: Міжнародна науково-практична конференція для викладачів та студентів "Історичні уоки голокосту та міжнаціональні відносини (до 70-річчя початку Другої світової війни), 23-24 жовтня 2009 р.. С. 90–91.

Котлова Л. О., Марчук К. А., Литвинчук А. І. (2018) Формування професійної готовності студентів-психологів до психологічної підтримки дитини в реаліях сьогодення. In: Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї. С. 41–44.

Котлова Л. О., Марчук К. А., Литвинчук А. І. (2018) Використання інноваційних форм навчання при підготовці студентів-психологів. Інше. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach.

Кошелюк В., Назарова О. (2018) Особливості ставлення християн та буддистів до осіб з гомосексуальною орієнтацією. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 49–52.

Крапивницька А. О. (2018) Особливості професійного самовизначення старшокласників з різним соціометричним статусом. ЖДУ ім. І.Франка.

Крапивницька А. О. (2018) Теоретичні засади дослідження професійного самовизначення старшокласників з різним соціометричним статусом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 52–55.

Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. (2018) Психологічні аспекти професійної зайнятості жінок, що перебувають у декретній відпустці. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 81–83.

Куранова К. О. (2018) Теоретико-психологічний аналіз особистісних особливостей геймерів. Особистісне зростання: теорія і практика.. С. 83–85.

М

Мазяр О. В. (2018) Максимізація абсурду в субособистісному аналізі. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 1, № 2. С. 92–96. ISSN 2312-3206.

Мазяр О. В. (2018) Невротичний стан у системі особистісного розвитку. Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни. Т. 2. С. 257–267.

Мазяр О. В. (2018) Знак у сигнальній системі людини. Теорія і практика сучасної психології. № 5. С. 22–26. ISSN 1813-3405.

Мазяр О. В. (2018) Структурні особливості знаку в умовах неврозу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки». № 5. С. 60–65. ISSN 2312-3206.

Мазяр О. В. (2018) Творчість у психотерапевтичному вимірі. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. ХІI, № 24. С. 128–135. ISSN 2072-4772.

Мазяр О. В. (2018) Мислення: між інсайтом і дезабсурдизацією. Теорія і практика сучасної психології. № 6. С. 17–21. ISSN 1813-3405.

Мазяр О. В., Савиченко О. М. (2018) Основи індивідуальної та групової психокорекції. Методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Майстренко Т. М. (2018) Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 89–90.

Майстренко Т. М. (2018) Стигматизація осіб з психічними захворюваннями як утруднюючий чинник інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи..

Мартинюк Д., Харченко Л., Цимбалюк І. (2018) Суб'єктивні чинники «Революції гідності». Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 99–103.

Марчук К. А. (2018) Психологічні особливості формування літературної обдарованості особистості. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 92–95.

Марчук К. А. (2018) Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. 6, № 14. С. 167–172. ISSN 2072-4772.

Марчук К. А., Котлова Л. О., Литвинчук А. І. (2018) Наративне дослідження базової життєвої позиції студентів – майбутніх соціальних працівників. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 102–103.

Мельник О. М. (2018) Особливості самоактуалізації особистості як фактор формування політичних орієнтацій в період ранньої дорослості. [Кваліфікаційна робота]

Мороз Л. О. (2018) Особливості взаємозв’язку життєвих стратегій сучасної молоді з психологічним віком. [Кваліфікаційна робота]

О

Огороднік М., Курочкіна М. (2018) Розуміння християнами православної і протестантської конфесій особистісних взаємовідносин з Богом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 10. С. 66–68.

П

Петрученко М. В. (2018) Теоретико-методологічні підходи до вивчення емоційного інтелекту. Теоретичні і прикладні проблеми психології.. С. 269–279.

Пирог Г. В. (2018) Психологические особенности отображения процессов мышления в социальных сетях. GESJ: Education Science and Psychology. № 1 (47). С. 134–138. ISSN 1512-1801.

Пирог Г. В. (2018) Політичні орієнтації: системно-психологічний підхід. Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. № 18. С. 346–351. ISSN 2307-1664.

Пирог Г. В., Ворожеєва В. В. (2018) Теоретико-психологічні засади вивчення релігійної толерантності. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 116–118.

Пирог Г. В., Гавриловська К. П. (2018) Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія релігії». [Навчальний матеріал]

Пирог Г. В., Галайко В. С. (2018) Образ демонічних сил в свідомості осіб юнацького віку. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні.. С. 93–95.

Пирог Г. В., Дубова Н. С. (2018) Особливості уявлень сучасних чоловіків і жінок про магію. Психологія людини: свідомість і реальність: збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 213–215.

Пирог Г. В., Коробко Д. (2018) Психологічні особливості професійного вибору старшокласників установ інтернатного типу. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 118–121.

Пирог Г. В., Коробко Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 2. С. 66–71. ISSN 2312-3206.

Пирог Г. В., Куранова К. О. (2018) Психологічний аналіз мотиваційної сфери геймерів. Теорія і практика сучасної психології. № 4. С. 29–32. ISSN 1813-3405.

Пирог Г. В., Марчук К. А. (2018) Субъективное виденье студентами-психологами собственного профессионального становления. International scientific conference «Modernization of educational system: world trends and national peculiarities»: Conference Proceedings.. С. 44–47.

Пирог Г. В., Марчук К. А. (2018) Стреси у студентів: причини та прояви у міжсесійний період. International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland»: Conference Proceedings.. С. 135–138.

Пирог Г. В., Мороз Л. О. (2018) Зв'язок життєвих стратегій сучасної молоді з психологічним віком: теоретичні аспекти. Сучасні наукові дослідження в психології та педагогіці – прогрес майбутнього : збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції.. С. 22–25.

Портницька Н. Ф. (2018) Вікова динаміка наслідування та творчості у продуктивній діяльності дошкільників. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 121–125.

Портницька Н. Ф. (2018) Загальна психологія: Методичні рекомендації до курсу. [Навчальний матеріал]

Портницька Н. Ф., Музика О. О., Тичина І. М., Литвинчук А. І. (2018) Загальна психологія: Методичні рекомендації з курсу для студентів І курсу спеціальності Психологія. [Навчальний матеріал]

Портницька Н. Ф., Радевич М. (2018) Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності). Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Т. 6, № 14. С. 214–220. ISSN 2072-4772.

Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk. Т. ІІІ. С. 395–406.

Портницька Н. Ф., Тичина І. М. (2018) До проблеми організації психологічного супроводу на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти. Збірник наукових праць ЗОІППО. № 1(30).

Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Лесик С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал. № 1. С. 13–16.

Портницька Н. Ф., Хомутовська О. (2018) Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Т. 6, № 15. С. 305–312. ISSN 2072-4772.

Пугайчук В. М. (2018) Особливості психологічного благополуччя на різних етапах онтогенезу. ЖДУ ім. І.Франка.

С

Савиченко О. М. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Психологія мотивації”. [Навчальний матеріал]

Савиченко О. М. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Основи нейропсихоології”. [Навчальний матеріал]

Т

Тичина І. М. (2018) Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. № 3. С. 134–136.

Тичина І. М., Марчук А. П. (2018) Особливості сімейних цінностей гетеросексуальних людей і людей із ЛГБТ-спільноти. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Т. 1, № 1. С. 203–208.

Ф

Фальковська Л. М. (2018) Конструкт «Справедливість» в умовах соціального розвитку особистості. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 140–142.

Фальковська Л. М., Никончук Н. О. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Педагогічна психологія”. [Навчальний матеріал]

Ш

Шапран Т. М. (2018) Ґендерні особливості домінуючих захисних механізмів у юнацькому віці. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 144–147.

Шикирава Н. М. (2018) Емпатія як психологічна категорія. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 148–151.

Шкодич Б. А. (2018) Психологічні фактори радикальної політичної поведінки студентів. [Кваліфікаційна робота]

Шмиглюк О. Г. (2018) Статево-вікові особливості ідентичності: крос-культурний аспект. Spience and Education a New Dimension. Т. VI, № 73. С. 57–63. ISSN 2308-5258.

Шмиглюк О. Г., Коломієць Т. В. (2018) Оcобливості впливу сім'ї в процесі становлення етнічної самосвідомості особистості: крос-культурний аспект. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції.. С. 63–66.

Шмиглюк О. Г., Коломієць Т. В., Журавльова Л. П. (2018) The family as a factor of the ethnic self-consciousness formation of the personality (cross-cultural study). Web of Scholar. Т. 8(26), № 2. С. 16–23. ISSN 2518-167X.

Цей список був створений Sat Jul 26 15:50:34 2025 EEST.