Ресурси де є Автор Вакалюк Т. А.
Стаття
Уваєва О. І., Стадниченко А. П., Іконнікова Ю. В., Вакалюк Т. А. (2025) Resistance of great ramshorn Planorbarius (superspecies) corneus allospecies (Mollusca: Gastropoda: Pulmonatа) from the Ukrainian river network to Mn²⁺ ions. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 1499. ISSN 1755-1315. DOI: 10.1088/1755-1315/1499/1/012061
Спірін О. М., Іванова С. М., Олексюк В. П., Мінтій І. С., Вакалюк Т. А., Кільченко А. В. (2024) Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно‐цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Вісник післядипломної освіти. Педагогічні науки (56). С. 147–170.
Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Євдокимов В. В., Яцишин А. В. (2024) Досвід використання хмарних сервісів для спільної роботи наукового керівника та аспірантів. Інформаційні технології і засоби навчання, 100 (2). С. 122–140. ISSN 2076-8184.
Рябко А. В., Вакалюк Т. А., Заїка О. В., Кухарчук Р. П., Новіцька І. В. (2024) Gamification method using Minecraft for training future teachers of computer sciencе. CEUR Workshop Proceedings (3771). С. 22–35. ISSN 1613-0073.
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Марцева Л. А., Кот Н. С. (2023) Досвід підготовки бакалаврів у галузі інформаційних технологій у провідних країнах світу. Педагогічні науки: теорія та практика (1). С. 83–91. ISSN 2786-5622.
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Лобанчикова Н. М., Почтовюк С. І. (2023) Модель цифрової трансформації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Інноваційна педагогіка (58). С. 190–195. ISSN 2663-6085.
Спірін О. М., Вакалюк Т. А., Олексюк В. П., Іванова С. М., Мінтій І. С., Кільченко А. В. (2023) Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Open educational e-environment of modern University (14). С. 50–62. ISSN 2414-0325. DOI: 10.28925/2414-0325.2023.145
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Марцева Л. А., Кот Н. С. (2023) Досвід підготовки бакалаврів у галузі інформаційних технологій у провідних країнах світу. Педагогічні науки: теорія і практика (45). С. 83–91. ISSN 2786-5622.
Вакалюк Т. А., Янчук В. М., Морозов Д. С., Зубрицький В. В., Новіцька І. В. (2023) Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 34(73) (5). С. 108–116. ISSN 2663-5941.
Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Нікітчук Т. М., Збунь К. С. (2023) Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційно-цифрового середовища закладу вищої освіти у період карантинних обмежень. Інформаційні технології і засоби навчання, 96 (4). С. 58–71. ISSN 2076-8184. DOI: 10.33407/itlt.v96i4.5362.
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Лобанчикова Н. М., Медведєва М. О., Новіцька І. В. (2023) Методика перепідготовки викладачів, що задіяні у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освітнього процесу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (87). С. 100–104. ISSN 1992-5786.
Семеріков С. О., Спірін О. М., Вакалюк Т. А., Мінтій І. С., Іванова С. М., Шимон О. М. (2023) Assessing the effectiveness of research and academic staff’s scientific activity: definition of criteria and indicators. Educational Dimension (9). С. 215–227. ISSN 2708-4604.
Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Антонюк Д. С., Медведєва М. О., Осова О. О., Новіцька І. В. (2023) The Current Level of Competence of Schoolteachers on How to Use Cloud Technologies in the Educational Process During COVID-19 and the Russian-Ukrainian War. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. С. 588–604.
Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Чижмотря О. В., Чижмотря О. Г., Новіцька І. В., Дідківська С. О. (2023) Features and Results of Learning Cloud Technologies by the Teachers for the Organization of the Educational Process in Quarantine. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. С. 462–475.
Рябко А. В., Вакалюк Т. А., Заїка О. В., Кухарчук Р. П., Осадчий В. В., Новіцька І. В. (2023) Methodology for Assessing the Quality of an Educational Program and Educational Activities of a Higher Education Institution Using a Neural Network. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology - AET. С. 179–198.
Антонюк Д. С., Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2023) Using digital business simulators in economic and managerial development of master’s in information technologies. Інформаційні технології і засоби навчання, 94 (2). С. 72–86. ISSN 2076-8184.
Олексюк В. П., Оверко Ю. А., Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2023) A secondary school's experience of a cloud-based learning environment deployment. DigiTransfEd 2023: 2nd Workshop on Digital Transformation of Education, co-located with the 18th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications (ICTERI 2023). С. 93–109.
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Медведєва М. О. (2022) Цифрова трансформація вищої освіти: закордонний та вітчизняний досвід. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (90). С. 24–28. ISSN 2311-5491.
Спірін О. М., Вакалюк Т. А., Мінтій І. С., Іванова С. М., Шимон О. М. (2022) Технологія використання наукометричної бази даних Scopus для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки» (22(51)). С. 116–136. DOI: 10.31812/123456789/7014
Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Коротун О. В., Антонюк Д. С., Медведєва М. О., Новіцька І. В. (2022) The current level of competence of schoolteachers on how to use cloud technologies in the educational process during COVID-19. Educational Technology Quarterly (3). С. 232–250. ISSN 2831-5332.
Вакалюк Т. А., Осова Ольга, Антонюк Д. С., Новіцька І. В. (2020) Future Foreign Language Teachers' Readiness for Innovative Activity in the Context of Smart Education: The Results of the Pedagogical Experiment. Universal Journal of Educational Research (12). С. 8223–8232. ISSN 2332-3205.
Вакалюк Т. А., Медведєва М. О., Карплюк С. О., Шадура В. А. (2019) Training future teachers of information science to develop logical skills. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів VIIІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, присвяченій 100-річчю від дня народження І. Г. Ткаченка. С. 86–87.
Вакалюк Т. А., Медведєва М. О., Карплюк С. О., Шадура В. А. (2019) Training future teachers of information science to develop logical thinking skills of senior schoolchildren at teaching software development. «Наукові записки. Серія: Педагогічні науки», 2 (177). С. 82–86.
Вакалюк Т. А. (2018) Використання хмаро орієнтованих засобів у навчанні бакалаврів інформатики для організації спільної проектної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (2 (93)). С. 46–51. ISSN 2076-6173.
Карплюк С. О., Вакалюк Т. А. (2018) Огляд функціональних можливостей програмного забезпечення для управління освітнім процесом закладу вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 65 (3). С. 262–276. ISSN 2076-8184.
Мінтій І. С., Вакалюк Т. А., Пірогов В. М., Горлов А. М., Мінтій М. М. (2018) Аналіз програмних засобів для людей із порушеннями зору. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). С. 108–116. ISSN 2076-6173.
Вакалюк Т. А. (2018) Огляд існуючих масових відкритих он-лайн курсів, доцільних для використання у підготовці бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць (10). С. 46–50.
Вакалюк Т. А. (2018) Добір масових відкритих он-лайн курсів для використання у підготовці бакалаврів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (3 (20)). С. 128–133.
Вакалюк Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані засоби організації спільної проектної діяльності бакалаврів інформатики. Матеріали науково-практичного семінару "Застосування хмаро орієнтованого навчального середовища для формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу в умовах реформи нової української школи" (17–21 травня 2018 р., м. Київ).
Концедайло В. В., Вакалюк Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. С. 141–145.
Вакалюк Т. А., Степушенко О. А. (2018) Ігри для дітей шкільного віку з вивчення мов програмування. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Сучасні інформаційні технології в освіті та науці” (08-09 листопада 2018 р.) / за ред. Т. А. Вакалюк. (6). С. 146–151.
Вакалюк Т. А., Шевчук Л. Д., Почтовюк С. І. (2018) Використання інтелектуальних карт у навчанні учнів основної школи. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 09 жовтня 2018 року. м. Київ. Укладач: Н.П. Франчук. С. 41–43.
Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). С. 227–234. ISSN 2412-9208.
Концедайло В. В., Вакалюк Т. А. (2018) Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання. (3 (65)). С. 133–151.
Махомета Т. М., Вакалюк Т. А., Тягай І. М. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання (5 (67)). С. 173–186. ISSN 2076-8184.
Вакалюк Т. А. (2018) Огляд web-орієнтованих компіляторів, що доцільно використовувати у навчанні бакалаврів інформатики. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота»: зб.наук. пр. / Ред.кол. : Козубовська І.В. (гол.ред.) та ін., 2 (1 (42)). С. 33–37.
Вакалюк Т. А. (2017) Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики: етап аналізу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». С. 226–229.
Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2017) Використання 3D-моделей в електронних підручниках для підвищення інтересу до навчання. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». С. 306–308.
Вакалюк Т. А., Присяжнюк Г. Є. (2017) Використання хмаро орієнтованих інтелектуальних карт при навчанні математики учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 352–354.
Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2017) 3D моделювання і візуалізація. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 85–86.
Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. С. 55–56.
Вакалюк Т. А. (2017) Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання. С. 154–157.
Вакалюк Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі. С. 54–55.
Вакалюк Т. А. (2017) Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 59 (3). С. 51–61. ISSN 2076-8184.
Вакалюк Т. А. (2017) Зарубіжний досвід розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2 (11). С. 16–23.
Вакалюк Т. А. (2017) Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка., 18 (1). С. 18–25. ISSN 2219-5203.
Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). С. 27–32. ISSN 2076-6173.
Вакалюк Т. А., Спірін О. М. (2017) Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних карт. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ). С. 208–209.
Вакалюк Т. А. (2017) Особисті кабінети викладача та студента у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Педагогічні науки. (3 (35)). С. 78–84.
Вакалюк Т. А. (2017) Модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць (4 (33)). С. 39–62.
Вакалюк Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 травня 2017 року м. Київ. Укладач: Твердохліб І.А. С. 54–55.
Вакалюк Т. А. (2017) Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. (16). С. 28–35.
Вакалюк Т. А. (2017) Cloud LMS As A Tool For Designing Cloud-Based Learning Environment For Bachelor Of Informatics. Journal of Modern Technology & Engineering, 2 (2). С. 107–113.
Вакалюк Т. А., Медведєва М. О. (2017) Conducting Classes On Programming At Higher Educational Institutions Applying Information Communication Technologies. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology., 58 (5). С. 47–50. ISSN 2308-1996.
Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості використання Google Classroom у навчально-виховному процесі ВНЗ. Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-технічної конференції "Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017" (17-19 жовтня 2017 р.).. С. 215–217.
Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 жовтня 2017 року. м. Київ. Укладач: Н.П.Франчук. С. 55–56.
Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). С. 275–287. ISSN 2076-8184.
Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2017) Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб.наук.праць за матеріалами Всеукр.наук.-практ.конф., 18-19 травня 2017 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.].. С. 61–65.
Вакалюк Т. А. (2016) Огляд існуючих моделей хмарних послуг для використання у вищих навчальних закладах. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016» (22–23 квітня 2016 р.). С. 215–217.
Куліковська О. В., Вакалюк Т. А. (2016) Переваги застосування існуючих моделей розробки програмного забезпечення у реальному проекті. Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів. С. 56–59.
Вакалюк Т. А., Присяжнюк Г. Є. (2016) Хмарні сервіси у допомогу вчителю математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Сучасні інформаційні технології в освіті та науці” (10-11 листопада 2016 р.) / за ред. Т. А. Вакалюк (3). С. 255–258.
Вакалюк Т. А. (2016) Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 56 (6). С. 64–76.
Вакалюк Т. А. (2016) Підходи до використання хмарних технологій у навчальному процесі вищої школи у вітчизняній науковій літературі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. (47). С. 123–126.
Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С. (2016) Використання хмарних бізнес-симуляторів для вивчення поведінкової економіки. Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених "Наукова молодь-2016"(15 груд. 2016 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. Спіріна О.М.. С. 53–56.
Вакалюк Т. А. (2016) Переваги використання хмарної LMS NEO перед іншими аналогами при проектуванні хмаро орієнтованого середовища навчання для підготовки бакалаврів інформатики. Сборник материалов XIІ Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании" (30 мая - 2 июня 2016 г., Варна, Болгария). – Международный научный журнал Acta Universitatis Pontica Euxinus – Специальный выпуск. – Днепропетровск, Варн. С. 505–510.
Вакалюк Т. А. (2015) Using coverage of cloud technology in higher education in the works of foreign scholars. British Journal of Science, Education and Culture, I (2 (6)). С. 295–299. ISSN 0007-1657.
Вакалюк Т. А. (2015) Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. НАУКОВІ ЗАПИСКИ (8). С. 3–7.
Вакалюк Т. А. (2015) Хмаро орієнтоване навчальне середовище: категорійно-понятійний апарат. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (35). С. 38–41.
Вакалюк Т. А. (2015) Теоретичні підходи до проектування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняній та зарубіжній літературі. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць (17). С. 90–94.
Вакалюк Т. А., Шевельова М. К. (2015) Використання інформаційно-комунікаційних технологій в загальноосвітніх школах для підвищення якості освіти. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості освіти/ Збірник наук. та науково-метод. праць [ред. кол.: В.Є. Берека (гол) та ін.].. С. 9–14.
Вакалюк Т. А. (2015) Підходи до створення моделі хмаро орієнтованого навчального середовища у науковій літературі. Сборник материалов XI Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании" (1-5 июня 2015 г., Варна, Болгария) (в 2-х томах) – Т. II – Международный научный журнал Acta Universitatis Pontica Euxinus – Специальный выпуск.. С. 380–385.
Вакалюк Т. А., Поліщук В. В. (2015) Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України. Педагогіка вищої та середньої школи. (46). С. 114–119.
Вакалюк Т. А. (2015) Перспективи використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики. Матеріали доповідей на науково-практичного семінару “Хмарні технології в сучасному університеті” (ХТСУ-2015): Черкаси, 24 березня 2015 р.. С. 5–6.
Вакалюк Т. А. (2015) Модель процесів взаємодії учасників навчального процесу у хмаро орієнтованому навчальному середовищі. Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015» (10 груд. 2015 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. Бикова В. Ю. та Спіріна О. М.. С. 13–16.
Вакалюк Т. А. (2015) Модель процесів взаємодії учасників навчального процесу у хмаро орієнтованому навчальному середовищі. IIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015». С. 13–16.
Вакалюк Т. А. (2015) Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико- математичної і технологічної освіти., 3 (8). С. 3–7.
Вакалюк Т. А., Медведєва М. О. (2015) Advantages and disadvantages of use cloud data warehouse. Journal L'Association 1901 "SEPIKE" (11). С. 104–106.
Вакалюк Т. А. (2015) LMS за послугою SaaS – альтернативне вирішення проблеми проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Новітні комп’ютерні технології, 13. С. 118–125.
Вакалюк Т. А. (2014) Висвітлення проблем використання хмарних технологій у вищій освіті у працях зарубіжних вчених. British Journal of Science, Education and Culture, 6 (2). С. 295–299. ISSN 0007-1657.
Онищук Д. П., Вакалюк Т. А. (2014) Комп’ютерні ігри як засіб розвитку логічного мислення у школярів. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 138–140.
Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2014) Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 134–136.
Вакалюк Т. А. (2014) ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОБЛАЧНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ИНТЕРНЕТ-ОПРОСОВ. Информационно-технологическое обеспечение образовательного процесса современного университета [Электронный ресурс] : сб. докл. междунар. интернет-конф., Минск, 1–30 нояб. 2013 г. – Минск, 2014.. С. 223–234.
Вакалюк Т. А. (2014) НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.. С. 9–11.
Вакалюк Т. А. (2014) Хмарний сервіс для створення документів з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірних наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. (48). С. 65–70.
Вакалюк Т. А. (2014) Підходи до створення різних видів навчального середовища у закладах зарубіжжя. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 2 (16). С. 38–41. ISSN 2308-5258.
Вакалюк Т. А. (2014) Можливості використання хмарних сховищ. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 травня 2014 р. / МОН України, Уманський ДПУ імені Павла Тичини; гол. ред. Ткачук Г.В.. С. 19–22.
Вакалюк Т. А. (2014) Основні поняття хмаро орієнтованого навчального середовища. Нові інформаційні технології для всіх "ІТЕА 2014": збірка праць Дев’ятої міжнародної конференції.
Вакалюк Т. А. (2014) Вітчизняний досвід проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для закладів освіти. Новітні комп’ютерні технології, 12. С. 20–24.
Вакалюк Т. А., Кончаківський Ю. О. (2014) Переваги використання електронних посібників у навчальних закладах України. Комп'ютер у школі та сім'ї., 4(116). С. 22–24.
Вакалюк Т. А. (2014) Creating presentations for cloud services. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics (5). С. 84–88. ISSN 2372-7438.
Вакалюк Т. А. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції. – Черкаси, 2013.. С. 275–277.
Вакалюк Т. А. (2013) ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМАХ. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць / за ред. канд. пед. наук Королюк О.М. (6). С. 230–233.
Вакалюк Т. А. (2013) Види та призначення електронних засобів навчання. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 110–112.
Кончаківський Ю. О., Вакалюк Т. А. (2013) Переваги використання комп’ютерів у сучасному світі. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 100–102.
Вакалюк Т. А. (2013) Загрози безпеки інформаційних ресурсів у комп’ютерних системах. Сучасні інформаційні технології: теорія, практика, досвід та перспективи розвитку : матеріали міжрегіонального семінару (17 квітня 2013 р.). С. 16–20.
Вакалюк Т. А. (2013) Можливості використання хмарних технологій в освіті. Актуальні питання сучасної педагогіки. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Острог, 1-2 листопада 2013 року). С. 97–99.
Вакалюк Т. А. (2013) Засвоєння загальної схеми розв'язування задач з програмування. Комп'ютер у школі та сім'ї (7(111)). С. 7–10.
Вакалюк Т. А. (2013) Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (71)). С. 27–32.
Вакалюк Т. А. (2013) НЕОБХОДИМОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОБЛАЧНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОФЕСИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ БАКАЛАВРОВ ИНФОРМАТИКИ. Вестник Тульского государственного университета. Серия: Современные образовательные технологи в преподавании естественнонаучных дисциплин. (12). С. 177–181.
Вакалюк Т. А., Петровська Т. Л. (2013) КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ ФИЗИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ В КУРСЕ ОБЩЕЙ ФИЗИКИ. Вестник Тульского государственного университета. Серия: Современные образовательные технологи в преподавании естественнонаучных дисциплин. (12). С. 90–96.
Вакалюк Т. А. (2013) ФОРМУВАННЯ МИСЛИТЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ПРОГРАМУВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 27–32. ISSN 2076-6173.
Вакалюк Т. А. (2013) Розв'язування творчих задач з програмування майбутніми учителями інформатики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (113). С. 109–114.
Вакалюк Т. А. (2013) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Збруєва. (8 (34)). С. 343–352.
Гончарук М. М., Вакалюк Т. А. (2013) Порівняльна характеристика операційних систем мобільних телефонів. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 48–51.
Вакалюк Т. А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛУ E-OLIMP ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ З ПРОГРАМУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інформаційні технології і засоби навчання, 36 (4). С. 84–97. ISSN 2076-8184.
Вакалюк Т. А. (2011) Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. С. 58–64. ISSN 2311-6382.
Ляшенко Б. М., Вакалюк Т. А. (2011) Розвиток психолого-педагогічної готовності до професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький, 2011. – С. 206-208.. С. 206–208.
Вакалюк Т. А. (2011) Особливості мислення старшокласників. Актуальні проблеми педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 7-8 жовтня 2011 р.): у 2-х частинах. – Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2011. – Ч. 1. – С.10-12. С. 10–12.
Ляшенко Б. М., Вакалюк Т. А. (2011) Професійна підготовка учителів інформатики за кордоном. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т. Мартинюк]. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – Ч. 2. – С.211-217.. С. 211–217.
Вакалюк Т. А. (2010) Математичні основи розв’язування олімпіадних задач з інформатики на сайті e-olimp. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць. (7). С. 139–144.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Іванова С. М., Спірін О. М., Шимон О. М., Вакалюк Т. А., Мінтій І. С., Семеріков С. О. (2024) A Comprehensive Framework for Assessing Scientific Research Effectiveness Among Academic and Research Staff. In: 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2023), 12-13 October, 2023, Kryvyi Rih.
Кручинська Д. Р., Єфіменко А. А., Кручинський Я. Т., Вакалюк Т. А. (2022) Перспективи використання динамічних протоколів керування vlan - мережами у хмарних сервісах. In: Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 12-19 грудня 2022 р., Запоріжжя.
Кручинська Д. Р., Єфіменко А. А., Вакалюк Т. А. (2022) Проблеми безпеки в хмарі. In: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених за тематикою «Сучасні комп’ютерні системи та мережі в управлінні»: збірка наукових праць.
Степушенко О. А., Вакалюк Т. А. (2018) Ігри для дітей шкільного віку з вивчення мов програмування. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Пірогов В. М., Мінтій І. С., Мінтій М. М., Вакалюк Т. А. (2018) Програмні засоби для людей із порушеннями зору. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Гаврилюк О. Д., Вакалюк Т. А. (2018) Огляд хмарних технологій, що можна використовувати у навчанні бакалаврів статистики. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Осипчук А. В., Вакалюк Т. А. (2018) Використання хмарних технологій у навчальному процесі ЗЗСО. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Антонов Є. В., Вакалюк Т. А. (2018) Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами REN’PY. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Книга
Спірін О. М., Іванова С. М., Вакалюк Т. А., Дем'яненко В. М., Кільченко А. В., Лабжинський Ю. А., Мінтій І. С., Новицька Т. Л., Олексюк В. П., Ткаченко В. А., Тукало С. М., Франчук Н. П., Шимон О. М., Шиненко М. А., Яськова Н. В. (2023) Інформаційно-цифрові технології у педагогічних дослідженнях: методичний посібник. Київ: ІЦО НАПН України.
Постова С. А., Вакалюк Т. А., Шевчук Л. Д. (2019) Структурне та візуальне програмування. Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. вид-во ПХДПУ, Переяслав-Хмельницький.
Ляшенко Б. М., Кривонос О. М., Вакалюк Т. А. (2019) Методи обчислень. ЖДУ.
Вакалюк Т. А. (2016) Хмарні технології в освіті. Навчально-методичний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: вид-во ЖДУ.
Жуковський С. С., Вакалюк Т. А. (2016) Об’єктно-орінтоване програмування мовою С++. Навчально-методичний посібник для студентів напряму 6.040302 Інформатика*. Вид-во ЖДУ, Житомир.
Вакалюк Т. А. (2016) Програмування мовою Pascal: навчально-методичний посібник для студентів фізико-математичного факультету. ФО-П Левковець Н.М., С. 1–232.
Вакалюк Т. А., Карплюк С. О. (2012) Інформатика та комп’ютерна техніка. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Розділ книги
Кривонос О. М., Вакалюк Т. А., Сікора Я. Б. (2019) Competence oriented tasks in the course “Programming”. In: Digital economy and digital society. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, С. 103–109.
Вакалюк Т. А. (2013) Технології тестування програм. Навчально-методичний посібник для студентів напряму 6.040302 Інформатика*. In: Технології тестування програм. Навчально-методичний посібник для студентів напряму 6.040302 Інформатика*. Житомир: Вид-во ЖДУ.
Вакалюк Т. А. (2013) Візуальне програмування. Навчально-методичний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Візуальне програмування. Навчально-методичний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ.
Вакалюк Т. А. (2013) Захист інформації в комп’ютерних системах. Навчально-методичний посібник для студентів напряму 6.040302 Інформатика*. In: Захист інформації в комп’ютерних системах. Навчально-методичний посібник для студентів напряму 6.040302 Інформатика*. Житомир: Вид-во ЖДУ.
Вакалюк Т. А., Карплюк С. О. (2011) Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. In: Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–28. ISBN 978-966-485-099-2
Жуковський С. С., Вакалюк Т. А. (2011) Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–8.
Вакалюк Т. А., Жуковський С. С. (2011) Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–15.
Навчальний матеріал
Вакалюк Т. А., Медведєва М. О., Новіцька І. В. (2020) Методичні рекомендації щодо використання хмаро орієнтованої системи управління навчанням NeoLMS. [Навчальний матеріал]
Звіт
Вакалюк Т. А. (2013) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників: теоретико-методологічний аспект: Монографія. Робочий документ. Вид-во ЖДУ імені І. Франка, Житомир.