Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління» і рік «2011»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 105.

Стаття

Антонова О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер... С. 17–22.

Антонова О. Є. (2011) Інтелектуальні здібності у структурі обдарованості особистості. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: зб. наук. пр.. № 5. С. 137–144.

Антонова О. Є. (2011) Інтелектуальні здібності у структурі обдарованості особистості. Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару.. С. 35–41.

Антонова О. Є. (2011) Мала академія наук України як засіб розвитку дослідницьких здібностей старшокласників. Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема: матеріали всеукраїнської конференції. Т. 1. С. 15–22.

Антонова О. Є. (2011) Особливості методики навчання педагогічно обдарованих студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.. Т. 1, № 67. С. 25–34.

Антонова О. Є. (2011) Педагогічна креативність у структурі педагогічної обдарованості вчителя. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.. Т. 2, № 69. С. 11–17.

Антонова О. Є. (2011) Проблема развития способностей и одарённости в педагогической теории Я.А. Коменского. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. № 1(4). С. 17–20.

Антонова О. Є. (2011) Креативність як провідний компонент у структурі особистості вчителя. Креативна педагогіка. Наук. метод. зб.. № 4. С. 44–52.

Антонова О. Є. (2011) Проектування освітнього середовища внз як чиннику розвитку обдарованості студентів. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 123–127.

Антонова О. Є. (2011) Концептуальні освітньо-інноваційні дискурси навчання обдарованих студентів в умовах масовізації вищої школи. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи.. С. 92–105.

Антонова О. Є. (2011) Науково-методичний центр роботи з обдарованою студентською молоддю як інноваційний засіб розвитку здібностей та обдарувань майбутніх учителів. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи.. С. 227–238.

Антонова О. Є., Дубасенюк О. А., Ковальчук В. А. (2011) Особистісно орієнтована система внутрішньої діагностики навчальної діяльності студентів житомирського державного університету імені Івана Франка. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 386–403.

Антонова О. Є., Маслак Л. П. (2011) Культурологічна компетентність офіцера радіоінженерної спеціальності як складова професійної компетентності. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 150–165.

Антонова О. Є., Маслак Л. П. (2011) Європейській вимір компетентнісного підходу та його концептуальні засади. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 81–109.

Антонова О. Є., Поліщук Н. М. (2011) Здоров’язберігаюча компетентність особистості як наукова проблема (аналіз поняття). Вища освіта у медсестринстві: проблеми і перспективи: зб. статей всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 27–31.

Березюк О. С. (2011) Основні засади проблеми формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 267–275.

Бойчук І. Д. (2011) Наукове обґрунтування та змістова характеристика педагогічних умов професійної підготовки фармацевтів. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 209–224.

Борейко О. М. (2011) Просвітницька діяльність громадських товариств Волині (ХІХ – поч. ХХ ст.). Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 516–566.

Власенко О. М. (2011) Вплив позашкільних навчальних закладів на формування духовності особистості. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 239–243.

Вітвицька С. С. (2011) Наукові підходи до педагогічної підготовки магістрів. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 63–68.

Вітвицька С. С. (2011) Формування професійної компетентності у майбутніх бакалаврів та магістрів. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 244–266.

Дем’янчук О. О. (2011) Особливості професійного становлення педагога. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 226–230.

Деркач О. І. (2011) Взаємодія вчителя та дітей у формуванні природоохоронного досвіду засобами проблемного навчання. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 117–119.

Дубасенюк О. А. (2011) Виявлення і розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару.. С. 87–92.

Дубасенюк О. А. (2011) РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКОЙ ОДАРЕННОСТИ ЛИЧНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ. Вектор науки ТГУ. № 1(4). С. 61–64.

Дубасенюк О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару.. С. 8–14.

Дубасенюк О. А. (2011) Передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала: досвід і перспективи розвитку. Акмеологія – наука XXI століття : матер. III Міжнар. наук.-практ. конф.. С. 23–27.

Дубасенюк О. А. (2011) Розвиток вищої освіти: тенденції та перспективи. Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України: освіта, політика, економіка, культура : матер. Всеукр. конф... С. 135–142.

Дубасенюк О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”].. С. 8–13.

Дубасенюк О. А. (2011) Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Креативна педагогіка,. № 4. С. 23–28.

Дубасенюк О. А. (2011) Педагогічні умови ціннісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів. Професійна освіта: педагогіка і психологія. № ХІІІ. С. 162–166.

Дубасенюк О. А. (2011) Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр.. С. 6–11.

Дубасенюк О. А. (2011) Підготовка майбутніх учителів до реалізації педагогічної дії. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 13–18.

Дубасенюк О. А. (2011) Житомирська науково-педагогічна школа як засіб формування у викладачів вищої школи професійної і наукової компетентності. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 19–33.

Дубасенюк О. А. (2011) Новітня концепція оцінювання якості вищої освіти. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 363–370.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару.. С. 74–81.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Рецензія на польсько-український та українсько-польський щорічник "Професійна освіта: педагогіка і психологія". Українська полоністика. № 8. С. 110–112.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Актуализационная педагогика и ее образовательные проекции. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 44–57.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2011) Сучасні наукові підходи як методологічні засади компетентінсного підходу в освіті. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 11–18.

Дупак Н. В. (2011) Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 54–71.

Запорожцева Ю. С. (2011) Педагогічне проектування на заняттях з іноземної мови як засіб ефективності навчального процесу в післядипломній освіті. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 137–139.

Калінська А. В. (2011) Готовність старшокласників до професійного самовизначення в економічній сфері (педагогічна взаємодія учителя і учнів). Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 114–116.

Калінчук Ф. М. (2011) Особливості формування тверезого способу життя у студентської молоді. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 199–202.

Калінін В. О. (2011) Місце соціокультурної компетенції у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 131–149.

Карлінська Я. В. (2011) Інформаційна компетентність студентів як чинник толерантності. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 175–178.

Карлінська Я. В. (2011) Формування інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 311–319.

Коваленко В. О. (2011) Позааудиторна навчально-виховна робота з обдарованою молоддю в інституті медсестринства. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 172–174.

Ковальчук В. А. (2011) Проблема подготовки будущих учителей к работе в условиях вариативности образовательно-воспитательных систем общеобразовательных заведений. Вектор науки Тольяттинского Государственного университета. № 2(5). С. 121–125.

Ковальчук В. А. (2011) Формування в майбутніх учителів професійно-педагогічної компетентності розв’язувати соціально-педагогічні задачі. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 289–305.

Копетчук В. А. (2011) . Інтеграція біологічних знань у вищій медичній школі. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції... С. 60–63.

Копетчук В. А. (2011) Формування соціокультурної компетенції при вивченні гуманітарних дисциплін у студентів медичних навчальних закладів. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 306–310.

Круковська І. М. (2011) Медична освіта на Волині. Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 376–418.

Левківський М. В. (2011) Передмова. Велика Волинь: історія освіти і культури. Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 5–7.

Левківський М. В. (2011) Велика Волинь у її історичній ретроспективі. Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 8–36.

Левківський М. В. (2011) Післямова // Велика Волинь: історія освіти і культури. Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 627–629.

Лісова С. В. (2011) Компетентнісний підхід у вищій освіті: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 34–53.

Мирна І. О. (2011) Діагностика соціальної компетентності класних керівників. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 106–109.

Мирончук Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. Т. 2, № 67. С. 129–132.

Мирончук Н. М. (2011) Розвиток дослідницьких здібностей студентів у навчальній діяльності як складова їх професійно-педагогічної компетентності. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді», 11-12 травня 2011 р... С. 242–246.

Мірошниченко О. А., Бєнь Н. В. (2011) Соціалізаційна модель професійно значущих якостей майбутнього вчителя. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ ".. С. 165–168.

Несвірська Т. В. (2011) Формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови: здобутки та перспективи. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 120–122.

Несвірська Т. В. (2011) Система тестування та моніторингу мовленнєвої компетенції студентів та курсантів. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 344–362.

Ніколаюк М. В. (2011) Німецька освіта на Волині (др. пол. ХІХ – пол. ХХ ст.). Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 118–137.

Орлова О. А. (2011) Андрагогічні засади оновлення підготовки вчителів у системі післядипломної освіти. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 223–226.

Павленко В. В. (2011) Освітньо-просвітницька діяльність першодрукаря Івана Федорова. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. Т. 1, № 67. С. 149–153.

Павленко В. В. (2011) Громадсько-культурна діяльність Ю. Крашевського на Волині. Історико-педагогічний альманах. № 2. С. 40–44.

Павленко В. В. (2011) Актуальні методи розвивального навчання. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді», 11- 12 травня 2011 р.. С. 246–251.

Павленко В. В. (2011) Организация учебно-воспитательного процесса в Житомирской гимназии (ХІХ – начала ХХ вв.). Вектор науки. Серия «Педагогика, психология». № 1(4). С. 139–143.

Павленко В. В. (2011) Организация учебно-воспитательного процесса в Житомирской гимназии (ХІХ – начала ХХ вв.). Вектор науки. Серия «Педагогика, психология». № 1(4). С. 139–143.

Павленко В. В. (2011) Освітньо-просвітницька діяльність педагогів- іноземців на Волині. Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 310–349.

Павленко В. В. (2011) Проблеми педагогічної майстерності вчителя у спадщині вдатних педагогів. Професійно-компетентнісне ставлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ: збірник науково-методичних праць.. С. 216–224.

Рожнова Т. Є. (2011) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА АПРОБАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПТНЗ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇЇ РЕЗУЛЬТАТИ. Сборник научных трудов по материалам международной научно-практической конференции «Современные направления теоретических и прикладных исследований’ 2011». Т. 23. С. 16–25.

Сахневич І. Д. (2011) Педагогічні умови формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 186–191.

Сидорчук Н. Г. (2011) Європейський вимір української освіти. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 72–80.

Сидорчук Н. Г. (2011) Історичні реалії становлення та розвитку вітчизняної університетської освіти (ХVІІ-ХVІІІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 96–99. ISSN 2076-6173.

Умінський С. А. (2011) Освіта дітей чеського походження на Волині (др. пол. ХІХ – пол. ХХ ст.). Велика Волинь: історія освіти і культури: монографія / за ред. проф. Левківського М.В... С. 138–159.

Шарлович З. П. (2011) Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 162–165. ISSN 2076-6173.

Шарлович З. П. (2011) Науковий підхід до аналізу процесу підготовки сімейних медсестер в системі фахової та неперервної медичної освіти. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції.. С. 230–236.

Щербакова Н. П. (2011) НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАГІСТРАНТІВ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді”.. С. 375–379.

Якса Н. В. (2011) Формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія.. С. 276–288.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Березюк О. С. (2011) Етнокультурологічна підготовка майбутнього вчителя в умовах Поліського регіону. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир. С. 456–462.

Дубасенюк О. А. (2011) Умови підвищення рівня ефективності професійної полікультурної підготовки майбутнього вчителя. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир. С. 422–427.

Книга

Дубасенюк О. А. (ed.). (2011) Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-084-8.

Дубасенюк О. А. (ed.). (2011) Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка 2011, Житомир. ISBN 979-966-485-098-5.

Саух П. Ю. (ed.). (2011) Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Дубасенюк О. А., Зазюн І. А. (eds.). (2011) Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2011 р., м. Житомир . Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Дубасенюк О. А. (ed.). (2011) Професійна педагогічна освіта: компетент-нісний підхід: монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка. ISBN 979-966-485-098-5.

Мирончук Н. М., Вітвицька С. С. (eds.). (2011) Освіта ХХІ століття: професійно-педагогічний аспект. ЖДУ ім. І. Франка.

Антонова О. Є., Клименюк Ю. М. (2011) Підготовка майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир. ISBN 966–856–144–9.

Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2011) Философские основания педагогической аксиоматики. Житомир Изд-во ЖГУ им. И. Франко. ISBN 978-966-485-096-1.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386 (2011) Концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки сучасного педагога. Вид-во ЖДУ ім. Франка, Житомир.

Розділ книги

Дубасенюк О. А. (2011) Акмеологічна концепція професійного розвитку педагога. In: Професійна педагогічна освіта: акмесинергетичний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, С. 5–57.

Навчальний матеріал

Павленко В. В. (2011) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських та лабораторних занять з курсу «Педагогіка» (для студентів природничого факультету). [Навчальний матеріал]

Дисертація або Автореферат

Войналович Л. П. (2011) Підготовка вчителів для шкіл національних меншин в Україні (20-30-ті рр. ХХ століття). Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вітвицька С. С. (2011) Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Гагіна Н. В. (2011) Педагогічні умови формування у майбутніх менеджерів умінь конструктивної взаємодії у ситуації конфлікту. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Корнійчук Ю. Г. (2011) Формування готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Можарівська І. М. (2011) Розвиток позашкільної освіти на Волині-Житомирщині (друга половина ХІХ – 30-ті роки ХХ століття). Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Папіжук В. О. (2011) Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Поліщук Л. П. (2011) Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шигонська Н. В. (2011) Підготовка студентів медичних спеціальностей до професійної взаємодії засобами моделювання комунікативних ситуацій. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Юденко О. В. (2011) Формування готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності в оздоровчих центрах. Автореферат Докторський thesis, Національний універсистет імені М.П.Драгоманова.

Інше

Мирончук Н. М. (2011) Сучасні проблеми освіти і виховання школярів. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Звіт

Ковальчук В. А. (2011) Професійний саморозвиток майбутнього фахівця. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Левківський М. В., Борейко О. М., Павленко В. В. (2011) Велика Волинь: історія освіти і культури. Документ для обговорення. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Цей список був створений Wed Aug 6 01:27:02 2025 EEST.