Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2013
Є
Єршова Л. М. (2013) Мовний патріотизм у змісті українського виховного ідеалу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 79–83. ISSN 2076-6173.
Єршова Л. М. (2013) Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 42–47. ISSN 2076-6173.
Єршова Л. М. (2013) Трансформация воспитательного идеала в сословном обществе Украины ХІХ – начала ХХ века. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 31–34.
Єршова Л. М. (2013) Трансформація виховних ідеалів українсько-польського пограниччя. Українська полоністика. № 10. С. 216–225. ISSN 2220-4555.
А
Антонова О. Є. (2013) Педагогіка довжиною з життя. Інноваційність ідей А.С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття.. С. 40–48.
Антонова О. Є. (2013) Здоров’язбереження учнів початкової школи як засіб досягнення сталого розвитку держави. Сталий розвиток: проблеми та перспективи : зб. наук. праць.. С. 232–241.
Антонова О. Є. (2013) Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе. Вектор науки Тольяттинского государственного университета : Серия: Педагогика, психология. № 1(12). С. 25–29.
Антонова О. Є. (2013) Побудова здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу (із досвіду діяльності шкіл Житомирщини). Нові технології навчання: Наук.-метод, зб.. № 78. С. 204–210.
Антонова О. Є. (2013) До історії становлення дослідницького навчання. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 6–13.
Антонова О. Є. (2013) Здоров'язберігаюча компетентність особистості. Магістр медсестринства: український науково-практичний журнал.. С. 10–17.
Антонова О. Є. (2013) «Він прожив за життя три життя…». Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського : зб. наук. праць.. С. 6–18.
Антонова О. Є. (2013) Психолого-педагогическое сопровождение одарённого ребёнка как реализация личностно ориентированного подхода. Одарённый ребёнок : научно-практический журнал. № 3. С. 126–139.
Антонова О. Є. (2013) Методологические подходы к изучению проблемы одаренности. Духовно-нравственные основы воспитания культурной элиты общества : коллективная монография.. С. 172–218.
Антонова О. Є. (2013) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія в Україні: теорія і практика : зб. наук. праць. № 23. С. 57–62.
Антонова О. Є. (2013) Педагогічна обдарованість суб’єктів освітнього процесу як адрагогічна проблема. Андрагогічний вісник. № 4. С. 103–110.
Антонова О. Є., Дубасенюк О. А. (2013) Методика викладання педагогіки: курс лекцій. [Навчальний матеріал]
Антонова О. Є., Павленко В. В., Сидорчук Н. Г., Мирончук Н. М., Щербакова Н. П. (2013) Історія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : Студентський історико-педагогічний альманах. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Арешонков В. Ю. (2013) Содержание школьного обществоведения в Украине по программам конца 20-х гг. ХХ в. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. № 13. С. 31–35.
Б
Барановська Л. В. (2013) Проектирование профессионально-педагогических условий внедрения личностно ориентированного подхода в профессиональной подготовке будущих офицеров управления тактического уровня. Карельский научный журнал. № 2. С. 5–8.
Барбелко Н. С. (2013) Межкультурная коммуникация как средство воспитания межкультурной толерантности. Карельский научный журнал. № 2. С. 8–12.
Березюк О. С. (2013) Чинники етнопедагогіки. Інше. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Березюк О. С. (2013) Фомирование этноэстетической компетентности личности. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 54–56.
Березюк О. С., Власенко О. М. (2013) Парадигма етнокультурологічної спрямованості педагогічного середовища поліського регіону. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Березюк О. С., Власенко О. М., Дубасенюк О. А. (2013) Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Березюк О. С., Власенко О. М., Піддубна О. М., Башманівський В. І., Захарчук Н. В. (2013) Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного освітнього простору (концептуальний підхід). Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Березюк Ю. В. (2013) Подготовка будущего учителя к применению метода моделирования педагогических ситуаций в учебном процессе. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 12–14.
Буханевич Н. В. (2013) Оценивание знаний студентов в университете по охране труда. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 14–16.
Білошицька Т. Ю. (2013) Личностные характеристики педагога как консультанта. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 50–54.
В
Ващук О. В. (2013) Целесообразность формирования технологии подготовки учителей естественных дисциплин к развитию академической одаренности старшекласcников. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 45–49.
Величко О. Ю. (2013) Критерии, показатели и уровни измерения сформированности гражданской компетентности будущих менеджеров туристической индустрии. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 16–19.
Власюк Ж. І. (2013) Обзор проблемы справедливости в психолого-педагогическом измерении. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 63–66.
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2013) Синергетичний характер воспитательно-педагогической системы А.С. Макаренко. Воспитание человека – дело счастливое и посильное..
Вітвицька С. С. (2013) Інновації у педагогічній підготовці магістрів як засіб підвищення їх конкурентоспроможності. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 42. С. 108–114.
Вітвицька С. С. (2013) Новаторський підхід у педагогічній діяльності А. С. Макаренка. Інноваційність ідей А.С. Макаренка в педагогіці ХХ1 століття.. С. 65–72.
Вітвицька С. С. (2013) Інновації у педагогічній підготовці магістрів освіти у вивченні педагогічних наук як засіб підвищення їх конкурентоспроможності. Збірник наукових праць військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 42. С. 108–114.
Вітвицька С. С. (2013) Соціоекологічні аспекти виховання підростаючих поколінь у педагогічній спадщині видатних українських педагогів. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського.. С. 33–39.
Вітвицька С. С. (2013) Вища педагогічна освіта США. Історія університетської освіти: виникнення, становлення, розвиток. Студентський історико-педагогічний альманах. Випуск 2 : збірн. наук. праць молодих дослідн. / за ред. О.Є. Антонової, В.В. Павленко.. С. 269–274.
Вітвицька С. С. (2013) Структура и критерии готовности магистров образования к педагогической деятельности. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 59–63.
Г
Гаранська Н., Павленко В. В. (2013) Значення книжки як засобу виховання молодших школярів. Магістратура в умовах євроінтеграційних процесів вищої школи.. С. 280–283.
Герасимчук О. Л. (2013) Развитие горного образования в Украине и в западной Европе: сравнительный анализ. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 77–81.
Глазунова Л. О. (2013) Роль средств народоведения, в формировании эстетической компетентности будущих учителей-филологов. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 81–83.
Голубкова Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 85–88.
Д
Дем’янчук О. О. (2013) Психолого-педагогические условия формирования гностических умений молодого педагога. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 94–97.
Дерев’янко О. В. (2013) Формирование профессиональной компетентности будущих горних инженеров в условиях интерактивных технологий обучения. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 19–22.
Довгополова А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 101–104.
Дубасенюк О. А. (2013) Життя наповнене смислом. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. № 3(29). С. 237–247.
Дубасенюк О. А. (2013) Модернізація системи освіти в Україні в умовах сучасних глобалізацій них процесів. Освітні реформи: місія, дійсність,рефлексія.. С. 253–262.
Дубасенюк О. А. (2013) Теоретико-методологічні засади інтегрованої субдисципліни "методика викладання педагогіки". Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny Pod redakcja Zofii Szaroty Franciscka Scloska.. С. 425–435.
Дубасенюк О. А. (2013) Профессионально-педагогиче-ский аспект здоровья и здорового способа жизни. Акмеология 2013. Методологические и методические проблемы. № Вип 22. С. 54–59.
Дубасенюк О. А. (2013) Передумови розвитку андрагогіки як чинника особистісного та професійного зростання дорослого. Андрагогічний вісник.. № 4. С. 26–33.
Дубасенюк О. А. (2013) Структура дослідницьких педагогічних умінь та умови їх розвитку. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива.. С. 20–31.
Дубасенюк О. А. (2013) Виявлення закономірностей професійної виховної діяльності педагога загальноосвітнього закладу як чинника особистісного зростання суб’єктів освіти. Нові технології навчання наук-метод зб.. № 78. С. 107–113.
Дубасенюк О. А. (2013) Поиски новой образовательной парадигми. Актуальные проблемы педагогической теории и практики.. С. 5–11.
Дубасенюк О. А. (2013) Розвиток творчого потенціалу особистості засобами мистецтва. Креативна педагогіка: наук-метод. журнал. № 7. С. 52–58.
Дубасенюк О. А. (2013) Загальнокультурна компетентність: сутність та наукові підходи. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців.. С. 5–10.
Дубасенюк О. А. (2013) Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р... С. 18–26.
Дубасенюк О. А. (2013) Развитие педагогических способностей преподавателя вуза как основополагающий фактор повышения его педагогического мастерства. Философия, педагогика и социология в XXI веке : материалы международ. науч. конф. / под общ. ред. проф. О. И. Кирикова. Т. 30. С. 68–77.
Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Синиця М. О. (2013) Использование мультимедийных средств в процессе профессиональной подготовки студентов университета. Стратегические комуникации, теоретические знания и практические навыки в економике, управление проэктами, педагогики, праве, политологии, природопользовании, психологии, медицыне, философии, филологии, социологии, технике, математике, физике, химии.. С. 129–231.
Дуплійчук О. М. (2013) Профессионально-педагогическая подготовка будущих учителей-филологов средствами технологии малых методических групп. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 27–31.
Ж
Жуковський Є. І. (2013) Понятия «физическая культура» и «физкультурно-оздоровительная деятельность» в педагогической науке: содержательный аспект. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 113–115.
К
Коваленко В. О. (2013) Научная работа как необходимая составляющая внеаудиторной учебной деятельности студентов высших медицинских учебных заведений. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 133–137.
Ковальчук В. А. (2013) Научные подходы к изучению образовательно-воспитательных систем. Философия, педагогика и социология в ХХІ веке. № 30. С. 87–99.
Ковальчук В. А. (2013) До проблеми визначення сутності поняття «освітньо-виховна система»: проблеми та пошуки. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.. № 79. С. 74–80.
Ковальчук В. А. (2013) Становлення системного підходу дослідження педагогічних об’єктів та явищ. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива.. С. 32–38.
Л
Левківський М. В., Колодій О. С. (2013) Воспитание патриотизма у студентов-аграриев. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 149–152.
Листопад О. В. (2013) Развитие инклюзивного образования в Украине. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 171–174.
Ліференко Д. О. (2013) Лингвистические способности как основа развития лингвистической одарённости. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 40–43.
М
Мартиненко Д. В. (2013) Влияние представителей Киево-Могилянской учености на развитие образования в Российской империи. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 195–198.
Марцева Л. А. (2013) Мониторинговые исследования как механизм оценивания качества образования. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 144–147.
Махновська І. Р. (2013) Организация профессиональной подготовки магистров сестринського дела в условиях кредитно-модульной системе образования. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 147–150.
Мирончук Н. М. (2013) Особливості адаптації студентів вищих навчальних закладів до змінених умов життєдіяльності. Нові технології навчання. № 79. С. 82–85.
Мирончук Н. М. (2013) Гуманізація взаємодії вихователя і вихованців за педагогічним доробком В. Сухомлинського. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського: зб. наук. праць.. С. 129–133.
Мирончук Н. М. (2013) Зміст та форми дослідницької діяльності студентів у процесі педагогічної підготовки у ВНЗ. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива.. С. 170–176.
Мирончук Н. М. (2013) Контекстно-професійний зміст підготовки майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 442–446.
Мирончук Н. М. (2013) Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб. № 76. С. 209–214.
Мирончук Н. М. (2013) Стажування як форма підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Андрагогічний вісник... С. 64–69.
Муранова Н. П. (2013) Концепция научно-методического обеспечения физико-математической допрофессиональной подготовки старшеклассников в доуниверситетской системе. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 154–158.
Мірошниченко О. А. (2013) Профілактика синдрому «професійного вигорання» у роботі управлінців освіти. Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти»...
О
Овчаров С. М. (2013) Педагогическая технология развития креативности будущих учителей информатики в условиях университетского образования. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 43–46.
Овчаров С. М. (2013) Андрагогические принципы развития креативности учителей информатики в системе последипломного педагогического образования. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 233–236.
П
Павленко А. Ю. (2013) Понятие общей культуры в историко-педагогическом аспекте. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 46–49.
Павленко В. В. (2013) Колектив як розвивальне середовище. Інноваційність ідей А.С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття.. С. 170–177.
Павленко В. В. (2013) Проблемне навчання: становлення, сутність, перспективи. Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог.. С. 126–134.
Павленко В. В. (2013) Розвивальний потенціал бесіди як методу навчання у початковій школі. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива.. С. 135–140.
Павленко В. В. (2013) Становлення теорії розвивального навчання в педагогічній спадщині К.Д. Ушинського. Нові технології навчання. Наук. – метод зб.. № 76. С. 79–84.
Павленко В. В. (2013) Форми і методи розвивального навчання молодших школярів у спадщині В.О. Сухомлинського. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського.. С. 137–143.
Павленко В. В. (2013) Особливості проблемного навчання. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти : збірник науково-методичних праць.. С. 466–471.
Пастовенський О. В. (2013) Исследование тенденций развития системы управления общим средним образованием. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 180–183.
Пастовенський О. В. (2013) Пути развития общественно-государственного управления общим средним образованием. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 244–248.
Пастовенський О. В. (2013) Развитие информационных потоков в образовательных подсистемах в условиях роста влияния общественных факторов на управление общим средним образованием. Вектор науки ТГУ. № 3(14). С. 213–216.
Плахотнюк Н. П. (2013) Организационно-педагогические условия использования учебно-игрового проектирования в подготовке будущих учителей к инновационной деятельности. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 192–195.
Поліщук Н. М. (2013) Структура готовности учителя к формированию здоровьесберегающей компетентности учеников. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 202–207.
Р
Рожнова Т. Є. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Теорія та методика управління освітою: електронне фахове видання. № 3.
Рожнова Т. Є. (2013) Управлінські технології - засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом. Материалы IX Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании". Т. 3. С. 400–402.
Рожнова Т. Є. (2013) Використанням управлінських інноваційних технологій в організації професійного навчання: андрагогічний підхід. Збірник наукових праць за матеріалами науково-методичного семінару за міжнародною участю «Андрогогічні підходи у професійному навчанні безробітних» (15 травня 2013р., м. Київ)... С. 97–101.
Рожнова Т. Є. (2013) Критерії та показники оцінювання результативності управління ВНЗ на засадах інноваційних технологій. Витоки педагогічної майстерності:[Збір.наукових праць]. № 11. С. 289–295.
Рожнова Т. Є. (2013) Модель управління вищим навчальним закладом на засадах інноваційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (69). С. 145–150.
Рожнова Т. Є. (2013) Інноваційний аспект в управлінні вищим навчальним закладом на засадах інноваційних технологій. Зб. матеріалів наук.-практ.. конференції «Ресурсний підхід в управлінні навчальними закладами» (16 квітня 2013 р.).. С. 108–116.
Рожнова Т. Є. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукове електронне періодичне видання Андрагогічний вісник. № 4. С. 73–81.
Рожнова Т. Є. (2013) Інноваційний аспект в управлінні вищим навчальним закладом на засадах інноваційних технологій. Зб. матеріалів наук.-практ.. конференції «Ресурсний підхід в управлінні навчальними закладами».. С. 108–116.
С
Сбруєв Н. Г. (2013) Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 263–267.
Свиридюк О. В. (2013) Формирование здоровьесберегающей компетентности студентов в образовательно-воспитательной среде учебного заведения. Вектор науки ТГУ. № 1(12). С. 237–239.
Світельська-Дірко С. В. (2013) Место и роль духовных ориентиров в формировании гуманизма школьников младших классов в творчестве В. А. Сухомлинского. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 267–270.
Сидорчук Н. Г. (2013) Соціально-історичні моделі університетської освіти. Історія університетської освіти: виникнення, становлення, розвиток. Студентський історико-педагогічний альманах. Випуск 2 : збірн. наук. праць молодих дослідн. / за ред. О.Є. Антонової, В.В. Павленко.. С. 18–24.
Т
Теренко О. А. (2013) Основные направления развития высшего женского образования в США. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 280–283.
Ф
Федорчук А. Л. (2013) Подготовка будущего учителя информатики к работе в профильной школе. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 289–292.
Федьович О. М. (2013) Проблема интереса в гуманитарных науках. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 286–289.
Х
Хмелівська С. І. (2013) Направления творческого использования отечественного опыта иноязычного образования в современных условиях Украины. Карельский научный журнал. № 1(2). С. 52–55.
Ч
Чернишова А. М. (2013) Категориальный анализ базовых понятий исследования проблемы подготовки учителей начальных классов к преподаванию хореографии. Вектор науки ТГУ. № 1(2). С. 272–275.
Чижевська С., Павленко В. В. (2013) Проблема професійної підготовки вчителя в педагогічній спадині К.Д. Ушинського. Магістратура в умовах євроінтеграційних процесів вищої школи: збірник наукових праць.. С. 225–227.
Ш
Шевчук С. І. (2013) Интеллектуальная одаренность старшеклассников и готовноть педагогов к её развитию во внешкольных и общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 303–306.
Шелест Ю. М. (2013) Историко-педагогические основы проблемы изучения иностранных языков в университетах Украины XIX - начала ХХ века. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 306–309.
Шеремет О., Павленко В. В. (2013) Ідеї розвивального навчання в педагогічній спадщині Й.Г. Песталоцці. Магістратура в умовах євроінтеграційних процесів вищої школи : збірник наукових праць.. С. 230–232.
Щ
Щербакова Н. П. (2013) До проблеми формування професійної компетентності педагога-дослідника. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива.. С. 256–260.
Щербакова Н. П. (2013) Університети Стародавнього Світу: Наланда. Історія університетської освіти: виникнення, становлення, розвиток. Студентський історико-педагогічний альманах. Випуск 2 : збірн. наук. праць молодих дослідн. / за ред. О.Є. Антонової, В.В. Павленко.. С. 24–28.