Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2017
А
Антонова О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 5–9. ISSN 2076-6173.
Антонова О. Є. (2017) «Життя, віддане дітям…». Історико-педагогічний альманах. Випуск 6. В.О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю : збірн. наук. праць / за ред. проф. О.Є. Антонової, доц. В.В. Павленко.. С. 6–12.
Антонова О. Є. (2017) До проблеми розвитку креативності вчителя. Формування та розвиток педагогічної майстерності й творчого потенціалу вчителя як домінантних складових педагогічної дії: теорія і практика: зб. наук. статей / за заг. ред. Л.В. Корінної.. С. 13–22.
Антонова О. Є. (2017) До проблеми співвідношення інтелекту та креативності у структурі обдарованості. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал. № 12. С. 33–40.
Антонова О. Є. (2017) Педагогічні умови підготовки вчителя до творчої професійної діяльності. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи: зб. наук.-метод. праць / за ред. О. А. Дубасенюк..
Антонова О. Є. (2017) Упровадження інноваційних технологій у процес професійної підготовки майбутніх фармацевтів (аналіз досвіду житомирського базового фармацевтичного коледжу). In: Профеійна підготовка фахівців: креативний підхід : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 198–217.
Антонова О. Є. (2017) Магістерське дослідження як ефективний засіб упровадження інноваційних технологій у процес професійної підготовки фахівця. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання. № 8. С. 66–78.
Антонова О. Є., Ващук О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник.. Т. 1. С. 174–182.
Антонова О. Є., Дубасенюк О. А. (2017) Методика викладання педагогіки: курс лекцій: вид.2, доповнене. [Навчальний матеріал]
Антонова О. Є., Павленко В. В. (2017) В.О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Житомир : ФО-П Левковець Н.М..
Б
Басюк Н. А. (2017) Філософсько-етичні твори В. Сухомлинського на уроках ''Я у світі''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 20–24. ISSN 2076-6173.
Березюк О. С., Власенко О. М. (2017) ДИДАКТИКА: теорія і практика. Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Березюк О. С., Власенко О. М. (2017) Хрестоматія з української педагогіки. Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Березюк О. С., Власенко О. М. (2017) Проектування освітнього розвивального середовища Полісся: регіональний аспект. Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Бірук Н. П. (2017) Напрями діяльності українських науково-педагогічних шкіл. International research and practice conference „Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics”.. С. 12–15.
Бірук Н. П. (2017) Довідник здобувача з питань атестації наукових кадрів вищої кваліфікації. [Навчальний матеріал]
Бірук Н. П. (2017) Виявлення та підтримка науково-обдарованих школярів – перспективний напрямок розвитку сучасної науки. Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук : зб. тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 10–11 лютого 2017 р.).. С. 28–31.
Бірук Н. П. (2017) Дослідницькі здібності як основа розвитку науково-дослідницької обдарованості особистості. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи: зб. наук.-метод. праць.. С. 75–79.
В
Власенко О. М. (2017) Тенденції гуманізму в умовах діяльності чеських рухів. Теорія і практика чеських рухів на Волині: духовний феномен..
Власенко О. М., Березюк О. С., Лутай М. Є., Масловська М. В., Чижевська Л. В., Шевцова Л. С. (2017) Теорія і практика чеських рухів на Волині: духовний феномен. Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вознюк О. В. (2017) Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 61–64. ISSN 2076-6173.
Вознюк О. В. (2017) Defining and diagnosing the gifted students. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 19–24. ISSN 2076-6173.
Вітвицька С. С. (2017) Проблема духовно-морального виховання молоді у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 37–41. ISSN 2076-6173.
Вітвицька С. С. (2017) Компетентнісний підхід до підготовки фахівців як умова якісної освіти. Модернізація змісту професійної освіти – умова підготовки компетентного фахівця нової формації.. С. 7–17.
Вітвицька С. С. (2017) Проблеми гуманістично-морального виховання молоді у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Проблеми освіти: Збірник наукових праць. № 87. С. 56–61.
Вітвицька С. С. (2017) Формування та розвиток педагогічної майстерності вчителя засобами самовиховання. Формування та розвиток педагогічної майстерності й творчого потенціалу вчителя як домінантних складових педагогічної дії: теорія і практика. Збірник наукових статей.. С. 22–37.
Вітвицька С. С. (2017) Розвиток креативності майбутніх магістрів освіти засобами інноваційної діяльності. Проблеми освіти. № 87. С. 56–61.
Вітвицька С. С. (2017) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Саварина Павла Вікторовича «Підготовка майбутнього викладача технічних дисциплін до застосування медіатехнологій у професійній діяльності», подане на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Вітвицька С. С., Єремеєва В. М. (2017) Педагогіка. Навчальний посібник для студентів університетів заочної форми навчання та непедагогічного профілю. Педагогіка . ФОП Левковець Н.М., Житомир, Україна.
Д
Дубасенюк О. А. (2017) Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М.. № 2. С. 62–69. ISSN 2523-4897.
Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527
(2017)
Професійна підготовка фахівців: креативний підхід: монографія.
Вид-во Євенок О. О., Житомир.
Дубасенюк О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України.. № 1(13). С. 30–40.
К
Ковальчук В. А. (2017) Педагогічні технології підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 140–145. ISSN 2076-6173.
Ковальчук В. А. (2017) Творче освітньо-виховне середовище навчального закладу – важлива умова розвитку та самовдосконалення особистості. Креативна педагогіка. № 12. С. 57–62.
Ковальчук В. А. (2017) Формування творчого освітньо-виховного середовища у контексті вимог до особистості вчителя-інноватора. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи: зб. наук.-метод. праць.. С. 43–47.
М
Максимова О. О. (2017) Виховання міжособистісної толерантності у дітей засобами казок В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 62–66. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 186–190. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2017) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів до самоорганізації в професійній діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць. № 87.
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання ситуацій самоорганізації у контекстній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць: [наук. записки РДГУ]. № 17.
Мирончук Н. М. (2017) Трансформація функціонально-професійної ролі викладача вищої школи в умовах соціокультурних змін. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2017 року в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі..
Мирончук Н. М. (2017) Професійне вигорання викладача вищої школи: чинники, ознаки, способи протидії. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи..
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання змісту педагогічної діяльності студентів магістратури у контекстно-професійній підготовці. Андрагогічний вісник. № 8.
Мирончук Н. М. (2017) Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти. Б.в..
Мірошниченко О. А. (2017) Готовність українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Development and modernization of social sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine. Т. 2. С. 242–259.
Н
Новіцька І. В. (2017) Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 103–108. ISSN 2076-6173.
П
Павленко В. В. (2017) Особливості розвитку креативності дітей підліткового віку. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць.. С. 89–94.
Павленко В. В. (2017) Вправи для розвитку креативної уяви. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи: зб. наук.- метод. праць.. С. 205–208.
Павленко В. В. (2017) Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2(88). С. 213–218. ISSN 2076-6173.
Павленко В. В. (2017) Розвиток креативності молодших школярів. Монографія. Житомир: ЖДУ, ЖДУ імені Івана Франка.
Павленко В. В. (2017) Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика. Т. 14. С. 116–124. ISSN 2220-4555.
Р
Рожнова Т. Є. (2017) Значення інноваційного менеджменту в управлінні ДНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти». Т. 2. С. 139–143.
С
Сидорчук Н. Г. (2017) Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 249–253. ISSN 2076-6173.
Сидорчук Н. Г. (2017) Формування метакогніцій майбутніх фахівців у вищій школі: досвід та перспективи впровадження у навчальний процес вітчизняних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 125–128. ISSN 2076-6173.
Сидорчук Н. Г. (2017) Магістратура: історичні передумови впровадження ступеневої освіти на сучасному етапі модернізації вітчизняної вищої школи. Креативна педагогіка. № 12. С. 49–56.
Сидорчук Н. Г. (2017) Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки). № 1. С. 14–20.
Сидорчук Н. Г.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2824-1562
(2017)
Проблема професійно-педагогічної освіти: теоретико-методологічні засади дослідження.
In:
Професійна підготовка фахівців: креативний підхід.
Житомир: Вид-во Євенок О.О., Житомир, Україна, С. 82–120.
Сидорчук Н. Г. (2017) Розвиток метакогнітивних умінь як перспективний напрям професійного самовдосконалення. Проблеми освіти. № 87. С. 242–246.
Сидорчук Н. Г., Колеснікова І. В. (2017) Освітній контекст феномену медіакультури. Андрагогічний вісник. № 8. С. 128–132.
Ю
Юденко О. В., Деревянко В. В., Захарчук І. Р., В’яла О. М., Трофимов О. С. (2017) Спорт заради розвитку «Щаслива та захищена дитина – активна та здорова родина і нація»): навчально-методичний посібник. видавництво "Фенікс", Київ. ISBN 978-966-136-453-9