Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси за роками 2000

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: P | Є | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Ч | Ш | Ю | Я
Кількість ресурсів: 150.

P

Pogorui A. A. (2000) Estimation of Stationary Productivity of One-Phase System with a Storage. Mathematics Subject Classification. С. 1–8.

Є

Єремеєва В. М. (2000) Проектування та організація педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів основної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 219–221.

Єршов В. О. (2000) Петро Білоус: мандрівка до тисячолітнього слова. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 5. С. 112–120. ISSN 2220-7996.

Єршов В. О. (2000) Ю. І. Крашевський в Житомирі. 1853-1860. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 5. С. 5–20. ISSN 2220-7996.

Єршов В. О. (2000) «Рamiętnik kijowski»: 1959 - 1980. Бібліографія змісту. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 4. С. 157–168. ISSN 2220-7996.

І

Іванова Т. В. (2000) Культурологічний аспект як сучасний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 6–11.

Іванченко А. В. (2000) Самосвідомість та самоуправління як чинники світоглядного становлення особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 29–31.

А

Алєксєєва Т. Ф. (2000) Автор повісті "Рудько" Олексій Свірський жив у Житомирі. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 383–384.

Антонова О. Є. (2000) Базова педагогічна підготовка майбутнього вчителя (історичний аспект). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 129–131.

Б

Басюк Н. А. (2000) Загальнонаукове розуміння відповідальності особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 257–259.

Березюк О. С. (2000) Формування соціоекологічних знань та вмінь учнів засобами народної педагогіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 21–24.

Бондарчук Л. І. (2000) Олена Пчілка і Житомирщина. Поліський Дивосвіт. Т. 1. С. 69–74.

Боравльов А. П., Ленчук І. Г. (2000) Методичні корективи змісту традиційної схеми у пошуку розв’язків конструктивних задач. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 50–53.

Борисюк С. О., Конончук А. І. (2000) Деякі аспекти методологічної підготовки соціальних педагогів в системі вищої педагогічної освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 52–53.

Брандес В. М., Вірковський А. П., Вознюк В. О., Романенко Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 240–244.

Буркова Л. В. (2000) Структурний підхід до поняття педагогічної технології. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 189–192.

Бєлова Ю. Ю. (2000) Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до формування національних цінностей в учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 164–168.

Білоус Н. М. (2000) «Ну що б, здавалося, слова…» (Шевченко про сугестивну силу слова). Українська мова та література. № 19. С. 1–2.

В

Васильєва Л. Я. (2000) Ділова гра у викладанні методики математики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 158–160.

Ваховський Л. Ц. (2000) Аксіологічні характеристики філософії виховання німецького просвітництва. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 245–248.

Виговський В. Л. (2000) Змістова стратифікація тексту оригіналу як засіб зняття омофразії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 68–71.

Вискушенко А. П., Гирин В. К., Корнійчук О. В., Рак А. М. (2000) Сезонна динаміка ваги і довжини тіла полівки-економки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 112–115.

Вискушенко Д. А. (2000) Влияние хлорида цинка на защитно-приспособительные и патологические реакции прудовика озерного. Моллюски. Проблемы систематики экологии и филогении. Авторефераты докладов. - СанктПетербург. - 2000.. С. 20–21.

Водянова Г. В. (2000) Христианские ценности и проблемы духовности. Людина: дух, душа, тіло : Матеріали ІV Міжнародної науково-теоретичної конференції. С. 27–29.

Вознюк О. В., Заброцький М. М., Ованден Л. М. (2000) Архiтектонiка свiтобудови: людське “Я” i Всесвiт у контекстi феноменологiчної редукцiї i формальної логiки. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальні та гуманітарні науки, проблеми освіти. № 10. С. 38–49.

Володіна Н. В., Дубінець І. В. (2000) Професійно-педагогічна спрямованість як шлях підвищення якості підготовки вчителя у педвузі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 18–20.

Вітвицька С. С. (2000) Студент як об’єкт педагогічної діяльності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 186–188.

Г

Гавриловська К. П. (2000) Соціально-психологічні чинники економічної злочинності. Психологія: Зб. наук. праць НПУ імені М.П.Драгоманова. № 11. С. 40–47. ISSN 966-7584-93.

Галатюк Ю. В. (2000) Теоретичні основи спецкурсу "інноваційні підходи в організації творчої навчальної діяльності з фізики". Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 231–233.

Гарбар О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4357-4525 (2000) Описание кариотипов трех видов рода Lymnaea (Gastropoda, Pulmonata, Lymnaeidae) фауны Украины. Vestnik Zoologii. № 14. С. 40–47. ISSN 0084-5604.

Гарбар О. В. (2000) Сучасний стан фауни ставковиків (Gastropoda, Pulmonata, Lymnaeidae) України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 95–97.

Герасименко С. О., Рабушко В. Д., Абакумова Н. М. (2000) Індивідуальне навчання в школі як сучасна технологія професійно-педагогічної підготовки вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 193–195.

Герасимов Ю. О. (2000) О. І. Купрін любив Житомир. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 385–388.

Грибан Г. В. (2000) Бараші – отча земля Василя Земляка. Поліський дивосвіт. № 1. С. 221–225.

Грибан Г. В. (2000) Використання творів Василя Земляка на уроках синтаксису в старших класах. Матер. Всеукр. наук.-метод. конфер. „Літературне краєзнавство в школі та вузі в контексті розвитку української культури і літератури”. С. 53–54.

Грибан Г. В. (2000) Бараші – отча земля Василя Шевчука. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 221–224.

Грибан Г. П., Опанасюк Ф. Г. (2000) Теорія адаптації і закономірності її формування у процесі фізичного виховання. Вісник державної агроекологічної академії України. № 1. С. 210–2018.

Гудима О. Ю. (2000) Управління самостійною пізнавальною діяльністю учнів основної школи в умовах модульної організації навчального процесу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 206–210.

Гужанов С. И. (2000) Лингвистический анализ фразеологизма. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 72–73.

Гіренко Н. А. (2000) Формування сенсомоторної сфери в учнів допоміжної школи у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 183–185.

Д

Добровольська Л. П. (2000) Сучасні підходи та технології професійного відбору майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 24–28.

Дубасенюк О. А. (2000) Дослідження професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 12–14.

Дубовик Л. П. (2000) Розробка структури і змісту професійних умінь майбутніх учителів трудового навчання з естетизації навчальних приміщень. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 175–179.

З

Заброцький М. М., Трохименко В. М. (2000) Діагностика сформованості та розвитку комунікативної компетентності учителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 234–236.

К

Казанжи І. В. (2000) Створення виховуючого середовища у вищому педагогічному навчальному закладі як засіб підготовки майбутніх фахівців до здійснення виховної діяльності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 237–239.

Киричук Г. Є. (2000) Поровый аппарат раковин моллюсков надсемейства Pisidioidea (Mollusca, Bivalvia). Вестник зоологии. № 34. С. 41–47.

Киричук Г. Є. (2000) Інтенсивність поглинання кисню молюсками Rivicoliana rivicola (Mollusca: Bivalvia: Pisidioidea) при різних фізіологічних навантаженнях. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 107–111.

Климчук В. О., Музика О. Л. (2000) Мотиви навчальної діяльності студентів: спроба психосемантичного аналізу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 41–44.

Ковальчук В. А. (2000) Формування у майбутніх учителів системи професійних умінь розв’язувати соціально-педагогічні задачі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 66–68.

Козій М. К. (2000) Формування професійної особистості педагога засобами античної міфології. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 85–89.

Колесник І. В. (2000) Особливості впливу чорнобильської катастрофи на розвиток і виховання дітей. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 225–227.

Колесник І. В. (2000) Педагогічна корекція спілкування підлітків зони радіологічного контролю у контексті соціоекобіологічних чинників. Науково-педагогічний пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць студентів та аспірантів / За ред. О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченка.. С. 13–15.

Коломійцев О. П. (2000) Використання персонального комп’ютера для підготовки індивідуальних завдань з інформатики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 25–26.

Колоскіна О. І. (2000) Проблеми сучасних технологій формування національної самосвідомості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 211–214.

Кордон М. В. (2000) Ядро духовності. Вісник ЖІТІ. № 10. С. 52–57.

Короткова О. З. (2000) Накопичення 137 Cs основними дикорослими ягідними рослинами лісів українського Полісся. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук.

Костюшко Ю. О. (2000) Засади недирективної педагогіки як необхідна умова розв’язування міжособистісних конфліктів між учителем та учнями. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 249–251.

Котнюк Л. Г. (2000) Прагматичне навантаження лексики англійської мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 54–57.

Крук М. З. (2000) Позакласна військово-фізкультурна робота в школах України (20-30 ті рр. ХХ століття). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 117–120.

Кузьмічова В. А. (2000) Діяльність педагога у процесі модульної організації навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 255–256.

Кузьмічова В. А. (2000) Форми та методи музичної освіти студентів музично-драматичних інститутів України у 20-30 рр. ХХ ст. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 252–254.

Кульчицький В. Й. (2000) Пропагандистсько-виховні рейди ОУН-УПА. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Історія. № 8. С. 118–119. ISSN 2307-7778.

Кульчицький В. Й. (2000) Проблема виховання молоді в діяльності ОУН та УПА. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. № 10. С. 139–142. ISSN 2311-6382.

Куницкий В. Н. (2000) Мелкие катушковые Planorbinae - облигатные промежуточные хозяева парамфистоматидных трематод в Центральном Полесье Украины. Паразитология. № 4. С. 345–348.

Кутова Н. А. (2000) Гендерні ініціативи в педагогічній освіті. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 54–57.

Кін О. М. (2000) М. Ф. Сумцов про особистість та професійні якості вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 32–34.

Л

Лактюшина Т. Л., Логвінова Л. Л. (2000) Особливості проведення педагогічної практики з логопедії на дефектологічному факультеті. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 136–138.

Левківський М. В. (2000) Відповідальність у контексті нової виховної парадигми. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 15–17.

Левківський М. В., Вознюк О. В. (2000) Соцiальна вiдповiдальнiсть особистостi. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 36–40.

Левківський М. В., Вознюк О. В., Недашківська Т. В. (2000) Соціально-правова відповідальність особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 47–51.

Ленчук І. Г. (2000) Графоаналітичний метод алгоритмізації побудови зображень комбінацій куля-описана піраміда. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 12–16.

Леонтьєва О. Ю. (2000) Професійно-педагогічні особливості підготовки педагогічних кадрів у коледжах Англії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 44–46.

Логвина-Бик Т. А. (2000) Сучасні технології професійно-педагогічної підготовки вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 132–135.

Лутай М. Є. (2000) Назвемо усіх поіменно. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 3–6.

Луценко В. В. (2000) Застосування комп’ютерних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 196–198.

Лісовський А. М. (2000) Густав Олізар: повернення на Батьківщину. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 4. С. 169–172. ISSN 2220-7996.

М

Малярчук П. М. (2000) Особливості радіоактивного забруднення травостою природних пасовищ, їх внесок у формування потоків 137Cs колективних та індивідуальних господарствах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук.

Маліновська Т. В. (2000) Із краю берез і льону. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 455–457.

Маліновська Т. В. (2000) ТВОРИ ЖИТОМИРСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА ДАНИЛА ОКИЙЧЕНКА В ПОЗАКЛАСНОМУ ЧИТАННІ УЧНІВ 5-8 КЛАСІВ. Літературне краєзнавство в школі та вузі в контексті розвитку української культури і літератури. С. 47–48.

Мацієвський О. Е., Кашпор В. М. (2000) Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв’язків. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 17–20.

Мельниченко Р. К. (2000) Сравнительно-кариологический анализ двух видов Unio (Mollusca, Bivalvia, Unionidae). Vestnik zoologii. № 34(1-2. С. 85–88.

Мельниченко Р. К., Янович Л. М. (2000) Биология размножения и особенности кариотипов видов рода Pseudanodonta (Mollusca, Bivalvia, Unionidae) фауны Украины. Vestnik zoologii, SuppLement. № 14. С. 25–33.

Мирошніченко О. А. (2000) Формування у сучасної молоді соціально-значущих ідеалів і ціннісних орієнтацій. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 69–71.

Мисечко О. Є. (2000) Історико-логічний аспект проникнення англійських запозичень у сучасну українську мову. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 58–62.

Мойсієнко В. М. (2000) Чому на Поліссі мозолю називають жабою? Науковий вісник Волинського державного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. № 6. С. 80–87.

Молчанова Г. І. (2000) Типи навчання у вищому навчальному закладі та їх можливості в розвитку творчого потенціалу педагога. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 152–157.

Мороз О. С. (2000) Вплив меліорантів на агроекологічний стан дерново-підзолистих ґрунтів Полісся України. Автореферат Докторський thesis, Державна агроекологічна академія України.

Моісєєва М. А. (2000) До питання про фортепіанний супровід шкільного пісенно-хорового репертуару. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 222–224.

О

Онипченко О. І. (2000) Педагогічні ради про підготовку вчителів в Україні та за кордоном у другій половині ХІХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 98–101.

Осадча З. А., Фелонюк Н. В., Іванченко А. В. (2000) Творче застосування педагогічної спадщини Г. Ващенка у школі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 125–128.

Осьмук Н. Г. (2000) Вплив ідей зарубіжної та вітчизняної соціальної педагогіки на становлення системи “соцвиху” в Україні у 20-30-ті рр. ХХ ст. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 78–81.

П

Павленко Л. І. (2000) Вплив зворотного зв’язку на синтаксичну структуру реплiк (на матерiалi англiйського мовлення). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 82–84.

Пащенко М. І. (2000) Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 215–218.

Перетятько О. В. (2000) Формування соціокультурної активності вітчизняного вчителя: до історії питання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 82–84.

Пилипчук В. В. (2000) Інтегративні можливості технологічної підготовки майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 203–205.

Погоруй А. О. (2000) Обчислення стаціонарного коефіцієнта продуктивності виробничої лінії з двома ненадійними агрегатами. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 45–49.

Поліщук В. А., Борозна Г. В. (2000) Соціальний працівник Франції: сфера професійної діяльності та функції. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 35–38.

Попова О. В., Лук’янова В. А. (2000) Підготовка працівників освіти на Харківщині у 20-30-ті рр. ХХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 106–109.

Приймак А. М. (2000) ВОСПИТАНИЕ И САМОВРСПИТАНИЕ ЛИЧНОСТИ КАК ВАЖНЕЙШАЯ ПРОБЛЕМА РУБЕЖА ЭПОХ (НА МАТЕРИАЛЕ ДНЕВНИКОВ Л.Н. ТОЛСТОГО). Всеукраїнська наукова конференція «Русская литература накануне ІІІ тысячелетия: Итоги развития и проблемы изучения». № 1. С. 1–7.

Пультер С. О. (2000) Кобзар на Волині. Поліський дивосвіт. Література рідного краю: Житомирщина. Т. 1. С. 62–68.

Пультер С. О. (2000) І. А. Кочерга – народжений для театру. Поліський дивосвіт. Література рідного нраю: Житомирщина. Т. 1. С. 487–493.

Пуховська Л. П. (2000) Професіоналізм учителя в різних освітніх системах: порівняльний аналіз. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 3–5.

Підлужна Г. В., Шевчук Т. О. (2000) Урок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 27–31.

Р

Рассказова О. І. (2000) Організація соціально-творчої діяльності учнів в умовах позашкільного закладу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 63–65.

Рудик І. М. (2000) Комунікативно-прагматичні типи висловлювань зі значенням згоди/незгоди в сучасній англійській мові. Документ для обговорення. Харків, Харків.

Рудницкая Л. И. (2000) О семантической трансформации основных номинативных единиц в современном русском языке. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 74–77.

С

Савиченко М. М. (2000) З любов’ю до Полісся (творчий портрет В. Б. Грабовського). Поліський дивосвіт. Література рідного краю: Житомирщина. Т. 1. С. 429–431.

Самардак М. М., Троянчук С. Й. (2000) «Одномірна людина» Герберта Маркузе в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 7–11.

Самсонова О. В. (2000) Проблеми вдосконалення навчального процесу засобами новітніх технологій. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 172–174.

Сарана О. А., Захаров Б. А. (2000) Зворотні послідовності в олімпіадних задачах. Український математичний журнал. Т. 6, № 4. ISSN 1027-3190.

Сбруєва А. А. (2000) Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 39–43.

Сейко Н. А. (2000) Wydawnictwo podręczników i polska prasa pedagogiczna na Wołyniu w XIX-pocz. XX wieku. Rota. № 3. С. 60–61.

Сидорчук Н. Г. (2000) Роль самостійної навчальної діяльності у підготовці майбутніх учителів до професійної самоосвіти. Професійна підготовка педагогічних працівників. С. 253–262.

Сидорчук Н. Г. (2000) Соціально-педагогічні передумови і головні тенденції становлення професійної самоосвітньої діяльності вчителя. Соціалізація особистості: зб. наук. праць. С. 11–19.

Сипченко І. В. (2000) Діяльність "Волинського товариства сприяння вихованню дітей з відділом їхнього захисту". Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 75–77.

Соколова А. В. (2000) Погляди Я. А. Мамонтова на проблему вибору педагогічної професії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 113–116.

Соловйова Л. Ф. (2000) Вираження аксіологічних категорій в сучасній англійській мові (атрибути, предикативи і релятиви оцінки). Автореферат Докторський thesis, Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Спірін О. М. (2000) Основи диференційованого підходу при вивченні інформатики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 146–151.

Спірін О. М. (2000) Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі. Проблеми освіти. № 22. С. 31–43.

Спірін О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник. № 28. С. 43–56.

Стадниченко А. П., Киричук Г. Є. (2000) Влияние нитрата аммония на содержание остаточного азота в гемолимфе катушки пурпурной (Mollusca: Pulmonata: Bulinidae). Parazitologiya. Т. 34, № 5. С. 400–407. ISSN 0031-1847.

Стадниченко А. П., Киричук Г. Є., Янович Л. М., Король В. В. (2000) Стан гідромережі Житомирського Полісся. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 85–94.

Стадниченко А. П., Куницький В. М., Сластенко М. М. (2000) Роль молюсків родини котушкових великої Волині у поширенні парамфістоматидозної інвазії серед жуйних тварин. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 98–100.

Сіра І. Т. (2000) Питання формування особистості майбутнього вчителя у спадщині засновників харківської науково-педагогічної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 110–112.

Т

Танько Т. П. (2000) Музична підготовка майбутніх педагогічних кадрів у педвузах України (40-50-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 139–142.

Тарарак Н. Г. (2000) Формування елементів педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 143–145.

Тарасенко Н. В. (2000) Формування професійних навичок і творчої самостійності студентів у процесі педагогічної практики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 180–182.

Тернопільська В. І. (2000) Відповідальність старшокласників: історико-педагогічний аспект. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 102–105.

Тихонова Т. В. (2000) Технологія особистісно орієнтованої освіти у професійній підготовці вчителя інформатики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 161–163.

Тичина І. М. (2000) Творчість як засіб подолання життєвої кризи у дорослому віці. Духовність українства. № 2. С. 33–36.

Томашик З. Ф., Даниленко С. Г., Кусяк Н. В., Томашик В. М. (2000) Взаимодействие арсенида и антимонида индия с водными растворами азотной кислоты. Неорганические материалы. Т. 36, № 2. С. 153–156.

Трубавіна І. М. (2000) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до попередження насильства у сім’ї. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 58–62.

У

Усатий А. В. (2000) Пісенний ужинок Вадима Крищенка. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 177–182.

Усатий В. Д. (2000) Лексична робота як умова розвитку культури мовлення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 32–35.

Ф

Федоренко О. І. (2000) Формування логічних умінь у процесі професійної підготовки вчителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 169–171.

Федорова Н. Ф. (2000) Творча діяльність учителя в інноваційних закладах освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 21–23.

Франчук М. В. (2000) Національно-специфічні засади обробки традиційних сюжетів (на матеріалі творчості Лесі Українки). Автореферат Докторський thesis, Національна академія наук України.

Ч

Чайковська В. Т., Горбань А. В. (2000) Мала проза В. Винниченка у світлі його світогляду. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 63–67.

Черномаз Т. В. (2000) Работа ресничек переживающих клеток мерцательного эпителия жабер и ноги перловицевых, зараженных Aspidogaster conchicola и Bucephalus polymorphus. Паразитология, 35, 5. С. 443–448.

Чумак Л. М. (2000) Структурно-семантичні характеристики телескопних слів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 78–81.

Чумак Л. М. (2000) Різновиди лексико-семантичного еліпса в сучасній англійській мові. Вісник Харківського національного університету. № 500. С. 247–251.

Ш

Шанскова Т. І. (2000) Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 72–74.

Шевцова Л. С. (2000) Микола Сингаївський − родом із пісні. Поліський дивосвіт. Т. 1. С. 183–190.

Штефан Л. А. (2000) Питання підготовки соціальних працівників в Україні у 20-30 ті рр. ХХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 121–124.

Шугайло Г. В. (2000) Розвиток композиційно-графічних умінь у майбутніх учителів інформатики у процесі диференційованого вивчення комп’ютерних технологій. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 199–202.

Шумілова І. Ф. (2000) Професійна підготовка земських учителів Приазов’я (кінець ХІХ-початок ХХ століття) як історико-педагогічна проблема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 94–97.

Ю

Юр’єва К. А. (2000) Українська етнопедагогіка у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 90–93.

Я

Янович Л. М. (2000) Потужність популяцій перлівницевих Центрального Полісся. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 101–106.

Ярмошик Іван (2000) Збройні виступи населення Житомирщини проти польсько-католицького гніту в ХVII ст. Нові дослідження пам’яток козацької доби в Україні. № 9. С. 112–114.

Яценко С. Л. (2000) Основи розвитку особистісно-орієнтованої гімназичної освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 228–230.

Цей список був створений Thu Sep 11 00:22:34 2025 EEST.