Вгору на рівень |
Калініченко, О. О. (2024) Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації (35). с. 53-65. ISSN 2410-3748
Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ (7). с. 219-224. ISSN 2222-4559
Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2023) Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth. Економіка та суспільство (53). ISSN 2524-0072
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2023) Управління проєктами у глобальному контексті: культурні аспекти та адаптація. Проблеми економіки (56). с. 24-30. ISSN 2222-0712
Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М. (2019) Фінансова грамотність – запорука успішного населення. Економіка. Управління. Інновації (24). ISSN 2410-3748
Калініченко, О. О. (2018) Marketing in education: today and prospects. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748
Калініченко, О. О., Маленька, О. (2018) Управління якістю інноваційного проекту. Економіка. Управління. Інновації (2 (23)). ISSN 2410-3748
Кучерявенко, О. М., Калініченко, О. О. (2017) Маркетинг і IT в Україні. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг". (Неопублікований)
Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".
Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах».
Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). с. 248-250.
Ольшевська, Л. С., Калініченко, О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 64-69.
Калініченко, О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 49-51.
Калініченко, О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі..
Калініченко, О. О. (2014) Перспективи соціальної сфери. Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»]. с. 59-60.
Калініченко, О. О. (2014) Прогнозування та розвиток основних параметрів соціальної сфери України в сучасних умовах. Економіка. Управління. Інновації (1 (11)). с. 83-91.
Калініченко, О. О. (2013) CОЦІАЛЬНА СФЕРА ТА ЇЇ ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (49). с. 134-138.
Калініченко, О. О. (2013) КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (63)). с. 248-251.
Калініченко, О. О. (2013) КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції. с. 54-56.
Калініченко, О. О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Міжнародний науково-виробничий журнал "Сталий розвиток економіки" (3 (20)). с. 46-48.
Калініченко, О. О. (2013) Перспективи впровадження недержавного пенсійного забезпечення в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів ["Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємcтв виробничої cфери: cвітовий та вітчизняний доcвід"]. с. 143-145.
Калініченко, О. О. (2013) Перспективи впровадження недержавного пенсійного забезпечення та добровільного медичного страхування в Україні. Збірник наукових праць. Вісник соціально-економічних досліджень.. с. 359-362.
Калініченко, О. О. (2013) ФОРМУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ВЕКОТРА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету (2 (30)). с. 89-93.
Калініченко, О. О. (2013) Фінансова складова соціальної сфери України. Науковий журнал "Бізнес Інформ" (1). с. 184-188.
Калініченко, О. О. (2012) Освіта як основний фактор розвитку соціальної сфери. Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалазації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 415-418.
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2012) Сфера послуг в контексті сталого розвитку. Економіка природокористування і охорони довкілля. с. 204-209.
Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера в аспекті державного управління. Збірник наукових праць "Національне господарство України: теорія та практика управління. с. 231-234.
Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера в умовах трансформації економіки. Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 62-65.
Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера: базисні поняття та концептуальні положення. Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.. с. 259-265.
Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера: оцінка у сучасному українському суспільстві. Наука й економіка (4(24)). с. 154-156.
Калініченко, О. О. (2010) Соціальна сфера: її структура та значення. Продуктивні сили і регіональна економіка: збірник наукових праць: у 2 ч., Ч.2. с. 49-54.
Калініченко, О. О. (2017) Соціально-відповідальний маркетинг. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 57-81.
Калініченко, О. О. (2014) Демографічна складова соціальної сфери. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир, с. 87-99. ISBN 978-966-683-408-2
Калініченко, О. О. (2013) Оцінка сучасного стану соціальної сфери. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, с. 380-417. ISBN 978-966-683-383-2
Калініченко, О. О. (2013) Теоретичні аспекти функціонування організаційно-економічного механізму соціальної сфери. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, с. 357-380. ISBN 978-966-683-383-2
Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.
Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2024) Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій. In: International scientific-practical conference “Economics, finance, accounting and law: analysis of trends and development prospects”, November 1, 2024, Tampere, Finland.
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В. (2024) Вплив інфлюенс маркетингу на підприємницьку діяльність. In: VІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування", 9–10 травня 2024 року, м. Львів, Львів.
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2024) Пріоритетні напрями управління діяльністю міжнародних корпорацій в Україні. In: XLVІІ International scientific and practical conference «The Future of Scientific Discoveries: New Trends and Technologies», November 13-15, 2024, Marseille, France.
Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Тренди розвитку транснаціональних корпорацій в умовах глобальної економічної трансформації. In: Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні питання економіки, фінансів, обліку та права: теорія і практика”, 16 листопада 2023 р., Кременчук.
Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О. (2023) Український бізнес на шляху до модернізації: гібридний формат роботи, штучний інтелект та ментальне здоров'я співробітників. In: II International scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology».
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2023) Управління маркетинговими проектами. In: III International Scientific and Practical Conference «Latest directions of modern science», January 23-25, 2023, Vancouver, Canada.
Калініченко, О. О., Вікарчук, О. І. (2021) Impact of Covid-19 on the economy and society. In: V international scientific-practical conference modern transformations in economics and management, 26-27 березня 2021 року, Klaipeda, Lithuania.
Калініченко, О. О., Давидчук, М. (2017) Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)
Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Кащук, К. М., Пойта, І. О., Клімова, І. О. (2020) Збірник тез доповідей ІV Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку". ЖДУ ім. І.Франка, ЖДУ ім. І.Франка.
Вікарчук, О. І., Пойта, І. О., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О. (2020) Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu Стратегічні перспективи розвитку інноваційного бізнесу. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖДУ ім. Івана Франка, с. 1-225.
Вікарчук, О. І., Боцян, Т. В., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Кащук, К. М., Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.
Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.
Калініченко, О. О. (2014) Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України. Автореферат thesis, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Пойта, І. О., Калініченко, О. О., Саух, І. В. (2024) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з фаху для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 075 Маркетинг. [Навчальний матеріал]
Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]
Пойта, І. О., Калініченко, О. О., Дембовська, Б. (2021) Creative marketing as a tool of innovative development of the economy. ЖДУ ім.Івана Франка.
Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Ковпака, А. А. (2021) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з освітньої компоненти «Менеджмент та самоменеджмент». ЖДУ ім. І. Франка.
Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2021) Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. ЖДУ ім. І.Франка.
Калініченко, О. О. (2016) Прогресивні зміни та погляди на маркетинг в освітній сфері. О.О. Євенок.