Елементи, в яких автор: "Коновальчук, І. І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 57.

Стаття

Король, Альона, Коновальчук, І. І., Колосова, Олена, Тарнавська, Н. П., Хіля, Анна (2023) Organization of Distance Learning in the Ukrainian Practice of Inclusive Education. Environment. Technology. Resources. Proceedings of the 14th Internation.

Коновальчук, І. І. (2023) Інноваційні технології в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи. Інноваційна педагогіка. с. 288-292. ISSN 2663-6085

Коновальчук, І. І., Наумович, А. Л. (2021) Педагогічний потенціал ігрової діяльності в розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 91-95.

Коновальчук, І. І. (2021) Технологічні аспекти експертизи якості інноваційних освітніх проектів. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць. с. 163-167.

Андрушко, Є., Коновальчук, І. І. (2019) Використання методу моделювання у розвитку зв'язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : компетентнісний підхід : зб. наук. праць. с. 118-121.

Коновальчук, І. І. (2019) Методологічні засади підготовки магістрів дошкільної освіти до організації інноваційної діяльності. Нові технології навчання: зб. наук. праць. с. 109-115.

Вознюк, О. В., Аргіропоулос, Дімітріс, Коновальчук, І. І. (2018) Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта", 2. с. 6-9.

Кручак, Г. М., Коновальчук, І. І. (2018) Педагогічні умови формування правильної звуковимови та слововимови в дітей середнього дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: зб. наук. праць. с. 74-79.

Коновальчук, І. І. (2018) Технологія організації інноваційної діяльності закладів дошкільної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 85-91. ISSN 2076-6173

Поліщук, О. В., Коновальчук, І. І. (2018) Формування комунікативної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: зб. наук. праць. с. 111-115.

Коновальчук, І. І. (2017) Проектні технології здійснення інноваційної освітньої діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць. с. 133-139.

Коновальчук, І. І. (2016) Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. Молодь і ринок (5). с. 20-24.

Коновальчук, І. І. (2016) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах . Сутність та структура інноваційної компетентності педагога. Розробка системи і технології її розвитку. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія /. с. 138-170.

Коновальчук, І. І. (2015) Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 124-129. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). с. 63-69.

Коновальчук, І. І. (2015) Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти на засадах компетентнісного підходу: теоретичний аналіз. Науковий вісник Чернівецького університету. с. 65-72.

Коновальчук, І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.

Коновальчук, І. І. (2015) Умови соціалізації дітей дошкільного віку в сім’ї. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. с. 106-111.

Коновальчук, І. І. (2014) Інноваційне середовище як засіб розвитку інноваційної компетентності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 62-66. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць (14). с. 246-251.

Коновальчук, І. І. (2013) Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Нова педагогічна думка. Наук.-метод. журнал. (3(75)). с. 76-79.

Коновальчук, І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. с. 261-269.

Коновальчук, І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей. с. 119-125.

Коновальчук, І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 102-107. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. (39). с. 216-222.

Коновальчук, І. І. (2013) Сущность и задачи технологии в организации процесса реализации инноваций в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет. Серия: педагогика, психология. (1(12)). с. 118-121.

Коновальчук, І. І. (2012) Організаційно-технологічні аспекти інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 314-322.

Коновальчук, І. І. (2012) Сущность и функции мониторинга инновационной деятельности общеобразовательных учебных заведений. Подготовка учителя к инновационной деятельности как важнейшее условие качества образования: Материалы Международного семинара-совещания.. с. 186-190.

Коновальчук, І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). с. 24-31.

Коновальчук, І. І. (2012) Технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. (570). с. 59-67.

Коновальчук, І. І. (2011) Акмеологічні засади освітньої інноваційної діяльності. Збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. с. 269-272.

Коновальчук, І. І. (2011) Закономірності та умови реалізації інноваційних освітніх процесів. Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття: зб. наук. праць.. с. 552-557. ISSN УДК 371.2 (09)

Коновальчук, І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць, 4 (1). с. 155-161.

Коновальчук, І. І. (2011) Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 67 (1). с. 89-93.

Коновальчук, І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. с. 85-88.

Коновальчук, І. І. (2011) Терміносистема базових понять педагогічної інноватики. Терміносистема базових понять педагогічної інноватики // Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України,, 69 (2). с. 70-75.

Коновальчук, І. І. (2010) Модели, структура и факторы продуктивности инновационних процессов в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет., 3 (3). с. 71-76.

Коновальчук, І. І. (2010) Сутність, чинники та особливості іноваційного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Імідж сучасного. Педагога. (5). с. 26-28.

Коновальчук, І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). с. 71-75.

Чулак, Л. І., Козак, Л. І., Коновальчук, І. І. (2009) Інтерактивні методи в розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 184-189. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І., Коновальчук, І. М., Коновальчук, М. І. (2009) Мотивація навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. с. 305-309.

Коновальчук, І. М., Коновальчук, І. І. (2008) Особливості формування мотивації навчальної діяльності у молодших школярів в умовах взаємодії зі значущими іншими. Цінності орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: Науково-методичний збірник. с. 51-56.

Коновальчук, І. І. (2005) Проектування інноваційних педагогічних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 71-75. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І., Коновальчук, І. М. (2003) Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 93-96. ISSN 2076-6173

Коновальчук, І. І. (2003) Сутність та зміст проектувально-педагогічних умінь. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 46-50. ISSN 2076-6173

Монографія

Коновальчук, І. І. (2014) Теорія і технологія реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Інший. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Антонова, О. Є., Березюк, О. С., Вітвицька, С. С., Власенко, О. М., Дубасенюк, О. А., Єремеєва, В. М., Сидорчук, Н. Г., Левківський, М. В., Колесник, Н. Є., Якса, Н. В., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Круковська, І. М., Миколаєнко, Н. М., Павленко, В. В., Синиця, М. О. (2013) Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття. Інший. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Коновальчук, І. І. (2012) Креативна освіта: інструктивно-методичні матеріали для членів ННВК "Полісся". Проектний звіт. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Коновальчук, І. І. (2011) Соціокультурні детермінанти інноваційних освітніх процесів. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.

Книга

Сорочинська, О. А., Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А., Денисюк, І. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з навчальної практики з методики організації спостережень та дослідів у закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Коновальчук, І. І., Гужанова, Т. С., Денисюк, І. О., Левик, І. М. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти та в методичних центрах. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Коновальчук, І. І., Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з організації освітньої та науково-експериментальної діяльності в закладах дошкільної освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Вознюк, О. В., Войненко, К. В., Мазко, О. П., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Коновальчук, І. І., Павленко, В. В., Рудницька, Н. Ю., Тарнавська, Н. П., Колесник, Н. Є. (2017) Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. ФО-П «Н. М. Левковець», Житомир.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Кухарчук, П. М. (2012) Інноваційна діяльність педагогів Житомирщини. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Дисертація

Коновальчук, І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Інший

Коновальчук, І. І. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Пантюк Тетяни Ігорівни "Соціально-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія освіти (01 Освіта / Педагогіка). ЖДУ імені Івана Франка.

Козел, О. С., Коновальчук, І. І. (2014) Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності. ЖДУ ім. І. Франка.

Цей список був створений у Wed Dec 25 21:51:03 2024 EET.