Вгору на рівень |
Гордієнко, О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). с. 80-90. ISSN 2522-1736
Гордієнко, О. А., Марущак, О. М. (2024) Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у процесі мотиваційного оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з культури здоров’я. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (79). с. 301-309. ISSN 2308-4863
Гордієнко, О. А. (2024) Формування умінь нестандартного мислення як засіб підвищення інтересу до навчання в здобувачів вищої освіти. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 85-90.
Гордієнко, О. А. (2024) Історичні основи проблеми вивчення усної народної творчості як складової підготовки майбутніх педагогів до гурткової роботи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (78). с. 292-298. ISSN 2308-4863
Гордієнко, О. А. (2024) Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 87-90.
Гордієнко, О. А. (2024) Проблеми культури мовлення в контексті освоєння багатства рідної мови. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції “Мовно-літературознавчий контнкст у сучасному освітньому просторі” (16 квітня 2024 року, м. Житомир).
Гордієнко, О. А. (2023) Метод змагань як засіб становлення ціннісних орієнтацій студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. Актуальні питання гуманітарних наук, 1 (68). с. 231-237. ISSN 2308-4855
Гордієнко, О. А. (2023) Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). с. 88-97. ISSN 2522-1736
Гордієнко, О. А. (2023) Improving the speech culture of future bachelors through didactic games in Ukrainian language classes for professional orientation. Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i humanistyczne (90). с. 86-100. ISSN 2300-3170
Гордієнко, О. А. (2023) Дидактична гра як засіб удосконалення культури мовлення студентів у системі викладання освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Актуальні проблеми мовознавства та лінгвометодики в умовах війни в Україні.
Гордієнко, О. А. (2022) Проблема вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історичному аспекті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (51). с. 468-473. ISSN 2308-4863
Гордієнко, О. А. (2022) The use of didactic games in the ukrainian language classes under professional guidance as a means of improving speaking culture of future bachelors. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 145-155. ISSN 2663-6387
Басюк, Н. А., Гордієнко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). с. 14-20. ISSN 2710-3579
Іщук, О. Р., Гордієнко, О. А. (2021) Використання елементів креативного навчання у практичній роботі вчителя початкових класів на уроках української мови. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Устецька, М. О., Гордієнко, О. А. (2021) Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Казмірчук, О. А., Гордієнко, О. А. (2021) Використання ігор на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Висоцька, Л. М., Гордієнко, О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Дорош, С. С., Гордієнко, О. А. (2021) Розвиток критичного мислення молодших школярівна уроках мовно-літературної галузі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Козій, Д. З., Гордієнко, О. А. (2021) Теоретичні засади формування пізнавальної активності молодших школярів у навчальному процесі початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Гордієнко, О. А. (2021) Формування комунікативної компетенції учнів НУШ на уроках рідної мови та читання. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Зімірович, К. В., Гордієнко, О. А. (2021) Формування пізнавальних інтересів здобувачів початкової освіти засобами ігрових технологій на уроках літературного читання. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Гордієнко, О. А. (2018) Запобігання помилкам в учнівських роботах на уроках української мови в 3-4 класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (94)). с. 37-41. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А. (2018) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. International Scientific Conference «Eastern European Studies: Economics, Education and Law», 1. с. 25-28.
Кравець, Валерія, Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. с. 79-82.
Гордієнко, О. А. (2018) Організація роботи драматичного гуртка як засіб формування інтересу учнів до художньої книги. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наукових праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / За ред. К.Я.Климової. с. 179-183.
Гордієнко, О. А. (2018) Формування комунікативної компетенції молодших школярів на уроках читання. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. с. 45-48.
Гордієнко, О. А. (2017) Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник, 1. с. 39-42.
Гордієнко, О. А. (2017) Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 18-22.
Гордієнко, О. А. (2016) Актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури для дітей у контексті діалогу культур. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 13-16.
Гордієнко, О. А. (2016) Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання. Наукові записки / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя / Психолого-педагогічні науки. – П'яті Бугайківські читання. с. 125-131.
Голубовська, І. В., Гордієнко, О. А. (2016) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до вивчення творів зарубіжних письменників на уроках літературного читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 20-24. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А. (2015) Без минулого немає майбутнього (вивчення слов'янської риторичної спадщини на заняттях з основ красномоства). Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 92-97.
Гордієнко, О. А. (2015) Професійна готовність майбутніх учителів початкових класів до розвитку мовлення учнів на уроках читання за допомогою творів образотворчого мистецтва. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць /за заг.ред. В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Наумчук. с. 30-36.
Гордієнко, О. А. (2014) Ознакомление с обычаями и традициями русского народа в системе формирования социокультурной компетенции младших школьников. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.). с. 43-48.
Гордієнко, О. А. (2014) Позаурочна робота з літературного читання у пізнавальній діяльності першокласників. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти. с. 206-210.
Гордієнко, О. А. (2014) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки (3). с. 151-155.
Гордієнко, О. А. (2014) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (6). с. 133-137.
Гордієнко, О. А. (2013) Використання елементів порівняння творів зарубіжних і українських авторів на уроках позакласного читання в початкових класах. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 73-77.
Лонська, О. Ф., Гордієнко, О. А. (2012) Міжпредметні зв'язки на уроках читання. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 337-341.
Гордієнко, О. А. (2012) Особливості вивчення української мови в початкових класах з російською мовою навчання. // Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). с. 40-46.
Гордієнко, О. А. (2012) Проблема формування красномовної особистості у вітчизняній риторичній спадщині. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 247-251.
Гордієнко, О. А., Сатановська, О. (2012) Формування читацьких інтересів молодших школярів в системі роботи вчителя-класовода. Матеріали IV студентсько-викладацького науково-методичного семінару). – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2012..
Гордієнко, О. А. (2011) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності першокласників у позаурочній роботі з читання. // Науково-дослідна робота з проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 20 травня 2011 р.). с. 39-44.
Гордієнко, О. А. (2011) Основи риторики у системі формування педагогічної компетенції майбутніх педагогів. // Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ: збірник науково-методичних праць / За заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 95-101.
Гордієнко, О. А. (2011) Порівняльне вивчення літератур як засіб підвищення читацьких інтересів учнів. // Розвиток читацьких інтересів учнів у процесі вивчення української мови і літератури. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 97-108.
Гордієнко, О. А. (2010) Ознайомлення студентів з основами історії вітчизняної риторики як засіб моделювання образу сучасного педагога. // Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 року). с. 23-27.
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2010) Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 16-20. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А. (2009) Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.). с. 20-25.
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2009) Ліричні твори на уроках читання в початковій школі. Педагогічна Житомирщина (1). с. 54-57.
Гордієнко, О. А. (2009) Ознайомлення старшокласників зі сценічним втіленням драматичних творів (на уроках української та зарубіжної літератури). Українська література в загальноосвітній школі (1). с. 11-13.
Гордієнко, О. А. (2009) Ознайомлення старшокласників зі сценічним втіленням драматичних творів (на уроках української та зарубіжної літератури). // Українська література в загальноосвітній школі (1). с. 11-13.
Гордієнко, О. А., Копишинська, Л. В. (2008) Робота над формуванням комунікативної компетенції учнів на уроках читання. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). с. 132-135.
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2008) Словникова робота на уроках української мови в початковій школі. Педагогічна Житомирщина (1). с. 22-25.
Гордієнко, О. А. (2005) Портретний живопис на уроках вивчення біографії зарубіжного письменника. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 164-166. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А. (2004) Деякі аспекти порівняльного вивчення творів зарубіжної й української літератури у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 80-82. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А. (2004) Порівняльне вивчення літератур: зв’язки, спадкоємність та перспективність. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 92-94. ISSN 2076-6173
Гордієнко, О. А., Шевчук, Т. О. (2004) Робота над словом на уроках української мови в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 62-65. ISSN 2076-6173
Пелешок, Е. Х., Гордієнко, О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 35-37. ISSN 2076-6173
Климова, К. Я., Плечко, А. А., Куриленко, Д. В., Вознюк, О. В., Щерба, Н. С., Гордієнко, О. А., Шевцова, Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інший. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.
Колесник, Н. Є., Яворська, Т. Є., Танська, В. В., Максимова, О. О., Піддубна, О. М., Підгурська, В. Ю., Плотницька, О. В., Самойлюкевич, І. В., Чернишова, А. М., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Рудницька, Н. Ю., Кравець, В. С., Мазко, О. П., Тарнавська, Н. П., Басюк, Н. А., Коновальчук, І. М., Федорова, М. А., Шмельова, Т. В., Гримашевич, Г. І. (2019) Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Гордієнко, О. А. (2024) Проблема історичного аспекту вивчення усної народної творчості як складова підготовки майбутніх педагогів до гурткової роботи. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Інноваційні підходи до підготовки кваліфікованих робітників: технології, методики, перспективний досвід»ий досвід», 30 вересня 2024 р., Біла Церква.
Гордієнко, О. А. (2024) Формування в молодших школярів основ культури здоров’я засобами ігрових технологій на уроках та в позаурочний час. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні проблеми української освіти», присвяченої пам’яті професора Василя Хруща, 23 жовтня 2024 р., Івано-Франківськ.
Гордієнко, О. А. (2023) Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта освітньою компонентою «Сучасна українська мова з практикумом»: методичні матеріали. Методичні матеріали . ЖДУ ім.І.Франка, Житомир, Україна. (У процесі публікації)
Вознюк, О. В., Войненко, К. В., Мазко, О. П., Гордієнко, О. А., Гужанова, Т. С., Коновальчук, І. І., Павленко, В. В., Рудницька, Н. Ю., Тарнавська, Н. П., Колесник, Н. Є. (2017) Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. ФО-П «Н. М. Левковець», Житомир.
Гордієнко, О. А. (2015) Лингвистический анализ в курсе "Современный русский язык с технологиями преподавания". ЖДУ ім. І.Франка, ЖДУ ім. І.Франка.
Гордієнко, О. А. (2008) Методика развития русской речи младших школьников. Методическое пособие к курсу «Методика преподавания русского языка в младших классах» для студентов педагогических учебных заведений по специальности 7.010102 «Начальное обучение». Изд-во ЖГУ им. И. Франко.
Гордієнко, О. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Організація та методика театрально-гурткової роботи та проведення театралізованих заходів» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2024) Тестові питання з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта: методичні матеріали. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Сучасна українська мова з практикумом» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2024) Тестові завдання з освітньої компоненти «Організація та методика театрально-гурткової роботи та проведення театралізованих заходів» для самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта: методичні матеріали. ЖДУ ім. І.Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Інноваційні технології навчання української мови в початковій школі». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Гордієнко, О. А. (2021) ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для самоконтролю з оволодіння студентами закладів вищої освіти освітньої компоненти «Українська мова за професійним спрямуванням». Житомирський державний університет імені Івана Франка.