Ресурси де є автор Мірошниченко О. А.
Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Вознюк О. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Кривонос О. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4211-6541
(2025)
Methodological provision of determining individual typology peculiarities in winterers concerning the adaptation to extreme conditions of life activity.
Український антарктичний журнал. Т. 23, № 30.
С. 120–143.
ISSN 1727-7485.
DOI: 10.33275/1727-7485.1.2025.747.
Мірошниченко О. А. (2025) Розвиток ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах перманентного стресу. In: Challenges of Digitalizing the Educational Process: Views of Pedagogy and Psychology Teachers, December 2 – January 12, 2025, Riga, Latvia. С. 36–42.
Мірошниченко О. А., Бахмутова Л. М. (2025) Фахова підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзії. Нові технології навчання. № 99. С. 125–134. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.13.
Мірошниченко О. А. (2025) Методичний інструментарій прогнозування поведінки фахівців різних психологічних типів в екстремальних умовах. In: Ukraine’s capacity to implement the sustainable development program in the context of full-scale armed aggression. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 193–223. ISBN 978-9934-26-570-9. DOI: 10.30525/978-9934-26-570-9-30.
Вознюк О. В., Мірошниченко О. А. (2025) Application of Psychocorrectional Resources of Art Therapy in the Space of Inclusive Education: Psychocorrecting «The Rain Children» and «The Children of the Sun». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 203–213. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.16.
Гордієнко О. А., Марущак О. М., Мірошниченко О. А., Шевцова Л. С., Косигіна О. В. (2025) Formation of value orientations of the personality of a higher education student in the economic field using the Ukrainian language. Науковий вісник НГУ. № 2. С. 214–222. ISSN 2071-2227. DOI: 10.33271/nvngu/2025-2/214.
Мірошниченко О. А., Косигіна О. В. (2024) Життєстійкість педагога та її зв’язок із особистісними цінностями. In: Регіональна науково-практична Інтернет-конференція «Безпека сучасного освітнього середовища: стратегії для Нової української школи», 27 листопада 2024 р., Житомир. С. 69–74.
Мірошниченко О. А. (2024) Арт-технології. Видавничий дім "Бук-Друк", Житомир. ISBN 978-617-560-085-6.
Березюк О. С., Мірошниченко О. А., Велика А. М. (2024) Методичні рекомендації до організації та проходження виробничої (педагогічної) практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.01 Середня освіта (Укр. мова і л-ра) та спец. 014.028 Середня освіта (Польська мова і зар. л-ра в закладах освіти). ЖДУ ім. Івана Франка.
Бахмутова Л. М., Мірошниченко О. А. (2024) Домінуючі стилі поведінки в конфліктних ситуаціях серед фахівців різних вікових категорій, що працюють в екстремальних умовах діяльності. Організаційна психологія. Економічна психологія. № 31. С. 80–92. ISSN 2411-3190.
Мірошниченко О. А. (2024) Рецензія на дисертацію Кротюк Катерини Андріївни «Психологічні особливості розвитку ціннісно-смислової сфери військовослужбовців». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мірошниченко О. А. (2024) Розвиток соціальних компетентностей майбутніх фахівців у процесі управління конфліктними ситуаціями у професійній сфері. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія / за ред. О.А. Дубасенюк. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, С. 308–331. ISBN 978-966-485-293-4.
Мірошниченко О. А., Косигіна О. В. (2024) Відновлення ресурсного стану вчителів в умовах перманентного стресу: аналіз реалій України та Польщі. Українська полоністика. № 22. С. 121–132. ISSN 2220-4555.
Мірошниченко О. А. (2024) Роль спрямованості особистості у розвитку соціальних компетентностей в процесі підготовки майбутнього фахівця освітянської сфери. Нові технології навчання. № 98. С. 137–147. ISSN 2710-3579.
Мірошниченко О. А. (2024) Результати лонгітюдного дослідження адаптаційних можливостей особистості до життєдіяльності в умовах Антарктики. Наука і освіта. № 3. С. 89–96. ISSN 2414-4665. DOI: 10.24195/2414-4665-2024-3-13.
Мірошниченко О. А., Косигіна О. В. (2024) Копінг-стратегії адаптації особистості до життєдіяльності в умовах стресу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. V, № 24. С. 94–103. ISSN 2072-4772.
Бовсунівська Я. Ю., Мірошниченко О. А. (2024) Використання ігор для розвитку мовлення у дітей з особливими потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 101–104.
Андрійчук О. А., Мірошниченко О. А. (2024) Розвиток комунікативних здібностей у молодших школярів з тяжкими мовленнєвими порушеннями. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 283–286.
Карпенко Н. І., Мірошниченко О. А. (2024) Родина як складова частина реабілітації дітей з порушеннями мовлення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 326–330.
Мірошниченко О. А. (2024) Особливості дослідження життєдіяльності українських зимівників на антарктичній станції «Академік Вернадський». Психопедагогіка і життя. Науково-популярний щорічник. № 4. С. 163–177.
Березюк О. С., Мірошниченко О. А., Велика А. М. (2024) Методичні рекомендації до організації та проходження виробничої (педагогічної) практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) та спеціальності 014.028 Середня освіта (Польська мова і зарубіжна література в закладах освіти). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Бахмутова Л. М., Мірошниченко О. А. (2023) Діагностика мотиваційної складової готовності до тривалої професійної діяльності в умовах антарктичної станції серед полярників різних вікових груп. In: Особистісні та психофізіологічні ресурси життєстійкості: Матеріали ІV Науково-методичного семінару, 21 вересня 2023 р., Київ. С. 7–11.
Бахмутова Л. М., Мірошниченко О. А. (2023) Діагностика вікової диференціації мотиваційної складової професійної діяльності в екстремальних умовах антарктичних експедицій. Організаційна психологія. Економічна психологія. Т. 1, № 28. С. 64–75. ISSN 2411-3190.
Мірошниченко О. А., Бахмутова Л. М. (2023) Динаміка типів мотивацій до професійної діяльності в українських антарктичних експедиціях серед зимівників різних вікових груп. Проблеми педагогічної та вікової психології. № 16. С. 53–59. ISSN 2415-7384.
Мірошниченко О. А. (2023) Вікові особливості психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Документ для обговорення. «Острозька академія».
Мірошниченко О. А., Вознюк О. В. (2023) Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 114. С. 118–137. ISSN 2663-6387.
Мірошниченко О. А. (2023) Вікові особливості інтелектуальної складової психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». № 4. С. 93–101. ISSN 2786-7536.
Мірошниченко О. А. (2023) Вікові особливості інтелектуального складника психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». № 4. С. 93–101.
Гаврилюк Д. М., Мірошниченко О. А. (2023) Формування емоційно-ціннісного ставлення до себе у дітей середнього дошкільного віку. Universum. № 3. С. 226–233.
Мірошниченко О. А. (2023) Управління проєктами. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Мірошниченко О. А. (2023) Age-Related Differences in the Qualities and Properties of Personality in Relation to the Readiness of Ukrainian Winterers for Life in the Antarctic. Проблеми сучасної психології. № 62. С. 106–125. ISSN 2227-6246.
Мірошниченко О. А., Bakhmutova L. (2023) Motivation for professional activity in extreme conditions in Antarctica among winterers of different age groups. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка і психологія». Т. 9, № 2. С. 68–77. ISSN 2413-3329.
Мірошниченко О. А., Вознюк О. В. (2022) Dynamics of indicators of adaptation to life in the Antarctica among polar explorers of different age groups. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 2. С. 81–89. ISSN 2311-8466.
Мірошниченко О. А. (2021) Роль ціннісно-мотиваційної сфери особистості в процесі адаптації українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. № 59. С. 61–71. ISSN 2412-9968.
Мірошниченко О. А., Гуцуляк О. П. (2020) Психолого-типологічні особливості студентів як чинник мотивації навчання в магістратурі. Дослідження за темою. Вид. О. О. Євенок.
Мірошниченко О. А. (2020) Акмеологічні засади проведення психолого-педагогічних тренінгів для дорослих. Вид-во «Рута».
Мірошниченко О. А., Гуцуляк О. П. (2020) Роль акцентуації характеру в адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльності. Science and Education. Т. 3. С. 26–32.
Мірошниченко О. А., Гуцуляк О. П. (2020) Роль індивідуально-типологічних особливостей в адаптації особистості до екстремальних умов. The Scientific Heritage. № 51. С. 69–72. ISSN 9215-0365.
Мірошниченко О. А. (2020) Готовність зимівників до виконання професійних обов’язків в Українській антарктичній експедиції. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. № 229. С. 61–65. ISSN 2308-5258.
Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. (2017) Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник. № 8. С. 90–98.
Мірошниченко О. А. (2017) Готовність українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Development and modernization of social sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine. Т. 2. С. 242–259.
Мірошниченко О. А. (2016) Види мотивації особистості до професійної діяльності. Збірник наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка".. С. 87–93.
Мірошниченко О. А. (2016) Роль темперамента зимовщика в процессе адаптации к условиям жизнедеятельности в Антарктике. Науково-практичний журнал "Наука і освіта". № 7. С. 126–133.
Підгурська В. П., Мірошниченко О. А. (2015) Формування лідерських якостей у майбутніх керівників навчальних закладів. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами".. С. 328–334.
Хом’як Н. М., Мірошниченко О. А. (2015) Дослідження міжособистісних стосунків фахівців сфери управління. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами".. С. 452–455.
Мірошниченко О. А. (2015) Психологические параметры готовности украинских полярников к зимовке в условиях Антарктиды. Збірник тез "Антарктичні дослідження: нові горизонти та пріоритети".. ст. 182.
Мірошниченко О. А. (2015) Діагностика особистості майбутнього психолога. ПП "Рута".
Мірошниченко О. А. (2015) Профілактика синдрому «професійного вигорання» у працюючих в екстремальних умовах. ЖДУ ім. І. Франка.
Мірошниченко О. А. (2015) Мотивація українських зимівників щодо життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий вісник Херсонського державного університету. № 6. С. 22–28.
Мірошниченко О. А. (2014) Психологічні чинники адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльності. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 8. С. 123–128. ISSN 2311-8466.
Мірошниченко О. А. (2014) Робоча програма з дисципліни "Практикум з загальної психології". [Навчальний матеріал]
Мірошниченко О. А. (2013) Профілактика синдрому «професійного вигорання» у роботі управлінців освіти. Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти»...
Мірошниченко О. А. (2012) Роль спрямованості особистості в адаптації до порушень динаміки між організмом і середовищем. Антарктика і глобальні системи землі: нові виклики та перспективи: Матеріали V Міжнародної Антарктичної Конференції.. С. 176–184. (У процесі публікації)
Мірошниченко О. А. (2011) Розвиток стресостійкості як шлях формування професійних якостей психолога у студентів післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 80–83.
Мірошниченко О. А., Бєнь Н. В. (2011) Соціалізаційна модель професійно значущих якостей майбутнього вчителя. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ ".. С. 165–168.
Мірошниченко О. А. (2010) Спрямованість особистості майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 75–78.
Мірошниченко О. А. (2003) Формування особистості майбутнього вчителя як об’єкта соціальних стосунків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 85–86.
Мірошниченко О. А. (1998) Соціально-психологічний тренінг як засіб формування моральних якостей майбутнього вчителя. Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. № 2. С. 61–64.