Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2025
Котлова Л. О., Бутузова Л. П., Максимець С. М. (eds.). (2025) Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи: Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 3 квітня 2025 року). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Іскрижинська А. М. (2025) Кінезіологія, як засіб розвитку мовлення для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг», 28-29 квітня 2025 р., Умань.
Іскрижинська А. М., Котлова Л. О., Бондар І. О. (2025) Особливості логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із дислалією. Особлива дитина: навчання і виховання, 117 (1). С. 114–130. ISSN 2312-2781.
Іскрижицька А. М. ORCID: https://orcid.org/0009-0007-2999-8838
(2025)
Формування мистецько-творчої компетентності у дітей дошкільного віку та дітей з ООП засобами музичних видів діяльності.
In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон.
Іщенко О. А., Котлова Л. О. (2025) Логопедичний супровід школярів в ЗЗСО з інклюзивним навчанням. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Авдіюк І. (2025) Теоретичні основи особливостей впливу міжпівкульної взаємодії та графомоторних навичок на мовлення дітей з особливими освітніми потребами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Баргілевич Н. В. (2025) Проблеми правового регулювання інклюзивної освіти в Україні в умовах війни. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Баргілевич Н. В. (2025) Дитина з особливими освітніми проблемами як суб’єкт приватних правовідносин. In: Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми здійснення та захисту прав та інтересів дітей у приватних правовідносинах в умовах воєнного стану», 3 червня 2025 р., Хмельницкий.
Бовсуновська Ю. Л. (2025) Методи та підходи до корекційної роботи з формування усного мовлення учнів початкової школи з ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Бовсуновський В. М. (2025) Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус (71). С. 105–110. ISSN 2663-5208. DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18
Бондар І. О., Драгомарецька О. П. (2025) Кінезіологія в логопедичній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Global trends in science and education», 10-12.03.2025, Київ.
Бондар І. О., Замкова А. Б. (2025) Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 17-19.04.2025, Торонто, Канада.
Бондар І. О., Сорокопуд Д. О. (2025) Важливий вплив логоритміки як засобу корекції мовлення молодших школярів. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Science and technology: challenges, prospects and innovations», 24-26.04.2025, Осака, Японія.
Бондар І. О., Якубенко І. О. (2025) Розвиток мовлення дітей дошкільного віку за допомогою скоромовок. In: VI Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 21-23.04.2025, Стокгольм, Швеція.
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М. (2025) Методичні рекомендації щодо виконання психологічних завдань під час проходження виробничої (педагогічної) практики у закладах професійної освіти для здобувачів четвертого курсу бакалаврського рівня вищої освіти фізико-математичного факультету спеціальності 015 Професійна освіта, спеціалізації 015.39 Цифрові технології. [Навчальний матеріал]
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М. (2025) Методичні рекомендації щодо виконання психологічних завдань під час проходження виробничих (педагогічних) практик у 5-7 та 8-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів для здобувачів четвертого курсу бакалаврського рівня вищої освіти фізико-математичного факультету спеціальності 014 Середня освіта, предметних спеціальностей: 014.04 Середня освіта (Математика), 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.09 Середня освіта (Інформатика). [Навчальний матеріал]
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М., Поліщук М. С. (2025) Уявлення майбутніх педагогів про причини самогубства серед молоді. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій, 52 (1). С. 10–21. ISSN 2707-1820. DOI: 10.37203/kibit.2025.52(1).01
Бутузова Л. П., Закревська А. М. (2025) Особливості розвитку пам’яті старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 26-28 лютого 2025 р., Афіни, Греція.
Бутузова Л. П., Петрук А. М. (2025) Самосприйняття психічного здоров’я студентами-першокурсниками. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Ващіліна Є. С., Бутузова Л. П. (2025) Взаємозв’язок мовленнєвих порушень та комунікативного компоненту емоційного інтелекту дошкільників. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Solutions in Science: Balancing Theory and Practice», 28-30 квітня 2025 р., Сан-Франциско, США.
Галета А. М., Стахова О. О. (2025) Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 12-14 лютого 2025 р., Торонто, Канада.
Гладуш В. А., Kovačova B., Гаврилов О. В. (2025) Супровід навчання дошкільників з проявами моторної диспраксії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 168–186. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.14
Гладуш В. А., Кравчук І. Г., Кравчук Л. І. (2025) Цифровізація навчального процесу дітей з порушеннями слуху і мовлення. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (25). С. 81–107. ISSN 2413-2578. DOI: 10.32626/2413-2578.2025-25.81-108
Горбик Н. В. (2025) Проблеми міграції та переміщення родин, що виховують дітей із ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Грабовська Т. В., Стахова О. О. (2025) Особливості емоційної сфери молодших школярів із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 12-14 березня 2025 р., Бухарест, Румунія.
Гріщенко К. В. (2025) Використання ігрових методик у корекції порушень фонематичної сторони мови. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Гулак О. А. (2025) Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Дмитрієва С. М., Балабанова І. В. (2025) Психологічні особливості розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку із ЗПР. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Дмитрієва С. М. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Котович Н. В.
(2025)
Інноваційні комп’ютерні технології в логопедичній роботі з учнями з порушеннями мовлення.
In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон.
Долінчук І. О. (2025) Історичні аспекти становлення спеціальної освіти: надання допомоги та передумови підготовки логопедичних кадрів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська логопедія в епоху змін», 6 березня 2025 р., Кам'янець-Подільський.
Долінчук І. О., Гарбузюк А. Р. (2025) Шляхи співпраці асистента вчителя з батьками дітей з особливими освітніми потребами. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія.
Долінчук І. О., Котлова Л. О., Іскрижинська А. М. (2025) Актуальні проблеми логопедії та логопсихології. [Навчальний матеріал]
Долінчук І. О., Маркевич Я. І. (2025) Роль асистента вчителя у формуванні інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Долінчук І. О., Мартинюк С. А. (2025) Арт-терапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Долінчук І. О., Орел Д. О. (2025) Особливості сімей, які виховують дітей з ООП. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Долінчук І. О., Пригарська А. В. (2025) Образ асистента вчителя у свідомості здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science: Research, Economy and Innovation», 30 квітня - 2 травня 2025 р., Загреб, Хорватія.
Загорудько Т. В. (2025) Теоретичні основи соціально-педагогічного супроводу дітей з порушенням мовленнєвого розвитку. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Загребельна О. О. (2025) Застосування ігрових технологій у логопедичній роботі з формування словника у дітей із ЗМР. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Збиківська Т. А. (2025) Логопедична робота із дітьми дошкільного віку засобами ігротерапії. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Конюх Ю. Д. (2025) Дидактичні ігри та вправи для розвитку мовлення учнів з особливими освітніми потребами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Костюк О. М. (2025) Значення ігротерапії в корекційній роботі з дітьми із псевдобульбарною дизартрією. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Костіна С. В., Стахова О. О. (2025) Особливості психологічної готовності до школи дошкільників із порушеннями мовлення. In: Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 29-31 січня 2025 р., Бухарест, Румунія.
Котлова Л. О., Іскрижицька А. М. (2025) Профілактика дисграфії у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 17-19.04.2025, Торонто, Канада.
Котлова Л. О., Бовсуновський В. М. (2025) Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (71). С. 59–70. ISSN 2412-9968. DOI: 10.31392/UDU-nc.series12.2025.26(71).05
Котлова Л. О., Бондар І. О., Долінчук І. О. (2025) Підходи до корекції мовленнєвих порушень у дошкільників із тяхкими порушеннями мовлення. Інноваційна педагогіка, 1 (79). С. 105–109. ISSN 2663-6085.
Котлова Л. О., Бондар О. І. (2025) Логопедична допомога дітям з тяжкими порушеннями мовлення. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Бондар О. І., Іскрижинська А. М. (2025) Навчальна практика з практикуму з логопедії. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Горбань Д. Ф. (2025) Корекційно-педагогічна допомога особам з афазією: ефективні стратегії та технології. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Котлова Л. О., Долінчук І. О. (2025) Формування готовності майбутніх учителів-логопедів до роботи в умовах інклюзії. Інше. International Center for Science and Social Transformation.
Котлова Л. О., Колодій В. В. (2025) Готовність майбутніх вчителів-логопедів до взаємодії з батьками, які виховують дітей з порушенням мовлення. Інноваційна педагогіка, 1 (79). С. 110–113. ISSN 2663-6085.
Котлова Л. О., Котловий С. А., Котлова С. С. (2025) Стресостійкість фахівців соціономічних професій в умовах військового стану. In: V Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 24-26.03.2025, Стокгольм, Швеція.
Котлова Л. О., Максимець С. М. (2025) Вивчення рівня психологічної та професійної готовності вчителів до навчання дітей з ООП. Соціальна робота та соціальна освіта (14). С. 271–280. ISSN 2618-0715. DOI: 10.31499/2618-0715.1(14).2025.332243
Котлова Л. О., Палько М. Я. (2025) Види ігор для корекції мовленнєвих порушень у дошкільників. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Котлова Л. О., Хавчук Д. Ю. (2025) Значення логоритміки в розвитку мовлення дошкільників. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Котлова Л. О., Хоменко Н. В., Іскрижицька А. М. (2025) Логодидактика. [Навчальний матеріал]
Левчук І. М. (2025) Актуальні питання формування звуковимови старших дошкільників у логопедичній практиці в умовах воєнного стану. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Максимець С. М. (2025) Art therapy approaches to managing personal crisis states. In: Psychology and Society: Science and Practice, March 19, 2025, Toshkent.
Максимець С. М., Федорова Ж. В. (2025) Тенденції професійного вигорання педагогів закладу дошкільної освіти. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Маркевич В. В., Стахова О. О. (2025) Роль паломництв у підтримці психічного здоров’я особистості в умовах війни. In: Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 15-17 січня 2025 р., Торонто, Канада.
Мартинчук О. Г. (2025) Корекція порушень моторної сфери в дітей молодшого шкільного віку засобами пісочної терапії. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир.
Мартинюк С. А. (2025) Практичні техніки арт-терапії у роботі з дітьми з ООП. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Мельник К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Миколюк Г. С., Гусаківський Я. А., Бутузова Л. П. (2025) Резильєнтність та гаджет-адикція студентів. In: Міжнародна науково-практична конференція «The Future of Science, Technology and Economy», 19-21 березня 2025 р., Софія, Болгарія.
Нагіленко І. І., Бутузова Л. П. (2025) Психологічні кризи Миколи Хвильового. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 5-7 березня 2025 р., Люксембург.
Невмержицька В. В., Бондар І. О. (2025) Методика розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з вадами мовлення. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія.
Омельченко А. Ф., Стахова О. О. (2025) Особливості розвитку самооцінки молодших школярів із мовленнєвими порушеннями. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 5-7 лютого 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Охрімець Ю. П., Бутузова Л. П. (2025) Уявлення педагогів про психічне здоров’я на роботі. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «From Ideas to Solutions: Innovations in Science and Technology», 21-23 квітня 2025 р., Лондон, Велика Британія.
Павлюк Л. О. (2025) Сучасні підходи до розвитку зв’язного мовлення в учнів з особливими освітніми потребами. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Павлюк Л. О. (2025) Особливості роботи логопеда з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Пудова О. В. (2025) Особливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Пуравець Д. О., Левик І. М. (2025) Ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з сімейними та родинними відносинами. In: 4 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 2-4 липня 2025 р., Торонто, Канада.
Раєць В. В., Стахова О. О. (2025) Підтримка психічного здоров'я українських студентів в умовах воєнного стану. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 8-10 січня 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Романюк І. В., Левик І. М. (2025) Формування в дітей середнього дошкільного віку особистісної компетентності засобами ігрової діяльності. In: 4 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 2-4 липня 2025 р., Торонто, Канада.
Руденко Т. Ю., Бутузова Л. П. (2025) Корекція та розвиток уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects», 26-28 травня 2025 р., Рига, Латвія.
Рудюк О. О. (2025) Ігрова діяльність як ефективний засіб корекційно-розвиткової роботи молодшого школяра з мовленнєвими порушеннями. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Старополь В. В. (2025) Інноваційні підходи до здійснення діагностичної і корекційно-розвиткової роботи та забезпечення психолого-педагогічного супроводу осіб із особливими освітніми потребам. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Стахова О. О. (2025) Психологічні особливості розвитку стресостійкості майбутніх педагогів-логопедів. Наукові записки. Серія: Психологія (7). С. 145–151. ISSN 2786-8680. DOI: 10.32782/cusu-psy-2025-1
Стахова О. О. (2025) Формування соціальної компетентності молодших школярів із порушеннями мовлення. In: International security studios: managerial, technical, legal, environmental, informative economic and psychological aspects. ISAP, Lublin, С. 314–339. ISBN 978-83-8011-444-9 DOI: 10.5281/zenodo.15408858
Стахова О. О., Войналович Л. П. (2025) Development of psychological mechanisms for the formation of professional self-awareness of future specialists. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (49). С. 1089–1100. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-3(49)-1089-1100
Стахова О. О. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Войналович Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6626-9270
(2025)
Peculiarities of development of structural components of professional-pedagogical self-awareness of future specialists by active methods of group work.
Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія (1).
С. 139–144.
ISSN 3041-2021.
DOI: 10.32782/3041-2021/2025-1-21
Стахова О. О., Данилко Л. В. (2025) Теоретичні засади дослідження проблеми саморегуляції дошкільників із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects», 26-28 травня 2025 р., Рига, Латвія.
Стахова О. О., Максименко Д. А. (2025) Ігрові методи логопеда в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Science and Economic Progress», 4-6 червня 2025 р., Вільнюс, Литва.
Стахова О. О., Никитчук О. В. (2025) Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Achievements of Science and Applied Research», 19-21 травня 2025 р., Дублін, Ірландія.
Стахова О. О., Станчик В. В. (2025) Особливості пам’яті дітей із порушеннями мовлення. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція.
Стахова О. О., Федорова О. М. (2025) Теоретичні аспекти дослідження проблеми мотивації до навчання молодших школярів із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.
Стахова О. О., Шишилова О. Д. (2025) Особливості розвитку пам’яті дошкільників із порушеннями мовлення. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Technology: New Horizons of Development», 14-16 травня 2025 р., Прага, Чехія.
Стахова О. О., Ярощук О. Ю. (2025) Теоретичні аспекти дослідження проблеми когнітивного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 28-30 травня 2025 р., Люксембург.
Стрельченко Т. В. (2025) Розвиток словникового запасу у дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків.
Талько Я. П., Котлова Л. О. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
In: Науково-практична конференція «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки», 6-7 червня 2025 р., Одеса.
Тичина К. В., Бутузова Л. П. (2025) Порівняльний аналіз психологічної підготовки майбутніх вчителів в Україні та Канаді. In: 1st International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts», January 13-15, 2025, Naples, Italy.
Хворова Г. М., Долінчук І. О. (2025) Групи «рівний рівному» як форма підсилення фахівців соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 156–167. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.13
Хворова Г. М., Тетерук О. О. (2025) Використання нейропсихологічних методик при корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Хоменко Н. В. (2025) Професійна термінологія сучасного фахівця у сфері спеціальної освіти. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Хоменко Н. В. (2025) Професійна компетентність майбутніх вчителів-логопедів: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 187–202. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.15
Хоменко Н. В. (2025) Мотиваційний компонент професійної компетентності майбутнього вчителя-логопеда. In: Міжнародна наукова конференція «Science in the Context of Modern Challenges and Prospects», 21 травня 2025 р., Утрехт.
Цвігун Н. О. (2025) Методи активізації пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. In: VIII Міжнародна студентська наукова конференція «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук», 9 травня 2025 р., Ужгород.
Цвігун Н. О. (2025) Використання логопедичних методів щодо розвитку мовлення молодших школярів з особливими освітніми потребами. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир.
Черніцька В. О., Стахова О. О. (2025) Мотивація навчальної діяльності студентів у період війни. In: Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 22-24 січня 2025 р., Люксембург, Люксембург.