Ресурси де є «Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти» і рік «2025»
Стаття
Іскрижицька А. М., Котлова Л. О., Бондар І. О. (2025) Особливості логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із дислалією. Особлива дитина: навчання і виховання. Т. 117, № 1. С. 114–130. ISSN 2312-2781.
Іскрижицька А. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-2999-8838, Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Бондар І. О.
ORCID: https://orcid.org/0009-0000-6983-559X
(2025)
Розвиток психологічної та професійної готовності вчителів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Особлива дитина: навчання і виховання. Т. 119, № 3.
С. 61–76.
ISSN 2312-2781.
DOI: 10.33189/ectu.v119i3.264.
Баранівська Д. С. (2025) Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 32–35.
Бовсуновський В. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X
(2025)
Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів.
Габітус. № 71.
С. 105–110.
ISSN 2663-5208.
DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18.
Бондаренко Ю. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648
(2025)
Кінезіологія як інноваційний метод корекції в освітній практиці.
Inclusion and Diversity. № 5.
С. 5–9.
ISSN 2786-779X.
DOI: 10.32782/inclusion/2025.5.1.
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М., Поліщук М. С. (2025) Уявлення майбутніх педагогів про причини самогубства серед молоді. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Т. 52, № 1. С. 10–21. ISSN 2707-1820. DOI: 10.37203/kibit.2025.52(1).01.
Гладуш В. А., Kovačova B., Гаврилов О. В. (2025) Супровід навчання дошкільників з проявами моторної диспраксії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 168–186. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.14.
Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Кравчук І. Г.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-0575-1291, Кравчук Л. І.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-7816-6776
(2025)
Цифровізація навчального процесу дітей з порушеннями слуху і мовлення.
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 25.
С. 81–107.
ISSN 2413-2578.
DOI: 10.32626/2413-2578.2025-25.81-108.
Гринців М. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5790-2759, Заміщак М. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4559-1257, Бондаренко Ю. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Супрун Г. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3282-7603, Душка А. Л.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0805-7813
(2025)
Approaches to Speech Therapy for Children with Autism Spectrum
Disorders (ASD).
International Journal of Child Health and Nutrition. Т. 14, № 1.
С. 32–45.
ISSN 1929-4247.
DOI: 10.6000/1929-4247.2025.14.01.05.
Збиківська Т. А. (2025) Ефективність використання ігротерапевтичних методів у логопедичній практиці з дітьми дошкільного віку із ЗНМ ІІ-ІІІ рівнів. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 150–155.
Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Бовсуновський В. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X
(2025)
Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів.
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. № 71.
С. 59–70.
ISSN 2412-9968.
DOI: 10.31392/UDU-nc.series12.2025.26(71).05.
Котлова Л. О., Бондар І. О., Долінчук І. О. (2025) Підходи до корекції мовленнєвих порушень у дошкільників із тяхкими порушеннями мовлення. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 79. С. 105–109. ISSN 2663-6085.
Котлова Л. О., Колодій В. В. (2025) Готовність майбутніх вчителів-логопедів до взаємодії з батьками, які виховують дітей з порушенням мовлення. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 79. С. 110–113. ISSN 2663-6085.
Котлова Л. О., Максимець С. М. (2025) Вивчення рівня психологічної та професійної готовності вчителів до навчання дітей з ООП. Соціальна робота та соціальна освіта. № 14. С. 271–280. ISSN 2618-0715. DOI: 10.31499/2618-0715.1(14).2025.332243.
Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Максимець С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2717-564X
(2025)
Стратегії поведінки чоловіків і жінок під час вирішення сімейних конфліктів.
Габітус. Т. 1, № 72.
С. 107–111.
ISSN 2663-5208.
DOI: 10.32782/2663-5208.2025.72.1.19.
Нагурна К. Д., Черніченко Л. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8455-8869
(2025)
Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами логоритміки.
Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4.
С. 170–172.
Ревуцька О. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4311-4748, Тороп К. С.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2330-1960, Омелянович І. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2166-0350, Марієєва Т. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5664-4070, Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Стець В. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5530-5376
(2025)
Peculiarities of the Formation of Professional Competence of Special Education Teachers and Practical Psychologists as an Aspect of Neuropsychology.
ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Т. 16, № 3.
С. 218–232.
ISSN 2068-0473.
DOI: 10.70594/brain/16.3/15.
Стахова О. О. (2025) Психологічні особливості розвитку стресостійкості майбутніх педагогів-логопедів. Наукові записки. Серія: Психологія. № 7. С. 145–151. ISSN 2786-8680. DOI: 10.32782/cusu-psy-2025-1.
Стахова О. О., Войналович Л. П. (2025) Development of psychological mechanisms for the formation of professional self-awareness of future specialists. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 49. С. 1089–1100. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-3(49)-1089-1100.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Войналович Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6626-9270
(2025)
Peculiarities of development of structural components of professional-pedagogical self-awareness of future specialists by active methods of group work.
Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем’янчука. Серія: Педагогіка та психологія. № 1.
С. 139–144.
ISSN 3041-2021.
DOI: 10.32782/3041-2021/2025-1-21.
Хворова Г. М., Долінчук І. О. (2025) Групи «рівний рівному» як форма підсилення фахівців соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 156–167. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.13.
Хоменко Н. В. (2025) Професійна компетентність майбутніх вчителів-логопедів: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 187–202. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.15.
Чемерис Т. А. (2025) Експериментальна перевірка ефективності мнемотехніки у корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 155–160.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Іскрижицька А. М. (2025) Кінезіологія, як засіб розвитку мовлення для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг», 28-29 квітня 2025 р., Умань. С. 97–100.
Іскрижицька А. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-2999-8838
(2025)
Формування мистецько-творчої компетентності у дітей дошкільного віку та дітей з ООП засобами музичних видів діяльності.
In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон.
С. 188–190.
Іщенко О. А., Котлова Л. О. (2025) Логопедичний супровід школярів в ЗЗСО з інклюзивним навчанням. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 125–128.
Іщенко О. А., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Сучасні технології та методики, що застосовуються в логопедичній практиці.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 49–52.
Авдіюк І. (2025) Теоретичні основи особливостей впливу міжпівкульної взаємодії та графомоторних навичок на мовлення дітей з особливими освітніми потребами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 10–12.
Баранівська Д. С., Малишевська І. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0889-2552
(2025)
Дослідження рівня готовності педагогічних працівників до психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 12–13.
Баргілевич Н. В. (2025) Проблеми правового регулювання інклюзивної освіти в Україні в умовах війни. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 37–40.
Баргілевич Н. В. (2025) Дитина з особливими освітніми проблемами як суб’єкт приватних правовідносин. In: Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми здійснення та захисту прав та інтересів дітей у приватних правовідносинах в умовах воєнного стану», 3 червня 2025 р., Хмельницкий. С. 24–27.
Бовсуновська Ю. Л. (2025) Методи та підходи до корекційної роботи з формування усного мовлення учнів початкової школи з ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 48–51.
Бойко К. Г., Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211
(2025)
Дослідження ефективності використання ІКТ для корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovations in Science: From Theoretical Foundations to Practical Impact», 24-26 листопада 2025 р., Антверпен, Бельгія.
С. 343–346.
DOI: 10.70286/EOSS-24.11.2025.
Бондар І. О., Драгомарецька О. П. (2025) Кінезіологія в логопедичній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Global trends in science and education», 10-12.03.2025, Київ. С. 358–359.
Бондар І. О., Замкова А. Б. (2025) Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із ЗНМ. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 17-19.04.2025, Торонто, Канада. С. 347–352.
Бондар І. О., Сорокопуд Д. О. (2025) Важливий вплив логоритміки як засобу корекції мовлення молодших школярів. In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Science and technology: challenges, prospects and innovations», 24-26.04.2025, Осака, Японія. С. 280–282.
Бондар І. О., Якубенко І. О. (2025) Розвиток мовлення дітей дошкільного віку за допомогою скоромовок. In: VI Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 21-23.04.2025, Стокгольм, Швеція. С. 222–225.
Борисова Н. О., Хворова Г. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-4047-7072
(2025)
Корекція мовлення - шлях до успіху: досвід роботи з дітьми із ФФНМ і ЗНМ.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 305–307.
Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211
(2025)
Використання арт-терапії у логопедичній роботі з дошкільниками з порушеннями мовлення.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 64–76.
Бутузова Л. П., Закревська А. М. (2025) Особливості розвитку пам’яті старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. In: Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 26-28 лютого 2025 р., Афіни, Греція. С. 467–471.
Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211, Катинська А. С.
(2025)
Доцільність використання засобів мнемотехніки у розвитку мовлення дошкільників з алалією.
In: 4 Міжнародна науково-практична конференція «Achievements of Science and Applied Research», 10–12 листопада 2025 р., Дублін, Ірландія.
С. 298–302.
DOI: 10.70286/EOSS-10.11.2025.
Бутузова Л. П., Петрук А. М. (2025) Самосприйняття психічного здоров’я студентами-першокурсниками. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція. С. 321–326.
Васьківська І. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1346-0255, Демедюк Д. С.
(2025)
Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей з дислалією.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Research in Science and Economy», 3–5 грудня 2025 р., Брюссель, Бельгія.
С. 604–606.
DOI: 10.70286/isu-03.12.2025.
Васьківська І. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1346-0255, Дідух К. В.
(2025)
Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному середовищі.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Science and Economic Progress», 5–7 листопада 2025 р., Вільнюс, Литва.
С. 375–378.
DOI: 10.70286/isu-05.11.2025.
Васьківська І. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1346-0255, Загребельна О. О.
(2025)
Психосоціальна підтримка як засіб профілактики девіантної поведінки учнів з ООП в інклюзивному середовищі.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Approaches in Modern Science and Technology», 12–14 листопада 2025 р., Лісабон, Португалія.
С. 500–503.
DOI: 10.70286/isu-12.11.2025.
Васьківська І. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1346-0255, Палько М. Я.
(2025)
Адаптація дитини з ООП до закладу освіти: труднощі та шляхи подолання.
In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «The Integration of Research, Innovation and Economy», 8-10 жовтня 2025 р., Севілья, Іспанія.
С. 209–212.
DOI: 10.70286/isu-08.10.2025.
Ващіліна Є. С., Бутузова Л. П. (2025) Взаємозв’язок мовленнєвих порушень та комунікативного компоненту емоційного інтелекту дошкільників. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Solutions in Science: Balancing Theory and Practice», 28-30 квітня 2025 р., Сан-Франциско, США. С. 207–210.
Галета А. М., Стахова О. О. (2025) Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 12-14 лютого 2025 р., Торонто, Канада. С. 202–205.
Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X
(2025)
Modelling as a means of developing fine motor skills and speech in preschoolers with dyspraxia.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 165–182.
Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Батанова Л. В.
(2025)
Overcoming the symptoms of motor dyspraxia by means of music therapy.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 110–119.
Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Кравчук І. Г.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-0575-1291
(2025)
Формування та розвиток математичних знань в учнів з особливими освітніми потребами засобами цифрових технологій.
In: Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження в епоху глобальних змін», 4 листопада 2025 р., Амстердам.
С. 112–115.
DOI: 10.64076/iedc251104.12.
Горбик Н. В. (2025) Проблеми міграції та переміщення родин, що виховують дітей із ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 79–81.
Грабовська Т. В., Стахова О. О. (2025) Особливості емоційної сфери молодших школярів із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 12-14 березня 2025 р., Бухарест, Румунія. С. 232–234.
Гріщенко К. В. (2025) Використання ігрових методик у корекції порушень фонематичної сторони мови. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 27–29.
Гулак О. А. (2025) Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 84–89.
Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717
(2025)
Порівняльний аналіз готовності майбутніх вихователів та учителів до використання арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 47–63.
Дмитрієва С. М., Балабанова І. В. (2025) Психологічні особливості розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку із ЗПР. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 26–29.
Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Васильєва О. П.
(2025)
Комунікативні навички молодших школярів з порушеннями мовлення та шляхи їх формування.
In: International Scientific and Practical Conference “Science, Education, Economics, and Society: Interdisciplinary Dialogue in the Context of Globalization”, November 15, 2025, Stanford, USA,.
С. 104–107.
Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Котович Н. В.
(2025)
Інноваційні комп’ютерні технології в логопедичній роботі з учнями з порушеннями мовлення.
In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон.
С. 194–198.
Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Франчук З. В.
(2025)
Особливості особистості дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення.
In: International Scientific and Practical Conference “Science, Education, Economics, and Society: Interdisciplinary Dialogue in the Context of Globalization”, November 15, 2025, Stanford, USA,.
С. 108–110.
Дмитрієва С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717, Ящук М. В.
(2025)
Формування правильної звуковимови у дітей старшого дошкільного віку засобами артикуляційної гімнастики.
In: VII Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні процеси в науці та освіті», 11–13 листопада 2025 р., Ждяр-над-Сазавою, Чехія.
С. 23–25.
Долінчук І. О. (2025) Історичні аспекти становлення спеціальної освіти: надання допомоги та передумови підготовки логопедичних кадрів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська логопедія в епоху змін», 6 березня 2025 р., Кам'янець-Подільський. С. 39–43.
Долінчук І. О., Гарбузюк А. Р. (2025) Шляхи співпраці асистента вчителя з батьками дітей з особливими освітніми потребами. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія. С. 259–261.
Долінчук І. О., Маркевич Я. І. (2025) Роль асистента вчителя у формуванні інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція. С. 262–264.
Долінчук І. О., Мартинюк С. А. (2025) Арт-терапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 34–37.
Долінчук І. О., Орел Д. О. (2025) Особливості сімей, які виховують дітей з ООП. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 38–40.
Долінчук І. О., Пригарська А. В. (2025) Образ асистента вчителя у свідомості здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science: Research, Economy and Innovation», 30 квітня - 2 травня 2025 р., Загреб, Хорватія. С. 223–227.
Загорудько Т. В. (2025) Теоретичні основи соціально-педагогічного супроводу дітей з порушенням мовленнєвого розвитку. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 50–54.
Загорудько Т. В., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Експериментальна робота з удосконалення соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з ПМР.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 39–42.
Загребельна О. О. (2025) Застосування ігрових технологій у логопедичній роботі з формування словника у дітей із ЗМР. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 46–49.
Загребельна О. О., Микитчук О. І., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Взаємодія логопеда та вихователя у подоланні лексичних труднощів у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 35–38.
Загурська В. Д. (2025) Інноваційні методи логопедичної корекції звуковимови у дітей дошкільного віку. In: V Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 21 листопада 2025 р., Кривий Ріг. С. 466–468. DOI: 10.62731/mcnd-21.11.2025.
Збиківська Т. А. (2025) Логопедична робота із дітьми дошкільного віку засобами ігротерапії. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 113–117.
Звіряк Т. В., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 105–106.
Ковтонюк О. С., Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211
(2025)
Роль шкільного середовища у формуванні самооцінки молодших школярів з мовленнєвими порушеннями.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovations in Science: From Theoretical Foundations to Practical Impact», 24-26 листопада 2025 р., Антверпен, Бельгія.
С. 260–262.
DOI: 10.70286/EOSS-24.11.2025.
Койда М. Д., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Практичні рекомендації використання дидактичних ігор для розвитку мовлення учнів з ООП.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 56–57.
Колодюк Л. П., Малишевська І. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0889-2552
(2025)
Рівні права на навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальноосвітніх шкіл.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 58–59.
Конюх Ю. Д. (2025) Дидактичні ігри та вправи для розвитку мовлення учнів з особливими освітніми потребами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 139–143.
Костюк О. М. (2025) Значення ігротерапії в корекційній роботі з дітьми із псевдобульбарною дизартрією. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 57–62.
Костюк О. М., Черніченко Л. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8455-8869
(2025)
Засоби ігротерапії як ефективний компонент комплексної корекції звуковимови у дітей із псевдобульбарною дизартрією.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 249–251.
Костіна С. В., Стахова О. О. (2025) Особливості психологічної готовності до школи дошкільників із порушеннями мовлення. In: Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science, Economy and Digital Innovation», 29-31 січня 2025 р., Бухарест, Румунія. С. 164–167.
Котлова Л. О., Іскрижицька А. М. (2025) Профілактика дисграфії у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 17-19.04.2025, Торонто, Канада. С. 365–369.
Котлова Л. О., Горбань Д. Ф. (2025) Корекційно-педагогічна допомога особам з афазією: ефективні стратегії та технології. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 63–68.
Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Захарчук К. С.
(2025)
Системна інтеграція емоційного інтелекту «Я-концепція» у подоланні психосоціальних бар’єрів у дітей з порушенням писемного мовлення в інкюзивному середовищі.
In: VII Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні процеси в науці та освіті», 11–13 листопада 2025 р., Ждяр-над-Сазавою, Чехія.
С. 26–32.
Котлова Л. О., Котловий С. А., Котлова С. С. (2025) Стресостійкість фахівців соціономічних професій в умовах військового стану. In: V Міжнародна науково-практична конференція «Future of science: innovations and perspectives», 24-26.03.2025, Стокгольм, Швеція. С. 210–214.
Котлова Л. О., Палько М. Я. (2025) Види ігор для корекції мовленнєвих порушень у дошкільників. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 77–79.
Котлова Л. О., Хавчук Д. Ю. (2025) Значення логоритміки в розвитку мовлення дошкільників. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 80–83.
Кучер І. О., Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X
(2025)
Корекційна робота асистента вчителя з учнями інклюзивної школи з ПМР.
In: VII Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні процеси в науці та освіті», 11–13 листопада 2025 р., Ждяр-над-Сазавою, Чехія.
С. 33–34.
Левчук І. М. (2025) Актуальні питання формування звуковимови старших дошкільників у логопедичній практиці в умовах воєнного стану. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 167–173.
Левчук І. М., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Комплексний підхід до формування звуковимови старших дошкільників із ЗНМ засобами сучасних логопедичних технологій.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 290–293.
Максимець С. М. (2025) Art therapy approaches to managing personal crisis states. In: Psychology and Society: Science and Practice, March 19, 2025, Toshkent. С. 248–250.
Максимець С. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2717-564X, Рощенко Н. О.
(2025)
Музикотерапія у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 103–109.
Максимець С. М., Федорова Ж. В. (2025) Тенденції професійного вигорання педагогів закладу дошкільної освіти. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 91–93.
Маркевич В. В., Стахова О. О. (2025) Роль паломництв у підтримці психічного здоров’я особистості в умовах війни. In: Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 15-17 січня 2025 р., Торонто, Канада. С. 180–182.
Мартинчук О. Г. (2025) Корекція порушень моторної сфери в дітей молодшого шкільного віку засобами пісочної терапії. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир. С. 316–318.
Мартинюк С. А. (2025) Практичні техніки арт-терапії у роботі з дітьми з ООП. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 89–91.
Мельник К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 92–95.
Миколюк Г. С., Гусаківський Я. А., Бутузова Л. П. (2025) Резильєнтність та гаджет-адикція студентів. In: Міжнародна науково-практична конференція «The Future of Science, Technology and Economy», 19-21 березня 2025 р., Софія, Болгарія. С. 317–321.
Нагурна К. Д., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами логоритміки.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 294–295.
Нагіленко І. І., Бутузова Л. П. (2025) Психологічні кризи Миколи Хвильового. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 5-7 березня 2025 р., Люксембург. С. 339–343.
Невмержицька В. В., Бондар І. О. (2025) Методика розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з вадами мовлення. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in Science, Technology, and Economy», 16-18 квітня 2025, Ґрац, Австрія. С. 247–249.
Неводнича І. О., Гріщенко К. В. (2025) Способи постановки звуків у дошкільників із ФФНМ. In: VII Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні процеси в науці та освіті», 11–13 листопада 2025 р., Ждяр-над-Сазавою, Чехія. С. 38–40.
Неводнича І. О., Кузьмінська Д. Я. (2025) Ефективність застосування сучасних логопедичних технологій у розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку. In: VII Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційні процеси в науці та освіті», 11–13 листопада 2025 р., Ждяр-над-Сазавою, Чехія. С. 41–44.
Омельченко А. Ф., Стахова О. О. (2025) Особливості розвитку самооцінки молодших школярів із мовленнєвими порушеннями. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 5-7 лютого 2025 р., Стокгольм, Швеція. С. 185–188.
Охремчук Н. С., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Діагностика розвитку мовлення дошкільнят за допомогою методики «словникова мобільність».
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 77–82.
Охрімець Ю. П., Бутузова Л. П. (2025) Уявлення педагогів про психічне здоров’я на роботі. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «From Ideas to Solutions: Innovations in Science and Technology», 21-23 квітня 2025 р., Лондон, Велика Британія. С. 211–215.
Павлюк Л. О. (2025) Сучасні підходи до розвитку зв’язного мовлення в учнів з особливими освітніми потребами. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 103–106.
Павлюк Л. О. (2025) Особливості роботи логопеда з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 219–223.
Павлюківська В. О. (2025) Розвиток і корекція усного мовлення дітей дошкільного віку засобами арт-терапії. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «The Integration of Research, Innovation and Economy», 8-10 жовтня 2025 р., Севілья, Іспанія. С. 280–284. DOI: 10.70286/isu-08.10.2025.
Павлюківська В. О. (2025) Арт-терапевтичні технології як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Challenges in Economic and Technological Innovation», 15-17 жовтня 2025 р., Болонья, Італія. С. 409–412. DOI: 10.70286/isu-15.10.2025.
Палько М. Я., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Вплив ігрових технологій на розвиток комунікативної компетентності дітей з мовленнєвими порушеннями.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 261–262.
Поліщук О. Ю., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Логопедична робота з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у молодших школярів.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 85–88.
Протосавіцька Л. С. (2025) Педагогічні умови корекції мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя. С. 263–265.
Пудова О. В. (2025) Особливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 111–114.
Пуравець Д. О., Левик І. М. (2025) Ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з сімейними та родинними відносинами. In: 4 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 2-4 липня 2025 р., Торонто, Канада. С. 187–190.
Раєць В. В., Стахова О. О. (2025) Підтримка психічного здоров’я українських студентів в умовах воєнного стану. In: Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 8-10 січня 2025 р., Стокгольм, Швеція. С. 196–199.
Романюк І. В., Левик І. М. (2025) Формування в дітей середнього дошкільного віку особистісної компетентності засобами ігрової діяльності. In: 4 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Trends in the Development of Economy, Technology and Industry», 2-4 липня 2025 р., Торонто, Канада. С. 196–200.
Руденко Т. Ю., Бутузова Л. П. (2025) Корекція та розвиток уваги у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects», 26-28 травня 2025 р., Рига, Латвія. С. 390–394.
Рудюк О. О. (2025) Ігрова діяльність як ефективний засіб корекційно-розвиткової роботи молодшого школяра з мовленнєвими порушеннями. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 115–122.
Рудюк О. О., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Система ігрових методів у логопедичній роботі з молодшими школярами.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 296–299.
Старополь В. В. (2025) Інноваційні підходи до здійснення діагностичної і корекційно-розвиткової роботи та забезпечення психолого-педагогічного супроводу осіб із особливими освітніми потребам. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 267–271.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Грабовська Т. В.
(2025)
Особливості емоційної сфери дітей із порушеннями мовлення.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovations in Science: From Theoretical Foundations to Practical Impact», 24-26 листопада 2025 р., Антверпен, Бельгія.
С. 393–395.
DOI: 10.70286/EOSS-24.11.2025.
Стахова О. О., Данилко Л. В. (2025) Теоретичні засади дослідження проблеми саморегуляції дошкільників із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects», 26-28 травня 2025 р., Рига, Латвія. С. 490–493.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Данилко Л. В.
(2025)
Формування здатності до саморегуляції у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «The Future of Science, Technology and Economy», 29-31 жовтня 2025 р., Софія, Болгарія.
С. 429–431.
DOI: 10.70286/isu-29.10.2025.
Стахова О. О., Максименко Д. А. (2025) Ігрові методи логопеда в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Science and Economic Progress», 4-6 червня 2025 р., Вільнюс, Литва. С. 458–462.
Стахова О. О., Никитчук О. В. (2025) Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Achievements of Science and Applied Research», 19-21 травня 2025 р., Дублін, Ірландія. С. 249–252.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Никитчук О. В.
(2025)
Дослідження мислення дошкільників із порушеннями мовленнєвого розвитку.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Science and Economic Progress», 5–7 листопада 2025 р., Вільнюс, Литва.
С. 447–449.
DOI: 10.70286/isu-05.11.2025.
Стахова О. О., Станчик В. В. (2025) Особливості пам’яті дітей із порушеннями мовлення. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Global Trends in the Development of Information Technology and Science», 2-4 квітня 2025 р., Стокгольм, Швеція. С. 334–335.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Станчик В. В.
(2025)
Розвиток пам’яті молодших школярів із порушеннями мовлення засобами мнемотехніки.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Research: Emerging Theories and Practical Breakthroughs», 17–19 листопада 2025 р., Единбург, Шотландія.
С. 341–342.
DOI: 10.70286/EOSS-17.11.2025.
Стахова О. О., Федорова О. М. (2025) Теоретичні аспекти дослідження проблеми мотивації до навчання молодших школярів із порушеннями мовлення. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 646–650.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Федорова О. М.
(2025)
Peculiarities of the development of learning motivation of primary school students with speech disorders.
In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Technology: Theory, Practice and Progress», 3-5 вересня 2025 р., Краків, Польща.
С. 213–214.
DOI: 10.70286/ISU-03.09.2025.
Стахова О. О., Шишилова О. Д. (2025) Особливості розвитку пам’яті дошкільників із порушеннями мовлення. In: 1 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Technology: New Horizons of Development», 14-16 травня 2025 р., Прага, Чехія. С. 452–455.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Шишилова О. Д.
(2025)
Розвиток мнемічної складової дошкільників із порушеннями мовлення.
In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Approaches in Modern Science and Technology», 12–14 листопада 2025 р., Лісабон, Португалія.
С. 597–601.
DOI: 10.70286/isu-12.11.2025.
Стахова О. О., Ярощук О. Ю. (2025) Теоретичні аспекти дослідження проблеми когнітивного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. In: 3 Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 28-30 травня 2025 р., Люксембург. С. 480–482.
Стахова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6884-6032, Ярощук О. Ю.
(2025)
Особливості інтелектуальної готовності до навчання в школі дошкільнят із порушеннями мовлення.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Advanced Technologies in Scientific Research», 19–21 листопада 2025 р., Роттердам, Нідерланди.
С. 640–644.
DOI: 10.70286/isu-19.11.2025.
Стрельченко Т. В. (2025) Розвиток словникового запасу у дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 28 квітня 2025 р., Харків. С. 346–349.
Талько Я. П., Котлова Л. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724
(2025)
Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
In: Науково-практична конференція «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки», 6-7 червня 2025 р., Одеса.
С. 26–30.
Тетерук О. О., Хворова Г. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-4047-7072
(2025)
Використання графомоторних вправ при нейропсихологічній корекції дисграфії у школярів.
In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя.
С. 300–301.
Тичина К. В., Бутузова Л. П. (2025) Порівняльний аналіз психологічної підготовки майбутніх вчителів в Україні та Канаді. In: 1st International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts», January 13-15, 2025, Naples, Italy. С. 190–198.
Туровська А. О. (2025) Вплив навчального процесу на подолання загального недорозвинення мовлення у молодших школярів. In: X Міжнародна наукова конференція «Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації», 14 листопада 2025 р., Львів. С. 463–465. DOI: 10.62731/mcnd-14.11.2025.
Хворова Г. М.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-4047-7072, Макарчук Д. В.
(2025)
Вплив мовленнєвих порушень на формування самооцінки: механізми та ланцюги впливу.
In: XI Міжнародна науково-практична конференція «Global trends in science and education», 17–19 листопада 2025 р., Київ.
С. 751–756.
Хворова Г. М., Тетерук О. О. (2025) Використання нейропсихологічних методик при корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 175–178.
Хоменко Н. В.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8225-124X
(2025)
Професійна термінологія сучасного фахівця у сфері спеціальної освіти.
In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
С. 145–148.
Хоменко Н. В.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8225-124X
(2025)
Мотиваційний компонент професійної компетентності майбутнього вчителя-логопеда.
In: Міжнародна наукова конференція «Science in the Context of Modern Challenges and Prospects», 21 травня 2025 р., Утрехт.
С. 122–125.
DOI: 10.64076/iedc250521.
Хоменко Н. В.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8225-124X
(2025)
Діагностична компетентність в наукових дослідженнях.
In: Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження в епоху глобальних змін», 4 листопада 2025 р., Амстердам.
С. 85–87.
DOI: 10.64076/iedc251104.07.
Царук А. С. (2025) Використання дидактичних ігор для розвитку мовлення учнів з ООП. In: IV Міжнародна науково-практична конференція «Science, technology and global challenges», 4–6 грудня 2025 р., Токіо, Японія. С. 492–495.
Цвігун Н. О. (2025) Методи активізації пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. In: VIII Міжнародна студентська наукова конференція «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук», 9 травня 2025 р., Ужгород. С. 320–322.
Цвігун Н. О. (2025) Використання логопедичних методів щодо розвитку мовлення молодших школярів з особливими освітніми потребами. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир. С. 307–309.
Цимер А. В., Бутузова Л. П.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211
(2025)
Психологічна адаптація старшокласників до занять веслуванням на байдарках і каное.
In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Current Challenges in Scientific Research», 1–3 грудня 2025 р., Вроцлав, Польща.
С. 437–442.
DOI: 10.70286/EOSS-01.12.2025.
Черніцька В. О., Стахова О. О. (2025) Мотивація навчальної діяльності студентів у період війни. In: Міжнародна науково-практична конференція «Research in Science, Technology and Economics», 22-24 січня 2025 р., Люксембург, Люксембург. С. 229–231.
Книга
Котлова Л. О., Бутузова Л. П., Максимець С. М. (ред.). (2025) Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи: Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 3 квітня 2025 року). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Розділ книги
Стахова О. О. (2025) Формування соціальної компетентності молодших школярів із порушеннями мовлення. In: International security studios: managerial, technical, legal, environmental, informative economic and psychological aspects. ISAP, Lublin, С. 314–339. ISBN 978-83-8011-444-9. DOI: 10.5281/zenodo.15408858.
Навчальний матеріал
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М. (2025) Методичні рекомендації щодо виконання психологічних завдань під час проходження виробничої (педагогічної) практики у закладах професійної освіти для здобувачів четвертого курсу бакалаврського рівня вищої освіти фізико-математичного факультету спеціальності 015 Професійна освіта, спеціалізації 015.39 Цифрові технології. [Навчальний матеріал]
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М. (2025) Методичні рекомендації щодо виконання психологічних завдань під час проходження виробничих (педагогічних) практик у 5-7 та 8-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів для здобувачів четвертого курсу бакалаврського рівня вищої освіти фізико-математичного факультету спеціальності 014 Середня освіта, предметних спеціальностей: 014.04 Середня освіта (Математика), 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.09 Середня освіта (Інформатика). [Навчальний матеріал]
Долінчук І. О., Котлова Л. О., Іскрижицька А. М. (2025) Актуальні проблеми логопедії та логопсихології. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Бондар О. І. (2025) Логопедична допомога дітям з тяжкими порушеннями мовлення. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Бондар О. І., Іскрижицька А. М. (2025) Навчальна практика з практикуму з логопедії. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Хоменко Н. В., Іскрижицька А. М. (2025) Логодидактика. [Навчальний матеріал]
Звіт
Котлова Л. О., Долінчук І. О. (2025) Формування готовності майбутніх учителів-логопедів до роботи в умовах інклюзії. Інше. International Center for Science and Social Transformation.


Вгору на рівень