![]() | перехід на Верхній рівень |
Басюк Н. А. (2012) Сучасні форми і методи екологічного виховання молодших школярів. Тези міжвузівської науково-практичної конференції, присвяченої Дню науки, 2. С. 385–386.
Басюк Н. А., Тарнавська Н. П. (2012) Роль учнівського колективу у розвитку гуманної особистості. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць. С. 13–16.
Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 224–227.
Васильченко А. І., Новодон Т. О., Тарнавська Н. П. (2012) Казка як засіб виховання та розвитку дитини. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 26–30.
Вознюк О. В. (2012) ВІДЗИВ ОФІЦІЙНОГО ОПОНЕНТА кандидата педагогічних наук, доцента Вознюка Олександра Васильовича на дисертацію Кудрі Миколи Миколайовича «Педагогічні засади збереження національної ідентичності вищої освіти України в контексті глобалізації», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Інституту вищої освіти НАПН України.
Вознюк О. В. (2012) Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 42–71.
Вознюк О. В. (2012) Креативна діяльність педагога у сфері дошкільної педагогіки: головні аспекти доказово-евристичної педагогіки. Міждисциплінарний журнал Паддхаті (10).
Вознюк О. В. (2012) Мифы современного образования. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17550, 23.06.2012.
Вознюк О. В. (2012) Научный анализ проблемы «конца света». «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17796, 20.12.2012.
Вознюк О. В. (2012) Неперервна освіта як провідна тенденція сучасного світу. Андрагогічний вісник (1). С. 50–57.
Вознюк О. В. (2012) Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ. С. 75–83.
Вознюк О. В. (2012) Обобщающие модели универсальной парадигмы развития. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17655, 14.09.2012.
Вознюк О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 85–125.
Вознюк О. В. (2012) Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога. Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne. (2). С. 347–360.
Вознюк О. В. (2012) Особистісний вимір здоров’я: спроба системного аналізу. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (4).
Вознюк О. В. (2012) Парадигма целостности современного естествознания. Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження (27). С. 235–249.
Вознюк О. В. (2012) Педагогическая синергетика. Документація. ЖГУ им. И. Франко.
Вознюк О. В. (2012) Проблеми професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Андрагогічний вісник (3). С. 42–51.
Вознюк О. В. (2012) Процес розвитку обдарованих учнів у контексті формування компетентного фахівця. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (6). С. 86–89.
Вознюк О. В. (2012) Психолого-педагогічні механізми розвитку особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч., 1 (73). С. 45–52.
Вознюк О. В. (2012) Системна криза сучасної освіти та педагогічні міфи. Міждисциплінарний журнал Паддхаті (11).
Вознюк О. В. (2012) Сказка ложь, да в ней намек…. Образование личности. С. 78–87.
Вознюк О. В. (2012) Сказочно-метафорическая концепция обучения как современная образовательная постнеклассическая парадигма. Сайт Дидактики Інституту педагогіки НАПН України.
Вознюк О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 79–123.
Вознюк О. В. (2012) Творчі якості педагога як детермінанти його творчого мислення. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (71). С. 52–57.
Вознюк О. В. (2012) Теоретико-методологічні засади організації засобів навчання у системі освіти. Сучасний підручник: вимоги та перспективи : Збірник наукових праць молодих дослідників. С. 20–28.
Вознюк О. В. (2012) Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища. Андрагогічний вісник (2). С. 54–70.
Вознюк О. В. (2012) Философские, научные и психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць. С. 90–126.
Вознюк О. В. (2012) Формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді. Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки (2). С. 50–62.
Вознюк О. В. (2012) Холистическая парадигма образования: проблемы, опыт обоснования. Человек и общество: на рубеже тысячелетий: материалы международной научной конференции (54). С. 33–44.
Вознюк О. В. (2012) Холістичний підхід до виявлення креативної особистості. Психололо-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-25 лютого 2012 р., м. Івано-Франківськ. С. 66–73.
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2012) Оцінювання якості професійної освіти як проблема педагогічної підготовки. Андрагогічний вісни (3). С. 69–76.
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А., Калінчук Ф. М. (2012) Організаційно-педагогічні засади формування здорового способу життя суб’єктів освіти. Інше. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Аналіз педагогічної дійсності. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (35). С. 222–228.
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. (4(29)). С. 17–21.
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Творчий аспект професійного мислення вчителя. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. (3(28)). С. 36–39.
Вознюк О. В. (2012) Місце казки у дошкільному вихованні та початковій освіті. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 30–37.
Вознюк О. В. (2012) Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Інше. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Вознюк О. В. (2012) Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 60–64. ISSN 2076-6173
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А., Антонова О. Є. (2012) Використання методу контен-аналізу для дослідження категоріально-поняттєвого апарату у системі педагогічного знання. Методологія наукової діяльності : навч. посіб.,. С. 242–262.
Гакалець Т. М., Клименюк Ю. М. (2012) Математична обдарованість та подальший її розвиток на уроках математики у початкових классах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 235–238.
Гакалець Т. М., Кондратюк І. І., Кучер Т. О., Орел Л. О. (2012) Самостійна робота учнів початкових класів на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 238–241.
Голяченко Я. Г., Примак Ю. О., Тарнавська Н. П. (2012) Формування світогляду дитини дошкільного віку через сприйняття іграшки. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 70–75.
Граб Тетяна, Рудницька Н. Ю. (2012) Моральне виховання молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 261–263.
Гужанова Т. С. (2012) З історії інновацій в педагогіці. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 264–266.
Гуринчук Тетяна, Рудницька Н. Ю. (2012) Завдання і зміст громадянського виховання учнiв початкових класiв. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 270–272.
Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. С. 46–69.
Зозуля Н. І., Гужанова Т. С. (2012) Дозвілля як організація діяльності школярів у позаурочний час. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 286–288.
Казмерчук Ірина, Федорова М. А. (2012) Естетичне виховання дошкільників засобами природи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 107–110.
Коновальчук І. І. (2012) Організаційно-технологічні аспекти інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 314–322.
Коновальчук І. І. (2012) Сущность и функции мониторинга инновационной деятельности общеобразовательных учебных заведений. Подготовка учителя к инновационной деятельности как важнейшее условие качества образования: Материалы Международного семинара-совещания.. С. 186–190.
Коновальчук І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). С. 24–31.
Коновальчук І. І. (2012) Технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. (570). С. 59–67.
Коновальчук І. М. (2012) Особливості соціалізації дитини в ситуації конфлікту з батьками. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності. С. 41–45.
Корчевська Т. В., Клименюк Ю. М. (2012) Важливість самостійних робіт на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 325–328.
Косигіна О. В. (2012) Професійна компетентність керівних та педагогічних кадрів з проблеми створення психологічно безпечного освітнього середовища. Науково-методичний ілюстрований журнал "Педагогічна Житомирщина" (4(68)). С. 25–31.
Лукашенко Н. В., Клименюк Ю. М. (2012) Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів при вивченні математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 341–344.
Максимова О. О. (2012) Особистісно орієнтована модель освіти у світлі досягнення успіху дитиною. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 153–157.
Максимова О. О. (2012) Розвиток емоційно-мотиваційного компоненту як основа досягнення успіху першокласниками в естетичній діяльності. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. С. 368–374.
Максимова О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць. С. 7–15.
Мельник Г. М., Рудницька Н. Ю. (2012) Педагогічні умови ефективного розвитку патріотичних почуттів у молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 349–351.
Мирошніченко О. А. (2012) Мирошніченко О.А. Діагностика особистості майбутнього психолога: Методичний посібник до вивчення дисципліни "Практикум із загальної психології" для студентів спеціальності 7.040107 "Психологія". - Житомир, 2012 - 190 с. [Навчальний матеріал]
Москвіна Т. П. (2012) Реалізація гуманістичних ідей А.С. Макаренка в сучасній педагогіці. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 352–356.
Пастовенський О. В. (2012) . Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою. Шлях освіти (1). С. 12–18.
Пастовенський О. В. (2012) Мережева модель управління загальною середньою освітою. Рідна школа (6). С. 13–18.
Пустова Т. В., Рудницька Н. Ю. (2012) Екологічне виховання учнів початкових класів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 385–387.
Пчьолкіна М. В., Клименюк Ю. М. (2012) Роль обдарованості на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 387–389.
Романюк А. О., Клименюк Ю. М. (2012) Дидактична гра як метод навчання математики в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 391–393.
Рудницька Н. Ю., Синиця М. О. (2012) Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі. Збірник наукових робіт за заг. ред. Басюк Н.А., Тарнавської Н.П. С. 29–33.
Рудницька Н. Ю., Синиця М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 398–402.
Синиця М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій для інтенсифікації процесу навчання у вищому навчальному закладі. Дидактика: теорія і практика. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Фундаменталізація змісту освіти як соціально- педагогічна проблема». С. 159–161.
Синиця М. О. (2012) Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійного навчання. Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (29 – 30 ноября 2012 г., г. Киев) «Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення», 2. С. 166–174.
Федорова М. А. (2012) Виховання моральних якостей особистості дитини дошкільного віку у творчості Я. А. Коменського. Студентський історико-педагогічний альманах. Вип. 1. Ідеї педагогів минулого в освіті сьогодення: збірник наукових праць молодих дослідників. С. 154–158.
Федорова М. А. (2012) Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики (3). С. 97–101.
Федорова М. А. (2012) Моральні цінності особистості в історії філософії. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 417–422.
Хомич Ірина, Москвіна Т. П. (2012) Виховна програма формування гуманної поведінки молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 423–424.
Шанскова Т. І. (2012) Застосування педагогічних технологій у підготовці фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. С. 479–489.
Шанскова Т. І. (2012) Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти. Шанскова Т.І. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т.І. Шанскова. – Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І (3). С. 133–135.
Шанскова Т. І. (2012) Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Зб. Міжнародної науково-практичної конференції “СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ЯКІСНИЙ ВИМІР”.
Шанскова Т. І. (2012) Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (63). С. 154–157. ISSN 2076-6173