Zhytomyr State University Library

Items where Author is "Загурська І. С."

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 73.

Article

Загурська І. С. (2025) Робота з джерелами інформації як основа розвитку спеціальних компетентностей у здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Психологія». Журнал соціальної та практичної психології. № 5. pp. 103-107. ISSN 2786-9296. DOI: 10.32782/psy-2025-5-15.

Загурська І. С. and Ткачук М. С. (2024) Оcобливості планування дослідження впливу булінгу на виникнення тривожності в підлітковому віці. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 квітня 2024 року).

Загурська І. С. and Ткачук М. (2024) Вплив булінгу на виникнення тривожності в підлітковому віці. Журнал соціальної та практичної психології. № 4. pp. 42-47. ISSN 2786-9296.

Загурська І. С. and Дем’янчук Ю. Ю. (2023) До проблеми планування та організації експериментальних досліджень у психології. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. № 15. pp. 35-42. ISSN 2522-1876.

Загурська І. С. and Яценко А. А. (2023) Уявлення про самоактуалізовану особистість представників гуманітарних професій. Суспільство для психічного здоров’я особистості: взаємодія родини, освіти, громади : Збірник наукових праць [за матеріалами Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (Україна, Житомир, 24 листопада 2022 р.)]. pp. 27-30.

Загурська І. С. (2023) Підтримка психічного здоров’я дітей у школі. Суспільство для психічного здоров’я особистості: взаємодія родини, освіти, громади : Збірник наукових праць [за матеріалами Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (Україна, Житомир, 24 листопада 2022 р.). pp. 55-56.

Загурська І. С. and Павленко А. І. (2023) Вплив психологічного благополуччя на рівень інтернет-залежності у віці ранньої дорослості. Журнал соціальної та практичної психології. № 2. pp. 38-44.

Загурська І. С. (2021) Використання біографічного методу дослідження у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців сфери юриспруденції. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів Х-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, (м. Умань, 25-26 жовтня 2021 р.).

Загурська І. С. (2021) Значення адаптаційного тренінгу для розвитку соціальних навичок у першокурсників. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг [збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції]. pp. 26-27.

Загурська І. С. (2021) Розвиток навички дотримання дедлайнів у майбутніх юристів. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р.. pp. 47-48.

Портницька Н. Ф., Тичина І. М. and Загурська І. С. (2020) Сприймання дітей з особливими освітніми потребами педагогічними працівниками: теоретичний огляд. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. pp. 197-201.

Загурська І. С. and Добровольська А. В. (2019) Сприймання образу хороших батьків підлітками з повних і неповних сімей. Теорія і практика сучасної психології. Т. 1, № 4. pp. 118-123. ISSN 1813-3405.

Загурська І. С. and Халімончук І. П. (2019) Особливості образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів. Молодий вчений. № 2. pp. 520-523. ISSN 2304-5809.

Загурська І. С. and Лісогурська А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці. Т. VI. pp. 199-201.

Загурська І. С. and Шевчук О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений. № 4. pp. 642-645. ISSN 2304-5809.

Загурська І. С. (2018) Проблема причинної зумовленості процесу самооцінювання: історичний аспект дослідження. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. pp. 47-51.

Загурська І. С. and Никончук Н. О. (2017) Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. pp. 17-19.

Загурська І. С. and Ткачук О. Р. (2017) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з низьким рівнем готовності до шкільного навчання. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. pp. 65-69.

Загурська І. С. and Ткачук О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6, № 12. pp. 100-107. ISSN 2072-4772.

Загурська І. С. and Никончук Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта. № 5. pp. 90-94. ISSN 2311-8466.

Рудь Є. and Загурська І. С. (2016) Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. pp. 123-125.

Загурська І. С. and Жигун Юлія (2016) Взаємозв’язок мотивів вибору професії та типів професійної спрямованості учнів старших класів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. pp. 64-67.

Загурська І. С. and Кубайчук Ольга (2016) Взаємозв`язок рівня домагань та мотивів вибору професії у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. pp. 75-77.

Кухарчук В. and Загурська І. С. (2016) Взаємозв’язок самооцінки тривожності та самоставлення у юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. pp. 82-83.

Загурська І. С. and Лобода О. (2016) Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. pp. 89-91.

Ткачук О. and Загурська І. С. (2016) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з високим рівнем навчальної успішності на початку навчального року. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. pp. 153-154.

Юрчук В. and Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. pp. 178-180.

Янчевська В. and Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. pp. 181-183.

Загурська І. С. (2015) Розвиток самооцінки творчих здібностей в учбово-творчій діяльності. «Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. pp. 9-14.

Загурська І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. pp. 86-93.

Загурська І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання.. № 1. pp. 118-121.

Загурська І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений. № 10(13). pp. 111-114. ISSN 2304-5809.

Загурська І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. № 5. pp. 36-41. ISSN 2311-8466.

Загурська І. С. (2014) Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 19. pp. 153-161. ISSN 2072-4772.

Загурська І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). pp. 36-41. ISSN 2311-8466.

Загурська І. С. (2013) Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом. Молодий вчений. № 2(02). pp. 94-99. ISSN 2304-5809.

Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 44-45.

Загурська І. С. (2013) Психосемантичні методи дослідження самооцінки в роботі практичного психолога. Психологічне діагностування в роботі практичного психолога: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 72-74.

Загурська І. С. (2012) Емоції та розвиток самооцінки здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія: вимоги сьогодення". pp. 90-92.

Загурська І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". pp. 63-66.

Загурська І. С. (2011) Методологічні проблеми дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 13. pp. 150-157. ISSN 2072-4772.

Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 32-35.

Загурська І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота. № 10. pp. 14-21.

Загурська І. С. (2009) Особливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей при переході від розвивальної до традиційної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. Т. 12, № 7. pp. 70-74.

Загурська І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць. № 33 (6. pp. 39-44.

Conference or Workshop Item

Загурська І. С. (2025) Values as guidelines in the development of psychological resilience of children. In: Psychology and Society: Science and Practice, March 19, 2025, Toshkent. pp. 182-184.

Загурська Л. С. and Загурська І. С. (2024) Врахування сильних сторін та труднощів як основа психолого-педагогічної підтримки учнів із розладом аутистичного спектра. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. pp. 32-34.

Book Section

Музика О. Л., Загурська І. С. and Савиченко О. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Вступ до спеціальності». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І.Франка, pp. 75-120.

Загурська І. С. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологічна служба в системі освіти». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, pp. 267-282.

Загурська І. С. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Практикум із консультативно-тренінгової роботи». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, pp. 411-423. ISBN 978-966-485-070-1.

Teaching Resource

Загурська І. С., Савиченко О. М. and Пехоцька Ю. П. (2025) Методичні рекомендації до практичних занять та до організації самостійної роботи з обов’язкової освітньої компоненти «Вступ до спеціальності з основами професійної деонтології». [Teaching Resource]

Загурська І. С., Гавриловська К. П., Фальковська Л. М. and Котлова Л. О. (2024) Методичні рекомендації до написання кваліфікаційної роботи з психології. [Teaching Resource]

Загурська І. С., Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Гавриловська К. П., Фальковська Л. М., Дем’янчук Ю. Ю. and Пирог Г. В. (2023) Атестаційний екзамен з психології: методичні рекомендації до підготовки. [Teaching Resource]

Загурська І. С., Котлова Л. О., Гавриловська К. П., Горбунова В. В. and Шикирава Н. М. (2022) Методичні рекомендації до написання курсових робіт із психології. [Teaching Resource]

Загурська І. С., Гавриловська К. П., Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Фальковська Л. М., Кириченко В. В., Майстренко Т. М. and Дем’янчук Ю. Ю. (2021) Комплексний кваліфікаційний екзамен з психології та комплексний кваліфікаційний екзамен з галузевої психології: методичні рекомендації до підготовки. [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2021) Юридична психологія. [Teaching Resource]

Загурська І. С. and Савиченко О. М. (2020) Силабус до вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності з основами професійної деонтології». [Teaching Resource]

Загурська І. С., Гавриловська К. П., Портницька Н. Ф. and Тичина І. М. (2020) Робота психолога у медико-психолого-педагогічній комісії (інклюзивно-ресурсному центрі). [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2019) Психологічний супровід дітей з розладами психічного здоров’я: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни. [Teaching Resource]

Гавриловська К. П., Загурська І. С., Портницька Н. Ф. and Тичина І. М. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Робота психолога в інклюзивно-ресурсному центрі». [Teaching Resource]

Загурська І. С., Никончук Н. О. and Тичина І. М. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Психологічний спецпрактикум по спеціалізаціях». [Teaching Resource]

Загурська І. С., Никончук Н. О. and Портницька Н. Ф. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Творчість у системі особистісного розвитку дитини». [Teaching Resource]

Горбунова В. В., Голентовська О. С., Загурська І. С. and Дем’янчук Ю. Ю. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Експериментальна психологія”. [Teaching Resource]

Загурська І. С. and Гавриловська К. П. (2017) Всеукраїнська олімпіада та конкурс наукових робіт з психології: методичні рекомендації до підготовки. [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2017) Тестування як форма контролю в курсі «Психологічна служба». [Teaching Resource]

Савиченко О. М., Тичина І. М. and Загурська І. С. (2017) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Психологія особистості”. [Teaching Resource]

Мазяр О. В., Горбунова В. В., Загурська І. С., Кирильчук І. В., Климчук В. О., Майстренко Т. М., Никончук Н. О., Пирог Г. В., Шмиглюк О. Г., Музика О. Л., Музика О. О. and Журавльова Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2016) Психологічна служба: Методичні рекомендації з курсу. [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2015) Методичні рекомендації з курсу «Психологічна служба в системі освіти». [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2015) Психологічна служба в системі освіти: Курс лекцій. [Teaching Resource]

Загурська І. С. (2013) Методичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності». [Teaching Resource]

Thesis

Загурська І. С. (2006) Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Other

Музика О. Л., Спірін О. М., Майстренко Т. М., Загурська І. С. and Оснадчук Ю. О. (2007) Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультеті. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

This list was generated on Mon Nov 10 06:38:07 2025 EET.