Ресурси де є установа Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" і є рік 2013
Стаття
Басюк Н. А., Тарнавська Н. П. (2013) Формування готовності майбутніх педагогів до встановлення гуманних стосунків з учнями. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського. № 13. С. 50–53.
Вознюк О. В. (2013) Екзистенціалізм у світлі міждисциплінарних досліджень. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів / Упор. В.І. Башманівський. № 4. С. 25–28.
Вознюк О. В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої... С. 239–250.
Вознюк О. В. (2013) Духовність як компетентність особистості. Формування загальнокультурної компетенції майбутніх фахівців: збірник наукових праць / за ред. О.С. Березюк, О.М.Власенко... С. 34–45.
Вознюк О. В. (2013) Виявлення магістральної тенденції розвитку освіти (на прикладі розвитку педагогічних технологій у галузі естетичного виховання). Інновційні технології підготовки майбутніх фахівців у системі неперевної освіти: збірник наукових праць / за ред. О.С.Березюк, О.М.Власенко.. С. 77–89.
Вознюк О. В. (2013) Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 3. С. 10–20.
Вознюк О. В. (2013) Розвиток гуманітарного знання в сучасну епоху як чинник зміни традиційної наукової парадигми. Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження. № 30. С. 184–203.
Вознюк О. В. (2013) Кіберсоціалізаційні наслідки комп’ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційного простору. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки... С. 23–35.
Вознюк О. В. (2013) Знаннєва інтеграція як основа інтердисциплінарності педагогіки. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny.. С. 707–717.
Вознюк О. В. (2013) Информационная концепция здоровья личности. Акмеология 2013. Методологические и методические проблемы.. № 22. С. 37–46.
Вознюк О. В. (2013) Личность как трансцендентальная сущность. Актуальные проблемы педагогической теории и практики: материалы международной научной конференции / под общ.ред. проф. О.И. Кирикова; проф. Н.И.Сметанского.. С. 53–60.
Вознюк О. В. (2013) Погляд на особистість учителя крізь призму його професійно важливих якостей. Андрагогічний вісник. № 4. С. 51–58.
Вознюк О. В. (2013) Особистісний аспект здоров’я суб’єктів освітнього процесу. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць... С. 243–288.
Вознюк О. В. (2013) Теоретико-методологічні та технологічні аспекти педагогічної системи А.С. Макаренка у контексті глобальних проблем сучасної освіти. Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття / за ред. О.А. Дубасенюк: монографія.. С. 72–104.
Вознюк О. В. (2013) Методологічні принципи синергетичних концепцій акмеології. Акмеологія в Україні: теорія і практик: зб.наук.праць. № 23. С. 43–47.
Вознюк О. В. (2013) Исследовательская деятельность как фактор духовного и соматического здоровья личности. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 листопада 2013 р., м. Київ.. С. 51–59.
Вознюк О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 7. С. 101–119.
Вознюк О. В. (2013) Модель особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. № 19. С. 231–239.
Вознюк О. В. (2013) Діагностичний інструментарій дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 76. С. 183–188.
Вознюк О. В. (2013) Програма та хід педагогічного експерименту щодо розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.. № 78. С. 134–142.
Вознюк О. В. (2013) Синергетичне зближення науки та релігії. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті". № 3.
Вознюк О. В. (2013) Гуманітарне знання як чинник зміни традиційної наукової парадигми. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті". № 2.
Вознюк О. В. (2013) Головні аспекти концепції семантичного простору Всесвіту. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті".. ст. 4.
Вознюк О. В. (2013) Резонансная парадигма современной науки. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17887, 09.02.2013..
Вознюк О. В., Борисюк С. Л. (2013) Синергетика військових конфліктів: метод нелінійного прогнозування історичних подій. Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції / Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир,. Т. 2. С. 3–5.
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2013) Синергетичний характер воспитательно-педагогической системы А.С. Макаренко. Воспитание человека – дело счастливое и посильное..
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2013) Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць.. С. 23–29.
Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Синиця М. О. (2013) Использование мультимедийных средств в процессе профессиональной подготовки студентов университета. Стратегические комуникации, теоретические знания и практические навыки в економике, управление проэктами, педагогики, праве, политологии, природопользовании, психологии, медицыне, философии, филологии, социологии, технике, математике, физике, химии.. С. 129–231.
Коновальчук І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 102–107. ISSN 2076-6173.
Коновальчук І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. № 14. С. 246–251.
Коновальчук І. І. (2013) Сущность и задачи технологии в организации процесса реализации инноваций в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет. Серия: педагогика, психология.. № 1(12). С. 118–121.
Коновальчук І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць.. № 39. С. 216–222.
Коновальчук І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум... С. 261–269.
Коновальчук І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей.. С. 119–125.
Коновальчук І. І. (2013) Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Нова педагогічна думка. Наук.-метод. журнал.. № 3(75). С. 76–79.
Коновальчук І. М. (2013) Особистісні особливості дітей молодшого шкільного віку як суб’єктивні чинники їх конфліктів з батьками. Збірник наукових праць Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України. Т. 1. С. 178–190.
Косигіна О. В. (2013) Створення психологічно безпечного освітнього середовища. Управління освітою. № 15.
Косигіна О. В. (2013) Педагогічна взаємодія суб'єктів системи післядипломної освіти: зміст та специфіка. Освіта дорослих. № 7. С. 215–224.
Костюшко Ю. О. (2013) Я-концепція як головний аспект людини, що розвивається. Нові технології навчання. № 79. С. 226–231.
Максимова О. О. (2013) Гуманізація відносин як умова формування успішної особистості дошкільника (в контексті ідей В. О. Сухомлинського). Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського: зб. наук. праць / за заг. ред. проф. М.В.Левківського.. С. 121–125.
Наумчук Т. В. (2013) Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Імідж сучасного педагога. № 8-9. С. 27–29. ISSN 2221-6316.
Пастовенський О. В. (2013) Исследование тенденций развития системы управления общим средним образованием. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Сер.: Педагогика, психология. № 1 (12). С. 180–183.
Ренькас Б. М. (2013) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти».. № 3.
Синиця М. О. (2013) Проблеми підготовки майбутніх учителів до застосування мультимедійних технологій у професійній діяльності. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. Т. 79. С. 187–191.
Синиця М. О. (2013) Роль методу проектів та мультимедійних технологій в освітньому середовищі ВНЗ. Наукові записки Малої академії наук України. № 2. С. 191–197.
Синиця М. О. (2013) Проблеми підготовки майбутніх учителів до застосування мультимедійних технологій у професійній діяльності. Українська полоністика: наук. журнал. № 2. С. 181–187.
Синиця М. О. (2013) Оценка готовности студентов к учебной деятельности с использованием мультимедийных технологий. Актуальные проблемы педагогической теории и практики.. С. 234–243.
Синиця М. О. (2013) Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення педагогічного досвіду А.С. Макаренка. Інноваційність ідей А.С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття.. С. 234–242.
Синиця М. О. (2013) Використання мультимедійних технологій в умовах сталого розвитку освіти. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць.. С. 369–378.
Синиця М. О. (2013) Технологія використання студентами мультимедійних засобів під час захисту кваліфікаційних робіт. Проблеми філології в педагогічному дискурсі. Збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климов.. С. 35–39.
Шанскова Т. І. (2013) Соціально-психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Андрагогічні підходи у професійному навчанні безробітних: матер. науково-методол. семінару (15 травня 2013 р. м. Київ).. С. 131–134.
Шанскова Т. І. (2013) Андрагогическая модель переподготовки специалистов гуманитарных специальностей при получении второго высшего образования. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика, психология. Т. 2, № 13. С. 300–303.
Шанскова Т. І. (2013) Особливості перепідготовки фахівців гуманітарного профілю в США. Science and education a new dimension: Pedagogy and Psyhology. № 1 (6). С. 172–177.
Шанскова Т. І. (2013) Готовность студентов гуманитарных специальностей к профессиональной деятельности при получении второго высшего образования. Актуальные проблемы педагогической теории и практики: материалы международной научной конференции.. С. 20–26.
Шанскова Т. І. (2013) Розвиток особистості дорослих у процесі навчання в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілю. Нові технології навчання: Наук.-метод. збірник. № 79. С. 108–113.
Шанскова Т. І. (2013) Сучасні тенденції підготовки та перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у польщі та країнах європейського союзу. Українська полоністика. № 10. С. 159–169.
Шанскова Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник. № 4. С. 42–45.
Шанскова Т. І. (2013) Андрагогическая модель переподготовки специалистов гуманитарных специальностей при получении второго высшего образования. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 300–303.
Шанскова Т. І. (2013) Система перепідготовки педагогічних працівників у 20-ті – 30-ті роки XX століття в Україні. Теорія та методика управління освітою: електронне наукове фахове видання ДВНЗ: «Університет менеджменту освіти».. № 10.
Книга
Дубасенюк О. А. (ed.). (2013) Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка. ISBN 879-966-485-146-3
Литньов В. Є., Колесник Н. Є., Наумчук Т. В. (eds.). (2013) Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти. Збірник науково-методичних праць . Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Кремень В. Г. (ed.). (2013) Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія. ТОВ “Видавниче підприємство “ЕДЕЛЬВЕЙС”, Київ. ISBN 978-966-2748-31-4
Вознюк О. В. (2013) Синергетика економічних систем: навчальний посібник. Вид-во ЖДТУ, Житомир.
Навчальний матеріал
Вознюк О. В. (2013) Психолого-педагогічні механізми розвитку особистості як творчої трансцендентної сутності. [Навчальний матеріал]
Чернілевський Д. В., Дубасенюк О. А., Вознюк О. В., Космачова Н. В. (2013) Духовна культура особистості. [Навчальний матеріал]
Звіт
Вознюк О. В. (2013) Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Вознюк О. В. (2013) Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика. Інше. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Максимова О. О. (2013) Формування успішної особистості шестирічного першокласника: монографія. Інше. Житомир: ЖДУ.