Ресурси за роками 2001
D
Dovgal I. V., Grіgorovіch І. А. (2001) Spirochona americana sp. N. (Ciliophora, Chonotrichia – a new north american freshwater chonotrich species from the amphipod (Gammarus Lacustris). Vestnik zoologii. № 35 (5). С. 77–80.
G
Grіgorovіch І. А., Dovgal I. V., Maclsaac Hugh J., Monchenкo V. І. (2001) Acineta nitocrae: A new suctorian epizooic on nonindigenous harpacticoid copepods, Nitocra hibernica and N. incerta, in the Laurentian Great Lakes. Arch. Hydrobiol. № 152 (1. С. 161–176.
Є
Євченко О. В. (2001) Параболізація як принцип створення інтелектуалізму. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 162–166.
Єремеєва В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 50–55.
Єремеєва В. М. (2001) Технологія вивчення основ дидактики. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 79–140.
І
Іванова Л. П. (2001) Чверть століття на ниві освіти. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем.. № 7. С. 156–174.
Ільченко О. М. (2001) Про деякі маркери етикетизації англомовного наукового дискурсу (досвід компонентного аналізу). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 120–126.
А
Айунц Л. Р. (2001) Зміст і спрямованість професійно-прикладної підготовки з фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 65–66.
Алексєєва Т. Ф. (2001) Історизм мислення Лесі Українки у драматичній поемі «Кассандра». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 106–108.
Андрійчук Р. Г., Рудніцький В. Л. (2001) Теоретико-методичне обґрунтування використання знань з фізики в профільному навчанні. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 42–44.
Аннамухаммедова О. О., Аннамухаммедов А. О. (2001) Вплив умов годівлі на перетравність корму та показники білкового обміну телят. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 215–217.
Антонова О. Є. (2001) Формування особистості майбутнього вчителя під час вивчення курсу педагогіки. Всебічний розвиток особистості студента: Матеріали науково-практичної конференції. С. 251–257.
Антонова О. Є. (2001) Зміст професійної підготовки педагогічно обдарованої молоді. Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць. Т. 2, № 19. С. 16–19.
Антонова О. Є. (2001) Базова педагогічна підготовка майбутнього вчителя як методологічна основа неперервної педагогічної освіти. Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Збірник наук. праць. Т. 1. С. 199–202.
Антонова О. Є. (2001) Технологія вивчення загальних основ педагогіки. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 19–46.
Антонова О. Є. (2001) Розділ 7. Словник базових понять курсу “Педагогіка”. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 221–244.
Антонова О. Є., Дубасенюк О. А. (2001) Технологія вивчення основ теорії і методики виховання у вищих педагогічних закладах освіти. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 47–78.
Антонюк Д. А., Василенко О. М., Куницький В. М., Першко І. О. (2001) Фауна та екологія дрібних котушкових (Planorbinae) Центрального Полісся. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 232–234.
Арсан О. М., Ситник Ю. М., Киричук Г. Є., Янович Л. М. (2001) Вивчення еколого-токсикологічного стану річок Прип’ять та Стохід. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 244–248.
Арсан О. М., Ситник Ю. М., Морозова А. О. (2001) Гідрохімічні дослідження річок Стохід та Прип’ять влітку 2000 року. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 249–255.
Ахметов Р. Ф. (2001) Зародження фізичної культури і спорту на Житомирщині. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 35–37.
Ахметчина О. Ф. (2001) Витоки суб’єктивної реальності фантастичного світу в оповіданнях Стивена Кінга. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 141–143.
Б
Бабій І. М. (2001) Семантико-естетичні особливості колірного епітета у поезії Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 8–11.
Баган О. Р. (2001) Художня історіософія Лесі Українки: волюнтаристсько-ірраціоналістський дискурс (на матеріалі діалогу «Три хвилини»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 12–14.
Башманівський В. І. (2001) М. Зеров про творчість Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 15–17.
Березюк О. С. (2001) Педагогічні погляди Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 22–24.
Бех І. Д., Вознюк О. В., Левківський М. В. (2001) Структура взаєморозуміння у системі «людина – людина»: генезис і корекція. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 78–82.
Бех І. Д., Вознюк О. В., Левківський М. В. (2001) Деякі аспекти нової виховної парадигми: в контексті творчості А. С. Макаренка. Педагогіка і психологія. № 1(30). С. 5–7.
Бондаренко Я. О. (2001) Комунікативно-когнітивна характеристика мовлення персонажа (на матеріалі мовлення М. Герцога з однойменного роману С. Беллоу). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 180–184.
Бондарчук Л. І. (2001) Початкова освіта Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 18–21.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2001) Спроба побудови технології розв’язку проблемних ситуацій у контекстi концепцiї функціональної асиметрiї мозку людини. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 83–87.
Брандес В. М., Заброцький М. М., Вознюк О. В. (2001) Казка як важливий чинник розвитку людства. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 96–100.
Бєлєхова Л. І. (2001) Аналогове мапування у поетичному тексти (на матеріалі американської поезії). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 148–152.
Білобровець В. В. (2001) Ігрові аспекти аналізу драматичних творів («Одержима» Лесі Українки). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 109–111.
Білобровець О. М. (2001) ІСТОРІЯ ПОЛЬСЬКИХ ПОСЕЛЕНЬ ВОЛОДАРСЬКО-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. С. 61–90.
Білобровець О. М. (2001) ДІЯЛЬНІСТЬ ПОЛЬСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ М. ЖИТОМИРА у 1917 р. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Історія, економіка, філософія. // Гол. Ред.. Ю.І. Терещенко. № 5. С. 378–382.
Білоус П. В. (2001) «Досвітні огні» Лесі Українки (Студія одного вірша). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 3–7.
В
Венгерська В. О. (2001) Проблеми удосконалення функціонування політичних інститутів України. Україна-НАТО: стратегічне партнерство. Випуск 5. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. С. 147–151.
Вербівський Д. С. (2001) Диференційоване навчання як фактор розвитку особистості в рамках єдиного освітнього простору "Школа - ВУЗ". Науково-педагогічні доробки студентів-дослідників: Збірник студентських наукових робіт. С. 58–63.
Вискушенко Д. А. (2001) Вплив сульфату міді на деякі фізіологічні процеси ставковика озерного. Матеріали Всеукраїнської зоологічної конференції "Зоологічні дослідження в Україні на межі тисячоліть" - Кривий Ріг. "І.В.І". - 2001. - 196 с.. С. 88–90.
Вискушенко Д. А. (2001) Екологічний моніторинг як засіб збереження біологічного різноманіття з використанням Lymnaea stagnalis (mollusca, gastropoda, pulmonata) як тест-об’єкта. Актуальні питання вивчення та збереження біологічного різноманіття: Матеріали студентської наукової конференції (13 травня 2001 р.). - К.: МСУ, 2001. - 52 с.. С. 18–20.
Вискушенко Д. А. (2001) Серцева дяльність Lymnaea stagnalis в умовах його інтоксикації хлоридом цинку. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 223–227.
Вискушенко Д. А. (2001) Влияние сульфата меди на сердечную деятельность прудовика озерного (mollusca: gastropoda: pulmonata) при заражении партенитами трематод. ПАРАЗИТОЛОГИЯ. Т. 35, № 4. С. 320–324.
Водянова Г. В. (2001) Психологическая ценность религии. Вестник СевГТУ. № 29. С. 68–76.
Вознюк О. В. (2001) О перспективах развития украинского государства. День. ст. 4.
Вознюк О. В. (2001) Точка біфуркації. Чи стане вона точкою опори? Віче. № 12. С. 82–98.
Вознюк О. В., Бех І. Д., Левківський М. В., Музика О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти. № 11. С. 92–100.
Вільчинська Т. П. (2001) Оцінні назви осіб у «Лісовій пісні» Лесі Українки: естетичний аспект. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 25–27.
Г
Гавриловська К. П. (2001) Особистість у правовому полі держави. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: Зб. наук. праць. / За заг. ред. В.М.Литвина та М.М.Слюсаревського.. № 2. С. 91–94. ISSN 966-618-155-X.
Гавриловська К. П. (2001) Нормативний вимір соціальної організації. Психологія: Зб. наук. праць НПУ імені М.П.Драгоманова. № 13. С. 9–17. ISSN 966-660-031-5.
Гавриловська К. П. (2001) Амбівалентність масової правової свідомості. Психологічні перспективи. № 1. С. 37–44.
Гавриловська К. П. (2001) Переживання соціальної несправедливості як чинник виникнення кризового стану. Особистісні кризи студентського віку: Зб. наук. статей. С. 84–89.
Гарбар О. В. (2001) Комплексне каріологічне та морфологічне дослідження ставковиків фауни України. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата біологічних наук.
Гарбар О. В., Кризська К. В. (2001) Морфометричні межі видів роду Lymnaea (Gastropoda, Pulmonata) фауни України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 241–243.
Герасимчук А. А. (2001) Rola małych i średnich przedsiębiorstw w kształtowaniu społeczeństwa gospodarki rynkowej. Ekologia spolenca jako nayka. № 3 (62). С. 72–82.
Голубовська І. В. (2001) Традиції Лесі Українки у творчості Наталени Королевої. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 33–34.
Горбань А. В. (2001) Персонаж-тінь у творах Лесі Українки та В. Винниченка: дублювання та самототожність. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 38–41.
Градовський В. М. (2001) Молюски родин Melanopsidae, Lithoglyphidae, Bithyniidae – проміжні хазяї трематод. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 220–222.
Грибан Г. В. (2001) Твори Лесі Українки на уроках рідної мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 35–37.
Грибан Г. В. (2001) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА. Вісник ЖІТІ. С. 135–138.
Гримашевич Г. І. (2001) Назви одягу та взуття у контексті східнослов’янських мов (на матеріалі драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 28–32.
Гримашевич Г. І. (2001) Поліські назви плечового безрукавного одягу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 144–147.
Д
Данилич В. С. (2001) Кастильська фонетична система і мовна практика носіїв середньоіспанської мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 185–189.
Доброносова Ю. Д. (2001) Особливості екзистенційних філософських категорій у спадщині Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 42–46.
З
Зарицька О. Л. (2001) Розвиток алгоритмічної культури школярів та студентів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 71–73.
Зробок Н. М. (2001) Семантичні основи родової класифікації іменників і геноваріативність. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 175–179.
К
Калініна Л. В., Закшевська О. О. (2001) Формування умінь групового спілкування за допомогою дебатів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 38–41.
Карпова О. О. (2001) Зіставлення порядку слідування ланцюжкових препозитивних атрибутів в англійській та українській мовах. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 172–174.
Климова К. Я. (2001) Майбутні вчителі початкових класів у роздумах над глибинами Лесиного слова. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 47–49.
Ковальова Т. П. (2001) Антропоцентризм зображення світу речей у прозі Уільяма Сомерсета Моема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 131–133.
Кожевнікова С. Є. (2001) «Квітчасті вірші» Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 63–65.
Козловець М. А., Захарченко І. М. (2001) Леся Українка як уособлення національного обов’язку. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 53–57.
Козловець М. А., Захарченко І. М. (2001) Референтні структури як чинник соціальної ідентифікації особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 21–25.
Козубенко Л. М. (2001) Гуманістичний ідеал у творчості Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 50–52.
Конторчук Г. К. (2001) Антропоніми в листах Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 66–68.
Кордон М. В. (2001) Культура злагоди. Збірник наукових статей "На шляху до суспільної злагоди", Київ. С. 89–95.
Корж З. В. (2001) Екологічна оцінка застосування фітоценозів з багаторічних трав’янистих культур на осушуваних торфовищах Лісостепу України. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук.
Король Л. М., Мачушник О. Л. (2001) Психологічні основи організації морального виховння сучасних школярів. Спрямованість особистості сучасних школярів. Збірник наукових праць. / За ред. О. Л. Музики, Л. М. Король.. С. 14–23.
Кривонос О. М., Ляшенко Б. М. (2001) Власні значення сингулярного двовимірного рівняння Шредінгера. Моделювання та оптимізація складних систем. С. 41–43.
Кужільна Л. В. (2001) Леся Українка на «барикадах» шістдесятників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 58–62.
Кутек Т. Б. (2001) Порівняльна характеристика фізичної підготовленості студенток, які проживають в різних екологічних зонах України. Молода спортивна наука України. Т. 2, № 5. С. 47–49.
Кучерук О. А. (2001) Естетичний коментар художнього тексту як засіб удосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 74–77.
Кучерук О. А. (2001) Самостійна робота студентів з методики української мови. In: методичний посібник. Поліграфічний центр ЖДПУ, С. 4–30.
Кучерук О. А. (2001) Самостійна робота студентів з методики української мови. In: навчальний посібник. Поліграфічний центр ЖДПУ, С. 31–92.
Л
Левицький А. Е. (2001) Зіставлення функціональних особливостей систем номінативних одиниць англійської й української мов. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 101–105.
Левківський М. В. (2001) Історико-педагогічне краєзнавство: стратегія пошуку. Методологія і теорія історико-педагогічних досліджень/ за ред. акад. Сухомлинської О.В.
Левківський М. В. (2001) Інноваційні навчальні технології. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 12–18.
Ленчук І. Г. (2001) Методичні аспекти погодження в наочній стереометрії з практикою теорії комбінацій двох тіл. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 26–31.
Листван В. В., Листван В. М., Білецька І. С. (2001) Нові похідні піридинкарбонових кислот як потенційні фізіологічно активні речовини. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 203–206.
Лотоцька С. В. (2001) Муза у творчості Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 73–75.
Лутай М. Є. (2001) На чолі Житомирського педагогічного. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 3–10.
Лутай Майя (2001) ДО ІСТОРІЇ ЧЕСЬКОЇ КОЛОНІЇ ЗУБІВЩИНА. Чехи на Волині: історія і сучасність. Праці Житомирського науково-краєзнавчого товариства дослідників Волині. Т.24. - Житомир-Малин: "Волинь", 2001.. С. 36–40.
Лутай Майя (2001) Реабілітовані посмертно. Велика Волинь / Матеріали Всеукраїнської науково-краєзнавчої конференції "Бердичівщина: наступ у третє тисячоліття", присвяченої 100-річчю з дня народження краєзнавця Г.Г.Богуна.. Т. 22. С. 188–195.
Луценко В. В. (2001) Формування творчої складової діяльності студентів-музикантів в умовах комп’ютеризації освіти. Науково-методичні підходи до викладання природничих дисциплін в освітніх закладах ХХІ століття: Зб. матер. Всеукр. наук-практ. конф. С. 128–130.
Ляшенко Б. М., Кривонос О. М. (2001) Власні значення двовимірного сингулярного оператора Шредінгера. Вісник Київського університету. С. 287–291.
Лєбєдєва Т. Б. (2001) Loaning у німецькому військовому вокабулярі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 115–119.
Лєцкін М. О. (2001) Коло стилістичних зацікавлень Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 69–72.
Літяга І. В. (2001) Зміст та організація педагогічної корекції міжособистісних стосунків підлітків. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів: Навчальний посібник: У 2 ч. - Ч.ІІ: Технології соціально-педагогічної підготовки майбутніх учителів / За заг. ред. доктора педагогічних наук О. А. Дубасенюк. Житомир. держ. пед. ун-тет., Житомир., С. 84–102. ISBN 966-7603-44-Х.
М
Мазяр О. В. (2001) Особливості застосування психомалюнку у консультуванні. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях студентської молоді : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції (Черкаси, 31 травня – 1 червня 2001 року). ст. 116.
Марчук В. М., Погребенник Л. І. (2001) До проблеми фізичного оздоровлення особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 48–49.
Масловська М. В. (2001) Поетика літературної казки та її інтерпретація у творчості Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 89–92.
Мачушник О. Л. (2001) Дослідження особливостей формування моральних якостей чесності і правдивості у першокласників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 88–92.
Мельниченко Р. К. (2001) Каріотипи молюсків роду Colletopterum (Bivalvia, Unionidae, Anodontinae) фауни України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 235–237.
Мельниченко Р. К., Янович Л. М., Корнюшин А. В. (2001) Особенности экологии и морфологии Pseudanodonta (Bivalvia, Unionidae) фауны Украины. Vestnik Zoologii. Т. 35, № 3. С. 61–70. ISSN 0084-5604.
Михайленко В. В., Лущиков О. В. (2001) ІНТЕГРАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛИВАНЬ В’ЯЗКОПРУЖНИХ П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНИХ ТІЛ. Вісник ЖІТІ.Технічні науки.. № 17. С. 15–19.
Михайленко В. В., Лущиков О. В., Франовський А. Ц. (2001) ДО ПИТАННЯ ПРО КОНЦЕПЦІЮ АМПЛІТУДНОЗАЛЕЖНИХ КОМПЛЕКСНИХ МОДУЛІВ В МЕХАНІЦІ НЕПРУЖНИХ ІЗОТРОПНИХ МАТЕРІАЛІВ. Вісник ЖІТІ. № 19. С. 22–25.
Михайленко В. В., Лущиков О. В., Якименко С. М. (2001) Визначальні рівняння для непружних п’єзоелектричних тіл при гармонічних навантаженнях. Збірник наукових праць КДТУ. № 10. С. 175–185.
Мойсієнко В. М. (2001) Звідки родом дядько Лев? Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 87–88.
Мойсієнко В. М. (2001) Фонетичні особливості поліського наріччя. Українські і польські говірки пограниччя. С. 51–59.
Мойсієнко В. М. (2001) Теодор Васильович Баймут. Історія української лінгвістики. Зб. наук. праць. № 1. С. 140–146.
Мойсієнко В. М. (2001) До проблеми мовного нормалізаторства (або коли полісизми стануть українізмами?). Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 6. С. 134–139. ISSN 2220-7996.
Мойсієнко В. М. (2001) До етимології фраземи “шпари в руки зайшли”. Актуальныя праблемы моўнай адукацыі вучняў ва ўмовах рэфармавання агульнаадукацыйнай школы. Зборнік матэрыялаў Рэспубліканскай навукова-метадычнай каферэнцыі. № 1. С. 85–87.
Мойсієнко В. М. (2001) Спостереження над мовою судової справи 1635 року. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 7. С. 21–24.
Мойсієнко В. М. (2001) Рефлекси давнього *ĕ у актових книгах Житомирського Гродського уряду кінця XVI початку XVII століть. Українське і слов’янське мовознавство. Матеріали Міжнар. конф. на честь 80-річчя професора Йосипа Дзендзелівського. № 1. С. 358–360.
Монастирецький Л. С. (2001) Трагедія родини Косачів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 76–78.
Москвін П. П., Ткаченко О. К., Степанчиков Д. А., Руденький А. О. (2001) Ефект Гіббса–Томсона і фазові рівноваги на непланарних межах поділу в системі Ba-Sr-Fe-O. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 195–200.
Музика О. Л. (2001) Криза творчої особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до типології. Збірник наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН України. С. 63–72.
Музика О. Л. (2001) "Шкілка", №1, 1 вересня 2001. "Шкілка". № 1. С. 1–4.
Музика О. Л. (2001) "Шкілка" №2, 6 жовтня 2001 року. "Шкілка". № 2. С. 1–4.
Музика О. Л. (2001) "Шкілка" №3, 24 грудня 2001 року. "Шкілка". № 3. С. 1–4.
Міненко Л. М. (2001) Фактори формування високої освіченості Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 84–86.
Мінюк М. Є. (2001) Аспідогастри як специфічні паразити перлівницевих. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 228–231.
Місяць Н. К. (2001) Переклади віршів Лесі Українки польською мовою. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 79–83.
Місяць Н. К. (2001) Антропоніми в поезії Ліни Костенко в аспекті теорії фреймів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 110–114.
Н
Невідомська Л. М. (2001) Імпліцитний зміст символу камінь у драмі Лесі Українки «Камінний господар». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 101–105.
Никончук Н. О. (2001) Захисні механізми у міфологічній свідомості персонажів драми Лесі Українки «Лісова пісня». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 93–96.
Ніколаєнко С. М. (2001) Особливості обов’язкового та добровілшьного медичного страхування. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. С. 64–67. ISSN 0453-8048.
Ніколаєнко С. М. (2001) Особливості обов’язкового та добровільного медичного страхування. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. № 503. С. 64–67. ISSN 0453-8048.
Нікітчина Г. І. (2001) Компенсаційний характер свободи особистості драматичних героїв Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 97–100.
О
Онищенко Ю. К., Ничипорук О. Б. (2001) Про екстракцію станум(ІІ)-катіонів декановою кислотою. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 201–202.
Онопрієнко Т. М. (2001) Епітет як первісний троп і системоутворюючий центр тропіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 127–130.
П
Павлінчук Т. І. (2001) Іпостасі головного героя у драмі Лесі Українки «Одержима». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 123–125.
Пархонюк Л. М. (2001) Способи номінації особи у драматичних творах Лесі Українки (спроба дискурсивного підходу). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 118–122.
Пастовенський О. В. (2001) Використання комп’ютерних технологій при плануванні методичної роботи в школі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 56–58.
Пелешок Е. Х., Шевчук Т. О. (2001) Робота з прислів’ями та загадками на уроках українського читання в початкових класах. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 32–34.
Петронговський Р. Р. (2001) Патріотичне виховання старшокласників зони радіологічного контролю. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 59–62.
Пирог Г. В. (2001) Релігійні цінності як єдина система. Історія релігій в Україні : Праці XI-ї міжнародної наукової конференції. С. 199–201.
Плотницька О. В. (2001) Деякі аспекти формування естетично-емоційної культури майбутнього вчителя. Проблеми сучасного мистецтва і культури. С. 142–147.
Поліщук Я. О. (2001) Контекст традиції і трагедійний жанр Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 112–117.
Портницька Н. Ф. (2001) Психологічні особливості наслідування у дитячому віці. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 93–95.
Потапенко С. І. (2001) Ситуативно-орієнтуючі функції означених іменників та словосполучень сучасної англійської мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 153–158.
Приймак А. М. (2001) О некоторых специфических особенностях дневникового текста как лингвистической категории на материале ранних дневниковых записей Л.Толстого. VІІ Міжнародна конференція «Русский язык и культура». Т. 4, № 3. С. 198–202.
Прищепа В. Є. (2001) Явище компресії в німецькій мові (мовно-історичний аспект проблеми). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 106–109.
Прищепа В. П. (2001) Особливості сучасної методики роботи над художніми текстами на заняттях з німецької мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 45–47.
Прус В. В. (2001) «У нетрях прокидаються гриби. Магічний знак – по відьминому колу.» (етнолінгвістичний аспект поліського збиральництва). Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 6. С. 151–153.
Р
Рудницька Н. В. (2001) Становлення і розвиток громадських початкових шкіл для малозабезпечених євреїв на Волині у ХІХ - на початку ХХ ст. Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України.. № 4. С. 149–157.
Рудницька Н. В. (2001) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ХЕДЕРІВ НА ВОЛИНІ у XIX - на початку XX століття. Етнічна історія народів Європи: Збірник наукових праць. Київ. № 12. С. 41–45.
Рудницька Н. В. (2001) Професійна освіта євреїв Волині у XIX — на початку XX ст. Український історичний журнал. № 6. С. 123–133. ISSN 0130-5247.
Руснак І. Є. (2001) Проблеми культурного колоніалізму в драматичній поемі Лесі Українки «Оргія». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 126–128.
С
Савенець А. М. (2001) Лірика Лесі Українки в перекладах англійською Ґледіс Еванс. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 129–133.
Самардак М. М. (2001) Спроба зазирнути по той бік добра і зла (до 100 річчя від дня смерті Ф. Ніцше). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 16–20.
Саух П. Ю. (2001) Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир. С. 6–8.
Сейко Н. А., Коляденко С. М. (2001) Робочий зошит з курсу соціальної педагогіки. [Навчальний матеріал]
Семенюк Т. В. (2001) Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 67–70.
Семенюк Т. В. (2001) Розділ “Школознавство”. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 141–184.
Сидорчук Н. Г. (2001) Технологія самоосвітньої діяльності майбутніх педагогів. Технологія формування самоосвітніх умінь майбутніх учителів. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 185–220.
Сидорчук Н. Г. (2001) Науково-дослідна робота як шлях формування творчої особистості майбутнього вчителя. Всебічний розвиток особистості студента:. С. 468–474.
Сидорчук Н. Г. (2001) Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. С. 149–151.
Сидорчук Н. Г. (2001) Науково-педагогічні доробки студентів-дослідників:. Житомир: Поліграфічний центр ЖДПУ..
Сингаївська А. В. (2001) Специфіка семантики та особливості функціонування частин мови з темпоральними компонентами значення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 138–140.
Сніховська І. Е. (2001) Лінгвістична компетенція як фактор мовної гри. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 159–161.
Соколовський А. Г. (2001) Словотвірні моделі неологізмів лексичного поля «людина» (на матеріалі сучасної англійської мови). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 134–137.
Стадниченко А. П., Василенко О. М., Вискушенко А. П., Вискушенко Д. А., Гарбар О. В., Гирин В. К., Градовський В. М., Іваненко Л. Д., Кризська К. В., Левицька М. В., Мостіпака О. А., Мельниченко Р. К., Минюк М. Є., Мокрицька А. М., Першко І. О., Чорномаз Т. В., Янович Л. М. (2001) Вплив антропічного пресінгу на природу Великої Волині. Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Науково-педагогічна спадщина академіка В. І. Вернадського як планетарне явище". С. 164–166.
Стадниченко А. П., Иваненко Л. Д., Киричук Г. Є., Янович Л. М. (2001) Влияние хлорида железа (III) на гематологические показатели катушки Planorbarius corneus (Mollusca: Gastropoda: Bulinidae) в норме и при инвазии партенитами трематод. Паразитология. Т. 35, № 2. С. 109–113.
Стадниченко А. П., Киричук Г. Є., Янович Л. М., Іваненко Л. Д. (2001) Вплив трематодної інвазії та різних концентрацій карбофосу на вміст гемоглобіну в гемолімфі Planorbarius corneus (Mollusca: Pulmonata: Bulinidae). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 207–211.
Сухачов С. Я. (2001) Активний власник – ключова фігура в механізмі трудових відносин. Вісник НАН України. № 8. С. 42–47.
Т
Таніна О. О. (2001) Причини шкільної дезадаптації першокласників. Спрямованість особистості сучасних школярів:Збірник наукових праць/ За ред. О.Л. Музики, Л.М.Король. С. 83–88.
Томашик В. М., Гриців В. І., Seritsan O. V. (2001) Interaction of A2VB3VI semiconductor compounds with metals. Фізика і хімія твердого тіла. Т. 2, № 2. С. 247–252. ISSN 1729-4428.
Томашик В. М., Кусяк Н. В., Томашик З. Ф. (2001) Химическое травление нелегированного и легированного арсенида индия в растворах системы HNO3–HBr–диметилформамид. Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. № 36. С. 112–117.
Томашик В. М., Кусяк Н. В., Томашик З. Ф., Даниленко С. Г. (2001) Химическое травление арсенида индия растворами системы K2Cr2O7–HBr–щавелевая кислота. Конденсированные среды и межфазные границы. Т. 3, № 1. С. 14–17.
Томашик В. М., Томашик З. Ф., Кусяк Н. В. (2001) Хімічне травлення нелегованого та легованого InAs в розчинах системи HNO3–HBr–етиленгліколь. Фізика і хімія твердого тіла. Т. 2, № 4. С. 631–636. ISSN 1729-4428.
Томчук О. Ф. (2001) Творчість Лесі Українки в науковій інтерпретації М. Драй-Хмари. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 134–137.
Трифонова Т. М. (2001) Статус жінки в драматичних творах Лесі Українки «Бояриня» та Ґенріка Ібсена «Ляльковий дім». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 138–139.
Трускавецький Є. С. (2001) Визначення деяких нейромедіаторів у нервовій тканині. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 218–219.
Трускавецький Р. С., Трускавецький Є. С. (2001) Антропогенна деградація гідроморфних біогеоценозів і проблеми їх раціонального використання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 212–214.
Трухан Л. В. (2001) Фізичне вдосконалення особистості – складова частина української козацької педагогіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 63–64.
Ф
Фурсова Л. І. (2001) Проблема функціональних особливостей терміна. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 167–171.
Ч
Чайковська В. Т. (2001) Проблема необхідності і свободи в драматургії Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 140–143.
Чернюк С. Л. (2001) Про джерела символіки текстів Лесі Українки й Тодося Осьмачки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 144–147.
Чорномаз Т. В. (2001) Робота війок переживаючих клітин миготливого епітелію зябрового апарату перлівцевих (Unionidae). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 238–240.
Ш
Швидак О. М., Сівцова Н. А. (2001) Політична свідомість як фактор політичної діяльності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 11–15.
Шевцова Л. С. (2001) ІНФІНІТИВНІ РЕЧЕННЯ ТА ЇХ СИНОНІМІЧНІ ПАРАЛЕЛІ. Україністика на порозі нового століття і тисячоліття. С. 56–59.
Шевцова Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі". № 2. С. 11–17.
Шевцова Л. С. (2001) Ситуативні завдання з розвитку зв’язного мовлення у 6 класі. Українська мова і література в школі. № 1. С. 7–9.
Шевчук А. М. (2001) Особливості «пластичної» мови в ілюстраціях художника О. Макаренка до драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 151–155.
Шевчук М. В. (2001) Аспекти інтерпретації біблійного сюжету в поемі Лесі Українки «Самсон». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 148–150.
Шевчук М. В. (2001) Вступ до літературознавства: Практикум для студентів денної та заочної форм навчання філологічного факультету. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Шегеда О. П. (2001) Символіка кольору у творчості Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 158–161.
Шинкарук В. Ф. (2001) Художньо-естетичні особливості прози Лесі Українки (на прикладі оповідання «Жаль»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 156–157.
Шинкарук В. Ф. (2001) Олесь Бабій – співець слави січових стрільців. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 7. С. 57–60. ISSN 2220-7996.
Я
Ямчинська Г. В. (2001) Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії «Лісова пісня»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. С. 162–163.
Янковська В. В. (2001) Когнітивний стиль як підхід до репрезентації картини світу індивіда. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 8. С. 190–194.
Ярмошик Іван (2001) Козацькі сторінки історії села Паволоч на Житомирщині. Нові дослідження пам’яток козацької доби в Україні. № 10. С. 123–126.
Ярмошик Іван (2001) Археологічні пам’ятки епохи Київської Русі на Житомирщині. Житомирська земля за часів Київської Русі. С. 27–32.
Ярмошик Іван (2001) Історичне краєзнавство Східної Волині в контексті української історіографії 1920-30-х рр. Бердичівщина: поступ у третє тисячоліття. Науковий збірник "Велика Волинь". Т. 22. С. 96–102.