Items where Author is "Загурська, І. С."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 59.

Article

Загурська, І. С. (2021) Значення адаптаційного тренінгу для розвитку соціальних навичок у першокурсників. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг [збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції]. pp. 26-27.

Загурська, І. С. (2021) Розвиток навички дотримання дедлайнів у майбутніх юристів. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р.. pp. 47-48.

Портницька, Н. Ф. and Тичина, І. М. and Загурська, І. С. (2020) Сприймання дітей з особливими освітніми потребами педагогічними працівниками: теоретичний огляд. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. pp. 197-201.

Загурська, І. С. and Добровольська, А. В. (2019) Сприймання образу хороших батьків підлітками з повних і неповних сімей. Теорія і практика сучасної психології, 1 (4). pp. 118-123. ISSN 1813-3405

Загурська, І. С. and Халімончук, І. П. (2019) Особливості образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів. Молодий вчений (2). pp. 520-523. ISSN 2304-5809

Загурська, І. С. and Лісогурська, А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці, VI. pp. 199-201.

Загурська, І. С. and Шевчук, О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений (4). pp. 642-645. ISSN 2304-5809

Загурська, І. С. (2018) Проблема причинної зумовленості процесу самооцінювання: історичний аспект дослідження. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3. pp. 47-51.

Загурська, І. С. and Ткачук, О. Р. (2017) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з низьким рівнем готовності до шкільного навчання. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. pp. 65-69.

Загурська, І. С. and Никончук, Н. О. (2017) Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. pp. 17-19.

Загурська, І. С. and Ткачук, О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). pp. 100-107. ISSN 2072-4772

Загурська, І. С. and Никончук, Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта (5). pp. 90-94. ISSN 2311-8466

Загурська, І. С. and Лобода, О. (2016) Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 89-91.

Загурська, І. С. and Кубайчук, Ольга (2016) Взаємозв`язок рівня домагань та мотивів вибору професії у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 75-77.

Загурська, І. С. and Жигун, Юлія (2016) Взаємозв’язок мотивів вибору професії та типів професійної спрямованості учнів старших класів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 64-67.

Кухарчук, В. and Загурська, І. С. (2016) Взаємозв’язок самооцінки тривожності та самоставлення у юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 82-83.

Ткачук, О. and Загурська, І. С. (2016) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з високим рівнем навчальної успішності на початку навчального року. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 153-154.

Рудь, Є. and Загурська, І. С. (2016) Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 123-125.

Янчевська, В. and Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 181-183.

Юрчук, В. and Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 178-180.

Загурська, І. С. (2015) Розвиток самооцінки творчих здібностей в учбово-творчій діяльності. «Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. pp. 9-14.

Загурська, І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. (1). pp. 118-121.

Загурська, І. С. (2015) Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 86-93.

Загурська, І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений (10(13)). pp. 111-114. ISSN 2304-5809

Загурська, І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта (5). pp. 36-41. ISSN 2311-8466

Загурська, І. С. (2014) Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 12 (19). pp. 153-161. ISSN 2072-4772

Загурська, І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 36-41. ISSN 2311-8466

Загурська, І. С. (2013) Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом. Молодий вчений (2(02)). pp. 94-99. ISSN 2304-5809

Загурська, І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 44-45.

Загурська, І. С. (2013) Психосемантичні методи дослідження самооцінки в роботі практичного психолога. Психологічне діагностування в роботі практичного психолога: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 72-74.

Загурська, І. С. (2012) Емоції та розвиток самооцінки здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія: вимоги сьогодення". pp. 90-92.

Загурська, І. С. (2011) Вплив учбово-творчої діяльності на розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми педагогіки та психології". pp. 63-66.

Загурська, І. С. (2011) Методологічні проблеми дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 12 (13). pp. 150-157. ISSN 2072-4772

Загурська, І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 32-35.

Загурська, І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота (10). pp. 14-21.

Загурська, І. С. (2009) Особливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей при переході від розвивальної до традиційної системи навчання. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (7). pp. 70-74.

Загурська, І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць (33 (6). pp. 39-44.

Book Section

Музика, О. Л. and Загурська, І. С. and Савиченко, О. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Вступ до спеціальності». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І.Франка, pp. 75-120.

Загурська, І. С. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологічна служба в системі освіти». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, pp. 267-282.

Загурська, І. С. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Практикум із консультативно-тренінгової роботи». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, pp. 411-423. ISBN 978-966-485-070-1

Thesis

Загурська, І. С. (2006) Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Experiment

Музика, О. Л. and Спірін, О. М. and Майстренко, Т. М. and Загурська, І. С. and Оснадчук, Ю. О. (2007) Експеримент із впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на соціально-психологічному факультеті. [Experiment]

Teaching Resource

Загурська, І. С. and Гавриловська, К. П. and Портницька, Н. Ф. and Савиченко, О. М. and Фальковська, Л. М. and Кириченко, В. В. and Майстренко, Т. М. and Дем'янчук, Ю. Ю. (2021) Комплексний кваліфікаційний екзамен з психології та комплексний кваліфікаційний екзамен з галузевої психології: методичні рекомендації до підготовки. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2021) Юридична психологія. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. and Гавриловська, К. П. and Портницька, Н. Ф. and Тичина, І. М. (2020) Робота психолога у медико-психолого-педагогічній комісії (інклюзивно-ресурсному центрі). [Teaching Resource]

Загурська, І. С. and Савиченко, О. М. (2020) Силабус до вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності з основами професійної деонтології». [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2019) Психологічний супровід дітей з розладами психічного здоров’я: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни. [Teaching Resource]

Гавриловська, К. П. and Загурська, І. С. and Портницька, Н. Ф. and Тичина, І. М. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Робота психолога в інклюзивно-ресурсному центрі». [Teaching Resource]

Загурська, І. С. and Никончук, Н. О. and Тичина, І. М. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Психологічний спецпрактикум по спеціалізаціях». [Teaching Resource]

Загурська, І. С. and Никончук, Н. О. and Портницька, Н. Ф. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Творчість у системі особистісного розвитку дитини». [Teaching Resource]

Горбунова, В. В. and Голентовська, О. С. and Загурська, І. С. and Дем'янчук, Ю. Ю. (2018) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Експериментальна психологія”. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. and Гавриловська, К. П. (2017) Всеукраїнська олімпіада та конкурс наукових робіт з психології: методичні рекомендації до підготовки. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2017) Тестування як форма контролю в курсі «Психологічна служба». [Teaching Resource]

Савиченко, О. М. and Тичина, І. М. and Загурська, І. С. (2017) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Психологія особистості”. [Teaching Resource]

Мазяр, О. В. and Горбунова, В. В. and Загурська, І. С. and Кирильчук, І. В. and Климчук, В. О. and Майстренко, Т. М. and Никончук, Н. О. and Пирог, Г. В. and Шмиглюк, О. Г. and Музика, О. Л. and Музика, О. О. and Журавльова, Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2016) Психологічна служба: Методичні рекомендації з курсу. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2015) Методичні рекомендації з курсу «Психологічна служба в системі освіти». [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2015) Психологічна служба в системі освіти: Курс лекцій. [Teaching Resource]

Загурська, І. С. (2013) Методичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності». [Teaching Resource]

This list was generated on Tue Oct 19 12:28:15 2021 EEST.