![]() | Вгору на рівень |
Afanasjew Jerzy (2016) Regulacje dotyczące udziału mniejszości w wyborach parlamentarnych lub samorządowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 85–88.
Błahuta Milena (2016) Realizacja praw językowych osób należących do mniejszości narodowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 88–92.
Liberska Hanna (2016) Relations between identity and temporal orientation in adolescence. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 30–39. ISSN 2311-8466
Pietrulewicz Bogdan, Журавльова Л. П. (2016) Significance of relationships and psychosocial adaptation during adolescence. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 7–29. ISSN 2311-8466
Łodziński Sławomir, Gracka Kinga (2016) Przykłady rozwiązywania problemu udziału osób należących do mniejszości narodowych w wyborach parlamentarnych w wybranych państwach europejskich. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 92–95.
Łodziński Sławomir, Kamińska Anna (2016) Oświata mniejszościowa i nauka języków mniejszości narodowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика. С. 95–98.
Łodziński Sławomir, Klimczak Monika (2016) Realizacja praw językowych osób należących do mniejszości niemieckiej w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 99–103.
Łodziński Sławomir, Kozieł Marta (2016) Udział mniejszości narodowych w Polsce w wyborach lokalnych. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 103–106.
Łodziński Sławomir, Lewandowska Katarzyna (2016) Realizacja praw językowych osób należących do społeczności kaszubskiej w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 107–111.
Łodziński Sławomir, Maślanka Dominik (2016) Formy aktywności politycznej mniejszości narodowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 112–116.
Łodziński Sławomir, Miłaszewicz Katarzyna (2016) Program na rzecz społeczności romskiej. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 116–118.
Łodziński Sławomir, Organek Luiza (2016) Charakter i położenie mniejszości ukraińskiej w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 118–120.
Łodziński Sławomir, Rekosz Michał (2016) Udział mniejszości narodowych w Polsce w wyborach parlamentarnych. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 121–123.
Łodziński Sławomir, Smolak Katarzyna (2016) Organy i instytucje odpowiedzialne za realizację polityki wobec mniejszości narodowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 123–126.
Łodziński Sławomir, Sobańska Angelika (2016) Media mniejszościowe w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 127–132.
Łodziński Sławomir, Spórna Kacper (2016) Działania podejmowane przez instytutu pamięci narodowej na rzecz upamiętnienia mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 132–136.
Łodziński Sławomir, Staszyńska Maria (2016) Tożsamość narodowa i postrzeganie praw mniejszości narodowych w Polsce. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 136–139.
Łodziński Sławomir, Wyzińska Olga (2016) Oświata w językach mniejszości oraz języku regionalnym na poziomie szkolnictwa wyższego. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 139–142.
Łodziński Sławomir, Żulikowski Piotr (2016) Aktywność polityczna mniejszości białoruskiej w III Rzeczpospolitej Polskiej. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 143–148.
Аварамчук О. С., Левченко Ілона (2016) Гендерні відмінності проявів феномену алекситимії у «військовослужбовців». Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 83–86.
Аврамчук О. С., Гончарук Вадим (2016) Особливостей емоційного вигорання вчителів ЗОШ. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 47–50.
Базиленко А. К. (2016) Програма формування соціальної активності студентської молоді. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 6–9.
Байдюк А., Тичина І. М. (2016) Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації з героями-симулякрами та медіаперсонами. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (8). С. 8–11.
Беруашвілі Світлана, Мазяр О. В. (2016) Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факульт (8). С. 12–14.
Бондаренко Лілія, Никончук Н. О. (2016) Динаміка розвитку особистісної якості «жадібний» у молодшому шкільному. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 16–19.
Бондарчук О. (2016) Модель особистісного зростання майбутніх фахівців. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 9–12.
Буравський Віталій, Пирог Г. В. (2016) Психологічні особливості поведінки в конфліктних ситуаціях осіб, які займаються літературною творчістю. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 19–21.
Величко Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 12–15.
Власенко Інна (2016) Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 20–23.
Гавриловська К. П. (2016) Правова поведінка особистості як предмет вивчення глибинної психології. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 23–25.
Гавриловська К. П. (2016) Соціальне конструювання правової дійсності. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 157–162. ISSN 2311-8466
Гавриловська К. П. (2016) Суб’єктно-вчинковий підхід до дослідження правової поведінки особистості. Вчинкова психологія: історія та сучасність: матеріали міждисциплінарного круглого столу з нагоди 90-річчя від дня народження професора В.А. Роменця, 20 травня 2016 року. С. 56–57.
Гавриловська К. П., Базилюк І. І. (2016) Образ сім'ї в свідомості молодих матерів із різними соціальними статусами. Молодий вчений (12.1). С. 202–206. ISSN 2304-5809
Гавриловська К. П., Баранчук О. І. (2016) Психосемантичні характеристики образу майбутнього шлюбного партнера у свідомості закоханих. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). С. 31–36. ISSN 2312-3206
Гавриловська К. П., Баранчук Олена (2016) Гендерні відмінності у психологічній готовності до вступу в шлюб. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 21–23.
Гавриловська К. П., Горностай Катерина (2016) Особистісні характеристики спортсменів-важкоатлетів з різним рівнем самооцінки. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 23–26.
Гавриловська К. П., Звєрєва Ірина (2016) Порівняльний аналіз особливостей мотиваційної сфери професійних військовослужбовців та студентів, що навчаються за програмою ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 26–28.
Гавриловська К. П., Клименко Олександр (2016) Особливості мотивації вступу сучасної молоді до правих громадських рухів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 29–31.
Гавриловська К. П., Ковальчук Юлія (2016) Особливості образу військовослужбовця у свідомості військових контрактної форми та цивільної молоді. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 31–33.
Гавриловська К. П., Мошківський Богдан (2016) гендерні відмінності у рівні домагань спортсменів-легкоатлетів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 33–35.
Гавриловська К. П., Опанчук Тетяна (2016) Гендерні відмінності в уявленнях про кохання осіб юнацького віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 36–38.
Гавриловська К. П., Пелешок Ганна (2016) Динаміка образу майбутнього у студентів психологічних спеціальностей протягом навчання у ВНЗ. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 39–41.
Гавриловська К. П., Скрицька Катерина (2016) Теоретичний аналіз проблеми формування інтернет-залежності в підлітковому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 41–44.
Гавриловська К. П., Фурман О. І. (2016) Особливості Я-концепції осіб, що перебувають у неформальних релігійних організаціях. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 78–83. ISSN 2311-8466
Гавриловська К. П., Фурман О. І. (2016) Особливості Я-концепції підлітків з вадами слуху. Педагогіка і психологія: напрями та тенденції розвитку в Україні та світі: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції: (15-16 квітня 2016 р., м. Одеса). С. 38–42.
Гавриловська К. П., Шаховець Ю. (2016) Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 44–46.
Данильченко Т. (2016) Особливості соціальної поведінки осіб з різним типом суб'єктивного соціального благополуччя. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 26–28.
Дем'янчук Ю. Ю., Міров Дмитро (2016) Гендерні відмінності готовності до ризику у підлітковому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 58–60.
Дем'янчук Ю. Ю., Швець Ю. (2016) Особливості «образу сім`ї» у свідомості юнаків з неповних сімей. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 28–32.
Дончев Филипп, Журавльова Л. П. (2016) Исследование образа тела в сознании трансгуманистов. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 142–150. ISSN 2311-8466
Дубова С., Савиченко О. М. (2016) Ціннісно-мотиваційна сфера лідерів польських громадських організацій Житомирщини. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (8). С. 125–126.
Жмурко В., Шмиглюк О. Г. (2016) Рефлексія творчих здібностей підлітків сільських та міський шкіл: порівняльний аналіз. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (8). С. 174–178.
Журавльова Л. П. (2016) Family as a cultural factor of personality’s actualization and empathy development. Polskie Forum Psychologiczne, 21 (1). С. 34–42.
Журавльова Л. П., Дончев Ф. А. (2016) Дослідження образу тіла у свідомості трансгуманістів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 60–64.
Журавльова Л. П., Лучків В. З. (2016) Age features of gender difference of the empathy determination of assertiveness in adolescence. Actual questions and problems of development of social sciences. С. 179–180.
Журавльова Л. П., Лучків В. З. (2016) Дослідження асертивних стратегій поведінки в умовах рекреації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (9). С. 59–63. ISSN 2311-8466
Журавльова Л. П., Шпак М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)). С. 52–57. ISSN 2078-1687
Загурська І. С., Жигун Юлія (2016) Взаємозв’язок мотивів вибору професії та типів професійної спрямованості учнів старших класів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 64–67.
Загурська І. С., Кубайчук Ольга (2016) Взаємозв`язок рівня домагань та мотивів вибору професії у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 75–77.
Загурська І. С., Лобода О. (2016) Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 89–91.
Загурська І. С., Никончук Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта (5). С. 90–94. ISSN 2311-8466
Загурська І. С., Ткачук О. Р. (2016) Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (12). С. 100–107. ISSN 2072-4772
Зарицька Б., Шмиглюк О. Г. (2016) Аналіз суб’єктивного ставлення представників польської національності до себе як громадян своєї держави. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 169–174.
Затворнюк О. М. (2016) Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 32–37.
Кирильчук І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 184–188. ISSN 2311-8466
Кириченко В. В. (2016) Життя в епоху перемін. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 107–112. ISSN 2311-8466
Кириченко В. В. (2016) Психологічна природа міжгрупового протистояння та еволюція суспільних відносин. Studia politologica Ucraino-Polona (6). С. 312–323. ISSN 2312-8933
Кириченко В. В. (2016) Ролевой подход к изучению профессионального развития субъекта труда. Психология развития человека как субъекта труда. Развитие творческого наследия Е. А. Климова. Материалы Международной научно-практической конференции. Москва,12-15 октября 2016 г.. С. 103–106.
Кириченко В. В. (2016) Теоретико-методологічна концепуалізація ідеї інклюзивного суспільства. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ХІІ (22). С. 125–133. ISSN 2072-4772
Коломієць Т. В. (2016) Розвиток емпатійної міжособистісної взаємодії в юнацькому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (9). С. 77–84. ISSN 2311-8466
Котлова Л. О., Гарбовська Інна (2016) Особливості уявлень чоловіків та жінок про ідеального керівника організації. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 71–74.
Котлова Л. О., Ковтун Валентина (2016) Вплив корекційно-розвивальної роботи психолога на підвищення рівня комунікативності підлітків. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 69–71.
Кулаковський Т. Ю. (2016) Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (3 (77)). С. 71–79. ISSN 1728-4236
Кулаковський Т. Ю., Вигівська Оксана (2016) Гендерні та вікові особливості сприймання образу ідеальної роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 77–79.
Кулаковський Т. Ю., Захарчук Ольга (2016) Особливості мотивації молодших школярів з низьким рівнем успішності у навчанні. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). ст. 80.
Кулаковський Т. Ю., Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. (2016) Підприємницькі наміри як передумова підприємницької діяльності. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 194–200. ISSN 2311-8466
Кухарчук В., Загурська І. С. (2016) Взаємозв’язок самооцінки тривожності та самоставлення у юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 82–83.
Левченко Т. О., Савиченко О. М. (2016) Ціннісно-мотиваційна сфера громадсько-політичних лідерів Житомирщини з числа осіб польської національної меншини як детермінанта їх політичної активності на локальному рівні (на прикладі м. Коростеня, вибори 2015 року). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 131–134.
Литвинчук А. І. (2016) Рефлексія емпатійних переживань в юнацькому віці: екологічний аспект. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 200–205. ISSN 2311-8466
Лучків В. (2016) Емпатійна детермінація асертивності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 43–44.
Лучків В. З. (2016) Вікові особливості гендерних відмінностей емпатійної детермінації асертивності. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 205–211. ISSN 2311-8466
Лущик А., Савиченко О. М. (2016) Ціннісні детермінанти політичної активності осіб з числа польської національної меншини м. Бердичева. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 134–136.
Мазяр О. В. (2016) Глибиннопсихологічні особливості сприймання «пікаперами» осіб іншої статті. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 212–217. ISSN 2311-8466
Мазяр О. В. (2016) Онотогенез личности: субличностный подход. GESJ: Education Science and Psychology (5). С. 83–90. ISSN 1512-1801
Мазяр О. В., Ганжа І. (2016) Особливості міжстатевого сприймання у групах із різним статевим розподілом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 46–47.
Мазяр О. В., Горбань Марія (2016) Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 51–52.
Мазяр О. В., Гуменюк Анастасія (2016) Взаємозв’язок рівня самооцінки та особистісної тривожності у студентів психологів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 55–57.
Мазяр О. В., Ковальчук Юлія (2016) Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 67–69.
Мазяр О. В., Мисечко Катерина (2016) Психологічні особливості образу брехуна та прояву брехні в юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 93–96.
Манілов Ю., Рудницький С. В. (2016) Місцеві вибори в Польщі: еволюція виборчої системи. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 45–48.
Мельник О., Пирог Г. В. (2016) Психологічні особливості ціннісних орієнтацій користувачів соціальних мереж. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 98–99.
Михалівський С., Пирог Г. В. (2016) Психологічні особливості політичних орієнтацій працюючої молоді. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8).
Можаровська Т. В. (2016) Cтруктурно-динамічна модель розвитку екологічної свідомості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 124–130. ISSN 2311-8466
Можаровська Т. В., Ткачук М. (2016) Психологічні чинники виникнення та подолання страхів у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 100–103.
Мужанова Н. В. (2016) Вікові особливості смислової сфери представників неформальних субкультур. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 228–232. ISSN 2311-8466
Никончук Н. О. (2016) Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, VI (12). С. 156–168. ISSN 2072-4772
Никончук Н. О., Гуменюк Христина (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 53–55.
Никончук Н. О., Курлянчик Анна (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості "милосердний" у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 81–82.
Огороднійчук Ю. В. (2016) Життя в соціальних мережах: міфи чи реальність? Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 51–56.
Олексенко Н., Аврамчук О. С. (2016) Гендерні особливості проявів астенічного синдрому у підлітковому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 103–106.
Омеленчук М., Пирог Г. В. (2016) Психологічні особливості політичної орієнтації студентів-психологів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 107–108.
Оникійчук О., Фальковська Л. М. (2016) Зв'язок рівня самооцінки та агресивності у підлітковому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 109–111.
Осіпова А., Тичина І. М. (2016) Психологічний аналіз образу майбутнього у свідомості людей, які вивчають іноземну мову. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 112–114.
Осіпчук Л., Савиченко О. М. (2016) Ціннісні детермінанти політичної активності осіб з числа польської національної меншини с. Довжик. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 136–138.
Палько І. М., Марчук К. А. (2016) Збірник сценаріїв інтерактивних вистав з дисципліни “Основи сценарної роботи соціального педагога”. Збірник сценаріїв інтерактивних вистав з дисципліни “Основи сценарної роботи соціального педагога” : Методичні матеріали до курсу І укладачі І. Палько, К. Марчук.
Пирог Г. В. (2016) Системний аналіз політичних орієнтацій особистості. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 64–68.
Пирог Г. В., Малахова Анна (2016) Психологічні особливості кризи «середини навчання» у студентів-психологів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 92–93.
Пирог Г. В., Пірог О. В. (2016) Форми відображення процесу мислення в соціальних мережах. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. С. 169–171.
Попович Д. П., Мазяр О. В. (2016) Образ учня молодших класів у свідомості учителів із різним стажем роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 114–116.
Портницька Н. Ф. (2016) Способи та ресурси переробки подружніх конфліктів: актуальні тенденції. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social scienes. С. 99–102.
Портницька Н. Ф., Атаманська О. А. (2016) Динаміка ціннісних складових творчої активності в юнацькому віці. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 71–72.
Портницька Н. Ф., Атаманська О. А. (2016) Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць, 14 (2). С. 179–186.
Портницька Н. Ф., Долінчук І. О. (2016) Способи вирішення конфліктів як чинник побудови подружніх стосунків: актуальні тенденції. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 233–238. ISSN 2311-8466
Портницька Н. Ф., Долінчук Ірина (2016) Образ сім’ї у свідомості сучасної молоді. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 73–76.
Пузовик Ю., Фальковська Л. М. (2016) Гендерні відмінності гнучкості / ригідності пізнавального контролю студентів психологічних спеціальностей. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 155–157.
Радевич М., Портницька Н. Ф. (2016) Задоволення потреби у визнанні підлітків, включених у хореографічну діяльність (на матеріалі сучасного і народного танців). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 117–119.
Рудницький О., Кириченко В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 122–123.
Рудь Є., Загурська І. С. (2016) Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 123–125.
Ружицька Ірена (2016) Зміст та структура конфліктологічної компетентності особистості. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 76–79.
Савиченко О. М., Ільніцька Т. (2016) Мотивація політичної активності осіб з числа польської національної смт. Довбиш. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 127–129.
Савиченко О. М., Ковальчук І. В. (2016) Ціннісні детермінанти політичної активності осіб з числа польської національної меншини – мешканців частини м. Житомира (Мальованки). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 129–131.
Савиченко О. М., Скрипова А. (2016) Мотивація досягнення як механізм розвитку завченої безпорадності у юнаків з різних сімей. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 141–142.
Сардаковський Ян, Савиченко О. М. (2016) Структура мотивації досягнення успіху у літературі для дітей, що виховуються в різних християнських традиціях. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 138–140.
Сенкевич В. Г. (2016) Вікові відмінності у психологічному реагуванні на небезпеку щодо ураження віл. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 238–246. ISSN 2311-8466
Сиротіна Т., Майстренко Т. М. (2016) Психологічні особливості сприймання негативної інформації про тютюнові вироби курцями. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 143–145.
Слюсар Т., Портницька Н. Ф. (2016) Особливості мотиваційних тенденцій підлітків включених до образотворчої діяльність. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 146–148.
Стасюк Т., Майстренко Т. М. (2016) Психологічні особливості образу сім’ї у дітей дошкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 148–150.
Тименко В. М., Нежинська О. О. (2016) Коучингові технології в особистісному зростанні керівників освітніх організацій. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 48–51.
Тичина І. М., Байдюк А. (2016) Дослідження ціннісної сфери сучасних підлітків у процесі ідентифікації з медійними героями. Особистісне зростання: теорія і практика (2). С. 79–82.
Тичина І. М., Дорошенко Д. (2016) Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 151–152.
Тичина І. М., Листопадська Марина (2016) Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 86–89.
Ткачук О., Загурська І. С. (2016) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з високим рівнем навчальної успішності на початку навчального року. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 153–154.
Фальковська Л. М., Соболевська А. (2016) Особливості професійної деформації працівників дошкільних навчальних закладів. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 157–159.
Фальковська Л. М., Хмельницька Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика (2). С. 82–84.
Хомутовська О. (2016) Розвиток вольових якостей підлітків та юнаків в умовах материнської гіперпротекції. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 159–161.
Чернушич І., Никончук Н. О. (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «чесний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 162–163.
Черняєва В., Климчук В. О. (2016) Розробка та аналіз психометричних характеристик тесту мотиваційної грамотності. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 164–166.
Шапран Т. М. (2016) Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 256–261. ISSN 2311-8466
Шкодич Б., Кириченко В. В. (2016) Діагностика особистісних якостей фахівців у сфері продажу. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 166–169.
Шмиглюк О. Г. (2016) Особливості уявлень учасників ато про сучасного Українця. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 261–266. ISSN 2311-8466
Шмиглюк О. Г. (2016) Психосемантичне дослідження уявлень військовослужбовців про сучасного українця. International Scientific Conference Actual guestions and problems of development of social sciences. С. 177–180.
Шмиглюк О. Г., Гречуха І. А. (2016) Репрезентація етнічної самосвідомості у літературній творчості старшокласників: теоретичний аналіз проблеми. International Scientific-Practical Conference Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences: Conference Proceedings. С. 310–314.
Шмиглюк О. Г., Зарицька Б. А. (2016) Дослідження проблеми національної самосвідомості у психології. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. С. 67–70.
Шпак М. М. (2016) Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 266–270. ISSN 2311-8466
Юрчук В., Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 178–180.
Янчевська В., Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 181–183.
Яцинюк Д. (2016) Психологічні особливості споживчої поведінки молоді. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 184–186.
Кириченко В. В. (2016) Ukraine on the way to inclusive society. In: UkraineLab Forum „UkraineLab: Playing Polyphony of the Society. Exploring the European Identity”, 19-24 october 2016, Berlin.
Кириченко В. В. (2016) Психологічна феноменологія міжгрупової консолідації у межах «спільної історії» України та Польщі. In: Міжнародна наукова конференція «Демографічні зміни і проблеми національних меншин у Центрально-Східній Європі і на Балканах», 4 листопада 2016, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Журавльова Л. П., Портницька Н. Ф., Дем'янчук Ю. Ю., eds. (2016) Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 8. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Портницька Н. Ф., Гречуха І. А., Литвинчук А. І., Можаровська Т. В., Хоменко Н. В. (2016) Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Практикум із загальної психології». Видавництво ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Гавриловська К. П., Фальковська Л. М. (2016) Методичні рекомендації з курсу «Методика викладання психології» для студентів напряму підготовки 6.030102 Психологія. [Навчальний матеріал]
Гавриловська К. П., Фальковська Л. М. (2016) Методичні рекомендації з курсу «Методика викладання психології» для студентів напряму підготовки 6.030103 Практична психологія. [Навчальний матеріал]
Загурська І. С. (2016) Психологічна служба: Методичні рекомендації з курсу. [Навчальний матеріал]
Кириченко В. В. (2016) Основи інформатики та використання ЕОМ у психології. [Навчальний матеріал]
Мазяр О. В. (2016) Математична статистика та математичні методи у психології. Методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Мазяр О. В., Горбунова В. В., Загурська І. С., Кирильчук І. В., Климчук В. О., Майстренко Т. М., Никончук Н. О., Пирог Г. В., Шмиглюк О. Г., Музика О. Л., Музика О. О., Журавльова Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Пирог Г. В., Кирильчук І. В. (2016) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ для студентів денної і заочної форми навчання спеціальностей 6.030101 «Психологія» та 6.030103 «Практична психологія». [Навчальний матеріал]
Портницька Н. Ф., Тичина І. М. (2016) Психологічне обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія». [Навчальний матеріал]
Шмиглюк О. Г., Гречуха І. А., Тичина І. М. (2016) Інструктивно-методичні матеріали з дисципліни Індивідуально-орієнтоване консультування і психотерапія. [Навчальний матеріал]
Журавська Л. К. (2016) Особливості сприйняття передвиборчої компанії до місцевих органів влади у дорослому віці. [Кваліфікаційна робота]
Котлова Л. О., Драган С. (2016) Аналіз гендерних особливостей ставлення до грошей у студентському середовищі. [Кваліфікаційна робота]
Малахова Анна (2016) Психологічні особливості кризи «середини навчання» у студентів-психологів. [Кваліфікаційна робота]
Мельник О. М. (2016) Психологічні особливості ціннісних орієнтацій користувачів соціальних мереж. [Кваліфікаційна робота]
Михайлівський С. О. (2016) Психологічні особливості політичних орієнтацій працюючої молоді. [Кваліфікаційна робота]
Омеленчук М. (2016) Психологічні особливості політичних орієнтацій студентів - психологів. [Кваліфікаційна робота]
Марчук К. А. (2016) Наративне дослідження залежності навчальної успішності студентів від особливостей їх базової життєвої позиції. ЖДУ.