Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти» і рік «2012»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 81.

Литньов В. Є., Колесник Н. Є. (ред.). (2012) Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини. Збірник науково-методичних праць . ФОП Левковець, Житомир.

Басюк Н. А. (2012) Сучасні форми і методи екологічного виховання молодших школярів. Тези міжвузівської науково-практичної конференції, присвяченої Дню науки. Т. 2. С. 385–386.

Басюк Н. А., Тарнавська Н. П. (2012) Роль учнівського колективу у розвитку гуманної особистості. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць.. С. 13–16.

Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 224–227.

Васильченко А. І., Новодон Т. О., Тарнавська Н. П. (2012) Казка як засіб виховання та розвитку дитини. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 26–30.

Вознюк О. В. (2012) Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 60–64. ISSN 2076-6173.

Вознюк О. В. (2012) Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Інше. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.

Вознюк О. В. (2012) Педагогическая синергетика. Документація. ЖГУ им. И. Франко.

Вознюк О. В. (2012) Місце казки у дошкільному вихованні та початковій освіті. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 30–37.

Вознюк О. В. (2012) Теоретико-методологічні засади організації засобів навчання у системі освіти. Сучасний підручник: вимоги та перспективи : Збірник наукових праць молодих дослідників.. С. 20–28.

Вознюк О. В. (2012) Философские, научные и психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць.. С. 90–126.

Вознюк О. В. (2012) Сказка ложь, да в ней намек…. Образование личности.. С. 78–87.

Вознюк О. В. (2012) Холистическая парадигма образования: проблемы, опыт обоснования. Человек и общество: на рубеже тысячелетий: материалы международной научной конференции. № 54. С. 33–44.

Вознюк О. В. (2012) Парадигма целостности современного естествознания. Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження. № 27. С. 235–249.

Вознюк О. В. (2012) Неперервна освіта як провідна тенденція сучасного світу. Андрагогічний вісник. № 1. С. 50–57.

Вознюк О. В. (2012) Проблеми професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Андрагогічний вісник. № 3. С. 42–51.

Вознюк О. В. (2012) Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища. Андрагогічний вісник. № 2. С. 54–70.

Вознюк О. В. (2012) Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк... С. 42–71.

Вознюк О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 85–125.

Вознюк О. В. (2012) Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів. Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 79–123.

Вознюк О. В. (2012) Процес розвитку обдарованих учнів у контексті формування компетентного фахівця. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 6. С. 86–89.

Вознюк О. В. (2012) Творчі якості педагога як детермінанти його творчого мислення. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 71. С. 52–57.

Вознюк О. В. (2012) Психолого-педагогічні механізми розвитку особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч.. Т. 1, № 73. С. 45–52.

Вознюк О. В. (2012) Сказочно-метафорическая концепция обучения как современная образовательная постнеклассическая парадигма. Сайт Дидактики Інституту педагогіки НАПН України..

Вознюк О. В. (2012) Особистісний вимір здоров’я: спроба системного аналізу. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті". № 4.

Вознюк О. В. (2012) Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога. Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne.. № 2. С. 347–360.

Вознюк О. В. (2012) Холістичний підхід до виявлення креативної особистості. Психололо-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-25 лютого 2012 р., м. Івано-Франківськ.. С. 66–73.

Вознюк О. В. (2012) Формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді. Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки. № 2. С. 50–62.

Вознюк О. В. (2012) Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ.. С. 75–83.

Вознюк О. В. (2012) Научный анализ проблемы «конца света». «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17796, 20.12.2012..

Вознюк О. В. (2012) Мифы современного образования. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17550, 23.06.2012..

Вознюк О. В. (2012) Обобщающие модели универсальной парадигмы развития. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17655, 14.09.2012..

Вознюк О. В. (2012) Креативна діяльність педагога у сфері дошкільної педагогіки: головні аспекти доказово-евристичної педагогіки. Міждисциплінарний журнал Паддхаті. № 10.

Вознюк О. В. (2012) Системна криза сучасної освіти та педагогічні міфи. Міждисциплінарний журнал Паддхаті. № 11.

Вознюк О. В. (2012) ВІДЗИВ ОФІЦІЙНОГО ОПОНЕНТА кандидата педагогічних наук, доцента Вознюка Олександра Васильовича на дисертацію Кудрі Миколи Миколайовича «Педагогічні засади збереження національної ідентичності вищої освіти України в контексті глобалізації», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Інституту вищої освіти НАПН України.

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2012) Оцінювання якості професійної освіти як проблема педагогічної підготовки. Андрагогічний вісни. № 3. С. 69–76.

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А., Антонова О. Є. (2012) Використання методу контен-аналізу для дослідження категоріально-поняттєвого апарату у системі педагогічного знання. Методологія наукової діяльності : навч. посіб.,.. С. 242–262.

Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Калінчук Ф. М. (2012) Організаційно-педагогічні засади формування здорового способу життя суб’єктів освіти. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-119-7.

Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць.. № 4(29). С. 17–21.

Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Аналіз педагогічної дійсності. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 35. С. 222–228.

Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2012) Творчий аспект професійного мислення вчителя. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць.. № 3(28). С. 36–39.

Гакалець Т. М., Клименюк Ю. М. (2012) Математична обдарованість та подальший її розвиток на уроках математики у початкових классах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 235–238.

Гакалець Т. М., Кондратюк І. І., Кучер Т. О., Орел Л. О. (2012) Самостійна робота учнів початкових класів на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 238–241.

Голяченко Я. Г., Примак Ю. О., Тарнавська Н. П. (2012) Формування світогляду дитини дошкільного віку через сприйняття іграшки. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 70–75.

Граб Тетяна, Рудницька Н. Ю. (2012) Моральне виховання молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 261–263.

Гужанова Т. С. (2012) З історії інновацій в педагогіці. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 264–266.

Гуринчук Тетяна, Рудницька Н. Ю. (2012) Завдання і зміст громадянського виховання учнiв початкових класiв. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 270–272.

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч.. Т. 1. С. 46–69.

Зозуля Н. І., Гужанова Т. С. (2012) Дозвілля як організація діяльності школярів у позаурочний час. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 286–288.

Казмерчук Ірина, Федорова М. А. (2012) Естетичне виховання дошкільників засобами природи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 107–110.

Коновальчук І. І. (2012) Технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія.. № 570. С. 59–67.

Коновальчук І. І. (2012) Сущность и функции мониторинга инновационной деятельности общеобразовательных учебных заведений. Подготовка учителя к инновационной деятельности как важнейшее условие качества образования: Материалы Международного семинара-совещания... С. 186–190.

Коновальчук І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал.. № 4(22). С. 24–31.

Коновальчук І. І. (2012) Організаційно-технологічні аспекти інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 314–322.

Коновальчук І. М. (2012) Особливості соціалізації дитини в ситуації конфлікту з батьками. Регіональні аспекти модернізації соціально-економічних процесів в умовах суспільної нестабільності.. С. 41–45.

Корчевська Т. В., Клименюк Ю. М. (2012) Важливість самостійних робіт на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 325–328.

Косигіна О. В. (2012) Професійна компетентність керівних та педагогічних кадрів з проблеми створення психологічно безпечного освітнього середовища. Науково-методичний ілюстрований журнал "Педагогічна Житомирщина". № 4(68). С. 25–31.

Лукашенко Н. В., Клименюк Ю. М. (2012) Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів при вивченні математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 341–344.

Максимова О. О. (2012) Розвиток емоційно-мотиваційного компоненту як основа досягнення успіху першокласниками в естетичній діяльності. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук.. С. 368–374.

Максимова О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць.. С. 7–15.

Максимова О. О. (2012) Особистісно орієнтована модель освіти у світлі досягнення успіху дитиною. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 153–157.

Мельник Г. М., Рудницька Н. Ю. (2012) Педагогічні умови ефективного розвитку патріотичних почуттів у молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 349–351.

Мирошніченко О. А. (2012) Мирошніченко О.А. Діагностика особистості майбутнього психолога: Методичний посібник до вивчення дисципліни "Практикум із загальної психології" для студентів спеціальності 7.040107 "Психологія". - Житомир, 2012 - 190 с. [Навчальний матеріал]

Москвіна Т. П. (2012) Реалізація гуманістичних ідей А.С. Макаренка в сучасній педагогіці. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 352–356.

Пастовенський О. В. (2012) . Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою. Шлях освіти. № 1. С. 12–18.

Пастовенський О. В. (2012) Мережева модель управління загальною середньою освітою. Рідна школа. № 6. С. 13–18.

Пустова Т. В., Рудницька Н. Ю. (2012) Екологічне виховання учнів початкових класів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 385–387.

Пчьолкіна М. В., Клименюк Ю. М. (2012) Роль обдарованості на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 387–389.

Романюк А. О., Клименюк Ю. М. (2012) Дидактична гра як метод навчання математики в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 391–393.

Рудницька Н. Ю., Синиця М. О. (2012) Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі. Збірник наукових робіт за заг. ред. Басюк Н.А., Тарнавської Н.П.. С. 29–33.

Рудницька Н. Ю., Синиця М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 398–402.

Синиця М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій для інтенсифікації процесу навчання у вищому навчальному закладі. Дидактика: теорія і практика. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Фундаменталізація змісту освіти як соціально- педагогічна проблема».. С. 159–161.

Синиця М. О. (2012) Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійного навчання. Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (29 – 30 ноября 2012 г., г. Киев) «Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення». Т. 2. С. 166–174.

Федорова М. А. (2012) Моральні цінності особистості в історії філософії. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 417–422.

Федорова М. А. (2012) Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. Воспитание нравственного поведения у детей дошкольного возраста в истории зарубежной педагогики. № 3. С. 97–101.

Федорова М. А. (2012) Виховання моральних якостей особистості дитини дошкільного віку у творчості Я. А. Коменського. Студентський історико-педагогічний альманах. Вип. 1. Ідеї педагогів минулого в освіті сьогодення: збірник наукових праць молодих дослідників.. С. 154–158.

Хомич Ірина, Москвіна Т. П. (2012) Виховна програма формування гуманної поведінки молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 423–424.

Шанскова Т. І. (2012) Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 154–157. ISSN 2076-6173.

Шанскова Т. І. (2012) Застосування педагогічних технологій у підготовці фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького.. С. 479–489.

Шанскова Т. І. (2012) Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти. Шанскова Т.І. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т.І. Шанскова. – Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. № 3. С. 133–135.

Шанскова Т. І. (2012) Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Зб. Міжнародної науково-практичної конференції “СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ЯКІСНИЙ ВИМІР”..

Цей список був створений Wed Aug 13 22:46:58 2025 EEST.