Ресурси де є Автор Семенець С. П.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 80.

Семенець С. П., Семенець Л. М., Давидчук С. П., Чугунова О. В. (2022) Комп'ютерно орієнтована методика розвитку математичних здібностей освіти в процесі вивчення математичного аналізу. Інноваційна педагогіка (45). С. 111–117. ISSN 2663-6085

Семенець С. П. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Свиридюка Володимира Васильовича «Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів медсестринства на засадах технологічного підходу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2017) Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання математики: особистісно-розвивальний підхід. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 157–161.

Семенець С. П. (2017) Відгук офіційного опонента на дисертацію Чирчика Сергія Васильовича «Теоретичні і методичні основи формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер’єру», представлену на здобуття ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомир.

Семенець С. П. (2017) Відгук офіційного опонента про дисертаційну роботу Ірини Петрівни Стаднійчук «Формування технічної компетентності техніків-механіків у процесі професійної підготовки в аграрних коледжах», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.

Семенець С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). С. 14–18.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2016) Зміст і структура математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (3). С. 33–36.

Семенець С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). С. 118–125. ISSN 2304-4470

Семенець С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі» (9). С. 31–33.

Семенець С. П. (2016) О математических способностях и зонах ближайшего математического развития школьников. Модели современного образования в условиях интеграции педагогических и информационно - коммуникационных технологий. С. 107–110.

Семенець С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. С. 20–21.

Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Матеріали за дослідженням. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». С. 22–23.

Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. С. 87–89.

Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). С. 207–212. ISSN 2304-4470

Багінський С., Семенець С. П. (2015) Стохастичний метод обчислення числа "е". Науковий пошук молодих дослідників (8). С. 46–50.

Ковальчук О., Семенець С. П. (2015) Стохастичні методи обчислення числа "П". Науковий пошук молодих дослідників (8). С. 42–46.

Семенець С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник (6). С. 93–102.

Климчук І. С., Семенець С. П. (2014) Діофантові рівняння. ЖДУ ім. І.Франка.

Семенець С. П., Семенець Б. С. (2014) Проективні перетворення кола. Математика в рідній школі (2). С. 46–48.

Семенець С. П. (2014) Система ціннісних орієнтацій суб’єкта навчально-педагогічної діяльності. Креативна педагогіка (9). С. 89–95.

Семенець С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження. (41). С. 76–84. ISSN 2079-9152

Семенець С. П. (2013) ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗВИВАЛЬНІЙ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 36–39. ISSN 2076-6173

Семенець Л. М., Семенець С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. С. 18–19.

Семенець С. П. (2012) УРОК МАТЕМАТИКИ В РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАННІ. Вісник Черкаського університету (32). С. 84–90. ISSN 2076-586X

Семенець С. П. (2012) Методична підготовка майбутніх учителів математики: розвивальний підхід. Міжнародна науково-практична конференція. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики. С. 48–51.

Семенець С. П. (2012) КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 48–51.

Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Дидактика математики (38). С. 92–98.

Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики (37). С. 68–74.

Семенець С. П. (2012) Метод проектів у навчанні математики та її методики. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (8(26)). С. 195–202.

Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ. Вісник Черкаського університету (36). С. 108–113. ISSN 2076-586X

Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання (71). С. 225–232.

Семенець С. П. (2012) ТВОРЧА СПАДЩИНА ЗІНАЇДИ ІВАНІВНИ СЛЄПКАНЬ: ОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Науковий часопис Пед. університету ім. Драгоманова, 3 (8). С. 5–11.

Семенець С. П. (2011) Концепція розвивального навчання математики у творчій спадщині Зінаїди Іванівни Слєпкань. Міжнародна науково-практична конференція. Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики. С. 216–217.

Семенець С. П. (2011) Творча спадщина Зінаїди Іванівни Слєпкань: концепція розвивального навчання математики. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі: Зб. наукових праць (8). С. 11–16.

Семенець С. П. (2011) Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Семенець С. П. (2010) Проблема розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: результати педагогічного експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 83–86.

Семенець С. П. (2009) Методична підготовка майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі М 34 навчання математики: матеріали Всеукраїнської наук.-метод. конференції. С. 171–173.

Семенець С. П. (2009) Концепція вивчення курсу "Елементарна математика" системі розвивальної професійно-педагогічної освіти. Третя міжнародна науково-практична конференція. Евристичне навчання математики.. С. 282–283.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2009) Елементарна математика. [Навчальний матеріал]

Семенець С. П. (2009) Математична освіта в контексті розвивального підходу. In: Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми математичної освіти", 7-9 квітня 2009, Черкаси.

Семенець С. П. (2009) Методика навчання математики. [Навчальний матеріал]

Семенець С. П. (2008) Геометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задач. Математика в школі (9). С. 28–31.

Семенець С. П. (2008) Елементарна математика. [Навчальний матеріал]

Семенець С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання (53). С. 15–20.

Семенець С. П. (2008) Методика навчання математики. [Навчальний матеріал]

Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). С. 26–30.

Семенець С. П. (2008) Розвивально-задачний метод навчання математики. Вісник Черкаського університету (127). С. 141–148. ISSN 2076-586X

Семенець С. П. (2008) Теорія задач розвивальної математичної освіти. Евристика і дидактика точних наук (30). С. 130–134.

Семенець С. П. (2007) Навчання учнів основної школи методам геометричних перетворень. Математика в школі (1). С. 17–20.

Семенець С. П., Сарана О. А. (2007) Нестандартні геометричні задачі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Сарана О. А., Семенець С. П. (2007) Нестандартні геометричні задачі: Навчально-методичний посібник. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Семенець С. П. (2007) Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 57–59.

Семенець С. П. (2007) Про вивчення функцій у класах фізико-математичного профілю. Математика в школі (7). С. 33–35.

Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції. С. 20–21.

Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання старшокласників способу обчислення границь, що зводяться до інтеграла. Математика в школі (7). С. 10–13.

Семенець С. П. (2006) Навчальне моделювання методів доведення в шкільному курсі математики. Математика в школі (9). С. 12–16.

Семенець С. П., Ленчук І. Г. (2006) Геометрія. Частина 1. Аналітична геометрія на площині. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка. ISBN 966-8456-58-0

Семенець С. П. (2006) Засоби розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 58–61.

Семенець С. П. (2006) Методи навчання в системі розвивальної освіти. Вісник Запорізького національного університету (1). С. 178–184.

Семенець С. П. (2006) Методична підготовка майбутніх вчителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Вісник черкаського університету (85). С. 122–128.

Семенець С. П. (2006) Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 23–27.

Семенець С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (111). С. 46–51. ISSN 2227-2844

Семенець С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). С. 106–109. ISSN 966-7507-0-5

Семенець С. П. (2006) Проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). С. 19–23.

Семенець С. П. (2005) Особливості технології розвивальної освіти у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». С. 357–360. ISSN 966-353-002-2

Семенець С. П. (2005) Аналіз методологічних основ системи розвивального навчання. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: «Педагогічні науки» (70). С. 127–132.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 65–68.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання майбутніх учителів математики:методологічні аспекти. Збірник тез доповідей мужнародної науково-методичної коференції. Евристичне навчання математики. С. 264–265.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання: ретроспективний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 121–124.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2004) Деякі методичні аспекти вивчення поверхонь другого порядку вузівського курсу геометрії. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / Збірник науково-методичних праць. С. 193–202.

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2004) Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля. Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. (37). С. 61–66.

Семенець С. П. (2003) Аналітичне задання проективних перетворень площини. Теорема Бріаншона. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 115–118.

Семенець С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. С. 178–180. ISSN 966-7603-43-1

Семенець С. П. (1999) Щодо особливостей навчання курсу алгебри і початків аналізу в загальноосвітній школі. Матеріали всеукраїнської конференції «Актуальні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах України». ст. 39.

Семенець С. П. (1999) Функціональні рівняння як засіб введення елементарних функцій у курсі алгебри і початків аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). С. 34–36.

Семенець С. П. (1998) Розвиток продуктивного мислення учнів при вивченні алгебри і початків аналізу. Автореферат Докторський thesis, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

Семенець С. П. (1998) Методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). С. 36–39.

Семенець С. П. (1998) Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (1). С. 27–30.

Семенець С. П. (1997) До питань методичної системи роботи вчителя із здібними та обдарованими з математики учнями при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Евристика та дидактика точних наук (6). С. 30–34.

Цей список був створений Mon Jun 23 19:47:56 2025 EEST.