Ресурси де є Автор Семенець С. П.
Стаття
Семенець С. П., Семенець Л. М., Давидчук С. П., Чугунова О. В. (2022) Комп'ютерно орієнтована методика розвитку математичних здібностей освіти в процесі вивчення математичного аналізу. Інноваційна педагогіка. № 45. С. 111–117. ISSN 2663-6085.
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2017) Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання математики: особистісно-розвивальний підхід. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 157–161.
Семенець С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі. № 4. С. 14–18.
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2016) Зміст і структура математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі. № 3. С. 33–36.
Семенець С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. № 47. С. 118–125. ISSN 2304-4470.
Семенець С. П. (2016) О математических способностях и зонах ближайшего математического развития школьников. Модели современного образования в условиях интеграции педагогических и информационно - коммуникационных технологий.. С. 107–110.
Семенець С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі». № 9. С. 31–33.
Семенець С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)].. С. 20–21.
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».. С. 22–23.
Ковальчук О., Семенець С. П. (2015) Стохастичні методи обчислення числа "П". Науковий пошук молодих дослідників. № 8. С. 42–46.
Багінський С., Семенець С. П. (2015) Стохастичний метод обчислення числа "е". Науковий пошук молодих дослідників. № 8. С. 46–50.
Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції.. С. 87–89.
Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. № 46. С. 207–212. ISSN 2304-4470.
Семенець С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник. № 6. С. 93–102.
Семенець С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження.. № 41. С. 76–84. ISSN 2079-9152.
Семенець С. П., Семенець Б. С. (2014) Проективні перетворення кола. Математика в рідній школі. № 2. С. 46–48.
Семенець С. П. (2014) Система ціннісних орієнтацій суб’єкта навчально-педагогічної діяльності. Креативна педагогіка. № 9. С. 89–95.
Семенець С. П. (2013) ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗВИВАЛЬНІЙ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 36–39. ISSN 2076-6173.
Семенець Л. М., Семенець С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року.. С. 18–19.
Семенець С. П. (2012) УРОК МАТЕМАТИКИ В РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАННІ. Вісник Черкаського університету. № 32. С. 84–90. ISSN 2076-586X.
Семенець С. П. (2012) Методична підготовка майбутніх учителів математики: розвивальний підхід. Міжнародна науково-практична конференція. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики.. С. 48–51.
Семенець С. П. (2012) КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 48–51.
Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання. № 71. С. 225–232.
Семенець С. П. (2012) ТВОРЧА СПАДЩИНА ЗІНАЇДИ ІВАНІВНИ СЛЄПКАНЬ: ОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Науковий часопис Пед. університету ім. Драгоманова. Т. 3, № 8. С. 5–11.
Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Дидактика математики. № 38. С. 92–98.
Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ (РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД). Дидактика математики. № 37. С. 68–74.
Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ. Вісник Черкаського університету. № 36. С. 108–113. ISSN 2076-586X.
Семенець С. П. (2012) Метод проектів у навчанні математики та її методики. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 8(26). С. 195–202.
Семенець С. П. (2011) Концепція розвивального навчання математики у творчій спадщині Зінаїди Іванівни Слєпкань. Міжнародна науково-практична конференція. Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики.. С. 216–217.
Семенець С. П. (2011) Творча спадщина Зінаїди Іванівни Слєпкань: концепція розвивального навчання математики. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 3. Фізика і математика у вищій і середній школі: Зб. наукових праць. № 8. С. 11–16.
Семенець С. П. (2010) Проблема розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: результати педагогічного експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 83–86.
Семенець С. П. (2009) Методична підготовка майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі М 34 навчання математики: матеріали Всеукраїнської наук.-метод. конференції.. С. 171–173.
Семенець С. П. (2009) Концепція вивчення курсу "Елементарна математика" системі розвивальної професійно-педагогічної освіти. Третя міжнародна науково-практична конференція. Евристичне навчання математики... С. 282–283.
Семенець С. П. (2008) Геометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задач. Математика в школі. № 9. С. 28–31.
Семенець С. П. (2008) Теорія задач розвивальної математичної освіти. Евристика і дидактика точних наук. № 30. С. 130–134.
Семенець С. П. (2008) Розвивально-задачний метод навчання математики. Вісник Черкаського університету. № 127. С. 141–148. ISSN 2076-586X.
Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі. № 11-12. С. 26–30.
Семенець С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання. № 53. С. 15–20.
Семенець С. П. (2007) Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 57–59.
Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання старшокласників способу обчислення границь, що зводяться до інтеграла. Математика в школі. № 7. С. 10–13.
Семенець С. П. (2007) Про вивчення функцій у класах фізико-математичного профілю. Математика в школі. № 7. С. 33–35.
Семенець С. П. (2007) Навчання учнів основної школи методам геометричних перетворень. Математика в школі. № 1. С. 17–20.
Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції.. С. 20–21.
Семенець С. П. (2006) Навчальне моделювання методів доведення в шкільному курсі математики. Математика в школі. № 9. С. 12–16.
Семенець С. П. (2006) Проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 19–23.
Семенець С. П. (2006) Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 23–27.
Семенець С. П. (2006) Засоби розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 58–61.
Семенець С. П. (2006) Методична підготовка майбутніх вчителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Вісник черкаського університету. № 85. С. 122–128.
Семенець С. П. (2006) Методи навчання в системі розвивальної освіти. Вісник Запорізького національного університету. № 1. С. 178–184.
Семенець С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 111. С. 46–51. ISSN 2227-2844.
Семенець С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 25. С. 106–109. ISSN 966-7507-0-5.
Семенець С. П. (2005) Особливості технології розвивальної освіти у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».. С. 357–360. ISSN 966-353-002-2.
Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 65–68.
Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання: ретроспективний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 121–124.
Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання майбутніх учителів математики:методологічні аспекти. Збірник тез доповідей мужнародної науково-методичної коференції. Евристичне навчання математики.. С. 264–265.
Семенець С. П. (2005) Аналіз методологічних основ системи розвивального навчання. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: «Педагогічні науки». № 70. С. 127–132.
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2004) Деякі методичні аспекти вивчення поверхонь другого порядку вузівського курсу геометрії. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / Збірник науково-методичних праць.. С. 193–202.
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2004) Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля. Проблеми освіти: Наук.-метод. зб.. № 37. С. 61–66.
Семенець С. П. (2003) Аналітичне задання проективних перетворень площини. Теорема Бріаншона. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 115–118.
Семенець С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка.. С. 178–180. ISSN 966-7603-43-1.
Семенець С. П. (1999) Щодо особливостей навчання курсу алгебри і початків аналізу в загальноосвітній школі. Матеріали всеукраїнської конференції «Актуальні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах України».. ст. 39.
Семенець С. П. (1999) Функціональні рівняння як засіб введення елементарних функцій у курсі алгебри і початків аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3. С. 34–36.
Семенець С. П. (1998) Методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2. С. 36–39.
Семенець С. П. (1998) Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1. С. 27–30.
Семенець С. П. (1997) До питань методичної системи роботи вчителя із здібними та обдарованими з математики учнями при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Евристика та дидактика точних наук. № 6. С. 30–34.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Семенець С. П. (2009) Математична освіта в контексті розвивального підходу. In: Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми математичної освіти", 7-9 квітня 2009, Черкаси. С. 261–262.
Книга
Семенець С. П., Сарана О. А. (2007) Нестандартні геометричні задачі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Сарана О. А., Семенець С. П. (2007) Нестандартні геометричні задачі: Навчально-методичний посібник. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Семенець С. П., Ленчук І. Г. (2006) Геометрія. Частина 1. Аналітична геометрія на площині. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка. ISBN 966-8456-58-0
Навчальний матеріал
Семенець С. П., Семенець Л. М. (2009) Елементарна математика. [Навчальний матеріал]
Семенець С. П. (2009) Методика навчання математики. [Навчальний матеріал]
Семенець С. П. (2008) Методика навчання математики. [Навчальний матеріал]
Семенець С. П. (2008) Елементарна математика. [Навчальний матеріал]
Дисертація або Автореферат
Семенець С. П. (2011) Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Семенець С. П. (1998) Розвиток продуктивного мислення учнів при вивченні алгебри і початків аналізу. Автореферат Докторський thesis, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
Інше
Семенець С. П. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Свиридюка Володимира Васильовича «Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів медсестринства на засадах технологічного підходу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Семенець С. П. (2017) Відгук офіційного опонента про дисертаційну роботу Ірини Петрівни Стаднійчук «Формування технічної компетентності техніків-механіків у процесі професійної підготовки в аграрних коледжах», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.
Климчук І. С., Семенець С. П. (2014) Діофантові рівняння. ЖДУ ім. І.Франка.
Звіт
Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Матеріали за дослідженням. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.