Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління» і рік «2025»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: A | А | Б | В | Г | Д | З | К | М | О | П | С | Х | Я
Кількість ресурсів: 71.

A

Aringazina R. A.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-1932-9177, Zholdassova N. G.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4289-9195, Berdeshova G. A.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7043-2528, Nurgaliyeva Z. Z.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8732-5833, Kurmanalina G. L.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0937-2949, Zhanalina B. S.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9952-2436, Шарлович З. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8115-9838 (2025) Metabolic syndrome in reproductive age: A cross-sectional study. International Journal of Reproductive BioMedicine. Т. 23, № 5. С. 383–396. ISSN 2476-4108. DOI: 10.18502/ijrm.v23i5.19262.

А

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вплив сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 755–768. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-755-768.

Антонова О. Є., Мирончук Н. М., Бірук Н. П., Антонов О. В. (2025) Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології. № 42. С. 1179–1191. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1179-1191.

Б

Башкірова Л. М., Грищук М. І., Новіцька І. В. (2025) Інноваційні підходи до навчання медичної етики та емоційного інтелекту за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічна Академія: наукові записки. № 17. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.15236088.

Березюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0008-4123-2023 (2025) Обґрунтування педагогічних умов формування цифрової компетентності управлінців освітніми закладами. Актуальні питання у сучасній науці. № 36. С. 854–867. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-6(36)-854-867.

Березюк О. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6033-6935, Холодова УлянаORCID: https://orcid.org/0000-0002-1950-2225 (2025) Основи дослідницької спрямованості полікультурної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах поліського регіону. Українська полоністика. № 23. С. 168–177. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-2.

Бірук Н. П. (2025) Творчий розвиток майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 233–236.

В

Вербовський І. А. (2025) Кібербезпека у цифрових фінансових системах закладів вищої освіти: ризики та засоби захисту. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 199–202.

Вербовський І. А. (2025) Використання технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень в органах державної влади. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 364–367.

Вербовський І. А. (2025) Вплив цифровізації на фізичне, психічне та соціальне здоров’я людини: сучасні тенденції та виклики. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 471–474.

Вербовський І. А. (2025) Classification and main types of cyber threats to the educational environment. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria. С. 118–121.

Вербовський І. А. (2025) State and dynamics of digital instruments implementation in the financial activities of Ukrainian companies. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria. С. 85–88.

Вербовський І. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7202-3429, Матвєєв В. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0006-2219-8232 (2025) Шляхи вдосконалення впливу цифровізації на ефективність державного управління в Україні. Економіка. Управління. Інновації. № 36. С. 87–106. ISSN 2410-3748. DOI: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-6.

Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Новий підхід до організації педагогічного впливу у сфері дошкільної освіти. In: ІV Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 20-21 лютого 2025 р., Полтава–Лубни. С. 81–85.

Вознюк О. В., Мірошниченко О. А. (2025) Application of Psychocorrectional Resources of Art Therapy in the Space of Inclusive Education: Psychocorrecting «The Rain Children» and «The Children of the Sun». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 203–213. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.16.

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635 (2025) Підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до застосування інтерактивних засобів навчання у професійної діяльності. In: ІV Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 20-21 лютого 2025 р., Полтава–Лубни. С. 85–89.

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Організація та проведення практики з виховної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Застосування ігрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 292–301. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.23.

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Педагогічна компонента навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635, Смаілова Т. У.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-9800-0963 (2025) Організація та проведення педагогічної компоненти виробничої практики у дитячо-юнацьких спортивних школах здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 326–336. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-326-336.

Г

Гладуш В. А., Кравчук І. Г., Кравчук Л. І. (2025) Цифровізація навчального процесу дітей з порушеннями слуху і мовлення. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 25. С. 81–107. ISSN 2413-2578. DOI: 10.32626/2413-2578.2025-25.81-108.

Голишев О. О. (2025) Професійна компетентність як ключовий фактор розвитку робітників будівельного профілю. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 80. С. 109–112. ISSN 2663-6085. DOI: 10.32782/2663-6085/2025/80.1.21.

Гордієнко О. А., Марущак О. М., Мірошниченко О. А., Шевцова Л. С., Косигіна О. В. (2025) Formation of value orientations of the personality of a higher education student in the economic field using the Ukrainian language. Науковий вісник НГУ. № 2. С. 214–222. ISSN 2071-2227. DOI: 10.33271/nvngu/2025-2/214.

Д

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Сучасні вектори освіти та науки у вищій школі в умовах воєнного стану. In: Міжнародна науково-практична конференція «Наука, освіта і технології: сучасний стан і вектори розвитку», 2 серпня 2025 р., Ізмаїл. С. 6–10.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Cвітові тенденції у сфері вищої освіти та науки у 21 столітті. In: Міжнародна наукова конференція «Наука, технології та суспільство у 21 столітті», 6 серпня 2025 р., Амстердам. С. 97–100. DOI: 10.64076/iedc250806.

Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир. С. 75–79.

Дубасенюк О. А., Антонова О. Є. (2025) Науково-методична співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка та Навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся»: історія, досвід, сучасні виклики. Нові технології навчання. № 99. С. 89–96. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.09.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386 (2025) Ukrainian-Polish cooperation in the context of an activity-based approach and modern challenges. Українська полоністика. № 23. С. 187–196. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-4.

Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М. (2025) Методологія педагогічних досліджень та академічна доброчесність в освітній галузі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Вознюк О. В. (2025) Акмеологічні засади формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Вісник науки та освіти. № 34. С. 1215–1228. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-4(34)-1215-1228.

З

Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми. С. 39–41.

К

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654 (2025) Формування інноваційного мислення педагогів: професійні мережі та спільноти. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ. С. 644–656.

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Креативність педагогів-позашкільників: концептуально-методологічні засади та інноваційні стратегії розвитку. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1218–1231. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1218-1231.

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Бібліометричний аналіз досліджень креативності в позашкільній освіті. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 54. С. 431–443. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-431-443.

Ковальчук В. А. (2025) Формування в майбутніх учителів компетентності педагогічного партнерства. Нові технології навчання. № 99. С. 105–115. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.11.

Ковальчук В. А. (2025) Педагогічне партнерство у професійному становленні майбутнього фахівця: теорія, досвід, сучасні виклики. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ. С. 62–66.

Ковальчук В. А. (2025) Інструктивно-методичні рекомендації до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти «Педагогіка» для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта). [Навчальний матеріал]

Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи дослідження розвитку університетської освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси. № 10. С. 194–207. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-194-206.

Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи у вивченні становлення та розвитку університетської освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ століття). Освіта. Інноватика. Практика. Т. 13, № 4. С. 23–30. ISSN 2616-650X. DOI: 10.31110/2616-650X-vol13i4-003.

Корнійчук М. В. (2025) Громадська участь як чинник формалізації та удосконалення управління системою освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси. № 14. С. 298–311. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-6(14)-298-311.

Краснов О. В. (2025) Типологія бізнес-освітніх закладів в Україні. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань. С. 203–206.

Краснов О. В. (2025) The development of business education in Ukraine (1991-2025): andragogical approach. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 56. С. 96–10. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.56.96-100.

Кучер В. В. (2025) Критерії ефективності моделі інформатизації управління підготовкою здобувачів вищої освіти у магістратурі. In: IV Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 30.05.2025, Київ. С. 588–590.

М

Мартиненко Л. А. (2025) Виявлення, навчання та підтримка обдарованих дітей в зарубіжних країнах. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 48. С. 677–688. ISSN 2786-4952.

Мартиненко Л. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-1771-8534 (2025) Партнерська взаємодія педагогів і батьків у системі підтримки обдарованої дитини. Вісник науки та освіти. № 37. С. 1454–1463. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-7(37)-1454-1463.

Микитенко І. Д.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7048-2792 (2025) Структурні компоненти моделі формування полікультурної компетентності фахових молодших бакалаврів у процесі гуманітарної підготовки в коледжі. Наука і техніка сьогодні. № 48. С. 818–837. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-7(48)-818-837.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в умовах суспільних викликів і цифровізації професійної діяльності. Вісник науки та освіти. № 31. С. 1447–1458. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1447-1458.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в контексті соціальних та технологічних змін. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 308–312.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381 (2025) Освітні стратегії забезпечення життєвої успішності студентів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ. С. 99–101.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381 (2025) Зміст підготовки майбутнього вчителя початкової школи в Польщі. Українська полоністика. № 23. С. 207–216. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-6.

Мірошниченко О. А. (2025) Розвиток ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах перманентного стресу. In: Challenges of Digitalizing the Educational Process: Views of Pedagogy and Psychology Teachers, December 2 – January 12, 2025, Riga, Latvia. С. 36–42.

Мірошниченко О. А. (2025) Методичний інструментарій прогнозування поведінки фахівців різних психологічних типів в екстремальних умовах. In: Ukraine’s capacity to implement the sustainable development program in the context of full-scale armed aggression. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 193–223. ISBN 978-9934-26-570-9. DOI: 10.30525/978-9934-26-570-9-30.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Бахмутова Л. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5119-236X (2025) Фахова підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзії. Нові технології навчання. № 99. С. 125–134. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.13.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Бахмутова Л. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5119-236X (2025) Психолого-педагогічна підготовка фахівців у контексті роботи з учасниками освітнього процесу з особливими потребами. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 130–207. ISBN 78-617-581-676-6.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Кривонос О. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4211-6541 (2025) Methodological provision of determining individual typology peculiarities in winterers concerning the adaptation to extreme conditions of life activity. Український антарктичний журнал. Т. 23, № 30. С. 120–143. ISSN 1727-7485. DOI: 10.33275/1727-7485.1.2025.747.

О

Орлова Є. В., Мирончук Н. М. (2025) Проблема морально-етичного виховання учнів початкової школи. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми. С. 81–84.

П

Павленко В. В. (2025) Організаційно-педагогічні засади навчання креативних дітей. In: Міжнародна наукова конференція “Advances in Science, Technology, and Society”, 20 лютого 2025 р., Оксфорд. С. 149–153.

Павленко В. В. (2025) Креативність: навичка ХХІ століття. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 184–188.

Павленко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8528-4054 (2025) Компаративний аналіз зарубіжного досвіду впровадження домашньої роботи в навчальний процес. Українська полоністика. № 23. С. 217–226. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-7.

Павленко В. В., Бірук Н. П. (2025) Розвиток креативності учнів на уроках технологій засобами декоративно-прикладного мистецтва. Нові технології навчання. № 99. С. 135–143. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.14.

Павленко В. В., Смаілова Т. У. (2025) Фактори впливу на появу нових видів одягу. Наука і техніка сьогодні. № 43. С. 1390–1400. ISSN 2786-6025.

Павленко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8528-4054, Смаілова Т. У.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-9800-0963 (2025) Цифрова трансформація освіти в умовах нової української школи. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 5–86. ISBN 78-617-581-676-6.

Поліщук П. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0000-3390-8742, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Безпечне освітнє середовище закладу освіти як науково-педагогічна проблема. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1406–1418. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1406-1418.

С

Савчук І. М. (2025) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзії. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ. С. 1196–1202.

Савчук І. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-5346-3885, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вивчення стану готовності учителів початкової школи до інклюзивного навчання: виклики НУШ. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1429–1441. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1429-1441.

Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473 (2025) Етичні питання та ризики використання ШІ в освітньому процесі. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 1135–1141. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-1135-1141.

Сидорчук Н. Г. (2025) Просвіта як базова категорія дослідження проблеми співпраці закладів середньої освіти з батьками. Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання. № 5. С. 22–28.

Смаілова Т. У. (2025) Independent work as a type of activity of higher education acquisitions in the process of studying pedagogical disciplines. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 333–336.

Х

Халімовська О. І. (2025) Основи формування гуманних взаємостосунків у дітей дошкільного віку в умовах нестабільності. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон. С. 55–56.

Я

Яценко С. Л. (2025) Актуальні проблеми використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Нові технології навчання. № 99. С. 176–184. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.19.

Цей список був створений Sun Aug 24 07:21:00 2025 EEST.