Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління» і рік «2025»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: A | Ї | А | Б | В | Г | Д | З | К | М | О | П | С | Х | Я
Кількість ресурсів: 86.

A

Aringazina R. A.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-1932-9177, Zholdassova N. G.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4289-9195, Berdeshova G. A.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7043-2528, Nurgaliyeva Z. Z.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8732-5833, Kurmanalina G. L.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0937-2949, Zhanalina B. S.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9952-2436, Шарлович З. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8115-9838 (2025) Metabolic syndrome in reproductive age: A cross-sectional study. International Journal of Reproductive BioMedicine. Т. 23, № 5. С. 383–396. ISSN 2476-4108. DOI: 10.18502/ijrm.v23i5.19262.

Ї

Ївженко Ю. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-0226, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Горобець С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7639-9714 (2025) Universal Model of Culture and Its Dynamics: The General and the Single Methodological Planes. International Journal of Interdisciplinary Cultural Studies. Т. 20, № 2. С. 291–313. ISSN 2327-008X. DOI: 10.18848/947gk213.

А

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вплив сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 755–768. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-755-768.

Антонова О. Є., Мирончук Н. М., Бірук Н. П., Антонов О. В. (2025) Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології. № 42. С. 1179–1191. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1179-1191.

Б

Башкірова Л. М., Грищук М. І., Новіцька І. В. (2025) Інноваційні підходи до навчання медичної етики та емоційного інтелекту за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічна Академія: наукові записки. № 17. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.15236088.

Березюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0008-4123-2023 (2025) Обґрунтування педагогічних умов формування цифрової компетентності управлінців освітніми закладами. Актуальні питання у сучасній науці. № 36. С. 854–867. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-6(36)-854-867.

Березюк О. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6033-6935, Холодова УлянаORCID: https://orcid.org/0000-0002-1950-2225 (2025) Основи дослідницької спрямованості полікультурної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах поліського регіону. Українська полоністика. № 23. С. 168–177. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-2.

Богдан Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5099-175X, Manchuk V. I.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-9625-0035, Новіцька І. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0780-0580 (2025) Cognitive-Behavioral Strategies for Overcoming Anxiety in Students in Conditions of Social Instability. Наукові інновації та передові технології. № 49. С. 1155–1168. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-9(49)-1155-1168.

Бірук Н. П. (2025) Творчий розвиток майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 233–236.

В

Вербовський І. А. (2025) Кібербезпека у цифрових фінансових системах закладів вищої освіти: ризики та засоби захисту. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 199–202.

Вербовський І. А. (2025) Використання технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень в органах державної влади. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 364–367.

Вербовський І. А. (2025) Вплив цифровізації на фізичне, психічне та соціальне здоров’я людини: сучасні тенденції та виклики. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція. С. 471–474.

Вербовський І. А. (2025) Classification and main types of cyber threats to the educational environment. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria. С. 118–121.

Вербовський І. А. (2025) State and dynamics of digital instruments implementation in the financial activities of Ukrainian companies. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria. С. 85–88.

Вербовський І. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7202-3429, Боженко Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0008-7312-6268 (2025) Теоретичні засади розвитку цифрової грамотності викладачів закладів вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 239–253. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.18.

Вербовський І. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7202-3429, Матвєєв В. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0006-2219-8232 (2025) Шляхи вдосконалення впливу цифровізації на ефективність державного управління в Україні. Економіка. Управління. Інновації. № 36. С. 87–106. ISSN 2410-3748. DOI: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-6.

Вербовський І. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7202-3429, Махневич Д. С.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-8524-2379 (2025) Сучасний стан цифровізації управління освітнім процесом у закладах загальної середньої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 85–106. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.7.

Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Новий підхід до організації педагогічного впливу у сфері дошкільної освіти. In: ІV Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 20-21 лютого 2025 р., Полтава–Лубни. С. 81–85.

Вознюк О. В., Мірошниченко О. А. (2025) Application of Psychocorrectional Resources of Art Therapy in the Space of Inclusive Education: Psychocorrecting «The Rain Children» and «The Children of the Sun». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 203–213. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.16.

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635 (2025) Підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до застосування інтерактивних засобів навчання у професійної діяльності. In: ІV Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 20-21 лютого 2025 р., Полтава–Лубни. С. 85–89.

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635 (2025) Педагогіка вищої школи: практикум (видання друге, оновлене). Центр учбової літератури, Київ.

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Організація та проведення практики з виховної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Застосування ігрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 292–301. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.23.

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Педагогічна компонента навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635, Смаілова Т. У.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-9800-0963 (2025) Організація та проведення педагогічної компоненти виробничої практики у дитячо-юнацьких спортивних школах здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 326–336. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-326-336.

Вітвицька С. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635, Танська В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6496-0145 (2025) Проблема формування екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 195–209. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.15.

Г

Гладуш В. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Кравчук І. Г.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-0575-1291, Кравчук Л. І.ORCID: https://orcid.org/0009-0009-7816-6776 (2025) Цифровізація навчального процесу дітей з порушеннями слуху і мовлення. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 25. С. 81–107. ISSN 2413-2578. DOI: 10.32626/2413-2578.2025-25.81-108.

Голишев О. О. (2025) Професійна компетентність як ключовий фактор розвитку робітників будівельного профілю. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 80. С. 109–112. ISSN 2663-6085. DOI: 10.32782/2663-6085/2025/80.1.21.

Гордієнко О. А., Марущак О. М., Мірошниченко О. А., Шевцова Л. С., Косигіна О. В. (2025) Formation of value orientations of the personality of a higher education student in the economic field using the Ukrainian language. Науковий вісник НГУ. № 2. С. 214–222. ISSN 2071-2227. DOI: 10.33271/nvngu/2025-2/214.

Д

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Сучасні вектори освіти та науки у вищій школі в умовах воєнного стану. In: Міжнародна науково-практична конференція «Наука, освіта і технології: сучасний стан і вектори розвитку», 2 серпня 2025 р., Ізмаїл. С. 6–10.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (2025) Cвітові тенденції у сфері вищої освіти та науки у 21 столітті. In: Міжнародна наукова конференція «Наука, технології та суспільство у 21 столітті», 6 серпня 2025 р., Амстердам. С. 97–100. DOI: 10.64076/iedc250806.

Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир. С. 75–79.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх компетентних фахівців у контексті методології адаптивного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 5–18. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.1.

Дубасенюк О. А., Антонова О. Є. (2025) Науково-методична співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка та Навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся»: історія, досвід, сучасні виклики. Нові технології навчання. № 99. С. 89–96. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.09.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386 (2025) Ukrainian-Polish cooperation in the context of an activity-based approach and modern challenges. Українська полоністика. № 23. С. 187–196. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-4.

Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М. (2025) Методологія педагогічних досліджень та академічна доброчесність в освітній галузі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Сидорчук Н. Г.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2824-1562 (2025) Міждисциплінарний підхід до професійно-педагогічної підготовки здобувачів освіти у вищій школі. In: Міжнародна науково-практична конференція «Міждисциплінарні підходи до актуальних проблем науки, освіти та суспільства», 11 вересня 2025 р., Рівне. С. 9–12.

Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Вознюк О. В. (2025) Акмеологічні засади формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Вісник науки та освіти. № 34. С. 1215–1228. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-4(34)-1215-1228.

З

Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми. С. 39–41.

К

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654 (2025) Формування інноваційного мислення педагогів: професійні мережі та спільноти. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ. С. 644–656.

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Креативність педагогів-позашкільників: концептуально-методологічні засади та інноваційні стратегії розвитку. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1218–1231. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1218-1231.

Кеснер Ю. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3624-7654, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Бібліометричний аналіз досліджень креативності в позашкільній освіті. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 54. С. 431–443. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-431-443.

Ковальчук В. А. (2025) Формування в майбутніх учителів компетентності педагогічного партнерства. Нові технології навчання. № 99. С. 105–115. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.11.

Ковальчук В. А. (2025) Педагогічне партнерство у професійному становленні майбутнього фахівця: теорія, досвід, сучасні виклики. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ. С. 62–66.

Ковальчук В. А. (2025) Інструктивно-методичні рекомендації до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти «Педагогіка» для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта). [Навчальний матеріал]

Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи дослідження розвитку університетської освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси. № 10. С. 194–207. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-194-206.

Корнійчук М. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6051-4690 (2025) Наукові підходи у вивченні становлення та розвитку університетської освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ століття). Освіта. Інноватика. Практика. Т. 13, № 4. С. 23–30. ISSN 2616-650X. DOI: 10.31110/2616-650X-vol13i4-003.

Корнійчук М. В. (2025) Громадська участь як чинник формалізації та удосконалення управління системою освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси. № 14. С. 298–311. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-6(14)-298-311.

Краснов О. В. (2025) Типологія бізнес-освітніх закладів в Україні. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань. С. 203–206.

Краснов О. В. (2025) The development of business education in Ukraine (1991-2025): andragogical approach. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 56. С. 96–10. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.56.96-100.

Кучер В. В. (2025) Критерії ефективності моделі інформатизації управління підготовкою здобувачів вищої освіти у магістратурі. In: IV Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 30.05.2025, Київ. С. 588–590.

М

Мартиненко Л. А. (2025) Виявлення, навчання та підтримка обдарованих дітей в зарубіжних країнах. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 48. С. 677–688. ISSN 2786-4952.

Мартиненко Л. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-1771-8534 (2025) Партнерська взаємодія педагогів і батьків у системі підтримки обдарованої дитини. Вісник науки та освіти. № 37. С. 1454–1463. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-7(37)-1454-1463.

Микитенко І. Д.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7048-2792 (2025) Структурні компоненти моделі формування полікультурної компетентності фахових молодших бакалаврів у процесі гуманітарної підготовки в коледжі. Наука і техніка сьогодні. № 48. С. 818–837. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-7(48)-818-837.

Микитенко І. Д.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7048-2792 (2025) Структура полікультурної компетентності фахових молодших бакалаврів у процесі гуманітарної підготовки в коледжі. Педагогічна Академія: наукові записки. № 21. С. 1–26. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.16937670.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в умовах суспільних викликів і цифровізації професійної діяльності. Вісник науки та освіти. № 31. С. 1447–1458. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1447-1458.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в контексті соціальних та технологічних змін. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 308–312.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381 (2025) Освітні стратегії забезпечення життєвої успішності студентів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ. С. 99–101.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381 (2025) Зміст підготовки майбутнього вчителя початкової школи в Польщі. Українська полоністика. № 23. С. 207–216. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-6.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Освітньо-наукове середовище закладу як осередок розвитку дослідницького потенціалу і здібностей здобувачів третього рівня вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 55. С. 676–688. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-9(55)-676-688.

Мирончук Н. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297, Піддубна О. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5937-0677, Павленко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8528-4054, Басюк Н. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0009-5007-276X, Залібовська-Ільніцька З. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9125-238X (2025) Navigating The Digital Landscape: How Online Resources Are Transforming Education. International Journal of Basic and Applied Sciences. Т. 14, № SI-1. С. 239–250. ISSN 2227-5053. DOI: 10.14419/zdk1jx69.

Мірошниченко О. А. (2025) Розвиток ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах перманентного стресу. In: Challenges of Digitalizing the Educational Process: Views of Pedagogy and Psychology Teachers, December 2 – January 12, 2025, Riga, Latvia. С. 36–42.

Мірошниченко О. А. (2025) Методичний інструментарій прогнозування поведінки фахівців різних психологічних типів в екстремальних умовах. In: Ukraine’s capacity to implement the sustainable development program in the context of full-scale armed aggression. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 193–223. ISBN 978-9934-26-570-9. DOI: 10.30525/978-9934-26-570-9-30.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Бахмутова Л. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5119-236X (2025) Фахова підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзії. Нові технології навчання. № 99. С. 125–134. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.13.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Бахмутова Л. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5119-236X (2025) Психолого-педагогічна підготовка фахівців у контексті роботи з учасниками освітнього процесу з особливими потребами. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 130–207. ISBN 78-617-581-676-6.

Мірошниченко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5712-3752, Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Кривонос О. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4211-6541 (2025) Methodological provision of determining individual typology peculiarities in winterers concerning the adaptation to extreme conditions of life activity. Український антарктичний журнал. Т. 23, № 30. С. 120–143. ISSN 1727-7485. DOI: 10.33275/1727-7485.1.2025.747.

О

Орлова Є. В., Мирончук Н. М. (2025) Проблема морально-етичного виховання учнів початкової школи. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми. С. 81–84.

П

Павленко В. В. (2025) Організаційно-педагогічні засади навчання креативних дітей. In: Міжнародна наукова конференція “Advances in Science, Technology, and Society”, 20 лютого 2025 р., Оксфорд. С. 149–153.

Павленко В. В. (2025) Креативність: навичка ХХІ століття. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 184–188.

Павленко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8528-4054 (2025) Компаративний аналіз зарубіжного досвіду впровадження домашньої роботи в навчальний процес. Українська полоністика. № 23. С. 217–226. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-7.

Павленко В. В., Бірук Н. П. (2025) Розвиток креативності учнів на уроках технологій засобами декоративно-прикладного мистецтва. Нові технології навчання. № 99. С. 135–143. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.14.

Павленко В. В., Смаілова Т. У. (2025) Фактори впливу на появу нових видів одягу. Наука і техніка сьогодні. № 43. С. 1390–1400. ISSN 2786-6025.

Павленко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8528-4054, Смаілова Т. У.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-9800-0963 (2025) Цифрова трансформація освіти в умовах нової української школи. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 5–86. ISBN 78-617-581-676-6.

Поляков М. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0009-5375-298X, Опольська А. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5273-0748, Реморов Я. С.ORCID: https://orcid.org/0009-0006-0079-2679 (2025) Оцінка впливу цифрових інструментів на підвищення якості навчання в професійній освіті в умовах сучасних викликів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 55. С. 784–796. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-9(55)-784-796.

Поліщук П. П.ORCID: https://orcid.org/0009-0000-3390-8742, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Безпечне освітнє середовище закладу освіти як науково-педагогічна проблема. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1406–1418. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1406-1418.

С

Савчук І. М. (2025) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзії. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ. С. 1196–1202.

Савчук І. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0003-5346-3885, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вивчення стану готовності учителів початкової школи до інклюзивного навчання: виклики НУШ. Актуальні питання у сучасній науці. № 38. С. 1429–1441. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-8(38)-1429-1441.

Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473 (2025) Етичні питання та ризики використання ШІ в освітньому процесі. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 1135–1141. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-1135-1141.

Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473 (2025) Штучний інтелект у віртуальних репетиторах: перспективи та виклики впровадження. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 54. С. 794–803. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-794-803.

Семенюк Р. А.ORCID: https://orcid.org/0009-0004-0040-7473 (2025) Розробка освітніх ігор на основі ШІ: мотивація учнів через гейміфікацію. Наука і техніка сьогодні. № 49. С. 960–970. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-8(49)-960-970.

Сидорчук Н. Г. (2025) Просвіта як базова категорія дослідження проблеми співпраці закладів середньої освіти з батьками. Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання. № 5. С. 22–28.

Смаілова Т. У. (2025) Independent work as a type of activity of higher education acquisitions in the process of studying pedagogical disciplines. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada. С. 333–336.

Х

Халімовська О. І. (2025) Основи формування гуманних взаємостосунків у дітей дошкільного віку в умовах нестабільності. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон. С. 55–56.

Я

Яценко С. Л. (2025) Актуальні проблеми використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Нові технології навчання. № 99. С. 176–184. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.19.

Яценко С. Л.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9646-8841 (2025) Цифровізація освітнього процесу закладів освіти як актуальна науково-педагогічна проблема. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 46–60. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.4.

Цей список був створений Mon Oct 6 05:28:07 2025 EEST.