Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2025

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 51.

Стаття

Антонова О. Є., Мирончук Н. М., Бірук Н. П., Антонов О. В. (2025) Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології (42). С. 1179–1191. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1179-1191

Башкірова Л. М., Грищук М. І., Новіцька І. В. (2025) Інноваційні підходи до навчання медичної етики та емоційного інтелекту за допомогою інтерактивних технологій. Педагогічна Академія: наукові записки (17). ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.15236088

Березюк О. В. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0009-0008-4123-2023 (2025) Обґрунтування педагогічних умов формування цифрової компетентності управлінців освітніми закладами. Актуальні питання у сучасній науці (36). С. 854–867. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-6(36)-854-867

Вербовський І. А., Матвєєв В. В. (2025) Шляхи вдосконалення впливу цифровізації на ефективність державного управління в Україні. Економіка. Управління. Інновації (36). С. 87–106. ISSN 2410-3748. DOI: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-6

Вознюк О. В., Мірошниченко О. А. (2025) Application of Psychocorrectional Resources of Art Therapy in the Space of Inclusive Education: Psychocorrecting «The Rain Children» and «The Children of the Sun». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 203–213. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.16

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Застосування ігрових технологій у підготовці здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (120). С. 292–301. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.23

Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (51). С. 326–336. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-326-336

Гладуш В. А., Кравчук І. Г., Кравчук Л. І. (2025) Цифровізація навчального процесу дітей з порушеннями слуху і мовлення. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (25). С. 81–107. ISSN 2413-2578. DOI: 10.32626/2413-2578.2025-25.81-108

Гордієнко О. А., Марущак О. М., Мірошниченко О. А., Шевцова Л. С., Косигіна О. В. (2025) Formation of value orientations of the personality of a higher education student in the economic field using the Ukrainian language. Науковий вісник НГУ (2). С. 214–222. ISSN 2071-2227. DOI: 10.33271/nvngu/2025-2/214

Дубасенюк О. А., Антонова О. Є. (2025) Науково-методична співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка та Навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся»: історія, досвід, сучасні виклики. Нові технології навчання (99). С. 89–96. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.09

Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Вознюк О. В. (2025) Акмеологічні засади формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Вісник науки та освіти (34). С. 1215–1228. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-4(34)-1215-1228

Ковальчук В. А. (2025) Формування в майбутніх учителів компетентності педагогічного партнерства. Нові технології навчання (99). С. 105–115. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.11

Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи дослідження розвитку університетської освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси (10). С. 194–207. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-194-206

Корнійчук М. В. (2025) Наукові підходи у вивченні становлення та розвитку університетської освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ століття). Освіта. Інноватика. Практика, 13 (4). С. 23–30. ISSN 2616-650X. DOI: 10.31110/2616-650X-vol13i4-003

Корнійчук М. В. (2025) Громадська участь як чинник формалізації та удосконалення управління системою освіти Польщі. Суспільство та національні інтереси (14). С. 298–311. ISSN 3041-1572. DOI: 10.52058/3041-1572-2025-6(14)-298-311

Краснов О. В. (2025) The development of business education in Ukraine (1991-2025): andragogical approach. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (56). С. 96–10. ISSN 2524-0609. DOI: 10.24144/2524-0609.2025.56.96-100

Мартиненко Л. А. (2025) Виявлення, навчання та підтримка обдарованих дітей в зарубіжних країнах. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 677–688. ISSN 2786-4952.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в умовах суспільних викликів і цифровізації професійної діяльності. Вісник науки та освіти (31). С. 1447–1458. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1447-1458

Мірошниченко О. А., Бахмутова Л. М. (2025) Фахова підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзії. Нові технології навчання (99). С. 125–134. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.13

Павленко В. В., Бірук Н. П. (2025) Розвиток креативності учнів на уроках технологій засобами декоративно-прикладного мистецтва. Нові технології навчання (99). С. 135–143. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.14

Павленко В. В., Смаілова Т. У. (2025) Фактори впливу на появу нових видів одягу. Наука і техніка сьогодні (43). С. 1390–1400. ISSN 2786-6025.

Сидорчук Н. Г. (2025) Просвіта як базова категорія дослідження проблеми співпраці закладів середньої освіти з батьками. Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання (5). С. 22–28.

Яценко С. Л. (2025) Актуальні проблеми використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Нові технології навчання (99). С. 176–184. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.19

Доповідь на конференції або симпозіумі

Бірук Н. П. (2025) Творчий розвиток майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.

Вербовський І. А. (2025) Кібербезпека у цифрових фінансових системах закладів вищої освіти: ризики та засоби захисту. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.

Вербовський І. А. (2025) Використання технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності прийняття рішень в органах державної влади. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.

Вербовський І. А. (2025) Вплив цифровізації на фізичне, психічне та соціальне здоров’я людини: сучасні тенденції та виклики. In: 2 Міжнародна науково-практична конференція «Science and Information Technologies in the Modern World», 21-23 травня 2025 р., Афіни, Греція.

Вербовський І. А. (2025) Classification and main types of cyber threats to the educational environment. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria.

Вербовський І. А. (2025) State and dynamics of digital instruments implementation in the financial activities of Ukrainian companies. In: 1st International Scientific and Practical Conference “Global Trends in Science: Research, Innovation and Development”, June 23-25, 2025, Varna, Bulgaria.

Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир.

Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.

Кеснер Ю. П. (2025) Формування інноваційного мислення педагогів: професійні мережі та спільноти. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ.

Ковальчук В. А. (2025) Педагогічне партнерство у професійному становленні майбутнього фахівця: теорія, досвід, сучасні виклики. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ.

Краснов О. В. (2025) Типологія бізнес-освітніх закладів в Україні. In: IV Міжнародна наукова конференція «Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи», 28.03.2025, Умань.

Кучер В. В. (2025) Критерії ефективності моделі інформатизації управління підготовкою здобувачів вищої освіти у магістратурі. In: IV Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 30.05.2025, Київ.

Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в контексті соціальних та технологічних змін. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.

Мирончук Н. М. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381 (2025) Освітні стратегії забезпечення життєвої успішності студентів. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ.

Мірошниченко О. А. (2025) Розвиток ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах перманентного стресу. In: Challenges of Digitalizing the Educational Process: Views of Pedagogy and Psychology Teachers, December 2 – January 12, 2025, Riga, Latvia.

Орлова Є. В., Мирончук Н. М. (2025) Проблема морально-етичного виховання учнів початкової школи. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.

Павленко В. В. (2025) Організаційно-педагогічні засади навчання креативних дітей. In: Міжнародна наукова конференція “Advances in Science, Technology, and Society”, 20 лютого 2025 р., Оксфорд.

Павленко В. В. (2025) Креативність: навичка ХХІ століття. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.

Савчук І. М. (2025) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзії. In: VI Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», 26-31 березня 2025 р., Київ.

Смаілова Т. У. (2025) Independent work as a type of activity of higher education acquisitions in the process of studying pedagogical disciplines. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.

Халімовська О. І. (2025) Основи формування гуманних взаємостосунків у дітей дошкільного віку в умовах нестабільності. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми дошкільної, початкової та спеціальної освіти в умовах кризових викликів суспільства», 14-15 травня 2025 р., Херсон.

Книга

Сидорчук Н. Г. (ed.). (2025) Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання. Випуск 5. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М. (2025) Методологія педагогічних досліджень та академічна доброчесність в освітній галузі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Розділ книги

Мірошниченко О. А. (2025) Методичний інструментарій прогнозування поведінки фахівців різних психологічних типів в екстремальних умовах. In: Ukraine’s capacity to implement the sustainable development program in the context of full-scale armed aggression. Baltija Publishing, Riga, Latvia, С. 193–223. ISBN 978-9934-26-570-9 DOI: 10.30525/978-9934-26-570-9-30

Навчальний матеріал

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Організація та проведення практики з виховної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С., Смаілова Т. У. (2025) Педагогічна компонента навчальної психолого-педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9541-2635, Смаілова Т. У. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0009-0007-9800-0963 (2025) Організація та проведення педагогічної компоненти виробничої практики у дитячо-юнацьких спортивних школах здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Ковальчук В. А. (2025) Інструктивно-методичні рекомендації до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти «Педагогіка» для підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта). [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Mon Jul 14 09:48:31 2025 EEST.