Ресурси де є Автор Мирончук Н. М.
Стаття
Мирончук Н. М. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381
(2025)
Зміст підготовки майбутнього вчителя початкової школи в Польщі.
Українська полоністика (23).
С. 207–216.
ISSN 2220-4555.
DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-6
Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в умовах суспільних викликів і цифровізації професійної діяльності. Вісник науки та освіти (31). С. 1447–1458. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1447-1458
Антонова О. Є., Мирончук Н. М., Бірук Н. П., Антонов О. В. (2025) Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології (42). С. 1179–1191. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1179-1191
Мирончук Н. М. (2024) Педагогічні інструменти розвитку організаційних умінь і здібностей учнів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). С. 330–341. ISSN 2786-4952.
Мирончук Н. М. (2024) Розвиток дослідницької компетентності учнів у контексті освітніх реформ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.). С. 33–37.
Мирончук Н. М., Бірук Н. П. (2024) Розвиток організаційних умінь учнів у процесі проєктно-технологічної діяльності на уроках «Технологій». Наука і техніка сьогодні (33). С. 752–763. ISSN 2786-6025.
Мирончук Н. М. (2024) Методика використання вправ і завдань для формування дослідницьких організаційних умінь учнів. Суспільство та національні інтереси (6). С. 170–183. ISSN 3041-1572.
Мирончук Н. М. (2024) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Суспільство та національні інтереси (7). С. 255–265. ISSN 3041-1572.
Мирончук Н. М. (2024) Організація освітнього процесу в університетах третього віку в Польщі. Українська полоністика (22). С. 108–120. ISSN 2220-4555.
Мирончук Н. М., Антонова О. Є. (2023) Формування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах професійно орієнтованого навчання. Актуальні питання у сучасній науці (1 (7)).
Мирончук Н. М., Антонова О. Є. (2023) Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя в умовах змішаного навчання. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (1(19)). С. 267–277. ISSN 2786-4952.
Дячук Н. С., Мирончук Н. М. (2023) Розвивально-виховний потенціал Музею каміння як культурної цінності Житомирщини. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. С. 181–186.
Ружьєва В., Мирончук Н. М. (2023) Проблема виховання толерантності у взаєминах молодших школярів. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року.
Мирончук Н. М. (2023) Вимоги до відбору завдань і вправ для формування організаційних умінь дослідницької діяльності учнів. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Кича А., Мирончук Н. М. (2023) Стимуляція мовлення у дітей з особливими освітніми потребами засобами ігротерапії. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Василюк С., Мирончук Н. М. (2023) Розвивальний потенціал дидактичної гри на уроках української мови в початковій школі. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).
Мирончук Н. М. (2023) Методика проведення навчального практикуму для учнів з планування наукового дослідження. Вісник науки та освіти (16). С. 724–736. ISSN 2786-6165.
Мирончук Н. М. (2023) Критерії відбору дослідницьких навчальних завдань для формування організаційних умінь учнів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems (70). С. 114–122.
Мирончук Н. М., Бондарчук Н. В. (2023) Проблема та шляхи формування soft skills у молодших школярів. Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 6 жовтня 2023 р.): у 2 ч., 1. С. 10–12.
Мирончук Н. М. (2022) Формування організаційних дослідницьких умінь майбутніх педагогів: стан сформованості та виклики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). С. 171–183. ISSN 2663-6387.
Мирончук Н. М. (2022) Теоретико-методичні основи формування організаційних умінь учнів наукових ліцеїв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). С. 94–110. ISSN 2663-6387.
Мирончук Н. М., Пилипенко Ю. В. (2022) Актуальні проблеми та способи протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи. Освіта і соціальна робота як ресурси розвитку особистості й суспільства: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Чернівці, 24 листопада 2022 р.).
Мирончук Н. М., Кищак Д. (2021) Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до організації роботи з батьками на засадах партнерства. Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021..
Мирончук Н. М. (2021) Професійно орієнтовані технології формування риторичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. ISSN 412-1142.
Мирончук Н. М., Антонова О. Є., Поліщук Н. М., Ковальчук В. А. (2021) Psychological and pedagogical factors for maintaining the professional health of educators under quarantine restrictions. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (107). С. 14–23. ISSN 2663-6387.
Мирончук Н. М., Яценко С. Л. (2020) Organizational and methodological aspects of context self-organization training of future teachers in professional activity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (103). С. 43–50. ISSN 2663-6387.
Мирончук Н. М., Макаревич О. О. (2019) Research of Volitional Efforts in a Structure of a Regulatory-Volitional Component of Readiness to Self-Organization in Professional Activity of a Future Lecturer in Higher Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). С. 26–32. ISSN 2663-6387.
Мирончук Н. М. (2018) Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти (88).
Мирончук Н. М. (2018) Формування умінь самоорганізації науково-дослідницької діяльності магістрантів на засадах ергономічного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). С. 103–107. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2018) Професійна самоорганізація викладача вищої школи у контексті ціложиттєвого навчання. Pregraduálna príprava profesionálov v oblasti vzdelávania dospelých (Профессиональная подготовка специалистов в условиях непрерывного образования: андрагогический подход): Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 18. mája 2018.
Мирончук Н. М. (2018) Контекстний підхід у підготовці студентів до професійної діяльності у зарубіжній педагогічній теорії. Креативна педагогіка (13). С. 95–101.
Мирончук Н. М. (2018) Формування рефлексивно-оцінних умінь готовності майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. ISSN 2474-9400.
Мирончук Н. М. (2018) Критерії та показники сформованості у майбутніх викладачів вищої школи готовності до самоорганізації у професійній діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць..
Мирончук Н. М. (2018) Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” (“Педагогіка вищої школи”) в Україні. Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky, 6 (3). С. 99–103. ISSN 1338-9432.
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 186–190. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2017) Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів до самоорганізації в професійній діяльності. Проблеми освіти: зб. наук. праць (87).
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання ситуацій самоорганізації у контекстній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць: [наук. записки РДГУ] (17).
Мирончук Н. М. (2017) Трансформація функціонально-професійної ролі викладача вищої школи в умовах соціокультурних змін. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2017 року в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі.
Мирончук Н. М. (2017) Професійне вигорання викладача вищої школи: чинники, ознаки, способи протидії. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи.
Мирончук Н. М. (2017) Погляди В. Сухомлинського щодо організації професійно-педагогічної діяльності та особистісної самоорганізації педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 67–71. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2017) Моделювання змісту педагогічної діяльності студентів магістратури у контекстно-професійній підготовці. Андрагогічний вісник (8).
Мирончук Н. М. (2016) Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 78–81. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 91–94. ISSN 2076-6173.
Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 254–261.
Мирончук Н. М. (2016) Особистість педагога у контексті освітніх ідей Івана Франка. Педагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогодення: зб. наук. праць. С. 273–277.
Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу. Професійна освіта: проблеми і перспективи.
Мирончук Н. М. (2016) Педагогічний супровід майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. Нові технології навчання (89).
Мирончук Н. М. (2016) Самоорганізаційні уміння як змістові конструкти професійних компетентностей майбутніх викладачів. Zbiόr artykułόw naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki”.
Мирончук Н. М. (2016) Профессиональная деятельность преподавателя высшей школы в условиях интеграционных образовательных процессов. Митець – культура – виміри часу: Міжнародні наукові читання 2016 року в музеї Лятошинського в Житомирі.
Мирончук Н. М. (2016) Локальний моніторинг як спосіб виявлення та розвитку дослідницької активності учнів. Сучасні проблеми розробки і впровадження системи моніторингу якості освітньо-виховного процесу: теоретичні основи, досвід, перспективи: тези Всеукраїнськ. науково-практичн. конф..
Мирончук Н. М. (2016) Педагогічні та психологічні чинники професійного здоров’я викладача вищої школи. Проблеми освіти: наук.-метод. зб..
Мирончук Н. М. (2015) Система професійної підготовки вчителя у працях К.Д. Ушинського. Історико-педагогічний альманах. Випуск 3. Реалізація педагогічних ідей К.Д. Ушинського в освіті сьогодення: збірн. наук. праць молодих дослідн..
Мирончук Н. М. (2015) Кваліфікаційні вимоги до викладачів вищих навчальних закладів як основа змісту освітньо-професійних програм підготовки фахівців. Проблеми освіти: Збірник наукових праць (82). С. 172–176.
Мирончук Н. М. (2015) Змістові характеристики самоорганізації праці викладача вищого навчального закладу. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: зб. наук.-метод. праць / за ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В.Наумчук. С. 64–68.
Мирончук Н. М. (2015) Основні аспекти самоорганізації навчально-професійної діяльності майбутніх викладачів. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти: зб. наук. праць. С. 168–172.
Мирончук Н. М. (2015) Ціннісне ставлення до себе та інших як основа життєвого самоздійснення особистості. Формування особистості в освітньо-виховному середовищі навчального закладу : проблеми і пошуки : збірник наукових праць (2). С. 82–85.
Мирончук Н. М. (2015) Особливості праці викладача вищого навчального закладу в контексті самоорганізації його професійної діяльності. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). С. 147–151.
Мирончук Н. М. (2015) Роль планування в забезпеченні ефективності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). С. 82–88.
Глівінська О., Мирончук Н. М. (2015) Особливості адаптації студентів перших курсів до навчання у ВНЗ. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць. С. 209–215.
Шклярук О., Мирончук Н. М. (2015) Мотиви вибору педагогічної професії студентами університету. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць , 2015. С. 313–315.
Шевчук К., Мирончук Н. М. (2015) Організація дозвілля студентів. Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти : збірник наукових праць. С. 303–306.
Мирончук Н. М. (2015) Цілі професійної діяльності у системі життєво важливих перспектив студентів магістратури. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (10). С. 126–132.
Мирончук Н. М. (2015) Специфіка змісту педагогічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах першої половини ХІХ століття. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка (5).
Мирончук Н. М. (2015) Cамоорганізація професійної діяльності як основа професійного зростання викладача вищого навчального закладу. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. С. 69–73.
Мирончук Н. М. (2014) Академічна мобільність як фактор інтеграції України у світовий освітній простір. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном: зб. наук. праць. С. 20–24.
Мирончук Н. М. (2014) Кваліфікаційні вимоги до сучасного педагогічного працівника та шляхи його підготовки. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. С. 91–95.
Мирончук Н. М. (2014) Наступність змісту практичної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Нові технології навчання: наук.-метод. зб. (81). С. 106–110.
Мирончук Н. М. (2014) Організація та зміст навчання студентів у середньовічних університетах. Студентський історико-педагогічний альманах ( 2). С. 28–33.
Мирончук Н. М. (2014) Підготовка майбутніх учителів до практичної виховної діяльності у процесі вивчення курсу «Теорія і методика виховної роботи». Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. С. 363–379.
Мирончук Н. М. (2014) Академічна мобільність у європейському освітньому просторі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 20–23.
Корбмахер А., Мирончук Н. М. (2014) Україна – осередок європейської освіти. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 36–39.
Куліш А., Мирончук Н. М. (2014) Професійне самовдосконалення майбутніх педагогів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 71–74.
Прокопець Л., Мирончук Н. М. (2014) Культура спілкування викладача вищого навчального закладу. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 74–77.
Малнацька О. В., Мирончук Н. М. (2014) Педагогічна майстерність викладача ВНЗ. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 61–64.
Мусієнко Н., Мирончук Н. М. (2014) Педагогічні інновації у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 81–83.
Павловська О., Мирончук Н. М. (2014) Застосування нових інформаційних технологій у процесі навчання студентів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 116–118.
Мельничук А., Мирончук Н. М. (2014) Технологія проблемного навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. С. 118–121.
Липко О., Мирончук Н. М. (2014) Модульно-рейтингове навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. С. 121–124.
Перегуда І., Мирончук Н. М. (2014) Застосування проблемного навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 127–129.
Могільовцев С., Мирончук Н. М. (2014) Сутність та переваги інтерактивного навчання у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 133–136.
Остапчук Д., Мирончук Н. М. (2014) Інтерактивні методи навчання у вищих навчальних закладах. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 140–143.
Кабакова Л. Б., Мирончук Н. М. (2014) Організаційні форми роботи у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 150–154.
Головенко М., Мирончук Н. М. (2014) Завдання, зміст та види самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 157–160.
Якимець Н., Мирончук Н. М. (2014) Тестування як метод оцінювання знань, умінь, навичок студентів. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 160–162.
Шидловська В. О., Мирончук Н. М. (2014) Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів та форми його здійснення. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. С. 165–168.
Мирончук Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 85–88. ISSN 2076-6173.
Ліневич А., Мирончук Н. М. (2014) Досвід підготовки магістрів за кордоном (США, Англія). Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном : збірник наукових праць. С. 213–216.
Садовська Т., Мирончук Н. М. (2014) Особливості вищої педагогічної освіти у Німеччині. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 195–196.
Мумладзе В., Мирончук Н. М. (2014) Вища педагогічна освіта в Китаї. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 200–203.
Журавська В., Мирончук Н. М. (2014) Педагогічна освіта в Німеччині, її сучасний стан і особливості. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном. С. 198–199.
Мирончук Н. М. (2014) Завдання професійної підготовки сучасного фахівця у системі вищої освіти. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). С. 126–132.
Мирончук Н. М. (2014) Завдання професійної підготовки сучасного фахівця в системі вищої освіти. Андрагогічний вісник (5). С. 126–139.
Мирончук Н. М. (2014) Гуманізація навчання і виховання як стратегічний напрямок діяльності вищої школи. Нові технології навчання : зб. наук. праць. – Вінниця-Київ (83). С. 178–182.
Мирончук Н. М. (2013) Особливості адаптації студентів вищих навчальних закладів до змінених умов життєдіяльності. Нові технології навчання (79). С. 82–85.
Мирончук Н. М. (2013) Гуманізація взаємодії вихователя і вихованців за педагогічним доробком В. Сухомлинського. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського: зб. наук. праць. С. 129–133.
Мирончук Н. М. (2013) Зміст та форми дослідницької діяльності студентів у процесі педагогічної підготовки у ВНЗ. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива. С. 170–176.
Мирончук Н. М. (2013) Контекстно-професійний зміст підготовки майбутніх педагогів у вищому навчальному закладі. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 442–446.
Мирончук Н. М. (2013) Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб (76). С. 209–214.
Мирончук Н. М. (2013) Стажування як форма підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Андрагогічний вісник.. С. 64–69.
Мирончук Н. М. (2012) Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя-вихователя у системі професійної підготовки. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. (71). С. 158–161.
Мирончук Н. М. (2012) Естетичний аспект педагогічної взаємодії педагога з учнями. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. С. 297–302.
Мирончук Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). С. 129–132.
Мирончук Н. М. (2011) Розвиток дослідницьких здібностей студентів у навчальній діяльності як складова їх професійно-педагогічної компетентності. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді», 11-12 травня 2011 р.. С. 242–246.
Мирончук Н. М. (2010) Особливості життєвого самовизначення та формування професійних намірів старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 71–74.
Мирончук Н. М. (2010) Особенности жизненного самоопределения и формирования профессиональных намерений старшеклассников. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета. Серия : Педагогика, психология (3(3)). С. 92–94.
Мирончук Н. М. (2010) Гуманістичні погляди Івана Огієнка щодо виховання особистості дитини. Іван Огієнко у діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієво): зб. наук. праць. С. 274–280.
Мирончук Н. М. (2009) Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). С. 33–37.
Мирончук Н. М. (2009) Морально-духовний розвиток особистості у системі гуманістичного виховання В. О. Сухомлинського. Збірник наукових праць. Педагогічні науки (53). С. 240–244.
Мирончук Н. М. (2009) Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості. Наукові записки. Серія „Психолого-педагогічні науки” (4). С. 142–145.
Мирончук Н. М. (2009) Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). С. 33–37.
Мирончук Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). С. 125–128.
Мирончук Н. М. (2008) Позаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць, 1 (12). С. 316–325.
Мирончук Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). С. 125–128.
Мирончук Н. М. (2007) Упровадження моделі формування культури взаємин старших підлітків у виховному процесі сучасної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 175–177.
Мирончук Н. М. (2003) Розвиток культури взаємин у підлітків. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 49–50.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Мирончук Н. М. (2025) Самоорганізація педагога в контексті соціальних та технологічних змін. In: International Conference “Educating for Tomorrow: Ukrainian Values in Global World”, 7-9 February 2025, Kamloops, Canada.
Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.
Орлова Є. В., Мирончук Н. М. (2025) Проблема морально-етичного виховання учнів початкової школи. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.
Мирончук Н. М. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1360-6381
(2025)
Освітні стратегії забезпечення життєвої успішності студентів.
In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-педагогічний супровід розвитку життєвої успішності студентів в контексті сучасних викликів», 29 квітня 2025 р., Київ.
Кравченко Т. В., Мирончук Н. М. (2024) Формування патріотичних почуттів учнів початкової школи. In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірн. тез допов. ІV Всеукраїнської науково-практ. конфер. з міжнародною участю, 20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя.
Мирончук Н. М. (2024) Особливості організації навчальної практики майбутніх учителів початкової школи. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М., Раєць В. В. (2024) Використання інноваційних технологій у процесі навчання хімії. In: ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні практики наукової освіти», 11-16 грудня 2024 р., Київ.
Мирончук Н. М. (2024) Formation of students' organizational skills in scientific lyceums as a scientific problem. In: L Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2024 р., м. Бодрум (Туреччина).
Мирончук Н. М. (2023) Виклики навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної організації освітнього процесу. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.
Мирончук Н. М., Савченко Г. А. (2021) Упровадження особистісно орієнтованих технологій у процес підготовки медичних працівників. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021.
Книга
Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М. (2025) Методологія педагогічних досліджень та академічна доброчесність в освітній галузі. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Волощук І. С., Калмикова Л. О., Мелешко В. В., Мирончук Н. М., Тадеєв П. О., Тадеєва М. І., Шуленок О. С. (2024) Науково-методичні засади реалізації змісту середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування. Інститут обдарованої дитини НАПН України. ISBN 978-617-7734-55-9
Мирончук Н. М. (2020) Основи самоорганізації у професійній діяльності. ЖДУ ім. Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2020) Професійно орієнтовані ситуації самоорганізації у діяльності викладача вищої школи: практикум. ЖДУ ім. Івана Франка.
Вознюк О. В., Антонова О. Є., Березюк О. С., Вітвицька С. С., Власенко О. М., Дубасенюк О. А., Королюк О. М., Мирончук Н. М., Сидорчук Н. Г., Яценко С. Л. (2018) Проблеми освіти: збірник наукових праць. ФОП О.О. Євенок, Київ.
Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М., Антонова О. Є., Сидорчук Н. Г., Ковальчук В. А., Вітвицька С. С., Горобець С. М., Лук'янова Л. Б., Самойленко О. А., Барановська Л. В., Корінна Л. В., Косигіна О. В. (2018) Професійна освіта: андрагогічний підхід. О. О. Євенок.
Мирончук Н. М. (2017) Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти. Б.в..
Мирончук Н. М., Антонова О. Є., Янович Л. М., Васільєва Л. А. (2016) Освітня програма: вимоги та методика розроблення. ЖДУ ім. І. Франка.
Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Дубасенюк О. А., Сидорчук Н. Г., Березюк О. С., Мирончук Н. М. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.
Антонова О. Є., Павленко В. В., Сидорчук Н. Г., Мирончук Н. М., Щербакова Н. П. (2013) Історія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : Студентський історико-педагогічний альманах. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Мирончук Н. М. (2010) Болонський процес і вища освіта України. ЖДУ ім. І. Франка.
Розділ книги
Мирончук Н. М. (2024) Практико орієнтовані підходи і методи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, С. 145–164.
Мирончук Н. М. (2020) Використання інноваційних технологій навчання у професійній педагогічній підготовці. In: Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: зб. наук. статей: у 2-х т. ФОП Цьома С.П., Суми.
Мирончук Н. М. (2020) Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності засобами професійно орієнтованих ситуацій. In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи: зб. тез допов. АА Тандем, Запоріжжя.
Мирончук Н. М. (2020) Магістерські та докторські програми підготовки викладачів вищої школи в США. In: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, Суми, С. 77–80.
Мирончук Н. М. (2018) Професійна діяльність викладача вищої школи: суспільні виклики та проблеми змісту підготовки. In: Професійна освіта:андрагогічний підхід: монографія. О.О. Євенок, С. 1–20. ISBN 978-617-7703-30-2
Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. In: Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / за ред. О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во Рута, 2016. – 400 с. Вид-во "Рута", С. 254–261.
Навчальний матеріал
Дубасенюк О. А., Мирончук Н. М., Сидорчук Н. Г. (2023) Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з освітньої компоненти «Технології навчання дорослих»: для здобувачів магістерського рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Мирончук Н. М., Андрійчук Т. В. (2021) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з педагогіки: для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). [Навчальний матеріал]
Мирончук Н. М., Антонова О. Є., Бірук Н. П. (2021) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з педагогіки [для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей: 015 “Професійна освіта” (Дизайн), 014 “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”, 014 “Середня освіта (Музичне мистецтво)”. [Навчальний матеріал]
Антонова О. Є., Єремеєва В. М., Мирончук Н. М. (2018) Методика організації науково-педагогічних досліджень студентів. [Навчальний матеріал]
Мирончук Н. М. (2018) Теорія і методика педагогічної діяльності. [Навчальний матеріал]
Дисертація або Автореферат
Мирончук Н. М. (2021) Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2021) Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Автореферат Кандитатський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2007) Формування культури міжособистісних взаємин старших підлітків у позаурочній діяльності. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Інше
Мирончук Н. М. (2024) Рецензія на дисертацію Климович Юлії Юріївни «Формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Культура міжособистісних стосунків в освітніх закладах і закладах спеціальної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Мирончук Н. М. (2024) Основи самоорганізації педагога-дослідника: методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013Початкова освіта. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Мирончук Н. М. (2024) Рецензія на дисертацію Марченко Галини Віталіївни «Розвиток медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. — початок ХХІ ст.)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2023) Рецензія на дисертацію Гилярської Ольги Іванівни «Формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мирончук Н. М. (2011) Сучасні проблеми освіти і виховання школярів. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Звіт
Мирончук Н. М. (2020) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності: теорія і практика: монографія. Інше. О.О.Євенок, Житомир.
Мирончук Н. М. (2014) Підготовка майбутніх учителів до практичної виховної діяльності у процесі вивчення курсу „Теорія і методика виховної роботи”. Інше. ЖДУ ім. І. Франка.
Мирончук Н. М. (2010) Культура міжособистісних взаємин старших підлітків: теоретичні й методичні основи формування. Інше. ЖДУ ім. І.Франка.