Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій» і рік «2017»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Я
Кількість ресурсів: 267.

І

Ільченко А. О. (2017) Педагогічні умови управління процесом розвитку пізнавальної самостійності старшокласників засобами мережевих інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 273–276.

Ісак Л. М. (2017) Академічна мобільность майбутніх вчителів інформатики як запорука успішної професійної діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 129–133.

А

Антоненко В. А. (2017) Засоби створення графічних об’єктів для ефективного вивчення школярами основ графічного дизайну. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 108–110.

Антонов Є. В. (2017) Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 307–309.

Антонюк Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 253–256.

Антонюк Д. С. (2017) Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 218–221.

Антонюк Д. С. (2017) Модель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. № 3. С. 78–86. ISSN 2412-9208.

Б

Бажан Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 67–69.

Базурін В. М. (2017) Шляхи реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 53–54.

Бенедисюк М. М. (2017) Міжпредметні зв’язки в системі навчання фізики: їх роль, завдання і форми. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. № 59. ISSN 2311-5491.

Бенедисюк М. М. (2017) Формування компетентності з фізики учнів основної школи у процесі реалізації міжпредметних зв’язків природничих наук. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. № 2. ISSN 2412-9208.

Бенедисюк М. М. (2017) Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 2(41). ISSN 2524-0609.

Бенедисюк М. М. (2017) До проблеми формування предметної компетентності з фізики учнів основної школи. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю..

Берегова Ю. А. (2017) Проблеми підготовки конкурентноспроможних ІТ-фахівців у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 117–119.

Благодир Л. А., Благодир Ф. К. (2017) ІКТ як засіб попередження математичних помилок учнів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 222–224.

Болюх О. В. (2017) ІКТ при вивчені дискретної математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 155–157.

Болілий С. О. (2017) Використання ППЗ у процесі навчання вищої математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 294–297.

Борщ С. В., Бугайова Н. А. (2017) Сучасний учень – сучасний учитель. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 257–261.

Брик О. О. (2017) Застосування Web-орієнтованих технологій в процесі навчання математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 286–289.

Брюхович А. О., Гвоздецька Ю. В. (2017) Використання дистанційних технологій при підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 267–269.

Бурдукова О. А. (2017) Роль ІКТ в розвитку науково – дослідницької компетенції студентів коледжу у процесі вивчення електромеханічних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 182–184.

Буханевич Н. В. (2017) Сучасні методи контролю і оцінки знань учнів основної школи. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 192–193.

Бідюк О. В. (2017) Технології розробки програми відтворення аудіо та відео засобами візуального програмування. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 95–97.

Білошапка Н. М. (2017) Про результати педагогічного експерименту використання технологій візуалізації в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 185–188.

В

Вакалюк Т. А. (2017) Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання.. С. 154–157.

Вакалюк Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі.. С. 54–55.

Вакалюк Т. А. (2017) Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 59, № 3. С. 51–61. ISSN 2076-8184.

Вакалюк Т. А. (2017) Зарубіжний досвід розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. № 11. С. 16–23.

Вакалюк Т. А. (2017) Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка.. Т. 18, № 1. С. 18–25. ISSN 2219-5203.

Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 27–32. ISSN 2076-6173.

Вакалюк Т. А. (2017) Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики: етап аналізу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 226–229.

Вакалюк Т. А. (2017) Особисті кабінети викладача та студента у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Педагогічні науки.. № 3 (35). С. 78–84.

Вакалюк Т. А. (2017) Модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць. № 4 (33). С. 39–62.

Вакалюк Т. А. (2017) Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 травня 2017 року м. Київ. Укладач: Твердохліб І.А.. С. 54–55.

Вакалюк Т. А. (2017) Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.].. № 16. С. 28–35.

Вакалюк Т. А. (2017) Cloud LMS As A Tool For Designing Cloud-Based Learning Environment For Bachelor Of Informatics. Journal of Modern Technology & Engineering. Т. 2, № 2. С. 107–113.

Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості використання Google Classroom у навчально-виховному процесі ВНЗ. Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-технічної конференції "Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017" (17-19 жовтня 2017 р.)... С. 215–217.

Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 55–56.

Вакалюк Т. А. (2017) Основні можливості викладача у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання NEOLMS. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 жовтня 2017 року. м. Київ. Укладач: Н.П.Франчук.. С. 55–56.

Вакалюк Т. А., Медведєва М. О. (2017) Conducting Classes On Programming At Higher Educational Institutions Applying Information Communication Technologies. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology.. Т. 58, № 5. С. 47–50. ISSN 2308-1996.

Вакалюк Т. А., Присяжнюк Г. Є. (2017) Використання хмаро орієнтованих інтелектуальних карт при навчанні математики учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 352–354.

Вакалюк Т. А., Спірін О. М. (2017) Огляд хмаро орієнтованих засобів створення інтелектуальних карт. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. С. 208–209.

Васильєва О. К. (2017) Методичні основи формування компетентностей учнів з основ алгоритмізації. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 69–70.

Вербицька Т. А. (2017) Використання хмарних технологій при вивченні змістового модулю «Вступ до математичного аналізу». Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 358–361.

Вербівський Д. С. (2017) Деякі аспекти соціалізації майбутніх учителів інформатики засобами студентського самоврядування. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ)... С. 50–51.

Вербівський Д. С. (2017) Роль проектної діяльності у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. Наукові записки. Серія: Проблеми фізико-математичної і технологічної освіти. Т. 1, № 12. ISSN 2519-254X.

Вербівський Д. С. (2017) Особливості формування професійної етики майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. № 2(41).

Вербівський Д. С. (2017) Метод проектів у історико-педагогічному контексті. V Міжнародна науково-практична онлайн-інтернет конференція «Проблеми та інновації в природничо- математичній, технологічній і професійній освіті»..

Вербівський Д. С., Словінська Ю. А. (2017) Роль педагогічних програмних засобів навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 62–64.

Вишинська О. В. (2017) Проектування сайту загальноосвітнього навчального закладу з подальшою розробкою засобами HTML з підключенням CSS. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 65–68.

Г

Гаврилюк О. Д. (2017) Хмарні та туманні технології: порівняльний аналіз. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 375–378.

Гаврилюк О. Д. (2017) Необхідність використання хмаро орієнтованих технологій навчання для формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів статистики. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (14 груд. 2017 р., м. Київ) [Електронний ресурс] / за ред. Спіріна О.М. та Яцишин А.В... С. 239–243.

Гаврилюк О. Д. (2017) Огляд можливостей Google Apps для учнів ПТНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 149–155.

Герус О. Ф., Щехорський А. Й. (2017) Контурно-тiлеснi властивостi голоморфних функцiй в опуклих областях багатовимiрного комплексного простору. Збiрник праць Iн-ту математики НАН України. Т. 14, № 1. С. 275–285.

Гладка Л. І., Бодненко Т. В. (2017) Адаптація міжнародних стандартів навчання програмуванню у вищих навчальних закладах до національної системи освіти. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 43–48.

Головня О. С. (2017) Розробка методичних рекомендацій із застосування технологій віртуалізації у курсі з операційних систем. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 119–123.

Головня О. С. (2017) Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї. № 1. С. 19–23. ISSN 2307-9851.

Головня О. С. (2017) Варіативний підхід до застосування засобів віртуалізації unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатики. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання.. С. 228–233.

Горобец С. Н., Горобец О. В. (2017) Педагогические технологии дистанционного обучения при подготовке специалистов в сфере общественных наук. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 225–228.

Горобець С. М., Горобець О. В. (2017) Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник. Т. 1, № 8. С. 133–142.

Горпинич В. В. (2017) Створення сайту бібліотеки внз засобами фреймворку Laravel. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 234–236.

Гришко А. В. (2017) Використання фреймворку Yii2 для розробки автоматизованої системи збору даних. [Кваліфікаційна робота]

Гусарова О. В. (2017) Використання хмарних технологій в коледжах. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 387–389.

Д

Давиденко Ю. Г. (2017) Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках української мови. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 169–172.

Данильченко О. Д. (2017) Проблема підготовки вчителя інформатики до формування інформаційно-цифрової компетентості. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 135–137.

Данильченко Ольга (2017) Деякі аспекти використання ІКТ у процесі викладання диференціальної геометрії. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 69–71.

Данильчук Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 5–9.

Данилюк О. А. (2017) Основні переваги використання хмарних технологій в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 354–357.

Довбня П. І. (2017) Комп’ютерне моделювання задач на розрізання. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 347–351.

Драмарецька М. Г. (2017) Використання онлайн сервісу Desmos при вивченні показникових рівнянь. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 215–217.

Дідківська С. О. (2017) Розробка програми сповіщення батьків про успішність дітей у ЗНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 101–105.

Дідківська С. О. (2017) Використання хмарної платформи GoogleCloud для cтворення серверу комп’ютерної гри Minecraft. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 131–134.

Ж

Жаврук Н. В. (2017) Технічні аспекти створення сайтів за допомогою CMS. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 100–101.

Жаврук Н. В. (2017) Розробка електронних підручників з використанням HTML 5. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 125–130.

Жалдак А. В. (2017) Міри множин та їх визначення. Комп’ютерно-орієнтовані cистеми навчання.. С. 214–223.

Жалдак А. В. (2017) Гарвардський курс з основ програмування CS50 українською. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 51–53.

Жуковський С. С. (2017) Етапи розв’язування задач під час учнівської олімпіади з інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 253–255.

Жуковський С. С., Кривонос О. М. (2017) Літня школа з програмування Житомирської області. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 32–34.

Жуковський С. С., Кривонос О. М. (2017) З досвіду проведення літньої школи з програмування. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 23–24.

Жуковський С. С., Стативка Ю. І., Казанцева О. П., Клейн О. В., Комарницька О. М. (2017) «Учитель року-2017» у номінації «Інформатика»: аналіз виконання випробувань конкурсантами ІІІ (заключного) туру конкурсу. Комп’ютер у школі та сім’ї. № 8. ISSN 2307-9851.

З

Загацька Н. О. (2017) Програмна реалізація алгоритмів шифрування як складова самостійної роботи студентів з курсу «Криптологія». Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 233–236.

Загацька Н. О. (2017) Навчання математичних основ криптології з використанням інструментарію CrypTool. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 254–256.

Заріцька С. А. (2017) Використання засобів ІКТ під час проведення нестандартних уроків з математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 177–178.

Захар О. Г., Стойкова В. В. (2017) Застосування хмарних технологій в управлінській діяльності. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 381–385.

Захарчук В. С. (2017) Технології розробки відео додатка для ОС Android. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 230–232.

Зимовець О. А. (2017) Використання технології змішаного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 279–283.

К

Калініченко Владислав (2017) Переваги використання Windows Movie Maker при створенні матеріалів для електронного навчання у вищій школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 130–134.

Каплюк А. Д. (2017) Технології створення мобільного додатку на Android. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 9–13.

Карплюк С. О. (2017) Аналіз сучасного програмного забезпечення для управління навчальним процесом у ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ).. С. 86–87.

Карплюк С. О. (2017) Використання програмного забезпечення у процесі підготовки учителів природничо-математичного профілю. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 59–60.

Карплюк С. О. (2017) Інформаційно-педагогічний менеджмент вищої школи: сучасний стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. № 2(41). С. 122–125.

Карплюк С. О. (2017) Деякі результати впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Науковий пошук молодих дослідників» Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 10. С. 182–185.

Карплюк С. О. (2017) Основні структурні компоненти інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління процесом навчання студентів фізико-математичних спеціальностей. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України..

Карплюк С. О. (2017) Аналіз деяких вітчизняних інформаційно-аналітичних web-орієнтованих систем управління навчальним процесом у вищих школах. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. № 3. С. 281–287. ISSN 2412-9208.

Карплюк С. О., Мінгальова Ю. І., Франовський А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням ІКТ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». № 79.

Карплюк С. О., Мінгальова Ю. І., Франовський А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Т. 1, № LXXIX. С. 235–240. ISSN 2413-1865.

Карплюк С. О., Франовський А. Ц. (2017) До проблеми впровадження інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 121–124.

Карплюк С. О., Франовський А. Ц. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-аналітичної системи управління процесом навчання на фізико-математичному факультеті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 247–249.

Карплюк С. О., Франовський А. Ц., Вербівський Д. С., Жуковський С. С., Словінська Ю. А. (2017) Програмне забезпечення ПЕОМ: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.

Карплюк С. О., Франовський А. Ц., Вербівський Д. С., Словінська Ю. А. (2017) Використання педагогічних програмних засобів навчання у професійній діяльності майбутніх фахівців: лекції, практичні та лабораторні. ЖДУ ім. І.Франка.

Кашук О. М. (2017) Використання програми Scratch для навчання основам програмування в молодшій та середній школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 65–67.

Кобилинський В. І. (2017) Перші кроки в E-Olymp. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 25–28.

Ковальчук В. Б. (2017) Види мобільних додатків та їх переваги і недоліки. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 309–311.

Ковальчук М. М. (2017) Створення середовища для успішного виступу учнів в олімпіадах з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 34–36.

Колос К. Р. (2017) Особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у навчально-пізнавальний процес закладу післядипломної педагогічної освіти. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 152–155.

Колос К. Р. (2017) Конструювання технології навчання у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 267–271.

Коневщинська О. Е. (2017) Культура Інтернет-мовлення в процесі міжособистісної комунікації у соціальних мережах. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 321–324.

Концедайло В. В. (2017) Теоретичне обґрунтування моделі застосування ігрових симуляторів у формуванні професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 263–265.

Концедайло В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 271–276.

Конюхов С. Л. (2017) Застосування проектного підходу у процесі професійної підготовки програмістів у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 113–116.

Коротун О. В. (2017) Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання систем управління навчанням. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 165–169.

Коротун О. В. (2017) Загальна характеристика окремих хмаро орієнтованих систем управління навчанням. In: Інформаційні технології - 2017.

Коротун О. В. (2017) Формування професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики у навчанні баз даних в умовах ХОНС. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 362–364.

Коротун О. В. (2017) Основні компоненти методики використання ХОСДН Сanvas при організації змішаного навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. In: IV Міжнародна науково-практична конференця «Актуальні проблеми гуманітарних т а природничих наук», Одеса. С. 159–163.

Костюк О. М. (2017) Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в діяльність інформаційно-методичного центру як засіб організації роботи з обдарованими дітьми. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 73–78.

Коцемир К. О. (2017) Деякі особливості підготовки майбутніх учителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 124–126.

Кравченко А. О. (2017) Хмарні сервіси як засіб інформаційно-аналітичної підтримки організації міжнародної діяльності університету. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 391–393.

Кравченко В. В. (2017) Деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 175–177.

Крахтова Анастасія (2017) Деякі питання використання Javascript у проектах Wordpress. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 13–16.

Кривонос М. П. (2017) Роль дисципліни «Нові інформаційні технології» в системі підготовки бакалаврів гуманітарних спеціальностей. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 161–163.

Кривонос О. М. (2017) Робототехніка в школі. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі.. С. 90–91.

Кривонос О. М. (2017) Платформа Andruino. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 219–221.

Кривонос О. М., Кривонос М. П. (2017) Нові інформаційні технології. [Навчальний матеріал]

Кривонос О. М., Мосіюк О. О., Кривонос М. П. (2017) Огляд функціоналу он-лайн графічного редактора Pixlr як інструмента фахової підготовки вчителя інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. № 26. С. 163–170. ISSN 2411-8869.

Кротович Віталій (2017) Використання технології 3D друку у навчальному процесі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 82–86.

Крошка А. Ю. (2017) Створення анімованого годинника в 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 16–19.

Кругляк В. О. (2017) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри у VIII-IX класах. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 297–299.

Кузьменко Є. В., Кузьменко С. В., Хомутовський О. І. (2017) Робототехніка в школі. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 287–289.

Кузьменко А. В. (2017) Курс за вибором «Основи верстки та веб-програмування» для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 48–51.

Кузьменко С. В. (2017) Практична реалізація проекту світлодіодного куба на базі платформи Arduino Nano 3.0. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 38–40.

Кузьменко С. В., Кузьменко Є. В., Яценко О. С. (2017) Програмування мікроконтролерів. З чого почати. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 110–112.

Куліковська О. В. (2017) Розробка студентського сайту фізико-математичного факультету засобами Django Framework. [Кваліфікаційна робота]

Кухтюк В. О. (2017) Використання технології віртуальної реальності в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 241–243.

Кучер В. В. (2017) Особливості використання фреймворку Django для написання веб-додатків. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 19–25.

Кучерява Д. Л. (2017) Проблеми автоматизації технологічних процесів відносно вибору контролера для технологічних систем. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 89–91.

Кісіль Я. В. (2017) Особливості вивчення математичних дисциплін засобами ІКТ студентами-іноземцями. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 243–247.

Л

Левченко О. М. (2017) Специфіка використання сучасних ІКТ у навчанні математики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 289–291.

Литвиненко А. В. (2017) Використання автоматизованих інформаційних систем у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 292–294.

Лихопавло Н. Ю., Хараджян Н. А., Хараджян М. О., Хараджян О. А. (2017) Використання мікроконтролерів для крапельного поливу рослин. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 105–107.

Лупей М. І. (2017) Метод визначення статі за іменем використовуючи штучні нейронні мережі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 83–84.

Люлькова Ю. С., Семеніхіна О. В. (2017) До питання про формування готовності майбутніх магістрів освіти до опрацювання результатів експериментальних досліджень. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 150–152.

Люта Ю. (2017) Формування професійної компетенції кваліфікованих робітників засобами мультимедійних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 205–207.

М

Маковський Д. Ю. (2017) Огляд можливостей системи "1С-Бітрікс" для розробки та підтримки сайту. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 25–29.

Малинівська Л. І. (2017) Сутність інформаційних технологій в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 172–175.

Марцін І. В. (2017) Використання хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 366–368.

Матвійчук С. В. (2017) Траєкторія навчання олімпіадного програмування мовою Python тематично дібраних задач сайту E-Olimp. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 36–39.

Махомета Т. М., Тягай І. М. (2017) Контроль навчальних досягнень майбутніх учителів математики з аналітичної геометрії в умовах сучасних навчальних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 237–241.

Махровська Н. А., Погромська Г. С. (2017) Застосування сайтів з on-line перевіркою для розвитку професійного потенціалу студентів в галузі програмування. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 63–65.

Мачеєва К. В. (2017) Проблеми створення та використання електронних освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 190–192.

Медведев М. Г. (2017) Использование интернет - портала E-Olymp для подготовки к олимпиадам по программированию. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 11–13.

Медведєва А. О. (2017) Використання ІКТ у викладанні української літератури. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 217–219.

Медведєва М. О. (2017) Застосування електронних таблиць пакету Office 365 у навчанні математичних дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 366–370.

Мелещенко А. А., Аннамухаммедов А. О. (2017) Використання ІКТ на заняттях з дисципліни «Охорона праці в галузі». Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 143–147.

Мельник В. І., Горошко Ю. В., Міца О. В. (2017) Огляд систем підготовки до олімпіад з інформатики в деяких країнах. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 21–23.

Мельничук Марина (2017) Перспективи використання мови програмування РНР в Інтернет ресурсах. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 72–75.

Митник Л. О. (2017) Навчання української мови засобами Office 356. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 385–387.

Молоштан Д. В. (2017) ІКТ як засіб активізації навчання на заняттях з фізичної культури у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 180–182.

Москаленко Т. О. (2017) Електронний контроль знань: його види та функції. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 166–168.

Мосіюк О. О. (2017) Огляд он-лайн сервісів для перегляду та редагування тривимірних моделей. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 304–306.

Мосіюк О. О. (2017) Базові техніки формування геометричної форми комп’ютерних 3D моделей в програмах тривимірної графіки. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 97–99.

Мосіюк О. О. (2017) Переваги використання програмного пакету тривимірної графіки Blender 3D у процесі підготовки майбутнього вчителя інформатики. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 127–128.

Мосіюк О. О. (2017) UX проектування сайтів як основа підготовки спеціалістів web-дизайну. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. № 3. С. 201–206. ISSN 2412-9208.

Мосіюк О. О., Мінгальова Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 40. С. 168–171. ISSN 2524-0609.

Мошон Т. В. (2017) Вплив та значення інтеграції ІКТ у сферу освіти. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 79–82.

Мудрий Ярослав (2017) До проблеми створення web-сайту. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 30–39.

Муляр П. А. (2017) Створення сайту періодичного видання на базі технології WordPress. [Кваліфікаційна робота]

Мінгальова Ю. І. (2017) Основні принципи студентської науково-дослідної роботи. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 75–78.

Мінгальова Ю. І. (2017) Огляд сервісів та програмних засобів виявлення плагіату в наукових роботах бакалаврів спеціальності "Інформатика". Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 123–124.

Мінгальова Ю. І. (2017) Активізація студентської науково-дослідної роботи на засадах використання педагогічних програмних засобів. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 107–108.

Мінгальова Ю. І. (2017) Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі активізації науково-дослідної діяльності студентів ВНЗ. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях. № IV. С. 147–148.

Мінгальова Ю. І. (2017) Особливості організації науково-дослідної роботи у ВНЗ на засадах використання інформаційно-аналітичних систем. Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців.. С. 160–161.

Мінгальова Ю. І., Карплюк С. О. (2017) Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів..

Мінтій І. С., Семеріков С. О. (2017) Мобільно орієнтоване середовище навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 142–143.

Міхеєв В. В. (2017) Базова ІКТ-підготовка в структурі педагогічної діяльності вчителя. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 311–314.

Міца О. В., Дронь М. Ф., Дробнич М. П., Ісак І. С., Легеза А. В. (2017) Особливості проведення літньої школи з програмування в Ужгороді. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 17–21.

Н

Наконечна С. М. (2017) Методика розробки опорного конспекту з інформатики студентами технологічного коледжу за допомогою хмарних сервісів Google. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 370–373.

Нактініс О. О. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 178–180.

Наумук І. М. (2017) Освітні тренди у підготовці майбутніх ІТ-фахівців. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 126–129.

О

Одуд О. А. (2017) Розвиток інформаційно-аналітичних умінь доктора філософії як складової його ІК-компетентності. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 260–262.

Орел Л. О. (2017) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання інформатики в початковій школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 284–286.

Осипчук А. В. (2017) Засоби створення інформаційно-довідкових систем. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 86–88.

П

Паршукова Л. М. (2017) Особливості розробки дидактичних матеріалів з інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 340–344.

Пахомова Д. Ю. (2017) Інформаційні технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 86–90.

Петрук Андрій (2017) Аналіз програмного забезпечення для оптимізації транспортних перевезень. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 90–93.

Писанка Ю. В. (2017) Програмування мікроконтроллерів Arduino. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 94–97.

Повар Ірина (2017) Створення навчально-методичного комплексу підтримки вивчення дериваційних формул в курсі диференціальної геометрії засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 134–137.

Подік Дмитро (2017) Переваги використання програмного забезпечення Blender при розробці анімації у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 39–41.

Поліщук В. В. (2017) 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 97–100.

Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2017) 3D моделювання і візуалізація. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 85–86.

Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2017) Використання 3D-моделей в електронних підручниках для підвищення інтересу до навчання. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 306–308.

Поліщук Ю. К. (2017) Алгоритм для виведення чисел на семисигментному індикаторі. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 44–47.

Поліщук Ю. К. (2017) Алгоритм виведення графічних данних на дисплей. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 79–83.

Почтовюк А. Б., Пряхіна К. А. (2017) Інформаційні технології в освіті: міжнародні тенденції. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 188–190.

Почтовюк С. І. (2017) Застосування електронних навчальних посібників при викладанні математичних дисциплін майбутнім програмістам. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 333–335.

Приступа В. В. (2017) Системи електронного навчання. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 137–142.

Пісний Д. Р. (2017) Застосування Інтернет-технологій в навчальному процесі вищого навчального закладу. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 203–205.

Р

Решетило В. В. (2017) Розробка плагіну для зручного використання LaTeX розмітки в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 335–337.

Романішин В. В. (2017) Переваги використання програмно-демонстраційних комплексів в умовах розвитку мобільних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 314–318.

Росоловська О. М. (2017) Використання інформаційно – комунікаційних технологій в процесі вивчення спеціальних задач математичного програмування в школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 207–209.

С

Самборський Василь (2017) Створення 3D графіки у системі 3DS MAX. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 42–44.

Сандуляк В. А. (2017) Реалізація комбінованого навчання засобами хмарних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 364–366.

Семенюк Р. А. (2017) Переваги та недоліки використання СУБД MongoDB. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 45–47.

Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 147–150.

Сербин В. М. (2017) Використання віртуальних лабораторій у шкільному курсі фізики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 324–326.

Сидоренко Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 236–238.

Скляр І., Вірич Н. (2017) Перші сходинки до олімпіадного програмування. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 24–25.

Слободяник О. В. (2017) Залежність від електронних соціальних мереж. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 195–197.

Словінська Ю. А., Карплюк С. О., Франовський А. Ц., Вербівський Д. С. (2017) Огляд педагогічних програмних засобів, які використовуються у професійній діяльності вчителів інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 249–253.

Слон Я. В. (2017) Проблеми автоматизації взаєморозрахунків для максимізації прибутку. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 91–93.

Сога Д. С. (2017) Використання хмарних технологій у навчанні учнів індивідуальної форми навчання. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 373–375.

Сога Д. С. (2017) MVC PHP – поняття, переваги, приклади. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 47–52.

Сокол І. М. (2017) Аналіз освітніх розробок квестів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 138–140.

Соловйов А. В. (2017) Особливості вивчення САПР у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з механічної інженерії. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 140–142.

Спірін О. М. (2017) Наукова школа Мирослава Івановича Жалдака. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі.. С. 5–11.

Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 4, № 60. С. 275–287. ISSN 2076-8184.

Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2017) Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності: зб.наук.праць за матеріалами Всеукр.наук.-практ.конф., 18-19 травня 2017 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]... С. 61–65.

Спірін О. М., Носенко Ю. Г., Яцишин А. В. (2017) Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. № 26. С. 25–34. ISSN 2411-8869.

Степушенко О. А. (2017) CMS як засіб створення навчальних ресурсів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 93–95.

Стецик С. П., Ільніцька К. С. (2017) Досвід використання засобів дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 378–381.

Столярчук О. Р. (2017) Система підготовки студентів до змагань із спортивного програмування ACM ICPC. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 28–32.

Супрунчук В. С. (2017) Технлогія створення адаптивного сайту з використаням фреймворку Bootstrap. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 52–57.

Сікора Я. Б. (2017) Використання засобів ІКТ у формуванні інформаційно-дослідницької компетентності майбутнього фахівця. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 262–264.

Сікора Я. Б. (2017) Використання методів управління знаннями для організації електронного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 61, № 5. С. 162–174. ISSN 2076-8184.

Сікора Я. Б. (2017) Пакети програм для вивчення програмування паралельних обчислювальних процесів. Комп’ютерні інтелектуальні системи та мережі. Матеріали X Всеукраїнської науково практичної WEB конфере-нції аспірантів, студентів та молодих вчених (22-24 березня 2017 р.).. С. 30–32.

Сікора Я. Б. (2017) Використання управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців- педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матер. VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13-15 вересня 2017 р., м. Бердянськ)... С. 201–202.

Сікора Я. Б. (2017) Інструментальні засоби для реалізації управління знаннями в електронному навчанні. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 231–233.

Сікора Я. Б., Федорчук А. Л. (2017) Основи інформатики: MS Word та MS Excel. [Навчальний матеріал]

Т

Тарасюк М. Д. (2017) Проектна діяльність на уроках інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 344–347.

Тишкевич М. М. (2017) Створення мультимедійних підручників з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 142–148.

Ткачук Г. В., Стеценко В. П. (2017) Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі технічної підготовки майбутнього учителя інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 236–237.

Токарська О. А. (2017) Інформатична компетентність учителя як чинник педагогічної творчості. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. № 3. С. 255–261. ISSN 2412-9208.

Толстова О. В. (2017) Використання ІКТ при викладанні математичних дисциплін в гуманітарно орієнтованому освітньому середовищі ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 265–267.

Томашевська М. Р. (2017) Програмне забезпечення для розробки комп’ютерних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 57–61.

Тонкошкур Г. І. (2017) Формування самостійності школяра – як умови успішного розвитку його особистості, основи пізнавальної діяльності впродовж життя. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 40–43.

Трач І. В. (2017) Особливості налаштування комп’ютерного класу, комп’ютерної мережі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 228–231.

Триус Ю. В. (2017) Підготовка студентів ВНЗ до олімпіади з комп’ютерних наук. Актуальні питання сучасної інформатики. № V. С. 14–17.

Туровський Дмитро (2017) Розв’язування геометричних задач на побудову засобами ІКТ. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 100–104.

У

Усата О. Ю. (2017) Місце особистісно орієнтованих та інформаційних технологій в професійній підготовці студентів. Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції, 16 червня 2017 р.. № 2. С. 29–32.

Усата О. Ю. (2017) Веб-ресурси для розробки інтелект-карт як засобу самореалізації студента. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення»: зб. тез доповідей: 11 квітня 2017р., м. Тернопіль. № 18. С. 33–34.

Усата О. Ю., Гнетецька Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології. № 2. С. 43–54. ISSN 2307-9770.

Усата О. Ю., Усата В. В. (2017) Онлайн-інструменти перевірки правопису у процесі формування комунікативної компетентності студентів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 261–263.

Ф

Федюніна І. С. (2017) Старт в Lazarus. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 55–59.

Фулга Г. Б. (2017) Навчання елементів теорії графів в умовах особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційних технологій. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 219–222.

Філоненко Н. В. (2017) Комп’ютерна обробка статистичного критерію Манна – Уітні. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 305–307.

Х

Харченко М. М. (2017) Криптографічні методи захисту інформації. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 104–116.

Хомич В. Ф. (2017) Інформаційне середовище університету к чинник забезпечення якості освіти. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 303–305.

Хомутовський Олег (2017) Числа Стірлінга, їх властивості та застосування. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 117–120.

Хом’як Д. І. (2017) Переваги динамічної побудови веб-сторінок при розробці сайту навчального закладу на стороні сервера. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 187–189.

Ц

Цимбалюк І. М. (2017) Вивчення елементів лінійного програмування засобами інформаційно – комунікаційних технологій в школі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 209–211.

Ч

Чугунова О. В. (2017) Розвиток математичних здібностей старшокласників в умовах використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 211–215.

Ш

Шаров С. В., Золотухін Є. О. (2017) Розробка програмного засобу навчального призначення з географії для учнів 6 класів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 331–333.

Шаров С. В., Шарова Т. М. (2017) Особливості використання електронного засобу навчального призначення «Історія зарубіжної літератури. Антична література». Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 327–330.

Шатківський В. М. (2017) Порівняння мов програмування, що вивчаються в школі та використовуються у промисловому програмуванні. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 71–73.

Шатківський В. М. (2017) Аналіз web-орієнтованих середовищ автоматизованої верифікації навиків програмування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 329–331.

Шевченко С. В. (2017) Розробка плагіну для реалізації можливостей візуального програмування в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 338–339.

Шевчук Б. В. (2017) Сучасний стан інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі КОЗН. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 133–135.

Шевчук Л. Д. (2017) Особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання для управління самостійною роботою студентів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 299–303.

Шевчук П. Г. (2017) Система авторських тематичних сайтів методичної підтримки навчання програмування. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 59–62.

Шкабара В. С. (2017) Розробка веб-сторінок з використанням фреймворку Bootstrap. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 189–191.

Шуляк А. С. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології (психолого-педагогічний аспект). Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 193–195.

Щ

Щехорський А. Й. (2017) Ефективність використання СКМ в задачах оптимізації. А.Й.. № 5. С. 269–273.

Я

Янчук В. М., Антонюк Д. С., Котвицький О. Г., Доценко О. О. (2017) Проектування програмно-імітаційного комплексу в галузі економіки з метою підвищення ефективності навчання економічного блоку дисциплін. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 318–320.

Яценко О. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4983-2775 (2017) ІКТ-компетентність вчителя початкової школи як складова його професійної діяльності. In: Всеукраїнська науково-практична Iнтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 13-19 березня 2017 р., Черкаси. С. 215–217.

Яценко О. І. (2017) Аналіз ігрових Інтернет-сервісів для вивчення основ програмування. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення – 2017.. С. 238–241.

Яценко О. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4983-2775 (2017) Середовище програмування «Scratch»: аналіз можливостей використання з метою формування інформатичних компетентей вчителя початкової школи. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 276–278.

Яценко О. Ю. (2017) Принципи побудови та можливості хмарних технологій у навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 394–395.

Яцишин А. В. (2017) Про застосування електронних соціальних мереж у підготовці аспірантів і докторантів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 197–202.

Цей список був створений Thu Aug 14 04:55:03 2025 EEST.