Ресурси за роками 2003
G
Garbar A. V., Komіushіn А. V. (2003) Karyotypes of european species of radix (Gastropoda: Pulmonata: Lymnaeidae) and their relevance to species distinction in the genus. MALACOLOGIA. Т. 45, № 1. С. 141–148.
Є
Єремеєва В. М. (2003) Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 40–42.
Єремеєва В. М. (2003) Особливості підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 150–153.
Єремеєва В. М. (2003) Підготовка вчителя до здійснення індивідуального підходу (20-40 роки XX століття). Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 119–122.
Єршова Л. М. (2003) Жіноча пансіонна освіта на Волині (кінець ХVІІІ — початок ХІХ століття). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 168–171.
І
Іваницький О. І., Куриленко С. П. (2003) Розробка акмеологічних технологій інтегративної підготовки майбутнього вчителя фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 169–172.
Іванченко А. В. (2003) Екологічна освіта – важливий чинник формування особистості старшокласника. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 13–15.
Іванюк І. Д. (2003) Особливості використання недеревної продукції лісу в умовах радіоактивного забруднення Полісся України. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук.
Ілліна О. В. (2003) Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії педагогічної думки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 176–179.
Ільченко О. М. (2003) Атрактори уваги сучасного англо-американського наукового дискурсу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 171–174.
А
Авдєєва В. В. (2003) Підготовка майбутніх учителів біології до екологічної освіти старшокласників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 141–143.
Агапов Ю. Ю. (2003) Приватна освіта на Волині та її роль у збереженні самобутніх рис національних меншин. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 186–189.
Агапов Ю. Ю. (2003) Колектив як основа формування відповідальності й патріотизму учнів. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 93–94.
Азарова Ю. О. (2003) «Текст» и «текстуальность» в текстах Ж. Деррида. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 28–33.
Алексєєва Т. Ф. (2003) Проблеми успадкування духовних ідеалів у сучасному культурно-мистецькому житті України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 8–11.
Андрійчук Р. Г., Левківський А. М. (2003) Логіко-психологічні аспекти формування моделей професійної підготовки майбутніх вчителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 209–210.
Антонова О. Є. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до роботи з обдарованими учнями як складова його професійної компетентності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 66–69.
Антонова О. Є. (2003) Професійна підготовка педагогічно обдарованої молоді (у контексті ідей А.С.Макаренка). Національна освіта у контексті творчості А.С.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 104–107.
Антонова О. Є. (2003) Інноваційні підходи до екологічного виховання учнів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості : Зб. наук. праць.. С. 16–19.
Антонова О. Є. (2003) До проблеми організації навчання обдарованих студентів. Педагогічний пошук молодих дослідників України: Збірник студентських наукових праць. Т. 2. С. 12–18.
Антонова О. Є. (2003) Формування у майбутніх учителів базових знань з педагогіки. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник. С. 41–63.
Антонова О. Є. (2003) Технология формирования у будущего учителя базовых педагогических знаний как фактор повышения качества его подготовки. Акмеология 2003 /Кузьмина Н.В., Зимичев А.М. составление и редакция. С. 3–9.
Антонова О. Є. (2003) Общепедагогическая подготовка будущего учителя как условие качества его профессионализма. VII Царскосельские чтения //Материалы Международной научно-практической конференции. Т. 4. С. 95–97.
Антонова О. Є., Дубасенюк О. А., Семенюк Т. В. (2003) Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності. Житомир. держ. пед. ун-т, Житомир.
Астрахан Н. І. (2003) Особливості структури оповіді в новелі Е. Т. А. Гофмана «Дон Жуан». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 151–153.
Астрахан Н. І. (2003) Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту. Слов’янський вісник. № 4. С. 218–221.
Ахметов Р. Ф. (2003) Вплив фізичних вправ на розумову і фізичну працездатність студентів педагогічного університету. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 22–23.
Ахметов Р. Ф. (2003) Управління фізичним станом дітей та молоді у системі фізичного виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 12–13.
Ахметов Р. Ф. (2003) До критеріїв відбору та реабілітації спортсменів. Архів клінічної та експериментальної медицини. № 2. С. 17–18.
Ахметов Р. Ф. (2003) Повышение результативности в легкоатлетических прыжках на основе комплексного применения технических средств. Материалы VII Международного конгресса "Современный олимпийский спорт и спорт для всех”. С. 232–233.
Ахметов Р. Ф. (2003) Електрофізіологічний спосіб оцінки ступеня утилізації силових можливостей у спортсменів швидкісно-силових видів спорту. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. № 24. С. 19–24.
Ахметов Р. Ф. (2003) Традиції історичного розвитку фізичної культури і спорту на Волині-Житомирщині. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. С. 98–105. ISSN 1818-9172.
Ахметов Р. Ф. (2003) Перебудова особистості у процесі здійснення діалектики наступності фізичного виховання середньої та вищої школи. Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів : зб. статей. С. 125–127.
Ахметов Р. Ф. (2003) Вдосконалення технології тренувального процесу стрибунів у висоту високого класу. Оптимізація процесу фізичного виховання в системі вищої і середньої освіти : зб. наук. статей.. С. 53–54.
Ахметов Р. Ф. (2003) Повышение результативности в легкоатлетических прыжках на основе комплексного применения технических средств. «Современный олимпийский спорт и спорт для всех»: материалы VII Международного научного конгресса / Государственный комитет российской федерации по физической культуре, спорту и туризму; Олимпийский комитет России; Российский государственный университет ф. Т. 2. С. 232–233.
Ахметов Р. Ф. (2003) Совершенствование техники прыжка в высоту способом «фосбери-флоп» при помощи специализированного тренажера «облегчающего лидирования». «Современный олимпийский спорт и спорт для всех»: материалы VII Международного научного конгресса / Государственный комитет российской федерации по физической культуре, спорту и туризму; Олимпийский комитет России; Российский государственный университет ф. Т. 2. С. 233–234.
Ахметов Р. Ф., Ахметов І. Р. (2003) Комп’ютеризація спорту. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 14–17.
Б
Баладинська Є. В., Сипченко І. В. (2003) Особливості інтегративного викладання дисциплін художньо-естетичного циклу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 18–20.
Баловнєва О. О. (2003) Іронія та засоби її реалізації у творчості Стівена Лікока. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 154–156.
Басюк Н. А. (2003) Самоврядування як технологія формування почуття відповідальності молодших школярів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 105–108.
Басюк Н. А. (2003) Збірник тестових завдань з освітньої компоненти "Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи". ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Басюк Н. А., Вербівський Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). С. 148–152.
Бахтин А. К., Таргонський А. Л. (2003) Некоторые экстремальные задачи теории неналегающих областей со свободными плюсами на лучах. Препринт Інституту математики НАНУ. С. 46–69.
Башманівська Л. А. (2003) До проблеми формування художніх смаків учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 230–232.
Березюк О. С. (2003) Проблема підготовки майбутнього вчителя до спілкування з учнями в педвузі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 82–84.
Березюк О. С. (2003) Деякі аспекти формування творчої особистості майбутнього вчителя у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 107–109.
Бех І. Д. (2003) Готовність педагога до інноваційної діяльності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 3–8.
Бирюк О. В. (2003) Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів засобами англомовних публіцистичних текстів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 157–159.
Бовсунівська Н. М. (2003) Роздуми дослідника над долею народної музичної спадщини (до питання проблем та перспектив). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 260–261.
Борейко О. М. (2003) Громадські товариства Волині – фундатори професійної освіти (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 257–259.
Борейко О. М. (2003) Культурницька діяльність представників громад Волині (кінець ХІХ – поч. ХХ ст.). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 180–182.
Борисенко Н. Д. (2003) Гендерний аспект репрезентації персонажного мовлення в англійських драматичних творах кінця ХХ століття. Автореферат Докторський thesis, Київський національний лінгвістичний університет.
Бражевський В. М. (2003) Діалектика полікультурності у соціалізації дітей (на прикладі розвитку польської етнонаціональної меншини Житомирщини). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 135–137.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2003) Технология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. Рута, Житомир.
Булгакова О. Ю. (2003) До проблеми усвідомлення підлітками небезпечних ситуацій. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 260–262.
Бутузова Л. П. (2003) Врахування психологічних особливостей особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження віл при проведенні превентивної роботи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 263–265.
Бутузова Л. П. (2003) Провідні ознаки особистісних ставлень дівчаток підліткового віку до небезпеки ураження ВІЛ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5-6. С. 3–7. ISSN 2311-8466.
Бутузова Л. П. (2003) Специфіка та детермінанти особистісних ставлень хлопчиків-підлітків до небезпеки ураження ВІЛ. Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. пр. – 2003.. № 5-6. С. 85–94.
Бєланова Р. А. (2003) Проблема гуманізації та гуманітаризації педагогічної освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 144–146.
Бігич О. Б. (2003) Передумови та складники системи методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 129–132.
Білодід Ю. М. (2003) Дискусія про сутність філософії в епоху постмодерну. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 24–27.
Білоус В. Й. (2003) Контактні лінзи: біохімічний, гістохімічний та мікробіологічний аспекти застосування. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 234–237.
Бісик Н. М. (2003) Культура міжособистісних взаємин старших підлітків. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 112–114.
В
Василюк І. М. (2003) До питання про мовну інтерференцію як проблему міжмовної комунікації. In: “Проблеми розвитку філології в Україні у контексті світової культури”, 23-24 жовтня 2003 р, КНУ ім.Т.Шевченка, Інститут філології.
Василюк В. І. (2003) Художня трансформація авторської біографії у літературний образ (за творчістю О. Гончара та І. Багряного. Літературознавчі студії. № 6. С. 26–33.
Васянович Г. П. (2003) Йоган-Генріх Песталоцці про морально-правову відповідальність педагога. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 60–62.
Вискушенко А. П., Вискушенко Д. А. (2003) Водний баланс як показник фізіологічного статусу ставковика. Матерыали IV Міжнарожної науково-практичної конференції "Наука і освіта 2003". Том 3. Біологія. - дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003. - 60с.. Т. 3. С. 20–21.
Вискушенко Д. А. (2003) Ритм серцевих скорочень Lymnaea stagnalis за дії трематодної інвазії та хлориду цинка. "Биоразнообразие. Экология. Эволюция. Адаптация" материалы юбилейной научной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, посвященной 180-летию со дня рождения Л. С. Ценковского. ст. 29.
Вихованець О. А. (2003) Шляхи підвищення успішності навчальної діяльності майбутніх фахівців. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 21–23.
Власенко О. М. (2003) Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування моральних цінностей у майбутніх вчителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 90–92.
Власенко О. М. (2003) Проблема цінностей у педагогічній системі А.С. Макаренка. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 64–66.
Власенко О. М. (2003) Проблема екологічного виховання школярів – основна складова навчально-виховної роботи. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 25–28.
Вознюк О. В. (2003) Вчення про ноосферу як шлях до формування екологічної відповідальності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 155–157.
Вознюк О. В. (2003) Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар.. С. 51–55.
Вознюк О. В. (2003) Довідник словотвірних елеменітв англійської мови. [Навчальний матеріал]
Вознюк О. В. (2003) Становлення екологічної відповідальності старшокласників у позаурочній діяльності: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Вознюк О. В. (2003) Екологічна відповідальність: методи формування, діагностика і корекція. Проблеми формування екологічної свідомості / за ред. О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонової : зб.наук. праць. С. 45–48.
Вознюк О. В. (2003) Новий підхід до розуміння людського "Я" як цілісності та педагогічна система Макаренка. Національна освіта у контексті творчості А. С. Макаренка : зб. наук. праць / за ред. проф. М. В. Левківського. С. 28–31.
Вознюк О. В. (2003) Экологический аспект духовно-нравственного развития личности. In: Духовно-нравственное развитие личности в многокультурном славянском пространстве : материалы конф.
Вознюк О. В. (2003) Тільки перед загрозою глобальних катастроф людство буде здатне змінитись на краще. Правда Житомирщини. № 26. ст. 3.
Вознюк О. В. (2003) Main aspects of approximative and transformative method of teaching foreign languages. Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції. С. 62–64.
Вознюк О. В., Бех І. Д. (2003) Людське "Я" як самодетермінована сутність. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар. С. 93–96.
Вознюк О. В., Брандес В. М. (2003) Технологія розв’язування проблемних ситуацiй у контекстi концепцiї функцiональної асиметрiї мозку людини. Рута, Житомир.
Вознюк О. В., Калашніков В. Г. (2003) Формально-логічний аспект буддизму. Історія релігій в Україні : праці ХІІІ Міжнар. наук. конф., Львів, 20-22 травня 2003 р.. Т. 2. С. 20–24.
Вознюк О. В., Калашніков В. Г. (2003) Синергетические основания Третьей всемирной теории М. Каддафи. ХХІ століття: Альтернативні моделі розвитку суспільства. Третя світова теорія : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. – К.. С. 12–16.
Вознюк О. В., Староконь Є. Г. (2003) Психологія конфлікту й агресії та шляхи їх подолання. Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції / Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир. Т. 2. С. 10–11.
Вознюк О. В., Федул М. В. (2003) Синергетична концепція естетичного виховання. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар.. С. 58–59.
Войтович І. С., Галатюк Ю. М., Мислінчук В. О. (2003) Формування творчих педагогічних вмінь як складової професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 215–218.
Воронкова В. Г. (2003) Истоки возникновения постмодернизма: статус, разновидности и характерные черты. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 3–8.
Вусатий В. Д. (2003) Розвиток мовленнєвої культури. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 48–50.
Вірковський А. П., Гужанова Т. С. (2003) Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 186–189.
Вітвицька С. С. (2003) Педагогічна спрямованість як компонент професійної майстерності майбутніх вчителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 78–81.
Вітвицька С. С. (2003) Проблеми соціоекологічного виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць.. С. 6–9.
Вітвицька С. С., Березюк О. С. (2003) Форми практичної природоохоронної діяльності школярів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 21–24.
Вітвицька С. С., Осадча З. А. (2003) Педагогічна система А.С. Макаренка як одне із важливих джерел розвитку сучасного родинно-шкільного виховання. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 24–28.
Г
Гавриловська К. П. (2003) Соціальна самореалізація особистості у контексті системи правових норм держави. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць. С. 32–35.
Гавриловська К. П. (2003) Мотивація активності особистості в системі соціально-правових норм. Психологічні перспективи. № 4. С. 38–43.
Гавриловська К. П. (2003) Суб’єктивна легітимація правових норм держави у психіці особистості. Тези студентської науково-практичної конференції “Актуальні проблеми психології молоді”, присвяченої 10-річчю філософського факультету ЛНУ імені Івана Франка. С. 10–12.
Гапон Ю. А. (2003) Проблема соціально-педагогічних досліджень. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 24–28.
Гарбар Д. А. (2003) Діагностичне значення конхологічних ознак молюсків роду Planorbarius (Bulinidae, Gastropoda, Pulmonata). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 238–240.
Гарбар О. В. (2003) Каріологічні особливості ставковиків фауни України. Вісник ЛЬВІВ Серія біологічна. № 32. С. 117–121.
Гарбар О. В. (2003) Анатомічні характеристики ставковикових (Gastropoda, Pulmonata, Lymnaeidae) фауни України. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 241–244.
Глазиріна В. М., Артьоменко О. І. (2003) Виховна робота в педагогічному ВНЗ як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 194–197.
Глушак А. С., Пирог Г. В. (2003) Релігійні цінності: сутність, структура, рівні. Вісник Національного Університету «Львівська політехніка». № 473. С. 51–54.
Голубовська І. В. (2003) Драма героя без моралі в історичній повісті «1313» Наталени Королевої. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 157–160.
Горбунова В. В. (2003) Особливості становлення етнічної свідомості в юнацькому віці: типологія етнічної ідентичності. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції: “Молодь в умовах нової соціальної перспективи”.. С. 166–168.
Гордійчук Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 41–44.
Горобець С. М. (2003) Використання опорних сигналів під час викладання комп’ютерної графіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 244–245.
Грибан Г. П. (2003) Шляхи поліпшення стану фізичної підготовленості студентської молоді. Проблеми фізичного виховання студентів. С. 25–26.
Грибан Г. П., Опанасюк Ф. Г. (2003) Поліпшення стану здоров’я студентської молоді в умовах радіонуклідного забруднення шляхом спеціального харчування. Проблеми фізичного виховання студентів. С. 25–26.
Григор’єва І. Г. (2003) Педагогічна культура вчителя: постановка проблеми. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 79–82.
Гриневич Т. В. (2003) Церковний спів у системі навчальних дисциплін учбових закладів Волині. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 29–31.
Гужанов С. И., Гужанова Т. С. (2003) Образование русских фразеологизмов на базе латинских крылатых слов. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 161–164.
Гузій Н. В. (2003) Педагогічний професіоналізм як інтегративне особистісно-діяльнісне новоутворення учителя-вихователя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 97–100.
Д
Данкевич Є. М. (2003) Агроекологічне обгрунтування вирощування ріпака ярого в умовах Полісся України. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук.
Демчук Л. І. (2003) Формування екологічної культури учнів засобами української народної педагогіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 124–126.
Демчук Л. І. (2003) Проблема формування дитячого колективу у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. Національна освіта у контексті творчості А. С. Макаренка (матеріали науково-практичної конференції, присвяченої 115-річчю від дня народження А. С. Макаренка). С. 63–64.
Демчук Л. І. (2003) Екологічна освіта та виховання учнів на уроках. Проблеми формування екологічної свідомості особистості. С. 30–32.
Демчук Л. І. (2003) Основні питання просвітницької діяльності Г. Ващенка. Українська національна школа: витоки та сучасність (науково-педагогічний пошук молодих дослідників присвячений 125-річчю дня народження Григорія Ващенка). С. 51–52. ISSN 966-7603-96-2.
Демчук Л. І. (2003) Українська національна школа: витоки та сучасність(науково-педагогічний пошук молодих дослідників присвячений 125-річчю дня народження Григорія Ващенка). Українська національна школа: витоки та сучасність (науково-педагогічний пошук молодих дослідників присвячений 125-річчю дня народження Григорія Ващенка). С. 51–52. ISSN 966-7603-96-2.
Дмитрієва С. М., Довгалюк Н. В., Марчук Т. В. (2003) Психологічні аспекти організації діалогового навчання у педагогічному ВНЗ. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 253–256.
Доброльожа Г. М. (2003) Відображення естетики зовнішнього вигляду людини в поліській компаративній фразеології. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 165–167.
Довгаль И. В. (2003) Проблема происхожения щупальцевых инфузорий (Ciliphora, Suctorea). Vestnik zoologii. № 37 (4). С. 3–10.
Довгаль И. В. (2003) Проблема происхожения щупальцевых инфузорий (ciliphora, suctorea). Vestnik zoologii. № 37 (4). С. 3–10.
Додурич С. М. (2003) Громадянські цінності студентів агротехколеджу: проблема формування. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 121–123.
Дубасенюк О. А. (2003) Розвиток особистості майбутніх учителів засобами спеціальних педагогічних знань. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 56–59.
Дубасенюк О. А. (2003) А.С. Макаренко про роль вихователя і виховного процесу у формуванні особистості. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 6–10.
Дубасенюк О. А. (2003) Підготовка майбутніх учителів до екологічного виховання учнів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 3–6.
Дубравська Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова. № 20. С. 215–222.
Дупак Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 63–65.
Дьяченко В. В. (2003) Новые слова-сложения со связанными корневыми компонентами интернационального характера в современном русском языке. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 168–170.
Дідківська Т. В. (2003) Properties of Fibonacci-Narayana numbers. On Generalized Fibonacci Quaternions and Fibonacci-Narayana Quaternions. С. 29–36.
Дідківська Т. В., Михайлова Л. В. (2003) Золота система числення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 32–35.
Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. (2003) Узагальнення золотої системи числення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 36–39.
Діхтяренко З. М. (2003) Формування наполегливості молодших школярів засобами фізичної культури. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 138–140.
Ж
Жиртуєва Н. С. (2003) Феномен любові у контексті містичного досвіду. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 42–46.
З
Заброцький М. М. (2003) Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 246–248.
Залібовська-Ільніцька З. В. (2003) Готовність майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 179–181.
Зарицька О. Л. (2003) Дистанційна освіта як новітня інформаційна технологія. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 233–235.
Зарицька О. Л. (2003) Методичні рекомендації до вивчення інформатики на гуманітарних спеціальностях. Житомир.
Зимовець О. А., Кравець О. Є. (2003) Використання автентичних друкованих текстів як засіб формування комп’ютерної лексичної компетенції на старшому етапі навчання іноземних мов студентів середніх та вищих навчальних закладів. Матеріали міжнародної наукової конференції "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті”. С. 122–134.
Зимовець О. А., Темченко Л. В. (2003) Методика бінарного навчання іноземних мов студентів фізико-математичного факультету. Навчай і навчайся: збірник науково-методичних матеріалів. С. 10–17.
Зосімович Олена (2003) Нові тенденції розвитку космонавтики та їх відображення в діяльності аерокосмічних музеїв. Український технічний музей: історія, досвід, перспективи. Праці 2-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції.. № 2. С. 42–44.
Зосімович Олена (2003) Роль музеїв у сучасних освітніх програмах підготовки фахівців. Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції Житомирського інституту радіоелектроніки імені С. П. Корольова. № 2. С. 20–21.
Зубенко Т. В. (2003) Шляхи удосконалення методичної підготовки вчителів іноземної мови початкових класів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 212–214.
Зязюн І. А. (2003) Психодіагностика педагогічної майстерності вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 52–55.
К
Казанжи І. В. (2003) Підготовка студентів факультетів початкових класів до позаурочної виховної роботи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 104–107.
Калінін В. О. (2003) Особливості формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови у процесі професійно-педагогічної підготовки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 154–156.
Катанова І. В., Олійник М. М. (2003) Моніторинг знань з хімії та мотивації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 160–162.
Киричук Г. Є., Стадниченко А. П. (2003) Фізико-хімічні особливості гемолімфи Planorbarius purpura та P.corneus (Mollusca: Gastropoda: Pulmonata: Bulinidae. Вісник Львівського університету.Серія біологічна. № 32. С. 239–245.
Киричук Г. Є., Янович Л. М., Мельниченко Р. К. (2003) Вплив різних чинників середовища на показники білкового обміну молюсків. "Биоразнообразие. Экология. Эволюция. Адаптация" материалы юбилейной научной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, посвященной 180-летию со дня рождения Л. С. Ценковского. ст. 70.
Климова К. Я. (2003) Виразне читання майбутніх учителів молодших класів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 43–45.
Кловак Г. Т. (2003) Дослідницька діяльність як важлива складова роботи вчителя сучасної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 253–256.
Ковальчук І. А. (2003) Формування особистості педагога в процесі його підготовки до статеворольової соціалізації учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 101–103.
Ковальчук В. А. (2003) Методичні основи розв’язання соціально-педагогічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 70–73.
Ковальчук В. А. (2003) Проблема формування соціальної компетентності майбутніх учителів. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 110–113.
Ковальчук В. А. (2003) До проблеми екологічної освіти школярів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 19–21.
Козел В. В. (2003) Однодітна сім`я як середовище соціального виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 227–229.
Козловська І. М., Пайкуш М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 66–71.
Колесник Н. Є. (2003) Розвиток в учнів початкових класів творчих здібностей через художнє пізнання, ігрову фантазію та мистецтво на уроках праці й малювання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 54–56.
Коляденко С. М. (2003) Зародження і розвиток пенітенціарної системи для неповнолітніх у ХІХ – поч. ХХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 198–200.
Коляденко С. М. (2003) Кременецький ліцей у системі освіти Волині (ХІХ – 30-ті рр. ХХст.). Інше. Поліграфічний центр Житомирського державного педагогічного університету, Житомир.
Коновальчук І. І. (2003) Сутність та зміст проектувально-педагогічних умінь. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 46–50.
Коновальчук І. І., Коновальчук І. М. (2003) Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 93–96.
Конторчук Г. К., Павленко Н. О. (2003) Біблійні антропоніми у творах Лесі Українки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 175–180.
Король Л. М., Максимець С. М. (2003) Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 249–252.
Королюк О. М. (2003) Особливості організації самостійної роботи студентів коледжу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 19–21.
Коротка А. В. (2003) Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій «інтелектуального протистояння» на уроках української мови в початкових класах. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 38–40.
Корінна Л. В. (2003) Формування громадянських цінностей старшокласників як науково теоретична проблема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 173–175.
Косенко В. М. (2003) Здоров’я школярів та шляхи його збереження і зміцнення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 245–246.
Котнюк Л. Г. (2003) The Cultural Peculiarities of Time Measurement in English Idioms. TEFL Innovations and Challenges/ Materials of the 8th National TESOL-Ukraine Conference. С. 43–46.
Котнюк Л. Г., Сидоренко С. І., Чумак Л. М. (2003) Методичні матеріали з практичного курсу англійської мови для студентів 5 курсу (заочна форма навчання). In: Методичні матеріали з практичного курсу англійської мови для студентів 5 курсу (заочна форма навчання). Житомир: Поліграфічний центр ЖДПУ.
Кутек Т. Б. (2003) Вплив малих доз радіації на організм людини та його наслідки. Проблеми сільськогосподарської радіології: 17 років після аварії на Чорнобильській АЕС. С. 178–182.
Кушнірова Л. В. (2003) Внесок В. І. Масальського у професійну підготовку майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 211–214.
Л
Левківська О. М. (2003) Громадянська культура студентів Англії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 241–243.
Левківський М. В. (2003) Відповідальність у структурі компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 9–12.
Левківський М. В. (2003) Педагогіка А.С. Макаренка і сучасність. Педагогічна Житомирщина.. № 2(16). С. 11–15.
Левківський М. В. (2003) Соціально-громадянська відповідальність особистості. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.. Т. 1, № 52. С. 44–47.
Левківський М. В. (2003) Педагогіка А.С. Макаренка і сучасність. Педагогічна Житомирщина. № 2(16). С. 11–15.
Левківський М. В. (2003) Творчий досвід А.С. Макаренка і сучасність. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 1–6.
Левківський М. В., Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Дубасенюк О. А., Ковальчук В. А., Сидорчук Н. Г. (2003) Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць /За ред. проф. М. В. Левківського. Житомир: ЖДЦНТІЕІ,.
Левківський М. В., Вознюк О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 51–55.
Ленчук І. Г., Франовський А. Ц. (2003) Продуктивно-уявні узагальнення в задачах стереометрії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 56–62.
Лещак Т. В. (2003) Штрихи до педагогічного портрета Казимира Твардовського. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 215–218.
Листван В. В., Листван В. М. (2003) Реакции фосфорилидов с ацилхлоридами: направления и препаративные возможности. Успехи химии. Т. 72, № 8. С. 787–796.
Листван В. В., Листван В. М., Авдєєва В. В. (2003) 2-Ациліндандіони як напівпродукти для синтезу нових сполук з потенційною фізіологічною активністю. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія Хімія. № 7. С. 11–15. ISSN 2078-6182.
Листван В. М., Листван В. В. (2003) Реакції алкіліденфосфоранів з ацилхлоридами та їх синтетичні можливості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 226–233.
Литвин А. В., Мамрич С. А. (2003) Удосконалення методики навчання спеціальних предметів у ступеневій професійній підготовці фахівців. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 61–65.
Литвиненко С. А. (2003) Професіографічний моніторинг у підготовці майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 190–193.
Лов’янова І. В. (2003) Інтерактивне навчання як форма педагогічної взаємодії у системі «учитель-учень». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 111–113.
Луценко В. В. (2003) Аранжування на комп’ютері – як засіб розвитку творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 76–78.
Ляшенко Б. М., Коваленко Д. О. (2003) Використання ЕОМ при вивченні методів Монте-Карло обчислення кратних визначених інтегралів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 63–65.
Ляшенко Б. М., Рабченюк С. Л. (2003) Новітні комп’ютерні технології вивчення основ лінійного програмування. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 66–70.
М
Максимова О. О. (2003) Шляхи досягнення успіху дітьми-шестирічками. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 101–104.
Малішевська А. В., Листван В. М., Дейнека С. Є., Листван В. В. (2003) Антимікробна дія нафтилметильних трифенілфосфонієвих солей. Буковинський медичний вісник. Т. 7, № 4. С. 159–162.
Маслак Л. П. (2003) Інтегрований підхід у формуванні готовності курсантів вищого військового навчального закладу до спілкування на міжкультурному рівні. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: [зб. наук. праць]. С. 73–75.
Масловська М. В. (2003) Жінка в духовному житті України (І.Огієнко про роль жінки у духовному житті України). Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. С. 57–61.
Мац І. І. (2003) Різновиди емоцій та способи їх вербалізації (на матеріалі англійської мови). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 181–183.
Мачушник О. Л. (2003) Пізнавальна активність як психологічна проблема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 257–259.
Мачушник О. Л. (2003) Розвиток пізнавальної активності студентів-психологів в процесі професійної підготовки. Вісник: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Мачушник О. Л. (2003) Пізнавальна активність як чинник успішності професійної підготовки майбутнього психолога. Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 лютого 2003 р.). Т. ІІІ. С. 220–225.
Маєвська Л. Л. (2003) Мораль як категорія філософського постмодернізму. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 127–130.
Маєвська Л. М. (2003) Місце етнолінгвістики у національній системі виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 176–178.
Мельничук О. І. (2003) Виховна система: традиції та інновації. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 236–340.
Мирончук Н. М. (2003) Розвиток культури взаємин у підлітків. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 49–50.
Мисечко О. Є. (2003) Інтерактивні технології як засіб демократизації навчального процесу у ВНЗ. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 71–73.
Мисечко О. Є. (2003) Ефективна організація навчального співробітництва як чинник професійної майстерності вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 172–175.
Мисечко О. Є. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до раннього початкового навчання іноземної мови. Мови у відкритому суспільстві.: Матеріали ІІІ Регіональної науково-практичної конференції (Чернігів, 16 квітня 2002р.). С. 3–8.
Мисечко О. Є. (2003) Психолого-педагогічні умови формування критичного мислення молодших школярів при вивченні іноземної мови. Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наукових праць. Т. ІІ, № 5. С. 237–242.
Михайленко В. В. (2003) Теорія ймовірностей, математична статистика та випадкові функції. ЖІТІ, Житомир. ISBN 966-683-063-9.
Михайленко Л. Ф. (2003) З історії методичної підготовки вчителя математики на заочному відділенні педагогічного ВНЗ. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 201–204.
Михайлов О. В. (2003) Структура культури демократії старшокласників США. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 151–154.
Мойсієнко В. М. (2003) Пам’ятка української мови з півдня Холмщини. Slavia orientalis. Т. LII, № 4. С. 553–562.
Мойсієнко В. М. (2003) «Ключъ цр˜ства нεбεсного…» Гарасима Смотрицького – пам’ятка української мови другої половини XVI століття. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 10. С. 81–85.
Москвіна Т. П. (2003) Методологічні основи формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах радіологічного контролю. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 57–60.
Музика О. Л. (2003) "Шкілка" №10, 1 грудня 2003 року. Шкілка. № 10. С. 1–8.
Музика О. Л. (2003) "Шкілка", №8, 24 березня 2003 року. "Шкілка". № 8. С. 1–4.
Музика О. О. (2003) Вікові та соціально-психологічні аспекти мотивації творчої активності технічно обдарованих підлітків. Вісник Харківського університету. № 599. С. 241–243.
Мірошниченко О. А. (2003) Формування особистості майбутнього вчителя як об’єкта соціальних стосунків. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 85–86.
Мірошніченко В. І. (2003) Військовий педагог як суб’єкт навчально-виховного процесу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 144–146.
Місяць Н. К. (2003) Модульно-рейтингова система вивчення мови у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 246–248.
Міхеєв В. В. (2003) Захоплююча математика з допомогою комп’ютера. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 74–75.
Міщук Г. А. (2003) Матеріали до вивчення розвитку нумізматики наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ ст. в особовому архівному фонді В. Ю. Данилевича. Рукописна та книжкова спадщина України. Археографічні дослідження унікальних архівних та бібліотечних фондів. № 8. С. 175–184.
Міщук С. М. (2003) Фонди інституту рукопису Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського як джерело з історії духовної освіти в Україні (загальний огляд). Рукописна та книжкова спадщина України. № 8. С. 185–189.
Н
Набоков Ю. А. (2003) Роль фізичної культури у розвитку особистості учня. Збірник матеріалів міжрегіональної науково-практичної конференції "Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів". С. 127–130.
Нагачевська З. І. (2003) Освітньо-виховний потенціал українських жіночих з’їздів 1920–1930-х рр. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 262–265.
Наумова Н. В., Мердак А. М. (2003) Психологічна структура віри та мотиви її формування. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 38–41.
Неретін В. О. (2003) Проблема емоційної регуляції педагогічної діяльності учителя музики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 76–77.
Неретін В. О., Бочковський І. П., Ямчинський П. П. (2003) Музично-виховна робота в оздоровчих таборах. Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів: Зб. мат. міжрегіональної конференції (23-24 квітня). С. 117–118.
Новіцька І. В. (2003) А.С. Макаренко і розвиток педагогічної майстерності вчителя. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 145–146.
Новіцька І. В. (2003) Формування екологічних умінь майбутніх учителів. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 41–45.
Ніколаюк М. В. (2003) Роль християнства в освіті і вихованні школярів в німецьких колоніях на Волині другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 183–185.
О
Оксенюк О. В. (2003) Духовність як алюзія сучасних реалій навчально-виховних технологій у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 238–241.
Олійник С. В. (2003) Творчий потенціал вчителя музики як педагогічна проблема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 78–79.
Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 86–89.
Осадча З. А. (2003) Софія Русова про вчителя національної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 162–163.
П
Павленко В. В. (2003) А.С. Макаренко про роль батьківського авторитету у вихованні дітей. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 97–99.
Павленко Л. І. (2003) Вираження екзистенціональної модальності в експлікаційних структурах англійського колоквіального синтаксису. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 184–186.
Павлик Н. П. (2003) Історико-педагогічний аналіз проблеми соціального сирітства в Україні. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 158–161.
Павлик Н. П. (2003) Соціальне сирітство як науково-теоретична категорія. Шкільний світ.. № 19/195. С. 7–8.
Павловський В. А., Іванова А. В. (2003) Особливості біологічної активності барвників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 247–248.
Павловський В. А., Мірошниченко А. І., Іванова А. В., Корбут Г. О. (2003) Віддалені наслідки Чорнобильської катастрофи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 249–252.
Памірська Л. Ю., Кравець О. Є. (2003) Початкові етапи формування вмінь науково-популярних текстів в учнів старших класів ЗОШ. Навчай і навчайся: збірник науково-методичних матеріалів. Т. 4. С. 25–29.
Памірський М. С., Шабадей Н. П. (2003) Особливості навчання переглядового читання текстів за спеціальністю студентів природничого факультету педагогічного університету. Навчай і навчайся:збірник науково-методичних матеріалів. Т. 4. С. 21–23.
Памірський М. С., Шабадей Н. П. (2003) Критерії добору спеціальних текстів для навчання переглядового читання студентів природничого факультету. Навчай і навчайся: збірник науково-методичних матеріалів. Т. 4. С. 23–25.
Пелешок Е. Х., Гордієнко О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 35–37.
Пелешок Е. Х., Шевчук Т. О. (2003) Шляхи вдосконалення культури розмовного діалогу молодших школярів на уроках української мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 81–84.
Перепелиця Л. О., Ленартович А. А., Юрик Л. О. (2003) Вплив фізіологічно активних речовин компостів після культивування грибів на морфологічні показники рослин у процесі онтогенезу. Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 32. С. 261–265.
Перетятько О. В. (2003) Інноваційні перетворення цільових установок та змісту освіти у приватних початкових навчальних закладах харківської губернії (кінець хіх – початок хх століть). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 85–88.
Перетятько О. В. (2003) Роль ідей реформаторської педагогіки в процесі формування інноваційного потенціалу вітчизняного вчителя (кінець ХІХ початок ХХ століть). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 194–197.
Першко І. О. (2003) Комплексний аналіз конхіологічних ознак черепашок особин родів Fagotia і Microcolpia (Pectinibranchia, Melanopsidae). Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 33. С. 91–98.
Петронговський Р. Р. (2003) Патріотизм старшокласників: новітні технології виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 223–226.
Петронговський Р. Р., Левківський М. В. (2003) Теорія і практика формування патріотизму старшокласників:. Документ для обговорення. "Полісся", Житомир.
Пирог Г. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5139-0286
(2003)
Соціальні аспекти функціонування релігійних цінностей.
Українське релігієзнавство. № 26.
С. 30–37.
ISSN 2306-3548.
Пирог Г. В. (2003) Психологический анализ христианских ценностей. Горизонты образования. № 3. С. 84–88.
Пирог Г. В. (2003) Морально-етичні основи християнських цінностей. Історія релігій в Україні : Праці XIII-ї міжнародної наукової конференції. С. 49–53.
Плотницька О. В. (2003) Художньо-аналітичні уміння як важливий компонент формування художньої компетентності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 32–34.
Плотницька О. В. (2003) Проблема інтеграції предметів художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 89–91.
Плотницька О. В. (2003) Г. Ващенко і сучасні завдання виховання української молоді. Українська національна школа: витоки та сучасність (науково-педагогічний пошук молодих дослідників, присвячений 125-річчю з дня народження Григорія Ващенка. Зб. наук.-метод. пр. /За ред. О.С. Березюк, З.А. Осадчої.. С. 17–19.
Плющик Є. В. (2003) Орхестика як засіб виховання інтонаційного мислення. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 51–53.
Плющик Є. В. (2003) Наступність в орхестичному вихованні: ясла – дитячий садок – початкова школа. Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів: Зб. мат. Міжрегіональної к-ції (23-24 квітня 2003). С. 106–108.
Полулях А. В. (2003) Організаційно-педагогічні умови формування здорового способу життя підлітків у школах нового типу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 118–120.
Поліщук О. П. (2003) ІНТУЇТИВНЕ МИСЛЕННЯ. Практична філософія. № 2. С. 37–44.
Поліщук Ю. Й. (2003) Самовиховання членів громадських молодіжних об’єднань як психолого-педагогічна проблема. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 92–96.
Приймак А. М. (2003) Аналіз щоденникових текстів Л.М. Толстого як осмислення проблеми мовної особистості письменника. Всеукраїнська наукова конференція „Актуальні напрями слов’янської та романо-германської філології”.
Прищепа В. Є., Макарчук Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 187–189.
Прищепа В. Є., Новак Л. М. (2003) Рівнева та міжрівнева компресія в сучасній німецькій мові. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 190–193.
Прокопова О. П. (2003) Засоби української народної педагогіки в естетичному вихованні старшокласників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 198–201.
Прус А. В. (2003) Про прикладну спрямованість шкільного курсу стереометрії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 45–47.
Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 20. С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5.
Пруцакова О. Л. (2003) Роль вчителя у екологічній ігровій діяльності школярів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 206–208.
Пустовіт Н. А. (2003) Співпраця школи, науки і громадськості у сфері екологічного виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 202–205.
Пуховська Л. П. (2003) Перспективи формування світового освітнього простору в ХХІ столітті. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 16–18.
Р
Радченко О. Б. (2003) Постмодернізм: спроба філософсько-етичного осмислення сучасності. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 47–51.
Ратников В. С. (2003) Постмодернистская ситуация и обновление критериев научной рациональности. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 9–14.
Ремезова О. О., Вискушенко А. П., Павловський В. А., Ремезов О. П., Корбут Г. О. (2003) Події Великої Вітчизняної війни – важливий напрямок виховної краєзнавчої роботи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 190–193.
Рудик І. М. (2003) Діалог-конфлікт: стратегії розгортання й захисту. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 194–197.
Рудницкая Л. И. (2003) Формы работы по изучению специальной лексики на факультативных занятиях по русскому языку. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 97–101.
Рудницька Н. Ю. (2003) Розвиток шкільного краєзнавства на Волині (ХІХ – початок ХХ ст.). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 102–104.
Рудницька Н. Ю. (2003) Використання вчителями краєзнавчого матеріалу в навчально-виховному процесі: історико-педагогічний аспект. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 230–233.
С
Сабодаш В. М., Циба А. О. (2003) Йорж звичайний (Gymnocephalus cernuus (L.)) як індикатор стану екосистем малих річок. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 253–258.
Савицька Т. В. (2003) Комплекс професійних умінь навчання аудіювання майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 118–120.
Савиченко О. М. (2003) Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології. С. 235–240.
Савчук Л. М. (2003) Розробка та використання комп’ютерних ігор на практичних заняттях із загальної фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 72–75.
Самардак М. М. (2003) «Критична теорія» науки Франкфуртської школи (до 80-ліття Франкфуртського інституту соціальних досліджень). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 19–23.
Самардак М. М., Кобилинська М. М. (2003) Університети як фактор інституювання західноєвропейської науки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 3–7.
Саух П. Ю. (2003) Філософія: бунтівний дух у пошуках панацеї. Вісник ХНУ ім, В.Н. Каразіна. Філософія науки, освіти та культури доби постмодерну. № 598. С. 3–5.
Саух П. Ю. (2003) Філософія: бунтівний дух у пошуках панацеї. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. № 598. С. 3–5. ISSN 0453-8048.
Саух П. Ю. (2003) Філософія. Житомир.
Сахневич І. Д. (2003) Проблема громадянського самовизначення молоді. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 227–229.
Сахневич І. Д. (2003) Деякі питання громадянського самовизначення учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 115–117.
Сахневич І. Д. (2003) Громадянського самовизначення учнів ПТУ. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 79–83.
Сбруєва А. А. (2003) Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 234–237.
Сбруєва А. А. (2003) Освітні реформи 80-90-х рр. ХХ Століття: Англійський досвід. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 105–110.
Сверчевська І. А. (2003) Еволюція вивчення геометричних тіл у шкільному курсі стереометрії. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 28–31.
Сверчевська І. А. (2003) Про одне узагальнення «золотого перерізу». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 111–114.
Сверчевська І. А. (2003) Від золотої пропорції до b-перерізу. У світі математитки. Т. 9, № 1. С. 37–45.
Сейко Н. А. (2003) Фундація княжни Тетяни Миколаївни як доброчинна організація періоду І світової війни. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 164–167.
Семенець С. П. (2003) Аналітичне задання проективних перетворень площини. Теорема Бріаншона. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 115–118.
Семеног О. М. (2003) Теоретичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 93–96.
Семенюк Е. П., Виноградов Г. І. (2003) Глобалізація: світло та тіні реального розвитку людства. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 15–18.
Семенюк Т. В. (2003) Проектно-конструкторська діяльність педагога за модульно-розвивального навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 24–27.
Сергеєва Л. С. (2003) Формування педагогічної майстерності педагогів за допомогою електронної пошти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 219–221.
Серьожникова Р. К. (2003) Семінарське заняття як інтегральна форма організації самостійної навчальної діяльності студентів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 108–110.
Сидорчук Н. Г. (2003) Педагогічна діагностика як джерело науково-дослідної діяльності вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 119–121.
Сидорчук Н. Г. (2003) Деякі підходи до вивчення феномену науково-дослідної діяльності майбутніх учителів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 74–77.
Сидорчук Н. Г. (2003) А.С.Макаренко і становлення вітчизняної педагогіки. Національна освіта у контексті творчості А.Макаренка: Зб. наук. праць. С. 19–24.
Сидорчук Н. Г. (2003) Місце науково-дослідної роботи у системі екологічного виховання. Проблеми формування екологічної свідомості особистості /За ред. О.А.Дубасенюк, О.Є.Антонової: Зб. наук. праць. С. 13–16.
Сингаївська А. В. (2003) Особливості семантики прикметників – ППВ з проспективними темпоральними семами. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 198–200.
Сингаївська А. В. (2003) Teaching Today Teaches Tomorrow. In: 4th National TESOL - Ukraine Forum for Students.
Скоробагатська О. І. (2003) Ціннісний підхід до історико-педагогічного дослідження. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 122–125.
Слюсар В. М. (2003) Постмодерністський фемінізм про детермінацію самореалізації особистості. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. № 598. С. 153–156. ISSN 0453-8048.
Сніховська І. Е. (2003) Функціонування мовної гри в умовно-реальному асоціативному полі. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 208–210.
Соколовська С. Ф. (2003) Полісемія в тексті: типи реалізації та функції. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 201–205.
Соловйова Л. Ф. (2003) Структурно-семантичні особливості англійських композит, пов’язані з їх словотвірним генезисом. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 206–207.
Сосницька Н. Л. (2003) Вимоги до професійної підготовки вчителя фізики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 89–92.
Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 126–129.
Спірін О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 133–136.
Спірін О. М. (2003) Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелекту. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 222–226.
Стадниченко А. П., Гирин В. К., Іваненко Л. Д., Мокрицька А. М., Мостіпака О. А. (2003) Вплив карбофосу на вміст гемоглобіну у гемолімфі Planorbarius purpura (Mollusca: Pulmonata: Bulinidae) у нормі та за інвазії трематодами. Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 33. С. 163–167. ISSN 0206-5657.
Стадниченко А. П., Гирин В. К., Мокрицька А. М., Мостіпака О. А. (2003) Вплив карбофосу на вміст гемоглобіну в гемолімфі витушки (Mollusca: Pulmonata: Bulinidae). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 259–261.
Стародубець Г. М. (2003) ОУН(б) як суб’єкт українсько-польського конфлікту на Волині в 1943 р. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Історія. № 3. С. 96–99. ISSN 2307-7778.
Стародубець Г. М. (2003) Український повстанський рух на Волині на зламі 1943-1944 рр. (політико-виховний аспект). Збірник наукових статей. Сторінки воєнної історії України. № 7. С. 65–73.
Стеченко Т. О. (2003) Методичні принципи формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 121–124.
Столярчук Т. О. (2003) Зміст педагогічної майстерності вчителів народних шкіл у педагогічній думці другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 205–208.
Т
Таргонський Л. П., Ільчук О. І. (2003) Властивості одного класу функціоналів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 217–221.
Таргонський Л. П., Таргонська Т. Л. (2003) Про одне розширення системи дійсних чисел. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 222–225.
Тереня С. Л. (2003) Характерные черты языка искусства постмодерна. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 34–37.
Тернопільська В. І. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної відповідальності старшокласників. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 219–222.
Томашик В. М., Томашик З. Ф., Гриців В. І., Чернюк О. С. (2003) Взаимодействие GaSb с растворами систем HNO3-HCl-органическая кислота. Конденсированные среды и межфазные границы. Т. 5, № 1. С. 106–111.
Томашик В. М., Чернюк О. С., Гриців В. І., Томашик З. Ф., Кусяк Н. В. (2003) Розчинення GaSb у розчинах системи H2O2–HCl–CH3COOH. Фізика і хімія твердого тіла. Т. 4, № 3. С. 543–546. ISSN 1729-4428.
Травкіна Н. М. (2003) Вивчення творчості Ю. Словацького і Ф. Шопена з позиції спільності естетичних поглядів та світосприйняття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 130–134.
У
Уваєва О. І. (2003) Колекція дрібних котушкових (Mollusca: Pulmonata: Planorbinae) Центрального науково-природничого музею НАН України (Львів). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 262–263.
Усата О. Ю. (2003) Готовність майбутніх вчителів інформатики до застосування особистісно-орієнтованих технологій. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 147–149.
Ф
Федорова М. А. (2003) Динаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах НВК «школа – дитячий садок»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 97–100.
Х
Хоменко Т. А. (2003) Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 137–140.
Ц
Циммерман Г. А. (2003) Деякі підходи до розробки засобів перевірки успішності навчання основ фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 166–168.
Цілинко М. Г., Ткаченко О. К., Федьович М. В. (2003) Фізичний експеримент при введенні поняття індукції магнітного поля. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 135–136.
Ч
Черньонков Я. О. (2003) Професійна майстерність як чинник формування професійної культури майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 114–117.
Чорна Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 163–165.
Чорномаз Т. В. (2003) Вплив обсихання на перлівницевих. Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 34. С. 159–164. ISSN 0206-5657.
Чорномаз Т. В. (2003) Вплив йонів хрому на локомоцію війок миготливого епітелію Unio rostratus Gentilis (Haas, 1911). "Биоразнообразие. Экология. Эволюция. Адаптация" материалы юбилейной научной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, посвященной 180-летию со дня рождения Л. С. Ценковского. ст. 190.
Чорномаз Т. В. (2003) Перлівницеві як хазяї кліщів Unionicola. Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 33. С. 99–103. ISSN 0206-5657.
Чувакова Т. Г. (2003) Особистість учителя в плюралістичному суспільстві США. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 137–139.
Чумак Л. М. (2003) Класи інновацій у словотворі сучасної англійської мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 211–213.
Ш
Шаюк А. В., Сокур С. О., Гамарник Л. В., Олійник М. В. (2003) Ультразвукова та цитологічна діагностика хворих з тиреоїдопатіями. Вісник Вінницького державного медичного університету. № 71/2. С. 387–388.
Шевчук М. В. (2003) Особливості рецепції мотиву Дон Жуана в українській та російській літературах початку ХХ століття. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 214–216.
Шевчук Т. О. (2003) Тести на заняттях з української мови у ВНЗ. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 140–145.
Шекель А. М., Гриценко І. С., Листван В. В. (2003) Синтез і біологічна активність азометинів на основі форміларилових естерів ацетилсаліцилової кислоти. Вісник фармації. № 4. С. 7–12.
Шквир О. Л. (2003) Професіограма класного керівника початкових класів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 146–150.
Шквир О. Л. (2003) Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 85–88.
Шквир О. Л. (2003) А.С. Макаренко і здійснення класними керівниками особистісно зорієнтованого виховання. Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 129–131.
Шмельова Т. В. (2003) Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 109–111.
Шоробура І. М. (2003) Становлення шкільної географічної освіти в Україні (до середини XIX століття). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 242–245.
Шпак М. М. (2003) Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 141–143.
Щ
Щерба Н. С. (2003) Структурно-функціональна модель організації навчального процесу при формуванні стратегічної компетенції у письмі у вищих мовних закладах освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 249–252.
Щербак І. В. (2003) Роль особистості вчителя у формуванні якостей громадянськості школярів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 147–150.
Я
Ягеніч Л. В. (2003) Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 125–128.
Якименко С. І. (2003) Роль вчителя при формуванні світогляду молодших школярів в умовах впровадження інноваційної інтегрованої технології. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 131–134.
Янович Л. М. (2003) Вплив фенолу на активність ферментів переамінування у тканинах Unio pictorum. Вісник Львівського університету. Серія біологічна. № 34. С. 32–40. ISSN 0206-5657.
Яновська Л. Г. (2003) Оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів-істориків. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 209–211.
Янчук Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі. № 2. С. 54–58.
Ярмошик Іван (2003) Родовід Юрія Немирича на Житомирщині (ХУІ – ХУІІ ст). Нові дослідження пам’яток козацької доби в Україні. Т. 12. С. 193–197.
Яценко С. Л. (2003) Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 182–185.