Items where Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: А | Б | В | Г | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Х | Ч | Ш | Я
Number of items: 111.

А

Амелічкіна, В. В. and Басюк, Н. А. (2018) Моральне виховання старших дошкільників засобами гри. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Андрійчук, Н. М. (2018) Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей. Житомир: Видавництво ФО-П Левковець Н.М..

Андрійчук, Т. В. and Васільєва, Л. А. and Вискушенко, А. П. and Вискушенко, Д. А. and Власенко, Р. П. and Гирин, В. К. and Мельниченко, Р. К. and Павлюченко, О. В. and Сорочинська, О. А. and Стадниченко, А. П. and Танська, В. В. and Тарасова, Ю. В. and Шевчук, С. Ю. and Єрмошина, Т. В. and Янович, Л. М. (2018) Природознавство. Біологія (тестові завдання шкільного курсу). ЖДУ ім. І. Франко, Житомир.

Архипчук, Р. В. (2018) Технологія соціальної адаптації соціальних сиріт в умовах соціально-реабілітаційних центрів. ЖДУ імені Івана Франка.

Б

Бабенко, К. Л. (2018) Методика використання інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних працівників. [Experiment]

Безуса, А. and Коновальчук, І. М. (2018) Основні принципи та шляхи перевиховання педагогічно занедбаних молодших школярів. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Бойко, А. (2018) Правильна постава як гарант здоров’я у дітей молодшого шкільного віку. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Бойко, М. and Гужанова, Т. С. (2018) Формування у молодших школярів соціальної компетентності засобами учнівського самоврядування. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Бондаренко, Х. (2018) Етико-правове виховання молодших школярів. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Боровик, А. and Басюк, Н. А. (2018) Формування патрiотизму молодших школярiв у контекстi виховних традицiй української педагогiки. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Бринзюк, М. and Басюк, Н. А. (2018) Формування здорового способу життя підлітків: проблеми і перспективи. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Буйніч, Г. (2018) Форми та методи подолання шкідливих звичок у дітей молодшого шкільного віку. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Булуй, О. and Басюк, Н. А. (2018) Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Буравський, Віталій (2018) Психологічні особливості відображення авторами в літературних творах власних стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях. [Experiment]

Бурмакіна, Н. С. (2018) Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Бурмакіна, Н. С. (2018) Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Бурячок, Д. and Басюк, Н. А. (2018) Вплив фізичних вправ на збереження здорової постави. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Білоус, О. and Басюк, Н. А. (2018) Шляхи та умови попередження шкільної дезадаптації учнів початкової школи. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

В

Васьковська, О. (2018) Теоретичні підходи до проблеми здорового способу життя сучасних українців. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Васьковська, Ю. (2018) Роль та місце казки у формуванні особистості молодшого школяра. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Вергеліс, Д. (2018) Пам'ять, її види та раціональні прийоми заучування навчального матеріалу. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Веремієнко, О. (2018) Основні психологічні причини неуспішності молодших школярів і шляхи їх подолання. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Виговська, Н. (2018) Розвиток мислення молодших школярів на уроках курсу «Я у світі». Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти.

Вознюк, О. В. (2018) Aggression and health: an attempt at conceptual integrating these phenomena. Technologies of intellect development, 2 (8(19)). ISSN 2223-0521

Вознюк, О. В. (2018) Адаптація студента до соціально-педагогічного середовища. Типологія людини. [Teaching Resource]

Вознюк, О. В. (2018) Анатомия зла. Other. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2018) Как возможна акмеология. Project Report. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2018) Компенсирующий феномен познания как фундаментальный гносеологический постулат. Technical Report. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2018) Система аксиом педагогики и образования. Project Report. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2018) Структурированная мудрость, извлеченная из информационного океана. Koob publications, Житомир.

Вознюк, О. В. (2018) Теоретичний базис акмеології. In: Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів: акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова.

Вознюк, О. В. and Гузій, Н. В. and Дубасенюк, О. А. and Козир, А. В. and Курлянд, З. Н. and Хоружа, Л. Л. (2018) Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів: акмеологічні аспекти. Project Report. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ.

Г

Гайдай, І. О. (2018) Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах України (1956 р. – початок ХХІ ст.). Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Гайдай, І. О. (2018) Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах України (1956 р. – початок ХХІ ст.). PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Гайдей, В. П. (2018) Формування навичок іншомовного діалогічного мовлення засобами проблемних ситуацій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Грибан, Г. П. (2018) Останні роки діяльності гімнастичного товариста «Сокіл» на волині під час правління радянської влади. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 15. Педагогічні науки: реалії та перспективи. pp. 42-43. ISSN 2311-5491

Грибан, Г. П. and Жуковський, Є. І. and Костюк, Ю. С. (2018) Health improvements of cadets from higher military educational institutions during kettlebell lifting activities. The Journal of Physical Education and Sport (JPES).

Грибан, Г. П. and Костюк, Ю. С. and Жуковський, Є. І. (2018) Middle school pupil movements during basketball. The Journal of Physical Education and Sport (JPES). pp. 304-309.

Грибан, Г. П. and Опанасюк, Ф. Г. and Блажиєвський, Г. В. (2018) Основи технічної підготовки студентів з футболу. [Teaching Resource]

Гуманкова, О. С. and Кваша, Х. В. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Гуманкова, О. С. and Нестерчук, Ю. В. (2018) Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

З

Зимовець, О. А. and Бойко, А. Р. and Гоц, Т. П. and Сарнавська, В. В. and Філімончук, В. С. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування конструктивних умінь майбутніх учителів англійської мови у початковій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Unpublished)

Зимовець, О. А. and Бойко, М. О. and Кравець, В. С. and Ткачук, В. П. and Хаюк, А. А. (2018) Формування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Зосімович, Олена (2018) Space technology museum objects of the exhibition in Korolyov space museum (Zhytomir, Ukraine) as historical sources. Web of Scholar (3(21)). pp. 32-35. ISSN 2518-167X

Зосімович, Олена (2018) Професійний портрет помічника присяжного повіреного Житомирського окружного суду. Літописець. Збірник V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (13). pp. 61-63.

К

Карпенко, Є. М. and Кльоц, К. І. (2018) Використання подкастів у процесі формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи на занятті англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Unpublished)

Карплюк, С. О. and Франовський, А. Ц. (2018) Використання технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. In: Теоретико-методичні аспекти навчання математичних дисциплін: Монографія. Вид-во, ПП «Рута», Житомир, pp. 301-332.

Квас, О. В. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Пантюк Тетяни Ігорівни "Соціально-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія освіти (01 Освіта / Педагогіка). ЖДУ імені Івана Франка.

Колеснікова, І. В. (2018) Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Колеснікова, І. В. (2018) Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Коляденко, С. М. (2018) Врахування соціально-психологічних особливостей студентської молоді. Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології.

Комогорова, М. І. and Цихмейструк, О. M. (2018) Інформаційні технології у вивченні іноземної мови у середній та вищій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Unpublished)

Коновальчук, І. І. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Пантюк Тетяни Ігорівни "Соціально-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія освіти (01 Освіта / Педагогіка). ЖДУ імені Івана Франка.

Кордон, М. В. (2018) Символ українського героїзму До 100річчя бою під Крутами. Обласна офіційна громадсько-політична газета "Житомирщина" (6). p. 3.

Коротун, О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas у навчанні баз даних. [Teaching Resource]

Коротун, О. В. and Кривонос, О. М. (2018) Етапи проектування хмаро орієнтованого середовища навчання баз даних майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 63 (1). pp. 130-145. ISSN 2078-8184

Котловий, С. А. (2018) Формування конфліктологічної компетентності соціальних працівників. In: ІV Міжнародної науково-практичної конференції (15 – 16 березня 2018 року, Київ) /.

Котлярова, Т. О. (2018) Соціально-педагогічні технології розвитку відповідального материнства у дівчат-підлітків. ЖДУ імені Івана Франка.

Кубіцький, С. О. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Бурмакіної Наталії Сергіївни «Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Кучер, Т. С. (2018) Інтенсивні методи навчання іноземної мови у формуванні англомовної компетентності студентів. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Кушнір, Н. О. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Постової Світлани Анатоліївни «Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Л

Лівкович, В. О. and Муж, Г. В. (2018) Біоіндикація забруднення атмосферного повітря за станом Рinus sylvestris L. Біологічні дослідження - 2018. pp. 40-42.

Лісовик, М. О. (2018) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення іноземної мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

М

Магась-Демидас, Ю. І. (2018) Правове регулювання діяльності споживчої кооперації у Правобережній Україні у ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. Літописець. Збірник V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (13). pp. 21-24.

Магась-Демидас, Ю. І. (2018) Соціально-економічні чинники розвитку кооперації у Правобережній Україні у ІІ пол. ХІХ - на поч. ХХ ст. Емінак: науковий щоквартальник (1(21)). pp. 47-53. ISSN 1998-4634

Мазко, О. П. and Іванцова, Т. В. (2018) Особливості комп’ютерно-опосередкованої взаємодії в початковій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Unpublished)

Мазко, О. П. and Хоцінська, А. С. (2018) Сутність інформаційно-цифрової компетентності учнів початкових класів. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Макарова, Н. М. (2018) Чорнушкові (Mollusca: Pectinibranchia: Melanopsidae) України (фауна, систематика, екологія, поширення). Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Маркевич, О. В. (2018) Волинське дворянське депутатське зібрання в системі станового самоуправління. Літописець. Збірник V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (13). pp. 32-35.

Марцева, Л. А. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Мельник Оксани Федорівни «Формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Мачинська, Н. І. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Бурмакіної Наталії Сергіївни «Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. ЖДУ ім. І.Франка.

Мельник, О. (2018) Особливості самоактуалізації особистості як фактор формування політичних орієнтацій в період ранньої дорослості. [Experiment]

Мельник, О. Ф. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Мельник, О. Ф. (2018) Формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Михайлова, О. С. and Ткачова, Д. С. (2018) Лінгвістичні основи навчання аудіювання учнів початкової школи. Лінгвістичні основи навчання аудіювання учнів початкової школи.

Михайлова, О. С. and Юрченко, О. О. (2018) Характеристика компонентів змісту лексичної компетентності учнів початкової школи. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Н

Назаренко, О. О. (2018) Формування культури поведінки молодших школярів засобами гуманітарних дисциплін. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Новик, В. А. (2018) Забезпечення доступу до публічної інформації. Літописець. Збірник V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (13). pp. 56-61.

Ніконова, А. А. (2018) Дислексія як часткове порушення читання в учнів на уроках з іноземної мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

О

Олехнович, К. В. and Пацюк, М. К. (2018) Фауна голих амеб лісових зон Житомирської області. Біологічні дослідження - 2018. pp. 139-141.

П

Павловська, Л. Д. and Школьна, А. В. (2018) Управління забезпеченням підприємства матеріальними ресурсами (на матеріалах ТОВ «МАЗІС»). ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Палько, І. М. (2018) Характеристика критеріїв сформованості міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога у процесі професійної підготовки. Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології.

Пантюк, Т. І. (2018) Суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.). EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Пантюк, Т. І. (2018) Суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.). Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Пирог, Г. В. and Галайко, В. С. (2018) Образ демонічних сил в свідомості осіб юнацького віку. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні. pp. 93-95.

Плиска, Ю. С. (2018) Тенденції розвитку особистісної педагогічної культури вчителя в Україні і Польщі: порівняльний аналіз. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Попадюк, Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Постова, С. А. (2018) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Постова, С. А. (2018) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Р

Рудницька, О. П. (2018) Правове регулювання робочого часу: особливості гармонізації із законодавством Європейського Союзу. Літописець: Збірник V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (13). pp. 18-21.

С

Самойленко, О. О. (2018) Відгук офіційного опонента, про дисертацію Колеснікової Ірини Василівни "Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Галузь знань: Освіта/Педагогіка. ЖДУ імені Івана Франка.

Саух, І. В. and Недірова, З. А. (2018) Організація та управління власним капіталом» (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Саух, І. В. and Османова, О. Б. (2018) Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ПАТ КБ ПриватБанк). ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Ситняківська, С. М. (2018) Білінгвальна професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери у вищому навчальному закладі. Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології.

Соколюк, А. Л. (2018) Методика роботи соціального працівника з внутрішньопереміщеними особами. [Experiment]

Спірін, О. М. (2018) Відгук офіційного опонента, про дисертацію Колеснікової Ірини Василівни "Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Галузь знань: Освіта/Педагогіка. ЖДУ імені Івана Франка.

Стаднійчук, І. П. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Мельник Оксани Федорівни «Формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів виробництва харчової продукції в процесі вивчення природничих дисциплін», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Сухомлинська, О. В. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Пантюк Тетяни Ігорівни "Соціально-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія освіти (01 Освіта / Педагогіка). ЖДУ імені Івана Франка.

Сідлецькa, Т. В. (2018) Індивідуaлізaція прoцесу нaвчaння при нaвчaнні інoземнoї мoви: пoнятійнa хaрaктеристикa. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.

Т

Товщик, С. А. (2018) Модель діагностування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології.

Тітов, Ю. О. and Білявіна, Н. М. and Слободяник, М. С. and Тимошенко, М. В. and Чумак, В. В. (2018) Вплив ізовалентного заміщення атомів лантану в BaLa4Ti4O15 на будову його шаруватої перовськітоподібною структури. Доповіді національної академії наук України (3). pp. 104-109. ISSN 1025-6415

Тітов, Ю. О. and Слободяник, М. С. and Чумак, В. В. and Полубінський, В. В. (2018) Ізовалентне заміщення атомів в шаруватій структурі титанатів Ban–4La4Тіn-1O3n (n=4–6). Вопросы химии и химической технологии (1). pp. 46-50. ISSN 0321-4095

Х

Хорошун, О. О. (2018) Американська документальна література у сучасних лінгвістичних дослідженнях. World Science, 6 (3 (31)). pp. 27-29.

Ч

Чайка, М. В. and Денисюк, Р. О. and Томашик, З. Ф. and Томашик, В. М. (2018) Хімічна взаємодія CdTe, ZnxCd1–xTe та CdxHg1–xTe з водними розчинами К2Cr2O7–HBr (HCl). Вопросы химии и химической технологии (1). pp. 51-56. ISSN 0321-4095

Черкавська, М. А. (2018) Соціально-педагогічний зміст діяльності територіальних центрів обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян. ЖДУ імені Івана Франка.

Ш

Шендерук, О. Б. (2018) Відгук офіційного опонента дисертацію Гайдай Ірини Олегівни «Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах України (1956 р. – початок XXI ст.)», подану до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. ЖДУ імені Івана Франка.

Шквир, О. Л. (2018) Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шкодич, Б. (2018) Психологічні фактори радикальної політичної поведінки студентів. [Experiment]

Я

Яновська, Е. С. and Савченко, І. О. and Полонська, Я. В. and Ольховик, Л. А. and Стернік, Д. and Кичкирук, О. Ю. (2018) Сорбційні властивості щодо iонів токсичних металів сапоніту, in situ модифікованого полі[n-(4-карбоксифеніл)метакриламідом]. Український хімічний журнал, 84 (2). pp. 67-73. ISSN 0041-6045

Яшанов, С. М. (2018) Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Постової Світлани Анатоліївни «Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Ящук, І. П. (2018) Відгук офіційного опонента дисертацію Гайдай Ірини Олегівни «Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю у вищих педагогічних навчальних закладах України (1956 р. – початок XXI ст.)», подану до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. ЖДУ імені Івана Франка.

This list was generated on Sun Apr 22 03:42:48 2018 EEST.